Jup.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ze maken aparte tablets voor in de winkel met een beter scherm
Waar the f*** heb je het over?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Google eens op "new iPad" i.c.m. "yellow screen" of "green hue".
De iPads die verkocht worden hebben een stuk minder goed scherm dan de demomodellen.
die van mij heeft nergens last van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Google eens op "new iPad" i.c.m. "yellow screen" of "green hue".
De iPads die verkocht worden hebben een stuk minder goed scherm dan de demomodellen.
Verschillende leveranciers van LCD en verschillen in kleurtemperatuur. De ‘koele’ (rechter) zijn de meeste mensen gewend; dit is vaak prettiger voor tekst terwijl de warmere schermen beter voor foto's zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:33 schreef TC03 het volgende:
Nu hoeft dat ook niet, de 'mindere' schermen zijn nog steeds mooi, maar als je reviews leest waarin staat dat de iPad zo'n perfect scherm heeft, bedenk je dan dat het een review is van een topscherm. De consumenten krijgen gemiddeld genomen beduidend mindere schermen.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb zowel mijn iPhone als mijn iPad side by side vergeleken. Misschien ben ik een van de gelukkigen, maar mijn scherm was net zo wit als het scherm in de winkel toen ik de brightness op 100% zette.
Denk jij dan ook dat ze van vorige generatie Apple-producten expres mindere exemplaren uitzoeken, zodat het verschil groter lijkt?
Dat is een leuk fabeltje om mensen zoet te houden. Feit is dat de 'gele' iPads helemaal niet beter zijn qua kleurtemperatuur. Ze zijn gewoon geel. Daarnaast zijn ze minder helder en hebben ze minder contrast. Jouw voorbeeldfoto's verschillen niet alleen qua temperatuur, de koele foto's zijn ook een stuk minder fel en hebben minder contrast.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Verschillende leveranciers van LCD en verschillen in kleurtemperatuur. De ‘koele’ (rechter) zijn de meeste mensen gewend; dit is vaak prettiger voor tekst terwijl de warmere schermen beter voor foto's zijn.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jij hebt toch ook gewoon eentje besteld met een demo-scherm? Demo-speaker?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:05 schreef remlof het volgende:
Mijn iPad 3 is ook net zo bright als die in de winkel.
Wat een mazzel weer
Als dat niet zo is, is Apple ontzettend dom.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar er is dus een demo SMT lijntje bij foxconn?
Joh!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als dat niet zo is, is Apple ontzettend dom.
Die benchmarks maken me wel een beetje bang.quote:
Waarom word je er bang van? De iPad 3 werkt toch gewoon perfect?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef Zspirit het volgende:
Kom op kinders, niet flamen.
[..]
Die benchmarks maken me wel een beetje bang.
Ik heb heel veel mensen zien balen over het feit dat de ipad’3′ nu al vervangen wordt. Ik heb mijne nog geen 2 maanden. Echter vond ik dit niet zon probleem als ik naar de specificaties kijk.
Deze benchmak is tot nu toe het enige waarvan ik een beetje bang word. Dit is omdat ik graag game op mijn ipad, als de ipad ’3′ over een jaar niet meer alles kan draaien is dat wel enorm balen. verder boeien de verschillen mij niet zo zeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |