ja, had ook al zoiets van, sorry, dat ouwe lijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Klonk het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van sony, met reclame voor de psp![]()
Weet je precies hoe Sony over de Vita denkt
Zou dat niet zijn om de laatste restanten te kunnen verkopen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:50 schreef Klonk het volgende:
Ik kreeg gisteren een mail van sony, met reclame voor de psp![]()
Weet je precies hoe Sony over de Vita denkt
neuh, vrees van niet, ding ligt nog in ruime mate in de winkel, ze proberen Nintendo na te doen denk ik met meerdere handhelds, maar dat lukt ze (nog) nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:54 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Zou dat niet zijn om de laatste restanten te kunnen verkopen?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:57 schreef Pheno het volgende:
De PSP is ook flink goedkoper, dus zo voor de feestdagen nog een prima alternatief. heb je iig meer games
Oh dat is wel erg jammer inderdaad.... wil na Ragnarok ook nog een fighter gaan halen, neig nu je dit zegt wel erg naar Marvel vs Capcom eigenlijk..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Street Fighter X Tekken gespot, maar niet meegenomen.
Twijfelde heel erg. Ik vond Marvel vs Capcom ook cool, maar ik heb het niet gedaan. Er zit geen 1 vs 1 arcade mode in en ik wil niet verplicht tag-team spelen.
Geen idee of je films uit de PS Store kan halen eigenlijk, ik geloof het niet. Of je films op je memory card kan zetten en kijken weet ik eigenlijk ook niet, geen idee welke formaten dat ding speelt. Vast wel te vinden op googlequote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Lewouxk het volgende:
Hallo hallo,
ik heb sinds eergisteren de psp-vita gekocht. Ik had vroeger altijd een normale psp, hierop keek ik films die ik kon kopen (o.a. Garfield). Kan dit ook op de psp-vita? Ik heb nu enkel fifa 13 & een 4 gb memorycard die al vol is (helaas). En wat zijn nog echt leuke spellen hiervoor?
Alvast bedankt.
Had je hem nog gevonden? En zo ja, hoe speelt het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik ga vandaag kijken of ik wrc ergens kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:15 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Had je hem nog gevonden? En zo ja, hoe speelt het?
Post een videoreview.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:04 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja.Hij is nog mooier dan op de screens!
Die video doet de game niet goed, alles is haarscherp, speelt lekker, COCKPIT VIEW!
Dikke aanrader, alleen jammer dat de auto's een beetje als hitsige grasmaaiers klinken...
Maar als een relatief kleine dev dit al weet neer te zetten, ben ik ECHT benieuwd hoe Most Wanted gaat worden.
quote:
Nee schijnbaar niet. Hij stond niet aangekondigd op de PS-site deze week.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Retro City Rampage kwam deze week ook toch?!
gewoon een uitdaging of ''controller door het raamgooimoeilijk zoals F1 2012 moeilijk''quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]Sinds vandaag. Hij is pittig, maar wel vet.
Er zijn 6 regio's geloof ik met elk zo'n 6-7 stages in Carreer mode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |