Moet aan Mimi Kok denkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:52 schreef Jellereppe het volgende:
Iedereen wordt een dagje ouder. Waar ze zijn gebleven op dat moment. De geraniums. Helaas, Tong.
Dit jaar heengegaan Gé Braadsleequote:Op zaterdag 1 november 2014 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet aan Mimi Kok denken
[ afbeelding ]
Is ook triest. Op NED-3 paar jaar geleden heel de film nog te zien.quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag ik net tragisch verhaal van Linda Lovelace ..... Maar ok niet zo gepast hier
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet aan Mimi Kok denken
[ afbeelding ]
Dat klopt. Hij was gisteren op tv bij 25 jaar RTL bij Linda de Molquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:43 schreef Lienekien het volgende:
Vandaag interview met Rolf Wouters in het Volkskrant magazine. Die woont zo te lezen fijn in Portugal met zijn vrouw.
quote:Op zondag 2 november 2014 05:31 schreef Lyrebird het volgende:
Waar zou Frank Masmijer gebleven zijn?
La ma, ik zie nu dat er al een half topic over is volgeschreven.
Ik heb wel eens gehoord dat hij mee was naar een casting van zijn broertje en dat hij voor de grap ook mocht inspreken en dat dit gewoon een schot in de roos was.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zie Linda de MOL...
maar ik heb nog een Leuke![]()
Petje Pitamientje![]()
Laurens Bon (Amsterdam, 25 januari 1980) is een Nederlands jeugdacteur, bekend als het jongetje uit de Petje Pitamientje-reclamespotjes tijdens de jaren 1980.
In 1984 werd hij uit 250 kinderen gecast voor de tv-reclame van Calvé pindakaas. Hij moest hiervoor de legendarische zin; "Mijn moeder zegt dat het goed voor me is, omdat er zoveel vitamientjes in zitten. Stom hč. Ik vind het gewoon lekker" uitspreken. In z'n kindertaal maakte hij er 'pitamientjes' van en zei hij niet 'gewoon', maar 'woon'. Vanwege het petje dat hij op had, sprak de crew al gauw van de 'Petje Pitamientje commercial'
Hij groeide uit tot een soort volksheld. Na een half jaar ontstonden de geruchten dat hij zou zijn overleden bij een ongeluk. De Telegraaf trok dat weer recht. Door de commotie doken hij en zijn ouders tijdelijk onder.
Het is altijd bij die ene commercial gebleven, tot hij in 2006 in een reclame te zien was, naar aanleiding van het 25-jarig bestaan van de supermarktketen C1000.
Een jaar of 2 terug zat ik naast hem op terras, er zitten vrij veel geluidsstudio's naast ons werk, dus zou kunnen, kon vanaf mijn bureau Lady Gaga en Afrojack zienquote:
De details ken ik niet. Maar weet wel dat het een toevalstreffer was.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat hij mee was naar een casting van zijn broertje en dat hij voor de grap ook mocht inspreken en dat dit gewoon een schot in de roos was.
Die dankte God op z'n blote knieën dat ie een koren-programma mocht presenteren bij de EOquote:Op zondag 9 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier zou Hennie Huisman moeten staan
Aandacht doet gekke dingen met mensen tong. Er zijn er maar weinig die als ze lange tijd in de schijnwerpers hebben gestaan vrijwillig een stapje terug doen en als de houdbaarheidsdatum is overschreden, dan wordt dat weleens pijnlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 14:52 schreef tong80 het volgende:
Die dankte God op z'n blote knieën dat ie een koren-programma mocht presenteren bij de EO
Begrijp het. Sommigen hunkeren naar de aandacht.quote:Op zondag 9 november 2014 15:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aandacht doet gekke dingen met mensen tong. Er zijn er maar weinig die als ze lange tijd in de schijnwerpers hebben gestaan vrijwillig een stapje terug doen en als de houdbaarheidsdatum is overschreden, dan wordt dat weleens pijnlijk.
Kijk bijvoorbeeld eens wat er nu voor enorme imagoschade gepleegd wordt bij onze vriend Guus, omdat hij zonodig nog een klusje moest doen, terwijl hij de pensioensgerechtigde leeftijd al bereikt heeft.
Op Radio Nostalgia Npo 5 daar is hij wekelijks te horen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:15 schreef chufi het volgende:
Ron Brandsteder? Doet ie nog wat of is ie met stille trom van het toneel vertrokken?
Een soort Candlelight programma ?quote:Op zondag 9 november 2014 15:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op Radio Nostalgia Npo 5 daar is hij wekelijks te horen.
Nee dat niet hij is zaterdag tussen 14.00u -16.00u te horen ik geloof dat het Ron's radio show heet .quote:
Die komt nog wel in het nieuws als hij op dieet isquote:Op zondag 9 november 2014 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier zou Hennie Huisman moeten staan
quote:Op zondag 9 november 2014 16:08 schreef golfer het volgende:
Volgens mij heet ie Henny Huisman en is ie voornamelijk bezig om van z'n nierkanker af te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |