Jong overleden dus. Geen groot gemis. Maar wel treurig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Krijn Torringa is al aantal jaren dood.
Zelf heeft ze waarschijnlijk ook geen idee van haar aardse bestaan.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:51 schreef Kingstown het volgende:
Met Bonnie St. Clair gaat het ook niet al te best.
Haar huwelijk staat op springen en ze is schijnbaar weer aan de drank. Wist geeneens dat ze nog leefde.
Van wijn wordt je geen chagrijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:51 schreef Kingstown het volgende:
Met Bonnie St. Clair gaat het ook niet al te best.
Haar huwelijk staat op springen en ze is schijnbaar weer aan de drank. Wist geeneens dat ze nog leefde.
Ken je klassieken Tong ! Wat dacht je van Cambuur ?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tatum heeft een relatie met voetballer Daniel de Ridder. Weet eigenlijk niet waar ie momenteel speelt. Ik dacht in Spanje.
Je hebt gelijk. Moet me schamen. Jos Plezersquote:Op zondag 18 januari 2015 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken je klassieken Tong ! Wat dacht je van Cambuur ?
Was die niet van Telstar ? Of was dat Jos Pelzer ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Moet me schamen. Jos Plezers
Jos Peltzer van FC den Bosch, Sparta en Cambuur. Snelle rechtsbuiten.quote:Op zondag 18 januari 2015 15:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was die niet van Telstar ? Of was dat Jos Pelzer ?
Zal ik wel met een andere speler in de war zijn. Nu we het toch over Telstar hebben, weet je nog wie er een mes rakelings langs zijn oor zag suizen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jos Peltzer van FC den Bosch, Sparta en Cambuur. Snelle rechtsbuiten.
Fred Bischot ? Uit tegen FC Groningen ?quote:Op zondag 18 januari 2015 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal ik wel met een andere speler in de war zijn. Nu we het toch over Telstar hebben, weet je nog wie er een mes rakelings langs zijn oor zag suizen ?
quote:Op zondag 18 januari 2015 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fred Bischot ? Uit tegen FC Groningen ?
Tot morgen
Een jaar of 67 was ie is niet oud dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:30 schreef tong80 het volgende:
Jong overleden dus. Geen groot gemis. Maar wel treurig.
quote:Frank Masmeijer wederom langer in voorarrest
De van drugssmokkel verdachte oud-televisiepresentator Frank Masmeijer moet langer in voorlopige hechtenis blijven. Dat heeft de rechter in Antwerpen maandag besloten.
Masmeijer is tegen de uitspraak in beroep gegaan. Zijn verzoek wordt over twee weken behandeld.
Masmeijer zit al maanden in voorarrest, naar verluidt omdat hij wordt verdacht van drugssmokkel, en zal dus ook de komende weken in voorlopige hechtenis blijven schrijft De Telegraaf.
Schulden
Met de opbrengst van de drugs zou de ex-ster van de NCRV, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging vorig jaar failliet.
Volgens de Belgische wet beslist de raadkamer maandelijks of een verdachte in voorlopige hechtenis moet blijven of kan worden vrijgelaten, eventueel onder voorwaarden.
Kan me de foto in de VI nog herinneren.quote:
Ik zou ook wel van de voordelen van een bn'r willen gebruik maken, boerenpiemelquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:17 schreef sly-nl het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)d-ziet-Abraham.dhtml
Vandaag jarig, je bent zeker zelf Rank Vrijkaart en wilt aandacht?![]()
![]()
Plus foto-album bij artikel
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:57 schreef sly-nl het volgende:
Wat een sneu topic..
En dan nog plaatsen in dat sub-forum waar je fel tegen gekant bent
Oh ja joh? Goh....weer een markant iemand weg...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Krijn Torringa is al aantal jaren dood.
Twee keer (minstens), liegbeest. Berouw komt na de zonde, jezuït.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]. Eén keer iets negatiefs gezegd over dit Forum. Gelijk m'n excuses aangeboden.
Wie ben je trouwens
quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Twee keer (minstens), liegbeest. Berouw komt na de zonde, jezuït.![]()
Die vent waarmee jij een relatie had in 1993.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |