Ontluisterende ervaringen zijn dat.quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef Left_Hand_Son het volgende:
Zag Fred Emmer voorbij komen hier , ...
heb 'm vorig jaar zomer nog gezien in het Gooi in de rolstoel op een terras .
Ik moet lachen. Gert Jan Kroesmoesquote:Op maandag 10 november 2014 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ontluisterende ervaringen zijn dat.
Zo zag ik in 1983 Ab Hofstee helemaal aangekleed als Boer Voorthuizen van De Boertjes van Buuten in een rolstoel op een verhogingetje zitten tijdens een land- en tuinbouwtentoonstelling.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Stephan Emmer, zijn zoon. Begonnen in de jaren 80 in de New Wave is later één van de mensen geworden die de herkinningstunes maakt op TV. O.a het journaal.quote:Op maandag 10 november 2014 17:55 schreef Left_Hand_Son het volgende:
Zag Fred Emmer voorbij komen hier , die heeft nog bij Sonja Barend z'n boek met erotische verhalen aan de man proberen te brengen , dat was echt F***ng weird , een nieuwslezer van de NOS met een erotisch verhalen boek ..........
heb 'm vorig jaar zomer nog gezien in het Gooi in de rolstoel op een terras .
Ze hebben vast ook allemaal belangeloos en zonder vergoeding meegewerkt?quote:Op maandag 8 december 2014 15:10 schreef Kingstown het volgende:
De Jumbo heeeft een blik vergeten BN-ers opengetrokken:
Jij niet gevraagdquote:Op maandag 8 december 2014 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook allemaal belangeloos en zonder vergoeding meegewerkt?
Je hebt mij niet herkend?quote:Op maandag 8 december 2014 23:05 schreef tong80 het volgende:
Jij niet gevraagd
Of ben je te talentloos ?
Nog een veer in z'n reet gestoken ?quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt mij niet herkend?
Zat vanavond ook nog bij Pauw.
Nee, hij was nog niet dood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog een veer in z'n reet gestoken ?
Hoe deed Rex Gildo het ?quote:
Die sprong uit een raam. Tragisch verhaal wel. Ik was destijds in München en dat was echt groot nieuws.quote:
Heb die docu ook gezien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die sprong uit een raam. Tragisch verhaal wel. Ik was destijds in München en dat was echt groot nieuws.
Later nog een hele mooie docu over gezien. Wat een leven.
Zij is ook al 57 jaar😊quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam gisteren de naam Leonie Sazias ergens tegen.
Die schijnt nu voorzitter te zijn van 1 of andere ouderenbond ofzo. Niet verder gelezen, want het idee dat een chick van Veronica bij de ouderenbond werkt, veroorzaakte kortsluiting in mijn hoofd.
Die sprak wel gebrekkig Nederlands.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Kingstown het volgende:
Ik kwam gisteren de naam Leonie Sazias ergens tegen.
Die schijnt nu voorzitter te zijn van 1 of andere ouderenbond ofzo. Niet verder gelezen, want het idee dat een chick van Veronica bij de ouderenbond werkt, veroorzaakte kortsluiting in mijn hoofd.
Heb net een kerstliedje voor Frank gezongen.quote:Frank Masmeijer met kerst in de cel
Ex-showmaster Frank Masmeijer zit nog een maand langer in de Belgische gevangenis.
De raadkamer van de rechtbank in Antwerpen besloot vrijdag de voorlopige hechtenis van Frank Masmeijer te verlengen. Hij zit al ruim twee maanden in voorarrest, omdat hij wordt verdacht van drugssmokkel.
De raadkamer had eigenlijk vorige week vrijdag de knoop moeten doorhakken, maar op verzoek van Masmeijers is het besluit een week uitgesteld.
Met de opbrengst van de drugs zou de ex-ster van de NCRV, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.
Volgens de Belgische wet beslist de raadkamer maandelijks of een verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven of kan worden vrijgelaten, eventueel onder voorwaarden.
Deze zekerquote:Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb net een kerstliedje voor Frank gezongen.
Nou ja zelfde titel alleen andere taalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |