quote:However, Amazon fails to note in its comparison advert that Apple can offer iPad Mini buyers 275,000 applications that have been made for the tablet, something not available on the Kindle Fire.
Geen specifieke tips, maar wel een algemene:quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:16 schreef Zspirit het volgende:
Er is flink wat in de aanbieding in de appstore.
Heb nu GTA, red alert en plants vs zombies gekocht.
Hebben jullie nog aanraders die in de aanbieding zijn?
Ja maar ik wil iets moois en unieks. Maar ik heb 'm al besteld en zal 'm hier wel even showen als hij binnen isquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom zo lastig doen? Voor een paar euro heb je een sleeve van eBay waar t gewoon inpast.
Wanneer kappen mensen eens met apparaten puur en alleen technisch vergelijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:44 schreef Mylene het volgende:
Klopt deze vergelijking? Die behuizing is wel lelijk in ieder geval.
[ afbeelding ]
en belangrijk
[..]
Jezus zit je dan met je iPad3quote:
Je bedoelt die iPad 3 nog exact hetzelfde doet als voor de aankondiging van de 4?quote:
Nee, de iPad 3 die nu sneller outdated is omdat developers al eerder een veel snellere iPad in handen hebben om voor te programmeren. Vooral voor gamers is dat jammer, omdat de iPad 3 nu sneller niet meer de nieuwste games kan draaien dan verwacht werd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je bedoelt die iPad 3 nog exact hetzelfde doet als voor de aankondiging van de 4?
Ik gebruik hem vooral voor 'lees apps'. Apps voor nieuws, RSS feeds maar ook bijvoorbeeld Pinterest of even makkelijk Social Media bekijken. Dat soort dingen doe ik liever met een handbaar apparaat als een iPad, in plaats van met mijn laptop in bed of op de bank.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik probeer het al een tijdje duidelijk te krijgen hoor, maar waarom zou je een tablet (iPad) willen? Ik snap wel dat het relaxt op de bank is om een beetje te FOK!ken of wat TV te kijken op dat ding. Maar heeft het nog meer punten van waarde?
Overtuig mij
iCloud.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef electronique het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik zo snel/makkelijk mogelijk mijn ipad fotos op mijn (windows) laptop?
Dropbox, en dan 'Camera Uploads' aanzetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:18 schreef electronique het volgende:
misschien een stomme vraag, maar hoe krijg ik zo snel/makkelijk mogelijk mijn ipad fotos op mijn (windows) laptop?
Het scherm is mooi in de winkel. Als je er zelf een koopt heb je een scherm met beduidend minder contrast en een gele/groene gloed terwijl de demomodellen kristalhelder zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een touchscreen werkt fijner dan een muis of trackpad, hij is licht en handzaam, is instantaan aan, gaat lang mee op een acculading, het is meteen een draagbare gameconsole en voor sommige mensen ook een e-reader, en het scherm is fantastisch.
Voor mezelf is het gewoon makkelijker dan een laptop, die je overal mee heen neemt. Laptop heeft 3 a 4 uur batterijduur, iPad 10. Laptop weegt twee kilo, iPad 350 gram. Enzovoorts undsoweiterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik probeer het al een tijdje duidelijk te krijgen hoor, maar waarom zou je een tablet (iPad) willen? Ik snap wel dat het relaxt op de bank is om een beetje te FOK!ken of wat TV te kijken op dat ding. Maar heeft het nog meer punten van waarde?
Overtuig mij
Tuurlijk joh, ze maken aparte tablets voor in de winkel met een beter schermquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het scherm is mooi in de winkel. Als je er zelf een koopt heb je een scherm met beduidend minder contrast en een gele/groene gloed terwijl de demomodellen kristalhelder zijn.
Google eens op "new iPad" i.c.m. "yellow screen" of "green hue".quote:
Bullshit. Heb je ook een aluhoedje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Google eens op "new iPad" i.c.m. "yellow screen" of "green hue".
De iPads die verkocht worden hebben een stuk minder goed scherm dan de demomodellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |