En ja dus met een snellere CPU en GPU om al die pixels aan te kunnen sturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.
Er is nu markt voor 'zonder' en straks wil iedereen weer een upgrade
Natuurlijk, er moet wel wat over blijven voor een upgrade.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.
Er is nu markt voor 'zonder' en straks wil iedereen weer een upgrade
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Xu het volgende:
Nu heb ik niet meer de hipste en allersnelste en allernieuwste iPad meerNou moet ik een nieuwe kopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Xu het volgende:
Nu heb ik niet meer de hipste en allersnelste en allernieuwste iPad meerNou moet ik een nieuwe kopen
inderdaad het valt behoorlijk tegen qua prijs maar het design ziet er wel mooier uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, is toch behoorlijk meer dan de Nexus 7.
En dat zonder Retina-display.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
De iPad Mini zorgt er blijkbaar ook voor dat je fiets gewoon naast je rijdt als je ergens loopt. Zonder dat je 'm vast hoeft te houden.
check die fiets zo rond de 36 seconden....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
De iPad Mini zorgt er blijkbaar ook voor dat je fiets gewoon naast je rijdt als je ergens loopt. Zonder dat je 'm vast hoeft te houden.
Kei-hendig! Ik ga er meteen eentje halen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
Jeetje, die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef Kandijfijn het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/apple
Gewoon omdat die spot on is
iPad Maxiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je onder een grote ipad gelegen
Met vleugelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ook voor die periode van de maand als je het extra zwaar hebt
Haha dat bedoel ik. Ik zou continu in een deuk liggen als ik bij Apple zou werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef ColtZ40 het volgende:
De kostprijs is 8 euro hoger voor 32gb....
Dat koop jij ook of nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Een tablet is sowieso al een luxeproduct en bij Apple als premium-merk helemaal.
Dit ding gaat als een tiet verkopen, het ultieme cadeautje voor kerst.
Bij Apple zelf kan je vrijdag reserveren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Michaelvanb het volgende:
las net hier dat je ze al kan reserveren
weet iemand wanneer je hem dan binnen krijgt?
En vooral trots zijn dat ze in de rij staan voor de zoveelste keer,ergo een lening afsluiten oid (of vakantiegeld alvast aanspreken) alleen maar om zich zogenaamd "elitair" te voelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:56 schreef nelisb het volgende:
Je hebt altijd van die mensen die de eerste willen zijn. Maar echt rijen denk ik niet.
Ik heb zelf een 7 inch tablet en dat is echt een superfijn maatje vind ik. De ipad mini is zelfs nog iets groter met 7,9 inch. Lijkt mij een ideale maat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef Barend_Banus het volgende:
Grote onzin als je het mij vraagt, die tablets met een scherm van minder dan 10 inch. Vind het meer op een iets groter uitgevallen telefoon lijken dan een handzame tablet. Misschien zou 9 inch nog wel kunnen, maar aan minder dan dat heb je echt geen reet. En dan is de iPad mini ook nog eens erg duur voor wat je krijgt, vooral als je meer dan 16GB wil. Dat verschil in prijs tussen 16 en 32GB is weer eens belachelijk groot, wanneer passen ze dat eens aan? Dat kost ze echt bij lange na geen 100 euro als je bedenkt hoeveel flashgeheugen tegenwoordig kost.
Ik zit er ernstig aan te denken om mijn iPad 2 in te ruilen voor een iPad Mini.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef TC03 het volgende:
iPad Mini wordt populairder dan de normale iPad.
Dat weet ik nog zo net niet, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:59 schreef TC03 het volgende:
iPad Mini wordt populairder dan de normale iPad.
Bij de Apple Store in Amsterdam was dat met de iPad 3 wel.quote:
Ik mis soms net dat gene tussen een iPad een laptop.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, maar we zullen zien.
Heb zelf trouwens een 7" Android tablet een een iPad. Die 7" gebruik ik echt nooit meer, maar dat kan er ook aan liggen dat het gewoon kut werkt in vergelijking met iOS.
Alleen bij m'n iPad aan een Hema-lader, met z'n eigen oplader zegt ie dat nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat ie zegt "Opladen uit" terwijl de batterij nog niet 100 procent vol is?
Tim Cook heeft gewoon grotere handen dan Steve Jobsquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef DeMessias het volgende:
Was het Apple niet die claimden dat de iPhone 4 het ideale formaat had om in 1 hand vast te houden en dat als je groter gaat, het niet meer handig is?
Waarom promoten ze dan nu een 7.9 inch toestel als "small enough to hold in 1 hand"?
Ik geloof dat dat verhaal niet met 1 hand vasthouden is, maar met 1 hand vasthouden én bedienen. Een iPad mini met 1 hand bedienen gaat niet werken. Kleiner dan 10" hoeft een iPad van mij niet, maar lichter zou zeer welkom zijn. Helaas kan je niet alles hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:49 schreef DeMessias het volgende:
Was het Apple niet die claimden dat de iPhone 4 het ideale formaat had om in 1 hand vast te houden en dat als je groter gaat, het niet meer handig is?
Waarom promoten ze dan nu een 7.9 inch toestel als "small enough to hold in 1 hand"?
Het zou best kunnen dat het zo is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat verhaal niet met 1 hand vasthouden is, maar met 1 hand vasthouden én bedienen. Een iPad mini met 1 hand bedienen gaat niet werken. Kleiner dan 10" hoeft een iPad van mij niet, maar lichter zou zeer welkom zijn. Helaas kan je niet alles hebben.
Elke iPad is kleiner dan 10 inchquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat verhaal niet met 1 hand vasthouden is, maar met 1 hand vasthouden én bedienen. Een iPad mini met 1 hand bedienen gaat niet werken. Kleiner dan 10" hoeft een iPad van mij niet, maar lichter zou zeer welkom zijn. Helaas kan je niet alles hebben.
Millimeterneukerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke iPad is kleiner dan 10 inch.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:53 schreef Thomas B. het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat ie zegt "Opladen uit" terwijl de batterij nog niet 100 procent vol is?
Nexus is 100% Android zoals Google het bedoelt heeft. Dus zonder teletubby lay-out en allerlei vage Samsungcrap eroverquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:40 schreef DeMessias het volgende:
De Samsung Nexus 10 komt er dus officieel. Ik ben er wel benieuwd naar of deze een waardige concurrent zal zijn van de iPad 4;
http://www.theverge.com/2012/10/25/3553428/samsung-nexus-10-manual
Het is gewoon met de originele oplader. Als ik 'm opnieuw aansluit gaat ie ook wel weer verder, maar het lijkt alsof ie denkt dat ie vol is.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij m'n iPad aan een Hema-lader, met z'n eigen oplader zegt ie dat nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |