Ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Iemand Carmageddon al gevonden in de store.
Thx, direct al wat nostalgische gevoelensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja.
https://itunes.apple.com/nl/app/carmageddon/id498240451?mt=8
Hij is nog net zo tof als 500 jaar geleden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thx, direct al wat nostalgische gevoelens
De iPad Mini zal vermoedelijk een lagere resolutie hebben (minder PPI) dan de iPhone 4 en 4S, dus nee de kwaliteit zal minder zijn. Als je net zulke scherpe letter wil als op de iPhone moet je een normale iPad nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:05 schreef _Joy_ het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje over de iPad mini en hoop dat jullie mij kunnen helpen:
Ik heb de iPhone 4s en lees daar ook boeken op. Alleen vind ik het scherm net iets te klein. De kwaliteit van het beeld vind ik wel supermooi. De letters zijn erg duidelijk, kortom het leest wel heel fijn.
Is de beeld kwaliteit van de iPad mini net zo goed als die van mijn iPhone 4s?
maar het stond al wel bijna 100% vast dat de resolutie lager zou zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:10 schreef Tokus het volgende:
Vooralsnog is de iPad mini nog niet gepresenteerd dus nog niemand weet hoe hij performt of wat de kwaliteit van het scherm is.
Ik heb een ereader, maar ik lees veel meer op mijn iPhone.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een e-reader nemen om op te lezen. Leest stukken fijner dan op de iPad, tenminste, als je langer dan tien minuten leest. En die dingen zijn nog goedkoper ook.
dan krijg ik echt last van m'n ogen, zo klein. En ik heb gewoon goede ogen, geen bril.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:13 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik heb een ereader, maar ik lees veel meer op mijn iPhone.
Maar met een ereader kan je niet internetten. Ook grote PDF'jes of documenten bekijken is op een ereader veel minder handig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou een e-reader nemen om op te lezen. Leest stukken fijner dan op de iPad, tenminste, als je langer dan tien minuten leest. En die dingen zijn nog goedkoper ook.
Ik lees bijna exclusief op mijn iphonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef Dos37 het volgende:
Lezen op iPad3 gaat echt prima, al verschillende boeken gelezen.
Ja dat wel, maar ik wist niet of dat ook nu aan de orde is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar met een ereader kan je niet internetten. Ook grote PDF'jes of documenten bekijken is op een ereader veel minder handig.
Een ereader moet je echt alleen gebruiken voor leesboeken, als je verslagen, documenten, etc. wil bekijken is een tablet 100x handiger.
Ik zou de iPad mini ook gebruiken om thuis mee te internetten en zo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik wist niet of dat ook nu aan de orde is.
En natuurlijk gaat er niets boven een echt boek, maar het sleept wat makkelijker op vakantie en ik hoef niet meer steeds boeken naar de Kringloop te brengen
Echte boeken in je boekenkast staan beter dan een enkele iPad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:28 schreef eleusis het volgende:
Ik streep veel aan in boeken ook. Handig terug te vinden in iBooks. Kon ik het maar makkelijk exporteren naar een tekstbestand!
Echte boeken hebben voor mij wel afgedaan sinds de iPad 3. Boeken sucks. Ik heb nu 17 verhuisdozen die elke keer mee moeten, en meer ambieer ik er niet.
Veel succes met iedere keer je boekenkast de Starbucks binnenslepenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Echte boeken in je boekenkast staan beter dan een enkele iPad.
Hoeveel boeken lees je tijdens één bak koffie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veel succes met iedere keer je boekenkast de Starbucks binnenslepen
Als je een e-reader hebt, wil dat nog niet zeggen dat je nooit echte boeken kooptquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het juist wel mooi om een mooie boekenkast vol te hebben. Dat is het enige nadeel van het lezen op een E-reader. Maar als je honderden boeken hebben kan het vervelend zijn neem ik aan.
Strikvraag, bij de starbucks serveren ze geen koffie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel boeken lees je tijdens één bak koffie?
Ik ook! Ik heb honderden boeken, ik kan ze gewoon niet meer kwijt. Voorheen kocht ik ze altijd nieuw maar dat probeer ik nu zo min mogelijk te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een e-reader hebt, wil dat nog niet zeggen dat je nooit echte boeken kooptAls ik op een boekenmarkt leuke boeken tegenkom, dan neem ik die nog gewoon mee.
Starbucks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veel succes met iedere keer je boekenkast de Starbucks binnenslepen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn derde generatie iPad gaat in de verkoop. Geef mij maar die iPad mini. Veel lekkerder formaat, en met die lagere resolutie leer ik wel leven.
Klopt, maar het scherm is groter en de beeldverhoudingen zijn praktischer. Daarnaast is Android nog lang niet zo geschikt voor tablet-gebruik als iOS, en is iOS veel lichter, waardoor de iPad nog steeds lekkerder loopt (al loopt de Nexus 7 ook prima).quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, is toch behoorlijk meer dan de Nexus 7.
Maar wel 10x beter. Dunner, mooier, sneller, veel effectiever gebruik van ruimte.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat zonder Retina-display.
Ook 329 euroquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
$329. Zal wel 300 euro worden dan? Die 50 euro meerprijs over de Nexus 7 is het zeker waard.
Waarom denk je dat? De 499 van de iPad werd ook 479. En de 699 van de iPhone was aanvankelijk 659.quote:
Omdat apple.nl dat zegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De 499 van de iPad werd ook 479. En de 699 van de iPhone was aanvankelijk 659.
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De 499 van de iPad werd ook 479. En de 699 van de iPhone was aanvankelijk 659.
Jup.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef remlof het volgende:
Dus de vorige iPad is ineens verdwenen terwijl de 2 nog wel verkocht wordt?
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipad/compare
Vorige iPad? is dat niet die met retinascherm? Om het overzichtelijk te houdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef remlof het volgende:
Dus de vorige iPad is ineens verdwenen terwijl de 2 nog wel verkocht wordt?
http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipad/compare
Kun je dan niet beter 70 euro meer betalen voor de iPad 2?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef remlof het volgende:
Ik vind die iPad Mini best tegenvallen eigenlijk voor die prijs. Oude A5 processor en lage resolutie.
Lijkt me niet noodzakelijk, er zit weinig verschil tussen de derde generatie en vierde generatie. Geen enkele noodzaak om ze beide op de markt te houden. Apple noemt het dan ook de 'iPad with retina display'. De iPad 2 heeft geen retina display en dat geeft hem bestaansrecht.quote:
Ja, de iPad die jij en ik hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige iPad? is dat niet die met retinascherm? Om het overzichtelijk te houden
Dat is ook de prijs die ik hier verwacht had. Ik vind het prijsverschil van 140 euro te klein om voor een mini te gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef RTS91 het volgende:
Hmm, $329..Iets meer dan verwacht, maar ik haal er volgende maand toch maar eentje op denk ik. Zit nog wel een tijdje in de USA dus omgerekend 250eu is niet verkeerd.
70 euro verschil maar met de iPad 2, die nagenoeg dezelfde specs heeft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is ook de prijs die ik hier verwacht had. Ik vind het prijsverschil van 140 euro te klein om voor een mini te gaan.
Maar deze nieuwste telg is handzamer. In je rechterhand de mini, in je linkerhand een Frappuccino®quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
70 euro verschil maar met de iPad 2, die nagenoeg dezelfde specs heeft.
Laat je niet gek maken, niet verkopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Pino112 het volgende:
Hmm, ik heb mijn iPad 3 sinds begin augustus (16Gb Wifi). Hoeveel zou die mij nu opleveren als ik em verkoop?
Net zoals de iPad een grote iPhone was, toch? Bij mobiele apparaten bepaalt de grootte *alles*. Het is de belangrijkste specificatie. Het is de belangrijkste factor voor de gebruikservaring.quote:
Ja dat klopt wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals de iPad een grote iPhone was, toch? Bij mobiele apparaten bepaalt de grootte *alles*. Het is de belangrijkste specificatie. Het is de belangrijkste factor voor de gebruikservaring.
Een iPhone stop je in je broezak. Een iPad in je tas. Een iPad Mini in je binnenzak. Een iPhone bedien je met één hand, een iPad houd je vast met twee handen, een iPad mini houd je vast met één hand. De grootte is de factor die bepaalt hoe je een apparaat gebruikt en wat voor toegevoegde waarde het heeft.
Wel betere camera's.quote:
Een iPad Mini met retina display zou niet met een goedkope A5 af kunnen, waardoor die al gauw ¤100 duurder wordt. Daarnaast heb je een grotere accu nodig, wordt het apparaat weer zwaarder, heb je meer warmte in een kleine behuizing, etc. De iPad Mini moet substantieel goedkoper zijn dan de iPad en nog steeds meerwaarde bieden. Dat bereik je door te focussen op gewicht en prijs. Daar past een retina scherm met energieslurpende componenten niet bij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
Maar waarom heeft de iPhone dan wel een Retina-display en de iPad Mini niet?
Het scherm is echt niet ineens slecht omdat het niet Retina is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
Maar waarom heeft de iPhone dan wel een Retina-display en de iPad Mini niet?
Old New iPadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Kandijfijn het volgende:
De mensen op Tweakers die nu kwaad zijn,..
Zomaar een upgrade van de Ipad 3th gen, Apple vernieuwt om het jaar niet na een half jaar :.
![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)tning-connector.html
Veels te klein geef mij maar mijn iPad3quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef remlof het volgende:
Ik vind die iPad Mini best tegenvallen eigenlijk voor die prijs. Oude A5 processor en lage resolutie.
Nee doe ik ook niet, want dat gaat me sowieso geld kosten. Of een Marktplaatsgek wil 500 voor mijn iPad gevenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken, niet verkopen.
Boehoehoe ik heb niet meer de allernieuwste en allergeilste iPad dus Apple is een oplichterig kutbedrijf!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:55 schreef Kandijfijn het volgende:
De mensen op Tweakers die nu kwaad zijn,..
Zomaar een upgrade van de Ipad 3th gen, Apple vernieuwt om het jaar niet na een half jaar :.
![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)tning-connector.html
Dat geloof ik nooit dat ze op Marktplaats ¤500 voor geven ! Dat kost nieuw in de winkelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Nee doe ik ook niet, want dat gaat me sowieso geld kosten. Of een Marktplaatsgek wil 500 voor mijn iPad geven.
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een iPad Mini met retina display zou niet met een goedkope A5 af kunnen, waardoor die al gauw ¤100 duurder wordt. Daarnaast heb je een grotere accu nodig, wordt het apparaat weer zwaarder, heb je meer warmte in een kleine behuizing, etc. De iPad Mini moet substantieel goedkoper zijn dan de iPad en nog steeds meerwaarde bieden. Dat bereik je door te focussen op gewicht en prijs. Daar past een retina scherm met energieslurpende componenten niet bij.
En ja dus met een snellere CPU en GPU om al die pixels aan te kunnen sturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.
Er is nu markt voor 'zonder' en straks wil iedereen weer een upgrade
Natuurlijk, er moet wel wat over blijven voor een upgrade.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.
Er is nu markt voor 'zonder' en straks wil iedereen weer een upgrade
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Xu het volgende:
Nu heb ik niet meer de hipste en allersnelste en allernieuwste iPad meerNou moet ik een nieuwe kopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Xu het volgende:
Nu heb ik niet meer de hipste en allersnelste en allernieuwste iPad meerNou moet ik een nieuwe kopen
inderdaad het valt behoorlijk tegen qua prijs maar het design ziet er wel mooier uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat zonder Retina-display.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
De iPad Mini zorgt er blijkbaar ook voor dat je fiets gewoon naast je rijdt als je ergens loopt. Zonder dat je 'm vast hoeft te houden.
check die fiets zo rond de 36 seconden....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
De iPad Mini zorgt er blijkbaar ook voor dat je fiets gewoon naast je rijdt als je ergens loopt. Zonder dat je 'm vast hoeft te houden.
Kei-hendig! Ik ga er meteen eentje halen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
Jeetje, die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef Kandijfijn het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/apple
Gewoon omdat die spot on is
iPad Maxiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je onder een grote ipad gelegen
Met vleugelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ook voor die periode van de maand als je het extra zwaar hebt
Haha dat bedoel ik. Ik zou continu in een deuk liggen als ik bij Apple zou werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef ColtZ40 het volgende:
De kostprijs is 8 euro hoger voor 32gb....
Dat koop jij ook of nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Een tablet is sowieso al een luxeproduct en bij Apple als premium-merk helemaal.
Dit ding gaat als een tiet verkopen, het ultieme cadeautje voor kerst.
Bij Apple zelf kan je vrijdag reserveren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Michaelvanb het volgende:
las net hier dat je ze al kan reserveren
weet iemand wanneer je hem dan binnen krijgt?
En vooral trots zijn dat ze in de rij staan voor de zoveelste keer,ergo een lening afsluiten oid (of vakantiegeld alvast aanspreken) alleen maar om zich zogenaamd "elitair" te voelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef nelisb het volgende:
Je hebt altijd van die mensen die de eerste willen zijn. Maar echt rijen denk ik niet.
Ik heb zelf een 7 inch tablet en dat is echt een superfijn maatje vind ik. De ipad mini is zelfs nog iets groter met 7,9 inch. Lijkt mij een ideale maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef Barend_Banus het volgende:
Grote onzin als je het mij vraagt, die tablets met een scherm van minder dan 10 inch. Vind het meer op een iets groter uitgevallen telefoon lijken dan een handzame tablet. Misschien zou 9 inch nog wel kunnen, maar aan minder dan dat heb je echt geen reet. En dan is de iPad mini ook nog eens erg duur voor wat je krijgt, vooral als je meer dan 16GB wil. Dat verschil in prijs tussen 16 en 32GB is weer eens belachelijk groot, wanneer passen ze dat eens aan? Dat kost ze echt bij lange na geen 100 euro als je bedenkt hoeveel flashgeheugen tegenwoordig kost.
Ik zit er ernstig aan te denken om mijn iPad 2 in te ruilen voor een iPad Mini.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef TC03 het volgende:
iPad Mini wordt populairder dan de normale iPad.
Dat weet ik nog zo net niet, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef TC03 het volgende:
iPad Mini wordt populairder dan de normale iPad.
Bij de Apple Store in Amsterdam was dat met de iPad 3 wel.quote:
Ik mis soms net dat gene tussen een iPad een laptop.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, maar we zullen zien.
Heb zelf trouwens een 7" Android tablet een een iPad. Die 7" gebruik ik echt nooit meer, maar dat kan er ook aan liggen dat het gewoon kut werkt in vergelijking met iOS.
Alleen bij m'n iPad aan een Hema-lader, met z'n eigen oplader zegt ie dat nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat ie zegt "Opladen uit" terwijl de batterij nog niet 100 procent vol is?
Tim Cook heeft gewoon grotere handen dan Steve Jobsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef DeMessias het volgende:
Was het Apple niet die claimden dat de iPhone 4 het ideale formaat had om in 1 hand vast te houden en dat als je groter gaat, het niet meer handig is?
Waarom promoten ze dan nu een 7.9 inch toestel als "small enough to hold in 1 hand"?
Ik geloof dat dat verhaal niet met 1 hand vasthouden is, maar met 1 hand vasthouden én bedienen. Een iPad mini met 1 hand bedienen gaat niet werken. Kleiner dan 10" hoeft een iPad van mij niet, maar lichter zou zeer welkom zijn. Helaas kan je niet alles hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef DeMessias het volgende:
Was het Apple niet die claimden dat de iPhone 4 het ideale formaat had om in 1 hand vast te houden en dat als je groter gaat, het niet meer handig is?
Waarom promoten ze dan nu een 7.9 inch toestel als "small enough to hold in 1 hand"?
Het zou best kunnen dat het zo is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat verhaal niet met 1 hand vasthouden is, maar met 1 hand vasthouden én bedienen. Een iPad mini met 1 hand bedienen gaat niet werken. Kleiner dan 10" hoeft een iPad van mij niet, maar lichter zou zeer welkom zijn. Helaas kan je niet alles hebben.
Elke iPad is kleiner dan 10 inchquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat verhaal niet met 1 hand vasthouden is, maar met 1 hand vasthouden én bedienen. Een iPad mini met 1 hand bedienen gaat niet werken. Kleiner dan 10" hoeft een iPad van mij niet, maar lichter zou zeer welkom zijn. Helaas kan je niet alles hebben.
Millimeterneukerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke iPad is kleiner dan 10 inch.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat ie zegt "Opladen uit" terwijl de batterij nog niet 100 procent vol is?
Nexus is 100% Android zoals Google het bedoelt heeft. Dus zonder teletubby lay-out en allerlei vage Samsungcrap eroverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef DeMessias het volgende:
De Samsung Nexus 10 komt er dus officieel. Ik ben er wel benieuwd naar of deze een waardige concurrent zal zijn van de iPad 4;
http://www.theverge.com/2012/10/25/3553428/samsung-nexus-10-manual
Het is gewoon met de originele oplader. Als ik 'm opnieuw aansluit gaat ie ook wel weer verder, maar het lijkt alsof ie denkt dat ie vol is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij m'n iPad aan een Hema-lader, met z'n eigen oplader zegt ie dat nooit.
De resolutie van de Nexus 10 zou beter zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef TC03 het volgende:
Niets zal de iPad kunnen tippen:
- Geen retina resolutie
Totaal geen zin in de fanboy discussie nu, maar je beseft hopelijk wel dat het allemaal ontzettend subjectief is wat je nu zegt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef TC03 het volgende:
Niets zal de iPad kunnen tippen:
- Geen retina resolutie
- 16:9 is voor een tablet een onhandige resolutie
- iOS voor tablets is beter dan Android voor tablets
- Voor Android zijn relatief weinig tablet apps
- iOS in het algemeen is beter dan Android
- Hardware-matig kan geen enkele tablet aan de iPad tippen
Enig voordeel van Android: je kan er laptopachtige dingen meedoen. Torrents downloaden enzo. Kan wel handig zijn. En SD-kaartjes verwisselen lijkt me handig.
Hoezo meteen weer 'fanboy'? Het zijn allemaal valide punten. Dat het subjectief is lijkt me nogal logisch, beetje open deur. Overigens kan je met je iPad vast torrents downloaden, alleen stopt het altijd na een paar minuten i.v.m. beperkt multi-tasken bij iOS.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Totaal geen zin in de fanboy discussie nu, maar je beseft hopelijk wel dat het allemaal ontzettend subjectief is wat je nu zegt.
Overigens kan ik gewoon torrents downloaden met m'n Ipad.
Ohja, ik zie het. Nou ok, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De resolutie van de Nexus 10 zou beter zijn.
Zet er dan even bij dat voor jou geen andere tablet kan tippen aan de ipad. En dat het valide punten zijn die op jou van toepassing zijn. Voor mij gelden ze namelijk niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo meteen weer 'fanboy'? Het zijn allemaal valide punten. Dat het subjectief is lijkt me nogal logisch, beetje open deur. Overigens kan je met je iPad vast torrents downloaden, alleen stopt het altijd na een paar minuten i.v.m. beperkt multi-tasken bij iOS.
Dit kan je helemaal niet weten want de specs van de Nexus 10 zijn nog niet bekend. Voor hetzelfde geld heeft hij een quad-core cortex a15 en hogere resolutie. Kan ook zijn van niet, maar daar kan je niets over zeggen.quote:- Geen retina resolutie
- Hardware-matig kan geen enkele tablet aan de iPad tippen
Dit is allemaal een kwestie van voorkeur. iOS en Android zijn beide prima systemen dus "iOS is in het algemeen beter dan Android" vind ik helemaal een belachelijke uitspraak.quote:- iOS voor tablets is beter dan Android voor tablets
- iOS in het algemeen is beter dan Android
- 16:9 is voor een tablet een onhandige resolutie
Dit is inderdaad een groot voordeel van de iPad en je enige geldige argument.quote:- Voor Android zijn relatief weinig tablet apps
Die melding heeft met vol zijn niets te maken, maar met te weinig spanning om te kunnen laden. Als je even op Google zoekt, kom je vanzelf op een website van Apple met uitleg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is gewoon met de originele oplader. Als ik 'm opnieuw aansluit gaat ie ook wel weer verder, maar het lijkt alsof ie denkt dat ie vol is.
Nou, dat is geen twee maanden hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb twee maanden geleden iPad3 gekocht dat was op 7 september
Ja flauw van jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:37 schreef automatic_ het volgende:
Nou, dat is geen twee maanden hoor[/flauw]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Coelho het volgende:
"Eerste iPad Mini uitgereikt aan Roel van Velzen"
[ afbeelding ]
Heb hem vanochtend besteld, zullen zien hoe lang het duurt. Zou het raar vinden als ie eerst in de winkel ligt en dan pas verstuurd wordt.quote:
Zullen we wedden dat dat zo gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Heb hem vanochtend besteld, zullen zien hoe lang het duurt. Zou het raar vinden als ie eerst in de winkel ligt en dan pas verstuurd wordt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:45 schreef Q. het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-city-komt-naar-ios
32 GB omdat ze denkt dat 16 te weinig is. En de Ipad 2 omdat deze een stuk goedkoper is dan de nieuwe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij is die er al uit sinds de New iPad geïntroduceerd werd.
Maar waarom een 2 32?
Als je fatsoenlijk boeken wilt lezen zou ik eerder een e-reader erbij nemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef M.C. het volgende:
Wie gaat zijn/haar iPad vervangen voor de iPad mini? Ik zit er serieus aan te denken, maar wil hem eerst vasthouden en zien in de winkel. Ik ben bang dat het scherm tegen gaat vallen t.o.v. Retina.
Gebruik mijn iPad 3 voornamelijk voor surfen af en toe een serie kijken, youtube en boeken lezen. Nooit spelletjes etc. Vind hem vooral met lezen toch wel erg groot en zwaar..
Ik twijfel nog wel. Ik roep al vanaf het begin dat ik 9,7" eigenlijk te groot vind, maar nu ik m'n iPad bijna dagelijks gebruik merk ik ook veel voordelen aan het formaat. Daarnaast is die retina resolutie wel erg fijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef M.C. het volgende:
Wie gaat zijn/haar iPad vervangen voor de iPad mini? Ik zit er serieus aan te denken, maar wil hem eerst vasthouden en zien in de winkel. Ik ben bang dat het scherm tegen gaat vallen t.o.v. Retina.
Gebruik mijn iPad 3 voornamelijk voor surfen af en toe een serie kijken, youtube en boeken lezen. Nooit spelletjes etc. Vind hem vooral met lezen toch wel erg groot en zwaar..
Ik bedoel vooral qua formaat. Vind de ipad te groot en te zwaar om (langdurig) boeken op te lezen. Mijn e-reader is veel lichter en kleiner.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:27 schreef M.C. het volgende:
Boeken lezen gaat voor mij prima op de iPad 3, scherm iets dimmen en op sepia zetten.
De iPad 4 is alweer wat lichter, toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral qua formaat. Vind de ipad te groot en te zwaar om (langdurig) boeken op te lezen. Mijn e-reader is veel lichter en kleiner.
Als in dat het groter is? Want de pixeldensity is exact gelijk toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, maar het retina scherm van de iPhone 5 is wel echt significant beter dan dat van de iPhone 4 en 4S.
Betere kleurweergave, hoger contrast, dieper zwart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als in dat het groter is? Want de pixeldensity is exact gelijk toch?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als in dat het groter is? Want de pixeldensity is exact gelijk toch?
Dit dus. De pixeldichtheid is gelijk, maar het scherm is wel duidelijk merkbaar beter. De pixeldensiteit van de vierde generatie iPod Touch is ook gelijk aan de nieuwe Touch en de iPhone 5, maar als je ze naast elkaar houdt, lijkt dat scherm echt dramatisch, zo flets zijn de kleuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Betere kleurweergave, hoger contrast, dieper zwart.
Dit argument komt bij elke nieuwe iPhone terug. Ik geloof dat Apple er zelf ook vanuit gaat dat gebruikers om het jaar upgraden in plaats van elk jaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
Voor mij is er niet genoeg verschil tussen de 4S en de 5 om te upgraden.
Haha, heb ik toch bijna helemaal gelijk gekregen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef Barend_Banus het volgende:
Ik vind dat je niet erg logisch argumenteert.
[..]
Dit kan je helemaal niet weten want de specs van de Nexus 10 zijn nog niet bekend. Voor hetzelfde geld heeft hij een quad-core cortex a15 en hogere resolutie. Kan ook zijn van niet, maar daar kan je niets over zeggen.
Binnenkort ga ik 2 maanden op vakantie naar Azië.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Mediamarkt kan je een smartcover voor je iPad3 kopen.. Heb ik ook gedaan kost wel 39.95 euro.
Ik heb al een smartcoverquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Mediamarkt kan je een smartcover voor je iPad3 kopen.. Heb ik ook gedaan kost wel 39.95 euro.
Waarom zo lastig doen? Voor een paar euro heb je een sleeve van eBay waar t gewoon inpast.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:01 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb al een smartcoverMaar nu wil ik nog een extra sleeve. Deze gaat iemand voor mij op maat maken, dus ik heb de afmetingen nodig van de ipad 3 + smartcover
Facebook, Twitter, RTL XL, iets van Nu.nl of NOS.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik 2 maanden op vakantie naar Azië.
Ik zit op het moment te kijken voor wat hoezen op eBay maar op zich kan ik 'm ook apart in mijn in mijn rugzak stoppen en wanneer ik daar ben ben ik van plan om een nieuwe rugzak te kopen.
Ik wil mijn laptop thuis laten en alleen de iPad + Samsung Galaxy S3 meenemen.
Heeft er iemand tips voor apps die ik misschien zou kunnen gebruiken?
Zelf heb ik er al een paar apps:
Rabobank
Dropbox
iPhoto
Uitzending gemist
Nederland.fm
Currency converter
edit: Weet iemand een app waarmee je films kunt downloaden direct naar de iPad? Apps die streamen heb ik wel maar downloaden lijkt me veel fijner op reis.
Ik kon een maandje geleden gewoon vanuit Peru Uitzendinggemist gebruiken op mn iPad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
RTL xl werkt (standaard) niet in t buitenland. Net als uitzendinggemist
Hmmm dat is vreemd. Ik kreeg vanuit Spanje en Duitsland gewoon de melding dat t niet vanuit t buitenland te bekijken was??quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kon een maandje geleden gewoon vanuit Peru Uitzendinggemist gebruiken op mn iPad.
Hij was nu afgeprijst voor 29.95. De smartcover past toch gewoon voor je iPad3 als je hem besteldquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:01 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb al een smartcoverMaar nu wil ik nog een extra sleeve. Deze gaat iemand voor mij op maat maken, dus ik heb de afmetingen nodig van de ipad 3 + smartcover
Tegen de tijd dat hij fatsoenlijk leverbaar is zijn we wel twee maanden verder. Komt goed uit, tegen die tijd heb ik weer geld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Betaling op iPad mini is inmiddels bevestigd door Apple. Helaas is leverdatum nog steeds 20 november:(
Rayman Jungle Run en Sonic CD! De twee beste platformers die je op iOS kunt kopen, beiden in de aanbieding.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef Zspirit het volgende:
Er is flink wat in de aanbieding in de appstore.
Heb nu GTA, red alert en plants vs zombies gekocht.
Hebben jullie nog aanraders die in de aanbieding zijn?
Hij is normaal 2,50 bedoel ik dus zo veel scheelt het niet om hem nu te kopen terwijl ik nog veel games te spelen heb.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Niet bepaald goedkoop? Hij kost 1,79! Op de Vita betaal je 35 euro voor Rayman Origins.
Ik vind het een van de leukere spellen die ik de laatste tijd gedownload heb.
En beide vrij kut imo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Rayman Jungle Run en Sonic CD! De twee beste platformers die je op iOS kunt kopen, beiden in de aanbieding.
NOVA 3 en Modern Combat 3 waren ook in de aanbieding. Ook echte aanraders.
ah die van 1.79 is een andere?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:23 schreef automatic_ het volgende:
Hij was bij mij ook duurder en geen 1.79. Een ander Rayman spelletje was wel 1.79
quote:However, Amazon fails to note in its comparison advert that Apple can offer iPad Mini buyers 275,000 applications that have been made for the tablet, something not available on the Kindle Fire.
Geen specifieke tips, maar wel een algemene:quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef Zspirit het volgende:
Er is flink wat in de aanbieding in de appstore.
Heb nu GTA, red alert en plants vs zombies gekocht.
Hebben jullie nog aanraders die in de aanbieding zijn?
Ja maar ik wil iets moois en unieks. Maar ik heb 'm al besteld en zal 'm hier wel even showen als hij binnen isquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zo lastig doen? Voor een paar euro heb je een sleeve van eBay waar t gewoon inpast.
Wanneer kappen mensen eens met apparaten puur en alleen technisch vergelijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Mylene het volgende:
Klopt deze vergelijking? Die behuizing is wel lelijk in ieder geval.
[ afbeelding ]
en belangrijk
[..]
Jezus zit je dan met je iPad3quote:
Je bedoelt die iPad 3 nog exact hetzelfde doet als voor de aankondiging van de 4?quote:
Nee, de iPad 3 die nu sneller outdated is omdat developers al eerder een veel snellere iPad in handen hebben om voor te programmeren. Vooral voor gamers is dat jammer, omdat de iPad 3 nu sneller niet meer de nieuwste games kan draaien dan verwacht werd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je bedoelt die iPad 3 nog exact hetzelfde doet als voor de aankondiging van de 4?
Ik gebruik hem vooral voor 'lees apps'. Apps voor nieuws, RSS feeds maar ook bijvoorbeeld Pinterest of even makkelijk Social Media bekijken. Dat soort dingen doe ik liever met een handbaar apparaat als een iPad, in plaats van met mijn laptop in bed of op de bank.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik probeer het al een tijdje duidelijk te krijgen hoor, maar waarom zou je een tablet (iPad) willen? Ik snap wel dat het relaxt op de bank is om een beetje te FOK!ken of wat TV te kijken op dat ding. Maar heeft het nog meer punten van waarde?
Overtuig mij
iCloud.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef electronique het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik zo snel/makkelijk mogelijk mijn ipad fotos op mijn (windows) laptop?
Dropbox, en dan 'Camera Uploads' aanzetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef electronique het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik zo snel/makkelijk mogelijk mijn ipad fotos op mijn (windows) laptop?
Het scherm is mooi in de winkel. Als je er zelf een koopt heb je een scherm met beduidend minder contrast en een gele/groene gloed terwijl de demomodellen kristalhelder zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een touchscreen werkt fijner dan een muis of trackpad, hij is licht en handzaam, is instantaan aan, gaat lang mee op een acculading, het is meteen een draagbare gameconsole en voor sommige mensen ook een e-reader, en het scherm is fantastisch.
Voor mezelf is het gewoon makkelijker dan een laptop, die je overal mee heen neemt. Laptop heeft 3 a 4 uur batterijduur, iPad 10. Laptop weegt twee kilo, iPad 350 gram. Enzovoorts undsoweiterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik probeer het al een tijdje duidelijk te krijgen hoor, maar waarom zou je een tablet (iPad) willen? Ik snap wel dat het relaxt op de bank is om een beetje te FOK!ken of wat TV te kijken op dat ding. Maar heeft het nog meer punten van waarde?
Overtuig mij
Tuurlijk joh, ze maken aparte tablets voor in de winkel met een beter schermquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het scherm is mooi in de winkel. Als je er zelf een koopt heb je een scherm met beduidend minder contrast en een gele/groene gloed terwijl de demomodellen kristalhelder zijn.
Google eens op "new iPad" i.c.m. "yellow screen" of "green hue".quote:
Bullshit. Heb je ook een aluhoedje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Google eens op "new iPad" i.c.m. "yellow screen" of "green hue".
De iPads die verkocht worden hebben een stuk minder goed scherm dan de demomodellen.
Jup.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ze maken aparte tablets voor in de winkel met een beter scherm
Waar the f*** heb je het over?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
De iPads die verkocht worden hebben een stuk minder goed scherm dan de demomodellen.
die van mij heeft nergens last van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Verschillende leveranciers van LCD en verschillen in kleurtemperatuur. De ‘koele’ (rechter) zijn de meeste mensen gewend; dit is vaak prettiger voor tekst terwijl de warmere schermen beter voor foto's zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:33 schreef TC03 het volgende:
Nu hoeft dat ook niet, de 'mindere' schermen zijn nog steeds mooi, maar als je reviews leest waarin staat dat de iPad zo'n perfect scherm heeft, bedenk je dan dat het een review is van een topscherm. De consumenten krijgen gemiddeld genomen beduidend mindere schermen.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb zowel mijn iPhone als mijn iPad side by side vergeleken. Misschien ben ik een van de gelukkigen, maar mijn scherm was net zo wit als het scherm in de winkel toen ik de brightness op 100% zette.
Denk jij dan ook dat ze van vorige generatie Apple-producten expres mindere exemplaren uitzoeken, zodat het verschil groter lijkt?
Dat is een leuk fabeltje om mensen zoet te houden. Feit is dat de 'gele' iPads helemaal niet beter zijn qua kleurtemperatuur. Ze zijn gewoon geel. Daarnaast zijn ze minder helder en hebben ze minder contrast. Jouw voorbeeldfoto's verschillen niet alleen qua temperatuur, de koele foto's zijn ook een stuk minder fel en hebben minder contrast.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Verschillende leveranciers van LCD en verschillen in kleurtemperatuur. De ‘koele’ (rechter) zijn de meeste mensen gewend; dit is vaak prettiger voor tekst terwijl de warmere schermen beter voor foto's zijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij hebt toch ook gewoon eentje besteld met een demo-scherm? Demo-speaker?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef remlof het volgende:
Mijn iPad 3 is ook net zo bright als die in de winkel.
Wat een mazzel weer
Als dat niet zo is, is Apple ontzettend dom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar er is dus een demo SMT lijntje bij foxconn?
Joh!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, is Apple ontzettend dom.
Die benchmarks maken me wel een beetje bang.quote:
Waarom word je er bang van? De iPad 3 werkt toch gewoon perfect?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef Zspirit het volgende:
Kom op kinders, niet flamen.
[..]
Die benchmarks maken me wel een beetje bang.
Ik heb heel veel mensen zien balen over het feit dat de ipad’3′ nu al vervangen wordt. Ik heb mijne nog geen 2 maanden. Echter vond ik dit niet zon probleem als ik naar de specificaties kijk.
Deze benchmak is tot nu toe het enige waarvan ik een beetje bang word. Dit is omdat ik graag game op mijn ipad, als de ipad ’3′ over een jaar niet meer alles kan draaien is dat wel enorm balen. verder boeien de verschillen mij niet zo zeer.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
RTLXL doet bij mij niet op mijn iPad3
Mijn redenering is dat vanwege de grote verschillen in rekenkracht de ipad 3 niet meer alle games op apps kan draaien. Dit is echt het enige.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom word je er bang van? De iPad 3 werkt toch gewoon perfect?
Anders werkt hij bij mij wel... Maar nu niet!! Ga ik morgen maar naar de Bold kijken op tv. Ik hoop dat ie wel weer doetquote:
lol. Ik heb het ook. grappig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn Apple store is wit ik kan niks installeren op mijn mobieltje
Klopt als een bus heb op twitter ook gevraagd ..Kreeg meteen antwoord dat aan orkaan Sandy ligt..Weet ik dat hoe het zit met Applequote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef RoW_0 het volgende:
lol. Ik heb het ook. grappig.
"Deze keer kan de storing iets te maken hebben met orkaan Sandy, die volgens de crisiskaart van Google ook North-Carolina heeft geraakt (waar Apples gigantische datacenter gevestigd is)."
Hij verdwijnt niet en de prijs daalt ook niet. De iPad 3 verdwijnt wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef David Letterman het volgende:
Is het nu nog verstandig om een ipad 2 aan te schaffen? Misschien ivm de komst van de 4? Lijkt me dat de 2 dan eruit gaat, of misschien nog in prijs daalt. Iemand daar een mening over?
Dank voor je antwoord. Dus ipv de 2 gaat de 3 eruit? Waarom zoiets onlogisch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij verdwijnt niet en de prijs daalt ook niet. De iPad 3 verdwijnt wel.
Ik zou persoonlijk eerder voor de iPad mini of retina gaan dan voor de iPad 2. Bij de mini krijg je dezelfde specs met een betere camera in een fijnere behuizing voor minder geld, en de iPad retina biedt genoeg meerwaarde om die 100 euro extra te rechtvaarden.
Ik zou eerder een mini aanschaffen dan nu nog een 2. Eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef David Letterman het volgende:
Is het nu nog verstandig om een ipad 2 aan te schaffen? Misschien ivm de komst van de 4? Lijkt me dat de 2 dan eruit gaat, of misschien nog in prijs daalt. Iemand daar een mening over?
Met de goedkopere onderdelen kan de iPad 2 veel makkelijker als low-end apparaat in de markt worden gehouden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord. Dus ipv de 2 gaat de 3 eruit? Waarom zoiets onlogisch?
Wil wel het grotere formaat, dus dan zou ik de 3 moeten aanschaffen. Of misschien toch naar een android, goedkoper, maar niet logisch met mijn 4s. Twijfel...
Ik heb een hele dikke bij de Xenos gekochtquote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Jester65 het volgende:
Is er nog iemand die een goede en betaalbare hoes voor een iPad 2 kan aanraden?
Ik heb deze: http://dx.com/p/soft-neop(...)-black-158447?item=9quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Jester65 het volgende:
ebay.com staat er vol mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Jester65 het volgende:
Heel lame zelfs.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
De nieuwe nu.nl app is wel goed, wel jammer dat ie nu alleen nog maar in landscape werkt.
Got it!quote:
Ja dat had ik voor de update ook, maar erna niet meer...quote:Op donderdag 1 november 2012 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FB crasht vrijwel meteen na openen app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |