Postduiven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef Stefan het volgende:
Hoe kunnen ze Amerika opdelen als niemand met elkaar communiceert?
Maar even op IMDB gevraagdquote:
Genieten toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een gezeik de hele tijd in dit topic, tering zeg
voor mij alleen al de reden te blijven kijjkenquote:
Dat zou ik echt niet kunnen. Als ik een serie slecht vind dan stop ik met kijken, heb dan wel wat beters te doen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
voor mij alleen al de reden te blijven kijjken
Dat konden ze voor 1800 ook al hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef Stefan het volgende:
Revolution, Revolution, Revolution...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:38 schreef Tim86 het volgende:
The 10 Dumbest Things on TV So Far This Season
http://www.cracked.com/bl(...)-so-far-this-season/
ze is gewoon schijt irritant...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:39 schreef OreO het volgende:
Echt een domme OP, charly is zo een beetje de enige lekkere vrouw in die serie...veel homos hier zeker.
Ze gebruiken weer rooksignalen van de Indianen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef Stefan het volgende:
Lekker?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:39 schreef OreO het volgende:
Echt een domme OP, charly is zo een beetje de enige lekkere vrouw in die serie...veel homos hier zeker.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Abed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is moeilijk maar Falling Skies geniet ik van omdat het zo slecht is ( die laatste episode..prof die even de opper alien slacht en daarna landen er andere Aliens waarbij de makers het spannend maken om te einidigen met Alies? enemy? ...who caresquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Revolution, Revolution, Revolution....
Maar is deze serie nu grappiger dan Failing Skies?) Revolution is gewoon irritant slecht ( door Charlie alleen en het totaal oninteressante verhaal met die broer en Charlie ). toch blijf ik kijken, Revolutiuon klopt in alles gewoon niet
Ook een prestatie..
Ik ben hetero maar als ik in die tijd zou leven zou ik liever Miles doen dan die heks van een Charlie met dr ouwe kop. In t echt is ze 30 ofzo maar ze speelt 19quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:39 schreef OreO het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen weer genieten van een nieuwe episode he jongens
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef Johnny Blaze het volgende:
Morgen nog meer gezeik in dit topic, ik verheug me er al weer op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |