En ja dus met een snellere CPU en GPU om al die pixels aan te kunnen sturen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.
Er is nu markt voor 'zonder' en straks wil iedereen weer een upgrade
Natuurlijk, er moet wel wat over blijven voor een upgrade.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon gelul. De iPad mini 2 krijgt wss gewoon weer retina, zoals we gewend zijn.
Er is nu markt voor 'zonder' en straks wil iedereen weer een upgrade
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Xu het volgende:
Nu heb ik niet meer de hipste en allersnelste en allernieuwste iPad meerNou moet ik een nieuwe kopen
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:13 schreef Xu het volgende:
Nu heb ik niet meer de hipste en allersnelste en allernieuwste iPad meerNou moet ik een nieuwe kopen
inderdaad het valt behoorlijk tegen qua prijs maar het design ziet er wel mooier uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, is toch behoorlijk meer dan de Nexus 7.
En dat zonder Retina-display.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
De iPad Mini zorgt er blijkbaar ook voor dat je fiets gewoon naast je rijdt als je ergens loopt. Zonder dat je 'm vast hoeft te houden.
check die fiets zo rond de 36 seconden....
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
De iPad Mini zorgt er blijkbaar ook voor dat je fiets gewoon naast je rijdt als je ergens loopt. Zonder dat je 'm vast hoeft te houden.
Kei-hendig! Ik ga er meteen eentje halen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:00 schreef Tokus het volgende:
Jeetje, die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef Kandijfijn het volgende:
http://theoatmeal.com/comics/apple
Gewoon omdat die spot on is
iPad Maxiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je onder een grote ipad gelegen
Met vleugelsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Handig ook voor die periode van de maand als je het extra zwaar hebt
Haha dat bedoel ik. Ik zou continu in een deuk liggen als ik bij Apple zou werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:11 schreef ColtZ40 het volgende:
De kostprijs is 8 euro hoger voor 32gb....
Dat koop jij ook of nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Een tablet is sowieso al een luxeproduct en bij Apple als premium-merk helemaal.
Dit ding gaat als een tiet verkopen, het ultieme cadeautje voor kerst.
Bij Apple zelf kan je vrijdag reserveren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:44 schreef Michaelvanb het volgende:
las net hier dat je ze al kan reserveren
weet iemand wanneer je hem dan binnen krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |