Smooth deze jongen, zo smooth.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiele date afspreken, dit.
Alleen jij had er wel succes meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken wel iets van mezelf er in.
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken wel iets van mezelf er in.
Nou, niet te hard van stapel lopen. Die klaagzang van je staat me nog goed bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.
Jij smult van andermans leed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
@muhahaha: kan ook over lunch in DB.Tell me everything.
Nee hoor. Flips trapte er niet in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede zaak wel. Misschien moeten we meer afspreken met Benzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet te hard van stapel lopen. Die klaagzang van je staat me nog goed bij
Nee hoor, ik hoor gewoon graag verhalen. Ik luister graag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij smult van andermans leed?![]()
Zondag heb ik nog geen plannen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor. Flips trapte er niet in.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoah, je gezeik valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.
Dat ze denken dat ik een megalul is weer wat minder, maar mijn moeder zegt altijd "je kan niet alles he"![]()
Gezeik nog weinig van gemerkt, die megalul is natuurlijk een feit wat je graag ontkend om ons niet onzeker te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.
Dat ze denken dat ik een megalul is weer wat minder, maar mijn moeder zegt altijd "je kan niet alles he"
Ze noemden je niet John Holmes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Ze noemden mij vroeger Jacob Dubbel, nu zie ik waarom.
Ik hou van die seriequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Ze noemden mij vroeger Jacob Dubbel, nu zie ik waarom.
Sinaasappelsap op mijn toetsenbord. Sinaasappelsap overal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
heloef googled naar "They said I could become anything so I"
Eerste resultaat.
[ afbeelding ]
Eckte bazen drinken sinaasappelsap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinaasappelsap op mijn toetsenbord. Sinaasappelsap overal.
Mijn sperma zoeter maken, jeweet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Eckte bazen drinken sinaasappelsap.
SSDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
*moppelt in zichzelf*
Zal ik een SSD of een HDD kopen?
HDD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is voor mijn laptop. Daarnaast heb ik dus verder geen opslag.
Een grote SSDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is voor mijn laptop. Daarnaast heb ik dus verder geen opslag.
quote:
Grote SSD, die is gekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een grote SSD. Maar dan zou je een ssd en ext hd kunnen overwegen. Als je het echt intern wil dan is helaas een hdd toch de beste keuze denk ik gezien de prijzen.
Ik wilde eerst een macbook met ssd, maar toen kon ik er een zonder ssd met normale schijf voor een goede prijs krijgen (mediamarkt geen btw gedoe), heb dat toen maar gedaan
. Zit er nu wel aan te denken om (ooit) de cd speler eruit te halen en daar een ssd in te zetten voor het operating system. Dat zou je ook nog kunnen overwegen, kleine ssd en een hdd. Moet je wel zonder cd kunnen en het moet bij je laptop kunnen..
Ik vind het gewoon lekker maar goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn sperma zoeter maken, jeweet.
Slechts een tip van broeder tot broeder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker maar goed.
In de winkel.. IK HEB HET NIET MAAR IK WIL HETquote:
Aan de ene kant had ik niet verwacht dat jij dit wist, want piemels.quote:
Ik ben alwetend iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant had ik niet verwacht dat jij dit wist, want piemels.
Aan de andere kant wel, want Rokje.
Maar ik hou niet van ananas. Of kiwi.
De smaak van mijn zaad boeit me niet. Ze doet het er maar mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts een tip van broeder tot broeder.
Hmm ja het is wel lekker jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In de winkel.. IK HEB HET NIET MAAR IK WIL HETNU!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer iets geleerd vandaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben alwetend idd
Daarbij is het ook goed voor vrouwelijk vocht hoor![]()
Lekker doe mij ook maarquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja het is wel lekker ja.
Ik ga slapie doenTrusten
Ik drink eht sap niet op, ik gooi het over m.. Nvm :$quote:
Ja ik heb dus niet.. Bummer ditdat alles jeweetzzzquote:
U bent ook neger ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts een tip van broeder tot broeder.
Zo dacht ik ook, tot ze niet meer wilde pijpenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De smaak van mijn zaad boeit me niet. Ze doet het er maar mee.
Sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik heb dus niet.. Bummer ditdat alles jeweetzzz
Is het?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben alwetend idd
Daarbij is het ook goed voor vrouwelijk vocht hoor![]()
Een beetje medewerkend zijn kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De smaak van mijn zaad boeit me niet. Ze doet het er maar mee.
Oooooooh op die manier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik drink eht sap niet op, ik gooi het over m.. Nvm :$
Heloef en ik lijken sprekend op elkander. Je kunt ons niet uit elkaar houden. Alleen ben ik een paar jaar ouder.quote:
Ssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, tot ze niet meer wilde pijpen.
Coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en ik lijken sprekend op elkander. Je kunt ons niet uit elkaar houden. Alleen ben ik een paar jaar ouder.
Hij is geen neger, hij lijkt alleen van binnen op mij en is op dezelfde dag jarig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cool.
Mag ik vragen waar jullie vandaan komen (of jullie (voor)ouders?
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Ik ga aan het fruit mensen ik ga aan het fruit.
Owwwquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is geen neger, hij lijkt alleen van binnen op mij en is op dezelfde dag jarig.
Meloen doet wonderen.. en geen koffie of rokenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
DIT!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Frankrijk. Duitsland. Indonesië.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cool.
Mag ik vragen waar jullie vandaan komen (of jullie (voor)ouders?
Koffie deed ik al niet, roken wil ik wel mee stoppen, maar dat is zo moeilijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Meloen doet wonderen.. en geen koffie of roken
Vind ik niet moeilijk.. Behalve dan dat ik niet WIL stoppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Koffie deed ik al niet, roken wil ik wel mee stoppen, maar dat is zo moeilijk.
Watermeloen zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Surinaamsm mijn voorouders van mijn moeder kant komen uit India, van vaders kant weet ik alleen dat ze Creools zijn. Zeg maar de bosjesmannen. Ik lijk alleen totaal niet op mijn moeder die Hindoestaanse is dus ik pas qua uiterlijk totaal niet binnen de familie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
OwwwHoe fout
. Dan blijft de vraag aan jou staan
.
I'm screwed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is deel van de moeilijkheidquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind ik niet moeilijk.. Behalve dan dat ik niet WIL stoppen
Mja als je t zo bekijkt.. Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is deel van de moeilijkheid. Ik wil om een reden stoppen, maar om andere redenen niet
.
Ahh surinaams dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Surinaamsm mijn voorouders van mijn moeder kant komen uit India, van vaders kant weet ik alleen dat ze Creools zijn. Zeg maar de bosjesmannen. Ik lijk alleen totaal niet op mijn moeder die Hindoestaanse is dus ik pas qua uiterlijk totaal niet binnen de familie.
AUWquote:
Stoppen loef. Is goed voor je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik stond vandaag buiten, met mijn peuk toen dacht ik wel even, wat doe ik hier in hemelsnaam in dit kutweer.
Stoppen wil ik vooral om financiële redenen, kan er zoveel andere leuke dingen van doen en het wordt zo duurquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mja als je t zo bekijkt.. Ja
Wat voor reden dan als ik vragen mag?
Enorm zonde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ahh surinaams dus. Ik heb een collega uit nigeria en een wijlen collega uit suriname, wat zijn dat geweldige collega's
, altijd vrolijk, actief en vriendelijk
. (of ja die ene was dus, maarje snapt me wel
, veelste jong(in de 40) en kanker
.)
Mweh, geen zin in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stoppen loef. Is goed voor je.
Dan stop ik ook.
Kan me er wel in vinden dat t echt ernstig duur wordt ja.. Dat zou evt ook een reden voor mij zijn om te stoppen idd.. Maar moet ik t toch eerst willen, maar zal wel weer een keer komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stoppen wil ik vooral om financiële redenen, kan er zoveel andere leuke dingen van doen en het wordt zo duur. En ook een beetje om mijn conditie.
Ik begrijp je volkomen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Koffie deed ik al niet, roken wil ik wel mee stoppen, maar dat is zo moeilijk.
Jongetjes met vieze peners ookquote:
Ik stop soberzo als dit ding op is.quote:
Daarom maken we het lekkerder voor jullie.quote:
Het gaat hier om mannen he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jongetjes met vieze peners ook
Vies vies vies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jongetjes met vieze peners ook
Jongetjes, mannen.. Peners.. Potato potato :$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stop soberzo als dit ding op is.
Nog 4,5 dus.
[..]
Daarom maken we het lekkerder voor jullie.
[..]
Het gaat hier om mannen he.![]()
En ik was hem iedere dag.
Aardbei of chocola, dan kom ik bij je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stop soberzo als dit ding op is.
Nog 4,5 dus.
[..]
Daarom maken we het lekkerder voor jullie.
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vies vies vies.
Bij het idee al ga ik kokhalzen.
Potatoes gonna potatequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jongetjes, mannen.. Peners.. Potato potato :$
Zekerquote:
Iksdee. Jeweet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOHOOOO ROKJE TOCH xD
De teleurstelling over jouw lesbisch zijn slijt maar langzaam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jongetjes, mannen.. Peners.. Potato potato :$
Ik heb aardbeien en chocola. Wees welkom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aardbei of chocola, dan kom ik bij je.
quote:
Awwwquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De teleurstelling over jouw lesbisch zijn slijt maar langzaam.
[..]
Ik heb aardbeien en chocola. Wees welkom.
Sinds ik vrijgezel ben is mijn conditie aan het dalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan me er wel in vinden dat t echt ernstig duur wordt ja.. Dat zou evt ook een reden voor mij zijn om te stoppen idd.. Maar moet ik t toch eerst willen, maar zal wel weer een keer komen
Mijn conditie is volgens mij nog wel aardig goed tho
Mannen die hun piem0l niet wassen of niet zoiets doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die niet slikken
Ik eet niets voor niets >28 eieren en >20 stuks fruit per week
quote:
Ik lachte mijn ballen uit mijn broek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOHOOOO ROKJE TOCH xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
* JijHebtGeenRokje is onzeker en gaat voor de zekerheid maar op een dieet van meloen en ananasquote:
Elke ochtend toch dushiquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen die hun piem0l niet wassen of niet zoiets doen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lachte mijn ballen uit mijn broek.Commando galoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
U sure? Je had toch iets. Met iemand?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De teleurstelling over jouw lesbisch zijn slijt maar langzaam.
[..]
Ik heb aardbeien en chocola. Wees welkom.
Hij gaat mee onder de douche elke dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkt dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje is onzeker en gaat voor de zekerheid maar op een dieet van meloen en ananas
Oh you bet I will come.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje is onzeker en gaat voor de zekerheid maar op een dieet van meloen en ananas
Wellicht als ik het sap er overheen gooi zoals ik al eerder zei :$quote:
Ik vind het soms ook jammer, maar volgens mij slikt de meerderheid niet of met tegenzin, met tegenzin dan hoeft het voor mij ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die niet slikken
Ik eet niets voor niets >28 eieren en >20 stuks fruit per week
Mensen die een broek dragen in huis.quote:
Mag je daarom niet langskomen om aardbeien in chocola te eten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
U sure? Je had toch iets. Met iemand?
Past dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat mee onder de douche elke dag.
De meerderheid slikt welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook jammer, maar volgens mij slikt de meerderheid niet of met tegenzin, met tegenzin dan hoeft het voor mij ook niet.
Helemaal of steekt het topje nog net buiten de douche ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat mee onder de douche elke dag.
Oww, dan tref ik de minderheidquote:
JA DAT PAST JAquote:
Echt ehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die een broek dragen in huis.
[..]
Mag je daarom niet langskomen om aardbeien in chocola te eten?
[..]
Past dat?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh you bet I will make you
Ff oefenen voor de spiegel zometeenquote:
Slimme jongen in het midden denkt ik draag hem binnenste buiten.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon die piemel in dr gezicht drukken. De keuze tussen mond of ogen maken de meesten wel
De eerste man die dat bij mij doet moet nog geboren worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon die piemel in dr gezicht drukken. De keuze tussen mond of ogen maken de meesten wel
Mijn slakjequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Slimme jongen in het midden denkt ik draag hem binnenste buiten.
Godverdomme Rokje. Ik wilde minder gaan fappen. Dit helpt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff oefenen voor de spiegel zometeen
Helpt het als ik zeg dat ik er achteraf niet trots op ben? :$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn slakje
[..]
[..]
Godverdomme Rokje. Ik wilde minder gaan fappen. Dit helpt niet.
Durf ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Maar daarom dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste man die dat bij mij doet moet nog geboren worden.
Heel verstandigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Ik ook.
[..]
Maar daarom dus, ik hou ze liever tevreden dan dat ik ze boos maak
.
Ben ik soms welquote:
Boos maken terwijl je piemel in hun mond zit... heel strak planquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
.
Idd, NOTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Boos maken terwijl je piemel in hun mond zit... heel strak plan
Verstandig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Ik ook.
[..]
.
Ik zie nu een beschaamd Rokje voor me, met rode wangetjes, natte vingers en een vlek op de grond. Ze kruipt op bed en begraaft haar hoofd in haar kussen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik er achteraf niet trots op ben? :$
Foetushouding ook eh.. Altijd foetushoudingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een beschaamd Rokje voor me, met rode wangetjes, natte vingers en een vlek op de grond. Ze kruipt op bed en begraaft haar hoofd in haar kussen.
En dan rolt er een traan over haar wang zo haar neusje op. Plop, op het kussen. Het zorgt er voor dat de mascara uitloopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Foetushouding ook eh.. Altijd foetushouding
"Maar in die filmpjes werkt dat wel"quote:
Jij hebt het volgens mij best wel in je om goede erotische verhalen te kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een beschaamd Rokje voor me, met rode wangetjes, natte vingers en een vlek op de grond. Ze kruipt op bed en begraaft haar hoofd in haar kussen.
Eyeliner.. JAAAAAAAAAAAAA pandaogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan rolt er een traan over haar wang zo haar neusje op. Plop, op het kussen. Het zorgt er voor dat de mascara uitloopt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij best wel in je om goede erotische verhalen te kunnen schrijven
Schattigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
"Maar in die filmpjes werkt dat wel"
Hij moet van die streekromans die je voor 5 euro bij het tankstation kan kopen gaan schrijven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij best wel in je om goede erotische verhalen te kunnen schrijven
Ik ben niet schattig.quote:
Ik schrijf wel veel vandaag he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aaaawww.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eyeliner.. JAAAAAAAAAAAAA pandaogen
omdat ik morgen vroeg op moetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg al thuis dan?
Nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moet van die streekromans die je voor 5 euro bij het tankstation kan kopen gaan schrijven.
De opvolger van de Fifty triologie dan?quote:
Als hij lief is voor mij schrijft hij een verhaal over licht sadomasochistische seksuele spelletjes plaatsvindend tijdens alien abductions.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moet van die streekromans die je voor 5 euro bij het tankstation kan kopen gaan schrijven.
Jij wil een anal probe in je hol?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij lief is voor mij schrijft hij een verhaal over licht sadomasochistische seksuele spelletjes plaatsvindend tijdens alien abductions.
Wat is een probe?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil een anal probe in je hol?
"Zal ik eens zuigen aan je 'lightsaber'?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij lief is voor mij schrijft hij een verhaal over licht sadomasochistische seksuele spelletjes plaatsvindend tijdens alien abductions.
Omg. Lachen. Ik. Hard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is een probe?
Voor de rest staat mijn hol wel open voor dingen
Ik mag mijn aardbeien en chocola zelf op eten?quote:
Uhuhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ff mijn hoofd in de vijver pleuren en afkoelen :$
Nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De opvolger van de Fifty triologie dan?
Anal probe gaat meestal in je hol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil een anal probe in je hol?
Pfoe Loka. Dat eerste gedeelte is wel mijn specialiteit, vraag ons Miranda maar, maar dat tweede gedeelde weet ik weinig van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ditte: http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_probingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is een probe?
Voor de rest staat mijn hol wel open voor dingen
Dan niet jongen.quote:
Als aliens het doen wil ik hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ditte: http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_probing
Probing
Je lijkt wel een kloon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik mag mijn aardbeien en chocola zelf op eten?
[..]
Uhuh
[..]
Nee.
[..]
Anal probe gaat meestal in je hol.
[..]
Pfoe Loka. Dat eerste gedeelte is wel mijn specialiteit, vraag ons Miranda maar, maar dat tweede gedeelde weet ik weinig van.
Ik kan wel op andere manieren lief zijn.
Ik denk echt teveel na over aliens eigenlijk. Het is niet gezond. Maar dat is wel met meer van mijn seksuele voorkeuren zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens kenners gebeurd het al jaren
Zal ik mijn Darth Vader masker meenemen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk echt teveel na over aliens eigenlijk. Het is niet gezond. Maar dat is wel met meer van mijn seksuele voorkeuren zo
Nee, want star warsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik mijn Darth Vader masker meenemen?
Sorry maar mijn Ferengi masker scheurde de laatste keer door middenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want star wars
In star trek heb je de Orion slave girls, die waren geil
Over aliens nadenken is niet raar. Best interessant. Maar in combinatie met je voorkeuren, wel een beetje raar ja. Maar ach, je bent niet de enige rare hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk echt teveel na over aliens eigenlijk. Het is niet gezond. Maar dat is wel met meer van mijn seksuele voorkeuren zo
Heel veel mensen ja. En wat is vreemd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
Geen vreemde seksuele voorkeuren hebben.
Het is niet eens het enige vreemde, ik geil ook op piratenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over aliens nadenken is niet raar. Best interessant. Maar in combinatie met je voorkeuren, wel een beetje raar ja. Maar ach, je bent niet de enige rare hier.
Vandaar dat je Newb in een piratenpakje wilde hijsen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet eens het enige vreemde, ik geil ook op piraten
En getekende bizarre porno
Ik vind mijn eigen voorkeuren nogal vreemd soms. Wat vreemd is verschilt natuurlijk per persoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel veel mensen ja. En wat is vreemd?
Trustequote:
Zwem zequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ff mijn hoofd in de vijver pleuren en afkoelen :$
Niet altijd, maar wel vaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
Erotische verhalen... Altijd wel leuk om te lezen.
No probs toch, deed een meisje bij ons op school ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat je Newb in een piratenpakje wilde hijsen.
Ik was er allang weer johquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste![]()
.
[..]
Zwem ze.
[..]
Niet altijd, maar wel vaak.
Gezamenlijke piratenbewonderingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaar dat je Newb in een piratenpakje wilde hijsen.
Omg ben jij sweet17?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet eens het enige vreemde, ik geil ook op piraten
En getekende bizarre porno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vastbinden is wel leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel veel mensen ja. En wat is vreemd?
Vind ik ook wel leuk.. Beide wel, maar voor dat laatste moet ik me wel fijn genoeg voelen bij iemandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vastbinden is wel leuk, vastgebonden worden minder
.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omg ben jij sweet17?
Gelukkig nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sexy? Hoe is dat sexy?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezamenlijke piratenbewondering
Mijn piratenoutfit was ook best wel sexy
Maar heb het nooit echt aangehad toen, vet jammer.
Ook als ik me supergoed voel bij iemand durf ik het vast laten binden eigenlijk niet aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk.. Beide wel, maar voor dat laatste moet ik me wel fijn genoeg voelen bij iemand
Control issues zijn een bitch :$
Mijn outfit bestaat uit:quote:
Ligt er wel een beetje aan hoe precies.. Ze moeten me niet gaan domineren zeg maar (of iig niet in het extreme.. Als in echte dominatrix praktijken)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook als ik me supergoed voel bij iemand durf ik het vast laten binden eigenlijk niet aan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omg ben jij sweet17?
Geweldig, meerdere malen gefapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Kon Newb zich inhouden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn outfit bestaat uit:
Wit corset met ruches voor de piraatachtigheid boven een zwart rokje
Daar overheen een lange jas tot aan mijn enkels
En dan laarzen en een hoed.
Ik vond dat het me wel stond
picsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn outfit bestaat uit:
Wit corset met ruches voor de piraatachtigheid boven een zwart rokje
Daar overheen een lange jas tot aan mijn enkels
En dan laarzen en een hoed.
Ik vond dat het me wel stond
Dat sowieso niet, gewoon handboeien en dan hetzelfde als normaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoe precies.. Ze moeten me niet gaan domineren zeg maar (of iig niet in het extreme.. Als in echte dominatrix praktijken)
Ja want we gingen nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon Newb zich inhouden?
Topic hier gaat wel traag zonder Fera, he?
We missen ineens 300 posts.
Maar je hebt het vast wel eventjes voor hem aangehad...quote:
Trustequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te slapen. Damn, het is koud.
Trusten![]()
.
Amen to that.. Overleg idd.. Ik denk niet dat ik er anders ook gezelliger van word ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, gewoon handboeien en dan hetzelfde als normaal. Extreme dingen moeten in overleg gaan en niet als de andere weerloos is
.
Eventjes maar, toen gingen alle stukken weer rap uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt het vast wel eventjes voor hem aangehad...
Eigenlijk niet, het ligt gewoon netjes in de kast te wachten om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt het vast wel eventjes voor hem aangehad...
Neem idd aan dat je vriend je een beetje kent als je hieraan begint en zich houd aan het acceptabelequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Amen to that.. Overleg idd.. Ik denk niet dat ik er anders ook gezelliger van word ook
Mgoed, ze mogen me best verrassen dus, mgoed, nogmaals.. Ligt er dus maar net aanMaar als iemand me een beetje kent, weten ze dat wel
Net als zoveel peners hier, liggen te wachten om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het ligt gewoon netjes in de kast te wachten om gebruikt te worden
HARR HARRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het ligt gewoon netjes in de kast te wachten om gebruikt te worden
Welterusten muhahaha en andere slapende penissenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als zoveel peners hier, liggen te wachten om gebruikt te worden
Tijd om naar bed te gaan, trusten allemaal
Fixedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neem idd aan dat je vriendin je een beetje kent als je hieraan begint en zich houd aan het acceptabele.
Ook al.. Tssssk.. Trusten kaneelquote:
De jouwe natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wiens UI?
[..]
Fixed
Maar ik heb er geen hoor.. Wel getrouwd tho :$
Nee, dat ziet er smerig uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef AldoTheApache het volgende:
het leuke aan kroketten is ze in kleine stukjes snijden en dan opeten als bitterballen
Wat heb je geen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wiens UI?
[..]
Fixed
Maar ik heb er geen hoor.. Wel getrouwd tho :$
Teveel eerquote:
Vriendin dusquote:
lesbiennesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar ja, Willow & Tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opperbazinnen
Ow ja ik sprak vanuit mezelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vriendin dus
Behalve m'n eega dan u_u Maar die is weer eens pleite
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lesbiennes![]()
mits slank en dikke tieten
Ik ben dik met theezakjes, aldus Murquote:
Goeie binnenkomer welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Rokje, hoest meisje? Al van gedachten veranderd mbt het mannelijk geslacht?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben dik met theezakjes, aldus Mur
[..]
Goeie binnenkomer wel
Nee
En ik kan het weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben dik met theezakjes, aldus Mur
Vergeet mijn korte, vlotte kapsel niet :$quote:
Billen zijn idd beterquote:
Dat zal ik nooit meer kunnen vergeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vergeet mijn korte, vlotte kapsel niet :$
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spijt me alquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit meer kunnen vergeten.
Spijt me alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spijt me al!!!
[..]
Spijt me al
Pics van vetophopinkjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen vind ze geweldig terwijl het gewoon vetophopinkjes zijn.
dat is feitelijk alles aan je lichaal, billen idem ditoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pics van je tietenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik.. Waardeer ik ook hoor.. Dat je zo recht in m'n ziel wil kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Ik zou je enkel raken om je innerlijk te beroeren rokje.
Ach als de rest ok is, dan is daar wel overheen te komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spijt me al!!!
[..]
Spijt me al
pics van je stekeltjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mja nu ga ik even gamen met m'n korte stekeltjes
Vandaag heb ik een leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon Newb zich inhouden?
Topic hier gaat wel traag zonder Fera, he?
We missen ineens 300 posts.
Kijken of iets "afgeven" ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Weet ik.. Waardeer ik ook hoor.. Dat je zo recht in m'n ziel wil kijken![]()
Het was gezellig he schatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een leven.
Hoewel, ik weet niet of FOK!kers opzoeken mee telt als leven.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik in rokje echt een stukje van mezelf kwijt kan.
Jij komt nog aan de beurt.quote:
Leuk, maar mwah, hoeft niet zo groot van mijquote:
ik zal jou eens een beurt gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij komt nog aan de beurt.
Hihi, beurt.
Liever wel wat borstpartij, anders kan je net zo goed een ladyboy pompen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, maar mwah, hoeft niet zo groot van mij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever wel wat borstpartij, anders kan je net zo goed een ladyboy pompen.
WTF is deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou eens een beurt geven
Net alsof die ladyboys niets laten implanterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er schijnen hordes mannen bij te zweren anders...quote:
Dunnow.quote:
En, is die al in uwe bezit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef DaMook het/ volgende:
[..]
Net alsof die ladyboys niets laten implanteren.
Nee geef mij maar een natuurlijk gevormde vrouw die overal perfect is ( of op sommige plekken iets minder perfect, maar alsnog leuk).
Mannen die op platte vrouwen vallen, zijn latent homo.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen nee
gelukkig hoor ik meestal niet bij hordesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er schijnen hordes mannen bij te zweren anders...
Wel leuk koppie trouwensquote:
Denken dat ik naderhand met jou mee naar huis gaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
nu kom ik zeker naar de meet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo te zien heeft deze goed gevormde dame een prima figuur. En een leuk koppie inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel leuk koppie trouwens, belangrijkste aan een vrouw vind ik
.
Koppie, billen/figuur.. Tieten groot of klein zijn ok, zolang het maar past bij de rest, net als de billen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken dat ik naderhand met jou mee naar huis gaJe zou gek zijn als je het niet deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Maar zo opvallend op de foto hoeft dan weer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo te zien heeft deze goed gevormde dame een prima figuur. En een leuk koppie inderdaad.
zulke grote tetten heeft ze niet, het is meer de posequote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar zo opvallend op de foto hoeft dan weer niet, verder niets mis mee idd
.
Dan ben ik benieuwd wat je te bieden hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zou gek zijn als je het niet deed
Foute pose dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zulke grote tetten heeft ze niet, het is meer de pose
Nee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar zo opvallend op de foto hoeft dan weer niet, verder niets mis mee idd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Een lekkere bak koffie in de ochtend en een zalige douche met ontbijt op bedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je te bieden hebt.
Inderdaad. C-cup of niet.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee?
Ik houd van vrouwen die hun vrouwelijkheid niet verstoppen.Tussen topless zonnen en dit soort poses zit wel wat verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., deze poses zijn gedaan om ze groter te laten lijken, jammer..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Fast forward much?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Een lekkere bak koffie in de ochtend en een zalige douche met ontbijt op bed
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik niet, vertel jij maar
Een meiske voor jouw dromen dan:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef DaMook het volgende:
Ik ben in de minderheid over de pose, maar ik vind wat ik vind.
Tot vanmiddag allemaal![]()
.
prefereer je dit dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef DaMook het volgende:
Ik ben in de minderheid over de pose, maar ik vind wat ik vind.
Tot vanmiddag allemaal![]()
.
Prrrrrquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een meiske voor jouw dromen dan:
[ afbeelding ]
Serieus?? Nee man; geen tietjes, veel te dun lichaam (kijk dan hoe die spijkerbroek zit), te alternatief... neeeeee!quote:
PRRRRRRRRRquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus?? Nee man; geen tietjes, veel te dun lichaam (kijk dan hoe die spijkerbroek zit), te alternatief... neeeeee!
hey jij hier?quote:
Die broek is gewoon een verkeerde aankoop, een juist passende broek zit beterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus?? Nee man; geen tietjes, veel te dun lichaam (kijk dan hoe die spijkerbroek zit), te alternatief... neeeeee!
Alleen d'r blik is wel geil.
Ze lijkt een beetje op een kleine missbehavin trouwens.
lelijk is ze niet, maar wel erg vormeloosquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die broek is gewoon een verkeerde aankoop, een juist passende broek zit beter. Maar dit is prrrr
![]()
.
Nowayquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lelijk is ze niet, maar wel erg vormeloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |