De resolutie van de Nexus 10 zou beter zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef TC03 het volgende:
Niets zal de iPad kunnen tippen:
- Geen retina resolutie
Totaal geen zin in de fanboy discussie nu, maar je beseft hopelijk wel dat het allemaal ontzettend subjectief is wat je nu zegt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:09 schreef TC03 het volgende:
Niets zal de iPad kunnen tippen:
- Geen retina resolutie
- 16:9 is voor een tablet een onhandige resolutie
- iOS voor tablets is beter dan Android voor tablets
- Voor Android zijn relatief weinig tablet apps
- iOS in het algemeen is beter dan Android
- Hardware-matig kan geen enkele tablet aan de iPad tippen
Enig voordeel van Android: je kan er laptopachtige dingen meedoen. Torrents downloaden enzo. Kan wel handig zijn. En SD-kaartjes verwisselen lijkt me handig.
Hoezo meteen weer 'fanboy'? Het zijn allemaal valide punten. Dat het subjectief is lijkt me nogal logisch, beetje open deur. Overigens kan je met je iPad vast torrents downloaden, alleen stopt het altijd na een paar minuten i.v.m. beperkt multi-tasken bij iOS.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Totaal geen zin in de fanboy discussie nu, maar je beseft hopelijk wel dat het allemaal ontzettend subjectief is wat je nu zegt.
Overigens kan ik gewoon torrents downloaden met m'n Ipad.
Ohja, ik zie het. Nou ok, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De resolutie van de Nexus 10 zou beter zijn.
Zet er dan even bij dat voor jou geen andere tablet kan tippen aan de ipad. En dat het valide punten zijn die op jou van toepassing zijn. Voor mij gelden ze namelijk niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo meteen weer 'fanboy'? Het zijn allemaal valide punten. Dat het subjectief is lijkt me nogal logisch, beetje open deur. Overigens kan je met je iPad vast torrents downloaden, alleen stopt het altijd na een paar minuten i.v.m. beperkt multi-tasken bij iOS.
Dit kan je helemaal niet weten want de specs van de Nexus 10 zijn nog niet bekend. Voor hetzelfde geld heeft hij een quad-core cortex a15 en hogere resolutie. Kan ook zijn van niet, maar daar kan je niets over zeggen.quote:- Geen retina resolutie
- Hardware-matig kan geen enkele tablet aan de iPad tippen
Dit is allemaal een kwestie van voorkeur. iOS en Android zijn beide prima systemen dus "iOS is in het algemeen beter dan Android" vind ik helemaal een belachelijke uitspraak.quote:- iOS voor tablets is beter dan Android voor tablets
- iOS in het algemeen is beter dan Android
- 16:9 is voor een tablet een onhandige resolutie
Dit is inderdaad een groot voordeel van de iPad en je enige geldige argument.quote:- Voor Android zijn relatief weinig tablet apps
Die melding heeft met vol zijn niets te maken, maar met te weinig spanning om te kunnen laden. Als je even op Google zoekt, kom je vanzelf op een website van Apple met uitleg.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is gewoon met de originele oplader. Als ik 'm opnieuw aansluit gaat ie ook wel weer verder, maar het lijkt alsof ie denkt dat ie vol is.
Nou, dat is geen twee maanden hoorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb twee maanden geleden iPad3 gekocht dat was op 7 september
Ja flauw van jequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:37 schreef automatic_ het volgende:
Nou, dat is geen twee maanden hoor[/flauw]
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Coelho het volgende:
"Eerste iPad Mini uitgereikt aan Roel van Velzen"
[ afbeelding ]
Heb hem vanochtend besteld, zullen zien hoe lang het duurt. Zou het raar vinden als ie eerst in de winkel ligt en dan pas verstuurd wordt.quote:
Zullen we wedden dat dat zo gaat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:34 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Heb hem vanochtend besteld, zullen zien hoe lang het duurt. Zou het raar vinden als ie eerst in de winkel ligt en dan pas verstuurd wordt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:45 schreef Q. het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)e-city-komt-naar-ios
32 GB omdat ze denkt dat 16 te weinig is. En de Ipad 2 omdat deze een stuk goedkoper is dan de nieuwe.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:00 schreef nelisb het volgende:
Volgens mij is die er al uit sinds de New iPad geïntroduceerd werd.
Maar waarom een 2 32?
Als je fatsoenlijk boeken wilt lezen zou ik eerder een e-reader erbij nemen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef M.C. het volgende:
Wie gaat zijn/haar iPad vervangen voor de iPad mini? Ik zit er serieus aan te denken, maar wil hem eerst vasthouden en zien in de winkel. Ik ben bang dat het scherm tegen gaat vallen t.o.v. Retina.
Gebruik mijn iPad 3 voornamelijk voor surfen af en toe een serie kijken, youtube en boeken lezen. Nooit spelletjes etc. Vind hem vooral met lezen toch wel erg groot en zwaar..
Ik twijfel nog wel. Ik roep al vanaf het begin dat ik 9,7" eigenlijk te groot vind, maar nu ik m'n iPad bijna dagelijks gebruik merk ik ook veel voordelen aan het formaat. Daarnaast is die retina resolutie wel erg fijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:25 schreef M.C. het volgende:
Wie gaat zijn/haar iPad vervangen voor de iPad mini? Ik zit er serieus aan te denken, maar wil hem eerst vasthouden en zien in de winkel. Ik ben bang dat het scherm tegen gaat vallen t.o.v. Retina.
Gebruik mijn iPad 3 voornamelijk voor surfen af en toe een serie kijken, youtube en boeken lezen. Nooit spelletjes etc. Vind hem vooral met lezen toch wel erg groot en zwaar..
Ik bedoel vooral qua formaat. Vind de ipad te groot en te zwaar om (langdurig) boeken op te lezen. Mijn e-reader is veel lichter en kleiner.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:27 schreef M.C. het volgende:
Boeken lezen gaat voor mij prima op de iPad 3, scherm iets dimmen en op sepia zetten.
De iPad 4 is alweer wat lichter, toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral qua formaat. Vind de ipad te groot en te zwaar om (langdurig) boeken op te lezen. Mijn e-reader is veel lichter en kleiner.
Als in dat het groter is? Want de pixeldensity is exact gelijk toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, maar het retina scherm van de iPhone 5 is wel echt significant beter dan dat van de iPhone 4 en 4S.
Betere kleurweergave, hoger contrast, dieper zwart.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als in dat het groter is? Want de pixeldensity is exact gelijk toch?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Als in dat het groter is? Want de pixeldensity is exact gelijk toch?
Dit dus. De pixeldichtheid is gelijk, maar het scherm is wel duidelijk merkbaar beter. De pixeldensiteit van de vierde generatie iPod Touch is ook gelijk aan de nieuwe Touch en de iPhone 5, maar als je ze naast elkaar houdt, lijkt dat scherm echt dramatisch, zo flets zijn de kleuren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Betere kleurweergave, hoger contrast, dieper zwart.
Dit argument komt bij elke nieuwe iPhone terug. Ik geloof dat Apple er zelf ook vanuit gaat dat gebruikers om het jaar upgraden in plaats van elk jaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:56 schreef DeMessias het volgende:
Voor mij is er niet genoeg verschil tussen de 4S en de 5 om te upgraden.
Haha, heb ik toch bijna helemaal gelijk gekregen!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:42 schreef Barend_Banus het volgende:
Ik vind dat je niet erg logisch argumenteert.
[..]
Dit kan je helemaal niet weten want de specs van de Nexus 10 zijn nog niet bekend. Voor hetzelfde geld heeft hij een quad-core cortex a15 en hogere resolutie. Kan ook zijn van niet, maar daar kan je niets over zeggen.
Binnenkort ga ik 2 maanden op vakantie naar Azië.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Mediamarkt kan je een smartcover voor je iPad3 kopen.. Heb ik ook gedaan kost wel 39.95 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |