Moet aan Mimi Kok denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
Iedereen wordt een dagje ouder. Waar ze zijn gebleven op dat moment. De geraniums. Helaas, Tong.
Dit jaar heengegaan Gé Braadsleequote:Op zaterdag 1 november 2014 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet aan Mimi Kok denken
[ afbeelding ]
Is ook triest. Op NED-3 paar jaar geleden heel de film nog te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik net tragisch verhaal van Linda Lovelace ..... Maar ok niet zo gepast hier
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet aan Mimi Kok denken
[ afbeelding ]
Dat klopt. Hij was gisteren op tv bij 25 jaar RTL bij Linda de Molquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:43 schreef Lienekien het volgende:
Vandaag interview met Rolf Wouters in het Volkskrant magazine. Die woont zo te lezen fijn in Portugal met zijn vrouw.
quote:Op zondag 2 november 2014 05:31 schreef Lyrebird het volgende:
Waar zou Frank Masmijer gebleven zijn?
La ma, ik zie nu dat er al een half topic over is volgeschreven.
Ik heb wel eens gehoord dat hij mee was naar een casting van zijn broertje en dat hij voor de grap ook mocht inspreken en dat dit gewoon een schot in de roos was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie Linda de MOL...
maar ik heb nog een Leuke![]()
Petje Pitamientje![]()
Laurens Bon (Amsterdam, 25 januari 1980) is een Nederlands jeugdacteur, bekend als het jongetje uit de Petje Pitamientje-reclamespotjes tijdens de jaren 1980.
In 1984 werd hij uit 250 kinderen gecast voor de tv-reclame van Calvé pindakaas. Hij moest hiervoor de legendarische zin; "Mijn moeder zegt dat het goed voor me is, omdat er zoveel vitamientjes in zitten. Stom hè. Ik vind het gewoon lekker" uitspreken. In z'n kindertaal maakte hij er 'pitamientjes' van en zei hij niet 'gewoon', maar 'woon'. Vanwege het petje dat hij op had, sprak de crew al gauw van de 'Petje Pitamientje commercial'
Hij groeide uit tot een soort volksheld. Na een half jaar ontstonden de geruchten dat hij zou zijn overleden bij een ongeluk. De Telegraaf trok dat weer recht. Door de commotie doken hij en zijn ouders tijdelijk onder.
Het is altijd bij die ene commercial gebleven, tot hij in 2006 in een reclame te zien was, naar aanleiding van het 25-jarig bestaan van de supermarktketen C1000.
Een jaar of 2 terug zat ik naast hem op terras, er zitten vrij veel geluidsstudio's naast ons werk, dus zou kunnen, kon vanaf mijn bureau Lady Gaga en Afrojack zienquote:
De details ken ik niet. Maar weet wel dat het een toevalstreffer was.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat hij mee was naar een casting van zijn broertje en dat hij voor de grap ook mocht inspreken en dat dit gewoon een schot in de roos was.
Die dankte God op z'n blote knieën dat ie een koren-programma mocht presenteren bij de EOquote:Op zondag 9 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier zou Hennie Huisman moeten staan
Aandacht doet gekke dingen met mensen tong. Er zijn er maar weinig die als ze lange tijd in de schijnwerpers hebben gestaan vrijwillig een stapje terug doen en als de houdbaarheidsdatum is overschreden, dan wordt dat weleens pijnlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef tong80 het volgende:
Die dankte God op z'n blote knieën dat ie een koren-programma mocht presenteren bij de EO
Begrijp het. Sommigen hunkeren naar de aandacht.quote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aandacht doet gekke dingen met mensen tong. Er zijn er maar weinig die als ze lange tijd in de schijnwerpers hebben gestaan vrijwillig een stapje terug doen en als de houdbaarheidsdatum is overschreden, dan wordt dat weleens pijnlijk.
Kijk bijvoorbeeld eens wat er nu voor enorme imagoschade gepleegd wordt bij onze vriend Guus, omdat hij zonodig nog een klusje moest doen, terwijl hij de pensioensgerechtigde leeftijd al bereikt heeft.
Op Radio Nostalgia Npo 5 daar is hij wekelijks te horen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef chufi het volgende:
Ron Brandsteder? Doet ie nog wat of is ie met stille trom van het toneel vertrokken?
Een soort Candlelight programma ?quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op Radio Nostalgia Npo 5 daar is hij wekelijks te horen.
Nee dat niet hij is zaterdag tussen 14.00u -16.00u te horen ik geloof dat het Ron's radio show heet .quote:
Die komt nog wel in het nieuws als hij op dieet isquote:Op zondag 9 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier zou Hennie Huisman moeten staan
quote:Op zondag 9 november 2014 16:08 schreef golfer het volgende:
Volgens mij heet ie Henny Huisman en is ie voornamelijk bezig om van z'n nierkanker af te komen.
Ontluisterende ervaringen zijn dat.quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef Left_Hand_Son het volgende:
Zag Fred Emmer voorbij komen hier , ...
heb 'm vorig jaar zomer nog gezien in het Gooi in de rolstoel op een terras .
Ik moet lachen. Gert Jan Kroesmoesquote:Op maandag 10 november 2014 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ontluisterende ervaringen zijn dat.
Zo zag ik in 1983 Ab Hofstee helemaal aangekleed als Boer Voorthuizen van De Boertjes van Buuten in een rolstoel op een verhogingetje zitten tijdens een land- en tuinbouwtentoonstelling.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Stephan Emmer, zijn zoon. Begonnen in de jaren 80 in de New Wave is later één van de mensen geworden die de herkinningstunes maakt op TV. O.a het journaal.quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef Left_Hand_Son het volgende:
Zag Fred Emmer voorbij komen hier , die heeft nog bij Sonja Barend z'n boek met erotische verhalen aan de man proberen te brengen , dat was echt F***ng weird , een nieuwslezer van de NOS met een erotisch verhalen boek ..........
heb 'm vorig jaar zomer nog gezien in het Gooi in de rolstoel op een terras .
Ze hebben vast ook allemaal belangeloos en zonder vergoeding meegewerkt?quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
De Jumbo heeeft een blik vergeten BN-ers opengetrokken:
Jij niet gevraagdquote:Op maandag 8 december 2014 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook allemaal belangeloos en zonder vergoeding meegewerkt?
Je hebt mij niet herkend?quote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef tong80 het volgende:
Jij niet gevraagd
Of ben je te talentloos ?
Nog een veer in z'n reet gestoken ?quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt mij niet herkend?
Zat vanavond ook nog bij Pauw.
Nee, hij was nog niet dood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een veer in z'n reet gestoken ?
Hoe deed Rex Gildo het ?quote:
Die sprong uit een raam. Tragisch verhaal wel. Ik was destijds in München en dat was echt groot nieuws.quote:
Heb die docu ook gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sprong uit een raam. Tragisch verhaal wel. Ik was destijds in München en dat was echt groot nieuws.
Later nog een hele mooie docu over gezien. Wat een leven.
Zij is ook al 57 jaar😊quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam gisteren de naam Leonie Sazias ergens tegen.
Die schijnt nu voorzitter te zijn van 1 of andere ouderenbond ofzo. Niet verder gelezen, want het idee dat een chick van Veronica bij de ouderenbond werkt, veroorzaakte kortsluiting in mijn hoofd.
Die sprak wel gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam gisteren de naam Leonie Sazias ergens tegen.
Die schijnt nu voorzitter te zijn van 1 of andere ouderenbond ofzo. Niet verder gelezen, want het idee dat een chick van Veronica bij de ouderenbond werkt, veroorzaakte kortsluiting in mijn hoofd.
Heb net een kerstliedje voor Frank gezongen.quote:Frank Masmeijer met kerst in de cel
Ex-showmaster Frank Masmeijer zit nog een maand langer in de Belgische gevangenis.
De raadkamer van de rechtbank in Antwerpen besloot vrijdag de voorlopige hechtenis van Frank Masmeijer te verlengen. Hij zit al ruim twee maanden in voorarrest, omdat hij wordt verdacht van drugssmokkel.
De raadkamer had eigenlijk vorige week vrijdag de knoop moeten doorhakken, maar op verzoek van Masmeijers is het besluit een week uitgesteld.
Met de opbrengst van de drugs zou de ex-ster van de NCRV, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.
Volgens de Belgische wet beslist de raadkamer maandelijks of een verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven of kan worden vrijgelaten, eventueel onder voorwaarden.
Deze zekerquote:Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb net een kerstliedje voor Frank gezongen.
Nou ja zelfde titel alleen andere taalquote:
die heeft vast zichzelf ingestraaldquote:Op zondag 28 december 2014 18:22 schreef chufi het volgende:
Wat is er met Jomanda gebeurd. leeft ze nog...?
Dat dat zomaar kan in Nederland....quote:
laatste nieuws over Jomanda...quote:
Hoe heet de FOK!ker ook alweer die ooit met Jan Janssen de Tour heeft gereden?quote:
Jan van der Horst. AKA Horstjan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet de FOK!ker ook alweer die ooit met Jan Janssen de Tour heeft gereden?
Ben zijn usernaam vergeten.
Leuk topic overigens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik lees net iets over Ria Bremer in een ander topic:
40+ / Ria Bremer terug op tv, nu NPO1....
Die zag er ook best wel slecht uitquote:
Apart wel idd. In het ziekenhuis verslechterde zijn conditie. Kan van alles betekenen en mss hebben ze ook niet alles bekend gemaakt en was er nog meer aan de hand.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:54 schreef FANN het volgende:
Die zag er ook best wel slecht uitraar om te overlijden aan een paar gebroken ribben..
misschien een erg slechte conditie ofzo?
ik heb mijn alu hoedje nog niet eens op, maar eh... dat denk ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart wel idd. In het ziekenhuis verslechterde zijn conditie. Kan van alles betekenen en mss hebben ze ook niet alles bekend gemaakt en was er nog meer aan de hand.
hij zag er ook best slecht uit, dus zal ook welquote:Op maandag 12 januari 2015 10:05 schreef Ole het volgende:
Hoorde net op de radio dat hij er slechter aan toe was dan er naar buiten gebracht was.
twitter:EmileRatelband twitterde op zondag 11-01-2015 om 20:14:52Morgen vroeg vertrek Guinee!! 2300 arrival!! dinsdag1000 uur meeting met departement voor ebola om aan t werk gezet te worden reageer retweet
Tjakka!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Emile Ratelband gaat naar Guinee. De ebola uitroeien.twitter:EmileRatelband twitterde op zondag 11-01-2015 om 20:14:52Morgen vroeg vertrek Guinee!! 2300 arrival!! dinsdag1000 uur meeting met departement voor ebola om aan t werk gezet te worden reageer retweet
Tatum heeft een relatie met voetballer Daniel de Ridder. Weet eigenlijk niet waar ie momenteel speelt. Ik dacht in Spanje.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:43 schreef Kingstown het volgende:
Frank heeft gevraagd of hij een week langer in de cel mag blijven zitten:
Zitting ex-showmaster Frank Masmeijer week uitgesteld
Jong overleden dus. Geen groot gemis. Maar wel treurig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Krijn Torringa is al aantal jaren dood.
Zelf heeft ze waarschijnlijk ook geen idee van haar aardse bestaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:51 schreef Kingstown het volgende:
Met Bonnie St. Clair gaat het ook niet al te best.
Haar huwelijk staat op springen en ze is schijnbaar weer aan de drank. Wist geeneens dat ze nog leefde.
Van wijn wordt je geen chagrijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:51 schreef Kingstown het volgende:
Met Bonnie St. Clair gaat het ook niet al te best.
Haar huwelijk staat op springen en ze is schijnbaar weer aan de drank. Wist geeneens dat ze nog leefde.
Ken je klassieken Tong ! Wat dacht je van Cambuur ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tatum heeft een relatie met voetballer Daniel de Ridder. Weet eigenlijk niet waar ie momenteel speelt. Ik dacht in Spanje.
Je hebt gelijk. Moet me schamen. Jos Plezersquote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je klassieken Tong ! Wat dacht je van Cambuur ?
Was die niet van Telstar ? Of was dat Jos Pelzer ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Moet me schamen. Jos Plezers
Jos Peltzer van FC den Bosch, Sparta en Cambuur. Snelle rechtsbuiten.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was die niet van Telstar ? Of was dat Jos Pelzer ?
Zal ik wel met een andere speler in de war zijn. Nu we het toch over Telstar hebben, weet je nog wie er een mes rakelings langs zijn oor zag suizen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jos Peltzer van FC den Bosch, Sparta en Cambuur. Snelle rechtsbuiten.
Fred Bischot ? Uit tegen FC Groningen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal ik wel met een andere speler in de war zijn. Nu we het toch over Telstar hebben, weet je nog wie er een mes rakelings langs zijn oor zag suizen ?
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fred Bischot ? Uit tegen FC Groningen ?
Tot morgen
Een jaar of 67 was ie is niet oud dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:30 schreef tong80 het volgende:
Jong overleden dus. Geen groot gemis. Maar wel treurig.
quote:Frank Masmeijer wederom langer in voorarrest
De van drugssmokkel verdachte oud-televisiepresentator Frank Masmeijer moet langer in voorlopige hechtenis blijven. Dat heeft de rechter in Antwerpen maandag besloten.
Masmeijer is tegen de uitspraak in beroep gegaan. Zijn verzoek wordt over twee weken behandeld.
Masmeijer zit al maanden in voorarrest, naar verluidt omdat hij wordt verdacht van drugssmokkel, en zal dus ook de komende weken in voorlopige hechtenis blijven schrijft De Telegraaf.
Schulden
Met de opbrengst van de drugs zou de ex-ster van de NCRV, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.
Volgens de Belgische wet beslist de raadkamer maandelijks of een verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven of kan worden vrijgelaten, eventueel onder voorwaarden.
Kan me de foto in de VI nog herinneren.quote:
Ik zou ook wel van de voordelen van een bn'r willen gebruik maken, boerenpiemelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef sly-nl het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-ziet-Abraham.dhtml
Vandaag jarig, je bent zeker zelf Rank Vrijkaart en wilt aandacht?![]()
![]()
Plus foto-album bij artikel
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:57 schreef sly-nl het volgende:
Wat een sneu topic..
En dan nog plaatsen in dat sub-forum waar je fel tegen gekant bent
Oh ja joh? Goh....weer een markant iemand weg...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Krijn Torringa is al aantal jaren dood.
Twee keer (minstens), liegbeest. Berouw komt na de zonde, jezuït.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]. Eén keer iets negatiefs gezegd over dit Forum. Gelijk m'n excuses aangeboden.
Wie ben je trouwens
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Twee keer (minstens), liegbeest. Berouw komt na de zonde, jezuït.![]()
Die vent waarmee jij een relatie had in 1993.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |