Neem idd aan dat je vriend je een beetje kent als je hieraan begint en zich houd aan het acceptabelequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Amen to that.. Overleg idd.. Ik denk niet dat ik er anders ook gezelliger van word ook
Mgoed, ze mogen me best verrassen dus, mgoed, nogmaals.. Ligt er dus maar net aanMaar als iemand me een beetje kent, weten ze dat wel
Net als zoveel peners hier, liggen te wachten om gebruikt te wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het ligt gewoon netjes in de kast te wachten om gebruikt te worden
HARR HARRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het ligt gewoon netjes in de kast te wachten om gebruikt te worden
Welterusten muhahaha en andere slapende penissenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als zoveel peners hier, liggen te wachten om gebruikt te worden
Tijd om naar bed te gaan, trusten allemaal
Fixedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neem idd aan dat je vriendin je een beetje kent als je hieraan begint en zich houd aan het acceptabele.
Ook al.. Tssssk.. Trusten kaneelquote:
De jouwe natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wiens UI?
[..]
Fixed
Maar ik heb er geen hoor.. Wel getrouwd tho :$
Nee, dat ziet er smerig uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef AldoTheApache het volgende:
het leuke aan kroketten is ze in kleine stukjes snijden en dan opeten als bitterballen
Wat heb je geen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wiens UI?
[..]
Fixed
Maar ik heb er geen hoor.. Wel getrouwd tho :$
Teveel eerquote:
Vriendin dusquote:
lesbiennesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Teveel eer
Maar ja, Willow & Tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Opperbazinnen
Ow ja ik sprak vanuit mezelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vriendin dus
Behalve m'n eega dan u_u Maar die is weer eens pleite
Ohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lesbiennes![]()
mits slank en dikke tieten
Ik ben dik met theezakjes, aldus Murquote:
Goeie binnenkomer welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef El_Matador het volgende:
Rokje, hoest meisje? Al van gedachten veranderd mbt het mannelijk geslacht?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben dik met theezakjes, aldus Mur
[..]
Goeie binnenkomer wel
Nee
En ik kan het weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben dik met theezakjes, aldus Mur
Vergeet mijn korte, vlotte kapsel niet :$quote:
Billen zijn idd beterquote:
Dat zal ik nooit meer kunnen vergeten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Vergeet mijn korte, vlotte kapsel niet :$
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spijt me alquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zal ik nooit meer kunnen vergeten.
Spijt me alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spijt me al!!!
[..]
Spijt me al
Pics van vetophopinkjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen vind ze geweldig terwijl het gewoon vetophopinkjes zijn.
dat is feitelijk alles aan je lichaal, billen idem ditoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
pics van je tietenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik.. Waardeer ik ook hoor.. Dat je zo recht in m'n ziel wil kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:56 schreef Murdera het volgende:
Ik zou je enkel raken om je innerlijk te beroeren rokje.
Ach als de rest ok is, dan is daar wel overheen te komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Spijt me al!!!
[..]
Spijt me al
pics van je stekeltjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mja nu ga ik even gamen met m'n korte stekeltjes
Vandaag heb ik een leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kon Newb zich inhouden?
Topic hier gaat wel traag zonder Fera, he?
We missen ineens 300 posts.
Kijken of iets "afgeven" ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Weet ik.. Waardeer ik ook hoor.. Dat je zo recht in m'n ziel wil kijken![]()
Het was gezellig he schatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een leven.
Hoewel, ik weet niet of FOK!kers opzoeken mee telt als leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |