Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
RTLXL doet bij mij niet op mijn iPad3
Mijn redenering is dat vanwege de grote verschillen in rekenkracht de ipad 3 niet meer alle games op apps kan draaien. Dit is echt het enige.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom word je er bang van? De iPad 3 werkt toch gewoon perfect?
Anders werkt hij bij mij wel... Maar nu niet!! Ga ik morgen maar naar de Bold kijken op tv. Ik hoop dat ie wel weer doetquote:
lol. Ik heb het ook. grappig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Mijn Apple store is wit ik kan niks installeren op mijn mobieltje
Klopt als een bus heb op twitter ook gevraagd ..Kreeg meteen antwoord dat aan orkaan Sandy ligt..Weet ik dat hoe het zit met Applequote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef RoW_0 het volgende:
lol. Ik heb het ook. grappig.
"Deze keer kan de storing iets te maken hebben met orkaan Sandy, die volgens de crisiskaart van Google ook North-Carolina heeft geraakt (waar Apples gigantische datacenter gevestigd is)."
Hij verdwijnt niet en de prijs daalt ook niet. De iPad 3 verdwijnt wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef David Letterman het volgende:
Is het nu nog verstandig om een ipad 2 aan te schaffen? Misschien ivm de komst van de 4? Lijkt me dat de 2 dan eruit gaat, of misschien nog in prijs daalt. Iemand daar een mening over?
Dank voor je antwoord. Dus ipv de 2 gaat de 3 eruit? Waarom zoiets onlogisch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij verdwijnt niet en de prijs daalt ook niet. De iPad 3 verdwijnt wel.
Ik zou persoonlijk eerder voor de iPad mini of retina gaan dan voor de iPad 2. Bij de mini krijg je dezelfde specs met een betere camera in een fijnere behuizing voor minder geld, en de iPad retina biedt genoeg meerwaarde om die 100 euro extra te rechtvaarden.
Ik zou eerder een mini aanschaffen dan nu nog een 2. Eigenlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:06 schreef David Letterman het volgende:
Is het nu nog verstandig om een ipad 2 aan te schaffen? Misschien ivm de komst van de 4? Lijkt me dat de 2 dan eruit gaat, of misschien nog in prijs daalt. Iemand daar een mening over?
Met de goedkopere onderdelen kan de iPad 2 veel makkelijker als low-end apparaat in de markt worden gehouden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:26 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord. Dus ipv de 2 gaat de 3 eruit? Waarom zoiets onlogisch?
Wil wel het grotere formaat, dus dan zou ik de 3 moeten aanschaffen. Of misschien toch naar een android, goedkoper, maar niet logisch met mijn 4s. Twijfel...
Ik heb een hele dikke bij de Xenos gekochtquote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Jester65 het volgende:
Is er nog iemand die een goede en betaalbare hoes voor een iPad 2 kan aanraden?
Ik heb deze: http://dx.com/p/soft-neop(...)-black-158447?item=9quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Jester65 het volgende:
ebay.com staat er vol mee.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Jester65 het volgende:
Heel lame zelfs.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef remlof het volgende:
De nieuwe nu.nl app is wel goed, wel jammer dat ie nu alleen nog maar in landscape werkt.
Got it!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |