Ik ook...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:17 schreef KingLysandus het volgende:
Ik lees steeds meer dat AC:L framerateproblemen heeft.
Mweh. Kijk de helft van de tijd tegen de zon in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Jaja, genoeg over AC, kijk die 2 filmpjes nou effe!!
daar schijnt de zon en doet pijn aan mijn ogen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Jaja, genoeg over AC, kijk die 2 filmpjes nou effe!!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Racespellen interesseren me niet zoveel eigenlijk.
Doet me niets, beetje rijden. Ik wil actie, een verhaal. racen is gewoon de hele tijd hetzelfde. maar JIJ mag het wel leuk vinden hoorquote:
Dat heb ik met de meeste inwisselbare racers. NFS, Ridge Racer, het is één pot nat in mijn ogen. Met dezelfde layouts in een stad etc etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, beetje rijden. Ik wil actie, een verhaal. racen is gewoon de hele tijd hetzelfde. maar JIJ mag het wel leuk vinden hoor.
Me neither.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik met de meeste inwisselbare racers. NFS, Ridge Racer, het is één pot nat in mijn ogen. Met dezelfde layouts in een stad etc etc.
Je houdt ervan of niet. Ik ook niet.
Dat klinkt heel fout.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:43 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Nou dan niet.Ik vind het vooral voor online leuk om met wat mensen te klooien.
WRC is leuk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:44 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Dat klinkt heel fout.Misschien dat ik ooit een WRC ga kopen.
Ik was gisteren bij media, had hem in mijn handen en heb hem teruggelegd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef KingLysandus het volgende:
Ragnarok krijgt een 5 van IGN.
En met de reviews van ACL weet ik nog niet of ik hem ga halen.
Waar haal jij Virtue's Last Reward?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij media, had hem in mijn handen en heb hem teruggelegd.
Iets in me zei "Niet doen". Dus maar teruggelegd.
Audio schijnt niet lekker te zijn, framedrops (wat sommigen afdoen als slo-mo).
Leuke budget game.
Vandaag NFS ophalen en de 23e Virtue's Last Reward.
Nedgame denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Waar haal jij Virtue's Last Reward?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |