Ahh, geen Revolution morgen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Marrek het volgende:
Meh, we zullen toch een weekje moeten wachten. Iets met een Presidential Debate of zoiets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
Een week geen
Ben je gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie het net ook ja. Zenden ze ook gewoon op NBC, CBS en ABC tegelijk uit. Wat een onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Marrek het volgende:
Meh, we zullen toch een weekje moeten wachten. Iets met een Presidential Debate of zoiets...
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet, jij ook niet want Charlie is een vrouw, een lelijke vrouw...dat wel en heeft niks met een 19 jarige te maken die kop
Je vriendin zal wel knapper zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet, jij ook niet want Charlie is een vrouw, een lelijke vrouw...dat wel en heeft niks met een 19 jarige te maken die kop
Ja. Op NBC, CBS en ABC tegelijk. Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef schijffie het volgende:
Zenden ze dat debat uit op elke zender dan? Op dinsdag heb ik series van drie verschillende zenders op mijn lijstje staan, maar geen werd uitgezonden.
Omdat ze knap en irritant is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom mag niemand zeggen dat ze lelijk en irritant is?
En ze kan niet acterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Abed het volgende:
Dat wijf is gewoon fakking lelijk, dat er uberhaupt discussie over is.
Best jammer eigenlijk, dat die Amerikanen de verkiezingen voorrang geven boven deze seriequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef karton2 het volgende:
Ondanks dat de fokkers een hekel aan Revolution / Charlie hebben weten ze wel te vertellen dat er afgelopen week geen aflevering was vanwege de verkiezingen...
Voor iemand die bijna 30 isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Lelijk vind ik wel meevallen, lekker is weer een ander uiterste. Een degelijk zesje.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:17 schreef Rainesz het volgende:
Serie net "ontdekt" morgen nog even aflevering 4&5 kijken en dan kan ik aanhaken met rest van het seizoen.
Tot nu toe leuke serie!
Om maar te zwijgen van allerlei soorten technologie waar helemaal geen electriciteit aan te pas komt. Waar is dat allemaal gebleven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gloeibougie
Geen onoverkomelijk probleem in 15 jaar lijkt me.
Maar even los van het mierengeneuk: prima als je als schrijvers vraagt het ongeloof van de kijker opzij te zetten om een wereld zonder technologie te creëren. Maar houd je dan aan je eigen regels: geen technologie!
Waarom volg je het dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze brute alien is het daar niet mee eens...
En dat verleden van die dikke, echt niemand in de hele wereld geeft een fuck om zijn verleden en personage.quote:
Klopt, maar ze versterken wel het punt dat hij in deze 'nieuwe wereld' machteloos is. Dat was vanaf het begin natuurlijk al duidelijk, maar goed. Die kerel had gewoon lekker thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dat verleden van die dikke, echt niemand in de hele wereld geeft een fuck om zijn verleden en personage.
Je bent ook nog bezig met downloaden, evt. overkopiëren naar je mediaspeler, etc. etc. En natuurlijk effe kankeren in dit topic. Je neemt er dus iedere week tijd voor. Je kan beter de serie in één keer kijken, dan erger je je er juist minder aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef Rodawa het volgende:
Op zich is dit wel een vermakelijke serie, maar ook weer typisch zo één waar je niet te veel achter moet zoeken, want dan ontdek je de ene fout na de andere. Ik blijf dit nog wel even volgen, elke week 45 minuten van deze show is goed te doen.
Dat proberen ze een beetje na te doen. Maar dat is zoiets als dat Stargate Universe een Battlestar Galactica gevoel probeerde te geven. Het was een slap aftreksel, en dit is nog erger dan SG:U.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Die flashbacks vind ik juist wel leuk. Daar krijg ik een beetje het Lost-gevoel bij. Verder wel een aardige ep, al was het natuurlijk niet echt geloofwaardig dat ze op het einde alle vier zo makkelijk konden ontsnappen daar.
Beledig Lost niet zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef tompsv18 het volgende:
Die flashbacks vind ik juist wel leuk. Daar krijg ik een beetje het Lost-gevoel bij. Verder wel een aardige ep, al was het natuurlijk niet echt geloofwaardig dat ze op het einde alle vier zo makkelijk konden ontsnappen daar.
Dat downloaden kost me 2 minuten, ondertussen doe ik wel wat anders. Wat dit topic betreft heb je misschien wel gelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je bent ook nog bezig met downloaden, evt. overkopiëren naar je mediaspeler, etc. etc. En natuurlijk effe kankeren in dit topic. Je neemt er dus iedere week tijd voor. Je kan beter de serie in één keer kijken, dan erger je je er juist minder aan.
Had ik met Falling Skies ook. Dit terwijl er mensen zijn die Terra Nova aardig vinden, omdat ze het begin en het einde vers in het geheugen hebben staan, en daardoor de (nog niet eens) middelmaat die er tussenin zat, snel vergeten, terwijl volgens van de serie maanden met die middelmaat hebben gezeten.
