Ahh, geen Revolution morgen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Marrek het volgende:
Meh, we zullen toch een weekje moeten wachten. Iets met een Presidential Debate of zoiets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
Een week geen
Ben je gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie het net ook ja. Zenden ze ook gewoon op NBC, CBS en ABC tegelijk uit. Wat een onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef Marrek het volgende:
Meh, we zullen toch een weekje moeten wachten. Iets met een Presidential Debate of zoiets...
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet, jij ook niet want Charlie is een vrouw, een lelijke vrouw...dat wel en heeft niks met een 19 jarige te maken die kop
Je vriendin zal wel knapper zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik niet, jij ook niet want Charlie is een vrouw, een lelijke vrouw...dat wel en heeft niks met een 19 jarige te maken die kop
Ja. Op NBC, CBS en ABC tegelijk. Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:37 schreef schijffie het volgende:
Zenden ze dat debat uit op elke zender dan? Op dinsdag heb ik series van drie verschillende zenders op mijn lijstje staan, maar geen werd uitgezonden.
Omdat ze knap en irritant is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom mag niemand zeggen dat ze lelijk en irritant is?
En ze kan niet acterenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:14 schreef Abed het volgende:
Dat wijf is gewoon fakking lelijk, dat er uberhaupt discussie over is.
Best jammer eigenlijk, dat die Amerikanen de verkiezingen voorrang geven boven deze seriequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef karton2 het volgende:
Ondanks dat de fokkers een hekel aan Revolution / Charlie hebben weten ze wel te vertellen dat er afgelopen week geen aflevering was vanwege de verkiezingen...
Voor iemand die bijna 30 isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:24 schreef Nickske1912 het volgende:
Lelijk vind ik wel meevallen, lekker is weer een ander uiterste. Een degelijk zesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |