Voor 200 euro zit je gewoon in het b-segment. Het a-segment begint pas bij 600 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Kenju het volgende:
Tijd geleden dat ik een fiets heb gekocht (mijn ouders op de middelbare school volgens mij). Maar 200 Euro is toch gewoon een normale prijs? Men doet hier alsof dat heel goedkoop is, maar dat valt best wel mee toch?
Klopt jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef alors het volgende:
Hahaha die gast stond in de winkel tijdens het.bezoek van mr Visser
19 minutenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef tong80 het volgende:
Een rijdenderechter topic in een kwartier volgepost.
Legendarisch
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Maanvis het volgende:
hey ik dacht dat we in NL een hoofddoekverbod hadden?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Joop denkt aan die vriendin, ouwe geile snor!
en zo is het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef matthijst het volgende:
Inderdaad: 200 euro = roest.
600 euro = normaal.
Maar de Giants, American Eagles, Raleighs van deze wereld zijn niet bepaald slechte fietsen toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat deze niet is volgens Visser.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef tong80 het volgende:
Ik ga met een glimlach op mijn roestige smoel naar bed
Ik ook. We gaan vrolijk verder waar we de laatste aflevering mee gestart zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn van het lachen![]()
Fietsenmakerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Studeur het volgende:
uitspraak gemistwas ff pissen
wie heeft gewonnen?
Je gaat toch niet pissen tijdens de uitrpaak!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Studeur het volgende:
uitspraak gemistwas ff pissen
wie heeft gewonnen?
Die zeug schrijft nu rabiaat rechtse frutsels in de schoolkrant op geenstijl.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef alors het volgende:
Is die facebookzeug ontslagen uit het panel?
Gebitje van die man gezien?quote:
Oh godquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Die zeug schrijft nu rabiaat rechtse frutsels in de schoolkrant op geenstijl.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Coos het volgende:
Ergens snap ik die pauper wel. Hij denkt als ik een duurdere fiets voor d'r koop dan fietst ze gelijk terug naar Roemenië.
"Jan met de dikke hajo"quote:
Dat woord heeft hij echt zelf bedacht, als ik google dan kom ik bij de topics terechtquote:
Dat is dan wel sneuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:49 schreef Karina het volgende:
De vrouw van de fietsenmaker is inmiddels overledenzie ik op de site van de fietsenwinkel.
Zowel jij als die zeikerd vergeten dat het oppervlakteroest was en alleen op sierdelen, niet op dragende delen in de constructie. Dikke Hajo had dus gelijk en die dikke met dat kanariegebit was gewoon een zeiklul dat hij 1: hem niet wilde laten behandelen 2: zijn vrouw er opeens niet meer op wil laten fietsen omdat er wat oppervlakteroest te zien wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind de uitspraak wel bizar. Hoewel die bolle een klein kind was (maar wel een 100.000x lekkerdere vrouw had dan die mafkees van een fietsenmaker!) vind ik ook dat een fiets na 3 (of 5) weken buiten niet hoort te roesten. Niet voor 50 euro, niet voor 200 euro en en niet 2000 euro. Dan kan Frank Visser wel van alles zeggen, maar je hebt toch gewoon recht op een deugdelijk product? Roest hoort niet bij een deugdelijk product.
Dat het een zeikerd is, klopt. Dat hij zich aanstelt met niet op laten fietsen en behandelen, klopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zowel jij als die zeikerd vergeten dat het oppervlakteroest was en alleen op sierdelen, niet op dragende delen in de constructie. Dikke Hajo had dus gelijk en die dikke met dat kanariegebit was gewoon een zeiklul dat hij 1: hem niet wilde laten behandelen 2: zijn vrouw er opeens niet meer op wil laten fietsen omdat er wat oppervlakteroest te zien was.
Het was niet de remleiding zelf die roestte en als je iets maar lang genoeg buiten zet in de regen zal het op één of andere manier aangetast worden. Dit was duidelijk een Chinese fiets en die zijn niet bedoeld om buiten te zetten. Zet je ze in een schuurtje of onder een afdakje heb je er jaren plezier van zonder een spatje roest. Zet je ze in in de regen gaan ze roesten op onbehandelde delen, maar niet op het frame. Garantie op een fiets is ook op het frame trouwens.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat het een zeikerd is, klopt. Dat hij zich aanstelt met niet op laten fietsen en behandelen, klopt.
Maar het is niet normaal dat een fiets op de sierdelen (zijn een stuurpen en remkabels sierdelen?) na 4 weken last heeft van roest. 4 weken is helemaal niks. Het was gewoon een troep fiets (het was maar 200 euro!), maar ook dan mag je bepaalde eisen en verwachtingen hebben. Het is niet reëel om te denken dat de fiets 3 jaar roestvrij blijft en in puike conditie als deze buiten staat. Maar een maand of 9 a 12 lijkt me toch wel normaal voor dat bedrag.
Thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.eerstehulpbijr(...)-roest-na-drie-weken
Maar dat is toch niet dezelfde vrouw die hier naast hem staatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:49 schreef Karina het volgende:
De vrouw van de fietsenmaker is inmiddels overledenzie ik op de site van de fietsenwinkel.
Ik zat ook te twijfelen, maar misschien is de foto op de site oud? Wel dezelfde kleur haren en ogen. Of het bericht op de site is al heel oud en is hij inmiddels hertrouwd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet dezelfde vrouw die hier naast hem staat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef Toverheks het volgende:
will je hem nog een keertje terug kijken hij staat hier.............
Qua ogen / wenkbrauwen / lijnen in het gezicht zou het kunnen dat de één de dikkere variant is. Alleen de neus komt simpelweg niet overeen. Ik zeg dus 'no match'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen, maar misschien is de foto op de site oud? Wel dezelfde kleur haren en ogen. Of het bericht op de site is al heel oud en is hij inmiddels hertrouwd?
Dan was de vrouw in de uitzending zeker zijn tweede vrouw. Maar goed, blijft zieligquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Qua ogen / wenkbrauwen / lijnen in het gezicht zou het kunnen dat de één de dikkere variant is. Alleen de neus komt simpelweg niet overeen. Ik zeg dus 'no match'.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
(hij staat niet op 'uitzending gemist')
Wat er bij dit programma van toepassing is zou ik niet weten.quote:Je kunt niet alle programma's van de publieke omroepen via Uitzending Gemist bekijken. Sommige programma's mogen we niet of slechts voor korte tijd aanbieden in verband met rechten op uitzendingen of daarin gebruikt materiaal. Series die in coproductie tot stand kwamen kun je doorgaans tot een week na uitzending bekijken.
graag gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:37 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dankjewel!
(hij staat niet op 'uitzending gemist')
Ik moest ook echt aan Bep van Mokum denken toen ik die dikke hoorde praten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Schitterende aflevering met mooie Amsterdamse typetjes, die inderdaad zo uit Jiskefet hadden kunnen komen. Ik kon ze trouwens prima verstaan, beter dan die Groningse boeren en Limburgse bejaarden die je regelmatig in dit programma ziet voorbijkomen. Maar goed, dat zeg ik zelf als Amsterdammer van geboorte. (Dit is pas onverstaanbaar: )
Verder ben ik het wel eens met de uitspraak van de rechter. Ook van een Chinese fiets mag je wel enige degelijkheid verwachten (hoewel het natuurlijk geen Gazelle is), maar oppervlakige roest op de bel en de spatbordstangen doet niets af aan de degelijkheid.
Bart had voor die EUR 200 gewoon een goede tweedehands moeten kopen, dan had hij betere kwaliteit gehad dan nu. Overigens vind ik wel dat een zichzelf respecterende fietsenmaker niet van dit soort rommel moet verkopen (ook al is het goedkoop): Fietsen in deze prijsklasse horen thuis bij de Gamma.
Het was dan ook een legendarische afleveringquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hij was ook net bij de TV draait door met z'n dikke Hajo
Mooiste rijdende rechter aflevering die ik ooit heb gezien! Wat een pracht van een fietsenmakerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is het een zus van de overleden vrouw ofzo. Hij hoeft niet persé een relatie met haar te hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet dezelfde vrouw die hier naast hem staat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of gewoon een personeelslid?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Misschien is het een zus van de overleden vrouw ofzo. Hij hoeft niet persé een relatie met haar te hebben.
Sterker nog, bij het bezoek in die fietsenwinkel lagen die bloemen ook al op de baliequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef alors het volgende:
Hahaha die gast stond in de winkel tijdens het.bezoek van mr Visser
Ja man. Check die borstjes.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja man. Check die borstjes.
En hoe dat truitje omhoog kruipt als ze op de fiets zit.
Uitspraak is gewoon conform Nederlands recht hoor. Voor 200 euro heb je echt een pauperfiets hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vind de uitspraak wel bizar. Hoewel die bolle een klein kind was (maar wel een 100.000x lekkerdere vrouw had dan die mafkees van een fietsenmaker!) vind ik ook dat een fiets na 3 (of 5) weken buiten niet hoort te roesten. Niet voor 50 euro, niet voor 200 euro en en niet 2000 euro. Dan kan Frank Visser wel van alles zeggen, maar je hebt toch gewoon recht op een deugdelijk product? Roest hoort niet bij een deugdelijk product.
Je kan niet verwachten dat die fiets 5 jaar mooi blijft en roestvrij. Maar dit was wel het andere uiterste. Enig voordeel is dat beiden gewonnen hebben nu, verkoper moet alsnog de behandeling voor niks uitvoeren maar hoeft geen geld terug te betalen.
Ik kan het me iig wel voorstellenquote:
Jep, voor onze deur heeft de gemeente op het grasveld een basketbalveldje gemaakt. Nog geen 10 meter tussen mijn slaapkamerraam en dat veld en dat zorgt ook vaak voor overlast. Of men basketbalt in de zomer tot 01:00u 's nachts of kinderen vinden het leuk om de metalen paal als drumstel te gebruiken..quote:
Nou, je weet waar je terecht kunt als je er werk van wilt maken. Gaan we een basketballende rijdende rechter zien....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, voor onze deur heeft de gemeente op het grasveld een basketbalveldje gemaakt. Nog geen 10 meter tussen mijn slaapkamerraam en dat veld en dat zorgt ook vaak voor overlast. Of men basketbalt in de zomer tot 01:00u 's nachts of kinderen vinden het leuk om de metalen paal als drumstel te gebruiken..
Het zal niet meevallen de uitzending van vorige week te overtreffen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Een ouwe zeikerd die niet tegen kinderen kan.
Nu al een topshow.
Dat helaas niet, maar laten we hopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Het zal niet meevallen de uitzending van vorige week te overtreffen.
Ik heb het voorgevoel dat deze uitzending wat milder gaat worden dan diegene van vorige week.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Een ouwe zeikerd die niet tegen kinderen kan.
Nu al een topshow.
Sowieso, in de voorstukjes leek het geen Jiskefet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik heb het voorgevoel dat deze uitzending wat milder gaat worden dan diegene van vorige week.
Dat dus. Net alsof je in één of andere tempel staatquote:
Idd een windgong, toen dat nog hip was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Mijn buurvrouw vroeger had zo een windgong, ook zo een irritant geluid.
Met houten of ijzeren staafjes?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Mijn buurvrouw vroeger had zo een windgong, ook zo een irritant geluid.
IJzeren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met houten of ijzeren staafjes?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
Gewoon een cobra6 eronder met oud en nieuw.
Idd, mijn kind vind het leuk om bij de buurman in de tuin te schijten dus dan mag het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De kinderen vinden het leuk, dus mag het.
Nee, iedereen hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef kort het volgende:
Ben ik de enige die snapt dat het heel irritant kan zijn?
Zo te lezen ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef kort het volgende:
Als je goed leest niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef kort het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |