abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117756302
quote:
6s.gif Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef pberends het volgende:

[..]

Yeah right, Failing Skies is opperbaas vergeleken met Revolution, sowieso de onbedoelde humor.
Die humor zie ik juist meer als bevestiging dat Falling Skies echt het dieptepunt is :') Snap sowieso niet dat daar meerdere seizoenen van komen terwijl The event ( vond ik beter dan FS ) er maar 1 heeft. Is vanavond nou Revolutuon?
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:46:36 #202
194233 Friday12
Originele kloon
pi_117758640
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

. Is vanavond nou Revolutuon?
ja
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:59:26 #203
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_117759055
quote:
0s.gif [b]Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:[quote]
Die humor zie ik juist meer als bevestiging dat Falling Skies echt het dieptepunt is :') Snap sowieso niet dat daar meerdere seizoenen van komen terwijl The event ( vond ik beter dan FS ) er maar 1 heeft. Is vanavond nou Revolutuon?
Mjah, alleen maken ze Falling Skies volgens mij met het budget van een appel en een ei, en neemt het zichzelf ook weer niet al te serieus. Daarom komen ze er in mijn ogen nog wel mee weg.

Revolution heeft zo'n excuus niet. En de setdressing van Falling Skies is geloofwaardiger dan die van Revolution.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:23:11 #204
356891 Abed
hooggeleid
pi_117767214
Toch even aankijken wat onze cardboard characters er deze week van gemaakt hebben.
Echt de laatste poging.

Als je dan toch een lekker wijf in de serie wilt hebben, kies dan een lekker wijf in plaats van dat karper gezicht.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_117767320
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:23 schreef Abed het volgende:
Toch even aankijken wat onze cardboard characters er deze week van gemaakt hebben.
Echt de laatste poging.

Als je dan toch een lekker wijf in de serie wilt hebben, kies dan een lekker wijf in plaats van dat karper gezicht.
Helemaal mee eens,wat een lelijk/irritant wijf is het.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:27:49 #206
356891 Abed
hooggeleid
pi_117767355
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_117767544
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Abed het volgende:
SPOILER
SPOILER
_O-
Sinds die gast in dit to[ic een rij foto's plaatste waarbij hij zei dat ze lekker was zag ik ineens dat haar ogen zo staan:
Kan er niet niet op letten :( :')
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:44:28 #208
356891 Abed
hooggeleid
pi_117767930
S01e04 is weer dikke stront, ik ben er klaar mee. Nog 1 ep van Last Resort meepakken en dan zijn we daar ook klaar mee ws.
pi_117768065
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:44 schreef Abed het volgende:
S01e04 is weer dikke stront, ik ben er klaar mee. Nog 1 ep van Last Resort meepakken en dan zijn we daar ook klaar mee ws.
Bedankt voor je inspirerende woorden :') Fuck die broer en ga achter het redden van de wereld aan :')
En hoi, daar is het onweer. Zonder elektrische ontlading zeker?? :')

[ Bericht 9% gewijzigd door kurk_droog op 09-10-2012 12:56:52 ]
pi_117770769
Het is scifi en dus fictie en dus hoeft niet ieder detail doodgeanalyseerd te worden of het al dan niet realistisch is lijkt mij.

Zeker mee eens dat deze serie tekortkomingen heeft, maar zo heel erg slecht zoals hier beweerd wordt vind ik ook wel meevallen. Ik had graag een andere en oudere hoofdrolspeelster gezien, want die Charlie word ik ook niet vrolijk van. En verder... ik snap best dat de serie goed scoort in Amerika. Het is makkelijk te volgen entertainment en helaas is dat de maatstaf tegenwoordig.

Moet aflevering 4 overigens nog zien.
pi_117771727
Miles en die zwarte generaal zijn de enige die mij kunnen bekoren. Maar tering, echt zo slecht is aflevering 4 weer :') Na 20 minuten klikte ik op het scherm om te kijken hoe lang ik deze marteling voor mijn ogen nog moest aanzien..
pi_117774526
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

The Event was wel extreem slecht hoor, dan is Revolution bijna nog beter :').

En Failing Skies is de beste nieuwe comedyserie in jaren, dus geen wonder dat het meerdere seizoenen krijgt :').
pi_117774537
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:27 schreef Abed het volgende:
SPOILER
SPOILER
_O-.
pi_117774782
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:45 schreef pberends het volgende:

[..]

The Event was wel extreem slecht hoor, dan is Revolution bijna nog beter :').

En Failing Skies is de beste nieuwe comedyserie in jaren, dus geen wonder dat het meerdere seizoenen krijgt :').
Event was tenminste nog enigzins realistisc ( wat ik me herinner :') ) , bij Falling Skies dat de Professor even die baas van een Alien vermoord :') _O- En die kut kinderen van hem telkens alles verneuken of met skittels :') neuken.

Charlie maakt Revolution buiten de omgevingen gewoon ondraagbaar voor mij :')
pi_117774986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 14:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Event was tenminste nog enigzins realistisc ( wat ik me herinner :') ) , bij Falling Skies dat de Professor even die baas van een Alien vermoord :') _O- En die kut kinderen van hem telkens alles verneuken of met skittels :') neuken.

Charlie maakt Revolution buiten de omgevingen gewoon ondraagbaar voor mij :')
Daar irriteerde ik me in het begin ook enorm aan, maar op een gegeven moment besef je gewoon dat Failing Skies een comedyserie is en dan lach je je dood. Ik denk dat als Failing Skies gecanceld wordt dat het direct overgenomen wordt door Comedy Central.
pi_117775756
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Bedankt voor je inspirerende woorden :') Fuck die broer en ga achter het redden van de wereld aan :')
En hoi, daar is het onweer. Zonder elektrische ontlading zeker?? :')
Ik heb geen onweer gezien trouwens, tenminste, geen flitsen? Heb ik de klappen dan ook gemist? Ik zag alleen vooral noodweer, geen onweer?
Ja doei.
pi_117775812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb geen onweer gezien trouwens, tenminste, geen flitsen? Heb ik de klappen dan ook gemist? Ik zag alleen vooral noodweer, geen onweer?
Hij zei tegen die generaal dat er storm aankwam en toen hoorde je wel onweer maar geen flitsen. Even later bij die boerderij waar ze schuilden zag je wel flitsen :')
pi_117776442
Ik vond deze ep wel iets beter dan die vorige. Miles is echt een baas en het is mooi dat die Maggie dood is, want die was nog irritanter dan Charlie.
pi_117776485
Awh, ik vond de nerd en de Doctor Quinn Medicine Woman juist zo schattig samen O+ :')_!
Ja doei.
pi_117776608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
Awh, ik vond de nerd en de Doctor Quinn Medicine Woman juist zo schattig samen O+ :')_!
:D
Ja die nerd voegt ook echt helemaal niks toe. Die mag er ook wel zo snel mogelijk uit. Nora ziet er trouwens wel goed uit :Y
pi_117777991
Wel een beetje dom van Miles om zijn dikke fakkel op de grond te pleuren, met dat vuur sloop je die honden gewoon.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:25:22 #222
42184 crew  DaMart
pi_117782859
Ik vind deze serie eigenlijk best leuk genoeg om te blijven volgen :D.

Alleen had dat joch nou niet kunnen bedenken dat hij weer gevangen genomen zou worden als hij die vent bevrijdde? :').
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 18:29:17 #223
331137 JimboSlice
Shake 'n Bake
pi_117783011
Na een klein kwartiertje heb ik 'm 12x versneld. Was het best leuk toen ik die bolle zag rennen als Usain Bolt. Voor de rest is het weer drie keer niks, dus ik geef het laatste restje hoop op.
Bob Loblaw's Law Blog: Lobbing Law Bombs
pi_117797665
Ik vind het best wel een vermakelijke serie, het is geen topserie ofzo, maar dat interesseert me ook niet.
pi_117798282
In de USA blijven de ratings en kijkcijfers trouwens wel gewoon goed. Misschien zijn we hier wel wat te kritisch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')