[..]
Dat proberen ze een beetje na te doen. Maar dat is zoiets als dat Stargate Universe een Battlestar Galactica gevoel probeerde te geven. Het was een slap aftreksel, en dit is nog erger dan SG:U.
En daarna met pijn opstaan met zijn rug naar gasten met dikke wapens en dan eisen gaan stellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat downloaden kost me 2 minuten, ondertussen doe ik wel wat anders. Wat dit topic betreft heb je misschien wel gelijk.
Overigens vond ik dat stuk waarbij die dikke kerel die Drexel ofzo neerschoot wel heel vreemd. Hij kreeg alle tijd om te richten en uit te halen, zonder dat Drexel of zijn crew er wat aan deed. Niemand gaf een neuk.
Dat was ook wel mooi ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En daarna met pijn opstaan met zijn rug naar gasten met dikke wapens en dan eisen gaan stellen
Ik zeg ook een beetje. Lost was natuurlijk veel beter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Beledig Lost niet zeg![]()
Steeds als het 'spannend' wordt red Miles de situatie weer, en die dikke die zn flacon schietCome oooon.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef Nickske1912 het volgende:
Blijkbaar volgt er in november een break en gaat de serie daarna pas weer verder op 25 maart.
Burn Notice begint dan weer. Dat is zelfs in seizoen 6 een stuk beter dan Devolution.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef Nickske1912 het volgende:
Blijkbaar volgt er in november een break en gaat de serie daarna pas weer verder op 25 maart.
Dat ze eind maart pas weer verder gaan vind ik wel erg laat. Er is trouwens nog geen 2e seizoen bevestigd of wel?quote:
Ja, precies. Als ze dan 22 afleveringen hebben, stoppen ze in november uiterlijk bij aflevering 10 en zou de laatste van de overigen 12 afleveringen dus pas in juni worden uitgezonden. Het televisieseizoen in Amerika eindigt meestal toch al in mei?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat ze eind maart pas weer verder gaan vind ik wel erg laat.
Welnee, de hoofdrolspeler betaalt, dus mag hij blijven. Zegt niet veel over de kwaliteitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Burn Notice begint dan weer. Dat is zelfs in seizoen 6 een stuk beter dan Devolution.
Goede ratings?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:04 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee alleen maar extra afleveringen. De ratings zijn echter nog steeds goed.
Goede ratings ja, de laatste aflevering scoorde een 3.0 (ondanks dat gedoe met die orkaan), dat zijn iets van 8,4 miljoen kijkers, dat is erg goed voor NBC.quote:
Toen het te laat was, werd stargate universe een beetje spannend en interessant. Jammer. Er zat zoveel potentie in die serie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Kenju het volgende:
Dat proberen ze een beetje na te doen. Maar dat is zoiets als dat Stargate Universe een Battlestar Galactica gevoel probeerde te geven. Het was een slap aftreksel, en dit is nog erger dan SG:U.
Klopt. Maar je weet natuurlijk niet hoe ze het opgepakt hadden in een volgend seizoen. Wellicht dat ze het simpel zouden afdoen, en vervolgens weer op de SG:U-tour (Onderweg naar Stargate) waren gegaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:27 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Toen het te laat was, werd stargate universe een beetje spannend en interessant. Jammer. Er zat zoveel potentie in die serie.
De makers hadden wel toegegeven dat het eerste seizoen niet werkte zoals ze het wilde.. en dat ze een andere weg wilde inslaan. Maar goed , we zullen het nooit weten. Net zo dat er nooit meer films komenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt. Maar je weet natuurlijk niet hoe ze het opgepakt hadden in een volgend seizoen. Wellicht dat ze het simpel zouden afdoen, en vervolgens weer op de SG:U-tour (Onderweg naar Stargate) waren gegaan.
Klopt inderdaad. Maar die andere weg had ook veel meer geld gekost. Aangezien dat voor die andere SG-series ook niet meer werkte, is het maar de vraag in hoeverre ze dat hadden volgehouden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
De makers hadden wel toegegeven dat het eerste seizoen niet werkte zoals ze het wilde.. en dat ze een andere weg wilde inslaan. Maar goed , we zullen het nooit weten. Net zo dat er nooit meer films komen
ja dat vond ik ook erg bizarquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef Stefan het volgende:
Dieptepunt was dat charlie als een hoer een goed bewaakt huis in moet strompelen en Miles ongezien het huis in kan
Sowieso is elke scene met Charly een dieptepunt en een aanslag op mijn ogen, wat een droeftoeter is dat zegquote:Op maandag 5 november 2012 13:29 schreef Stefan het volgende:
Dieptepunt was dat charlie als een hoer een goed bewaakt huis in moet strompelen en Miles ongezien het huis in kan
Dit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso is elke scene met Charly een dieptepunt en een aanslag op mijn ogen, wat een droeftoeter is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |