Nee hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de serie nu wel weer iets beter worden
Al ben ik de enige geloof ik
quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wordt een leeg topic dan, als alleen jij en ik nog blijven kijken.
Eens met het eerstequote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
Even update van wat ik mis vind met de serie
de actrice die charlie speelt heeft een ouwe kop en
kan niet acteren
Miles die niet vertelt dat Rachel nog leeft
Hoe kreeg Munro hele delen van Amerika in zn macht
De flashbacks vind ik ook het leukst. Eigenlijk ben ik nog het meest geinteresseerd in de dagen na de blackout. Maar daar zullen ze wel rekening mee houden en ons maar af en toe een klein beetje voeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad![]()
Maar ik vind het echt leuk tot nu toe. Zeker die flashbacks van iedereen naar de blackout.
Een aantal van deze klachten kun je bij zo'n beetje elke serie opnoemen. Over het algemeen stopt een serie niet het volledige verhaal in een paar afleveringen, maar spreiden ze dat uit over een of meerdere seizoenen. Bij Supernatural wist je ook in aflevering 4 nog niks over Angels en bij Breaking Bad kwamen de echte grote drugdealers ook niet in het eerste seizoen aan bod.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
de actrice die charlie speelt heeft een ouwe kop en
kan niet acteren
Iphones batterij werkt na 15 jaar nog
Rachel de moeder zit al tien jaar opgesloten bij de Millitia maar woont in een huis met kleding en voedsel
En nog steeds probeert Munro haar te martelen
Stop haar dan in een gevangenis
Miles die niet vertelt dat Rachel nog leeft
De zoektocht naar de broer, Miles weet toch dat hij naar Munro gebracht gaat worden en waar dat is
Charly herinnert zich ome Miles maar weet niet meer hoe hij eruit ziet?
Charly is opgegroeid in een postappocalyptische wereld maar kan zich niet redden buiten de hekken"
Na 15 jaar is er geen industrie meer op gang gekomen?
Hoe kreeg Munro hele delen van Amerika in zn macht
Hoe weten de mensen aan zee dat er nergens boten meer zijn
Er moeten boten zijn ergens, particulier, in canada.
Buitenlandse rederijen moeten ook de zeeen gaan overvaren
Geen windenergie
Geen stoomenergie er is een trein
Geen dieselmotoren
Millitia gekleed in North&Southkleding
Er waren 15 jaar terug snelwegen en asfalt maar ze gaan alleen maar door het bos
Charly groeide op in een postapocaliptische wereld maar kan zich amper staande houden
Oja: de actrice die charlie speelt heeft een ouwe kop en
kan niet acteren
Gewoon een #2 zelfsquote:
Ja een grote leger basis, dus het is niet verstandig om daar heen te reizen en hem bij de poort te bevrijden, ik mis je punt hier een beetje. Het is vrij duidelijk dat ze gewoon achter de groep aan gaan die hem momenteel heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:48 schreef Stefan het volgende:
De zoektocht naar de broer, Miles weet toch dat hij naar Munro gebracht gaat worden en waar dat is
Niet heel vreemd als je iemand 15 jaar niet gezien hebt en jezelf toen 6 ofzo was.quote:Charly herinnert zich ome Miles maar weet niet meer hoe hij eruit ziet?
A. Dit is nog niet uitgelegd dus niet iets wat mis is met de serie, gewoon nog niet behandeld. B. Daarnaast zie je aan het eind van de eerste(?) aflevering dat hij en Miles gelegerd zijn op een basis. Op het moment dat er chaos uitbreekt is het niet zo heel moeilijk om te veronderstellen dat een grote groep met een duidelijke hiërarchie vrij makkelijk de macht kan grijpen, zeker gezien ze wapens hebben en de juiste training om die te gebruiken. Vraag blijft wel hoe Monroe en Miles de macht binnen de basis hebben gegrepen, kreeg niet echt het idee dat ze het daar al in eerste instantie voor het zeggen hadden. C. In de laatste aflevering was een kaart te zien waarop meerdere nieuwe naties te zien waren, dus Monroe heeft niet grote delen van Amerika in zijn macht.quote:Hoe kreeg Munro hele delen van Amerika in zijn macht.
Volgens mij werd ook gezegd dat de meeste boten in de oorlog kapot zijn gemaakt, gesloopt voor hout of dat de militie ze heeft. Daarnaast is niet iedere boot goed genoeg om een overtocht te maken, als je kijkt naar wat je allemaal aanboord moet hebben voor zo'n tocht. Navigatie werkt niet meer, dus je zult mensen moeten vinden die dit op de oude manier kunnen. Boten vergen daarnaast veel onderhoud wat niet meer of erg moeilijk uit te voeren is zonder kranen etc. Dezelfde redenen gelden natuurlijk voor over de hele wereld, aangezien het verdwijnen van elektriciteit zich niet beperkt tot Amerika.quote:Hoe weten de mensen aan zee dat er nergens boten meer zijn
Er moeten boten zijn ergens, particulier, in canada.
Buitenlandse rederijen moeten ook de zeeën gaan overvaren
Dat het nog niet aan de orde is geweest betekend niet dat het niet bestaat. Ik heb ook nog geen waterrad gezien bijvoorbeeld.quote:Geen windenergie
Goede kans dat die wegen vol staan met auto's daarnaast is een wegennetwerk meestal bedoeld om van stad naar stad te kunnen gaan, maar dat betekend niet dat dit automatisch de snelste route is. Door het bos gaan zou een snellere route kunnen zijn, alleen zonder dat je een kaart hebt waarop je ziet waar ze vertrokken zijn en waar ze heen gaan valt daar weinig over te zeggen.quote:Er waren 15 jaar terug snelwegen en asfalt maar ze gaan alleen maar door het bos
Maar ze herinnert zich wel hoe ome Miles vroeger wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Niet heel vreemd als je iemand 15 jaar niet gezien hebt en jezelf toen 6 ofzo was.
Ze heeft één herinnering aan hem, een ritje in de auto.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ze herinnert zich wel hoe ome Miles vroeger was
Tja dat kan best, een gevoel van iets blijft langer bij je dan het uiterlijk. Dat het slecht geschreven was in de serie klopt, "oh, trouwens ik herinner me nu weer iets". Dat is gewoon luiheid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar ze herinnert zich wel hoe ome Miles vroeger was
Het zou mij niks verbazen als die keihard uitgebuit worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Stefan het volgende:
Hoe zit t trouwens met de Amish, die leven zonder electriciteit, die zouden best belangrijk kunnen zijn
Dan ken je de film Witness zeker nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als die keihard uitgebuit worden.
Klopt, maar het gaat vast over een kontschoppende Amish?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan ken je de film Witness zeker niet
Ho sorry, ik dacht dat ik in het USA presidentsverkiezingen topic zat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan nietWel dom dat je in het verkeerde topic zit
![]()
Hij kan alleen niet acteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Charlie is inderdaad verschrikkelijk irritant. Miles vind ik daarentegen weer een enorme baas.
Neejoh, die bom had heel die trein gesloopt en het leven gekost van 'al' die belangrijke officieren en Danny.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Je zit af en toe echt te kijken dat je denk: wat is dít nou weer? Maar stiekem is het o-zo-leuk.
Hoe die gast ontsnapte was echt kansloos.
Clichés met die generaal.
En het is zijn zoon.
En die bom....had amper een deuk in een pakje boter gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:kunnen we jou wel serieus nemen?
Charlie
![]()
Nee. Daarom hebben ze de mooie geasfalteerde wegen die steden en dorpen verbinden ook niet vrijgemaakt en loopt de hele wereld alleen maar door het bos met helicopters enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:42 schreef nietzman het volgende:
Wat de hell is het in Hemelsnaam met al die verroeste auto's die daar al overwoekerd zijnde in elk drukke dorpshart staan. Niemand weet ineens meer hoe je zo'n ding aan de kant duwt?
Je bent niet de enige, aangezien de ratings gestegen zijn t.o.v. de vorige aflevering. Van 3.0 (8,62 miljoen kijkers) naar 3.3 (8,01 miljoen kijkers).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:44 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vind het wel een leuke serie
Die geasfalteerde wegen zijn niet per definitie de snelste weg om ergens te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee. Daarom hebben ze de mooie geasfalteerde wegen die steden en dorpen verbinden ook niet vrijgemaakt en loopt de hele wereld alleen maar door het bos met helicopters enzo
Er is een verschil tussen de kortste weg en de snelste wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Die geasfalteerde wegen zijn niet per definitie de snelste weg om ergens te komen.
Die geasfalteerde wegen zijn niet per definitie de kortste weg om ergens te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de kortste weg en de snelste weg
Ik denk dat het de bedoeling van die bom was om de trein te laten ontsporen. En vergeet niet dat de bom in die oven een andere knal had gehad dan in het grasveld vanwege de druk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:17 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Je zit af en toe echt te kijken dat je denk: wat is dít nou weer? Maar stiekem is het o-zo-leuk.
Hoe die gast ontsnapte was echt kansloos.
Clichés met die generaal.
En het is zijn zoon.
En die bom....had amper een deuk in een pakje boter gemaakt.
Ik heb geen verstand van dit soort cijfers, maar dit komt niet logisch op me over.... Iemand die het kan uitleggen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, aangezien de ratings gestegen zijn t.o.v. de vorige aflevering. Van 3.0 (8,62 miljoen kijkers) naar 3.3 (8,01 miljoen kijkers).
Ontsteking werkt niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom werkt een stoomtrein wel maar een simpele ouderwetse verbrandingsmotor niet?
Riiight. En dieselmotoren dan?quote:
Daar zijn ze nog niet achter, het is ook pas 15 jaar dat de wereld is veranderdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Riiight. En dieselmotoren dan?
Dieselmotoren hebben gloeibougies. Is ook een soort ontsteking. Alleen een ontploffing ipv een verbranding....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Riiight. En dieselmotoren dan?
Dus je kunt geen vuur meer maken met vuursteentjes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dieselmotoren hebben gloeibougies. Is ook een ontsteking. Alleen een ontploffing ipv een verbranding....
Leg eens uit hoe je dan die vuursteentjes in een cilinder wil laten botsen op de plek waar nu de ontsteking plaatsvind?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus je kunt geen vuur meer maken met vuursteentjes?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dieselmotoren hebben gloeibougies. Is ook een soort ontsteking. Alleen een ontploffing ipv een verbranding....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gloeibougiequote:Gloeibougie
Een gloeibougie (ook wel gloeiplug) is een elektrisch verwarmingselement waarmee de verbrandingskamer in een dieselmotor wordt verhit zodat de motor beter start. Voor de uitvinding van de gloeibougie verhitte men de cilinderkop extern met een brander, of gebruikte men gloeilontjes. Gloeibougies behoeven alleen maar tijdens het starten ingeschakeld te worden; de tijdsduur is afhankelijk van de motor en de temperatuur. Deze handeling wordt voorgloeien genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |