Oh you bet I will come.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
* JijHebtGeenRokje is onzeker en gaat voor de zekerheid maar op een dieet van meloen en ananas
Wellicht als ik het sap er overheen gooi zoals ik al eerder zei :$quote:
Ik vind het soms ook jammer, maar volgens mij slikt de meerderheid niet of met tegenzin, met tegenzin dan hoeft het voor mij ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die niet slikken
Ik eet niets voor niets >28 eieren en >20 stuks fruit per week
Mensen die een broek dragen in huis.quote:
Mag je daarom niet langskomen om aardbeien in chocola te eten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
U sure? Je had toch iets. Met iemand?
Past dat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat mee onder de douche elke dag.
De meerderheid slikt welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het soms ook jammer, maar volgens mij slikt de meerderheid niet of met tegenzin, met tegenzin dan hoeft het voor mij ook niet.
Helemaal of steekt het topje nog net buiten de douche ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij gaat mee onder de douche elke dag.
Oww, dan tref ik de minderheidquote:
JA DAT PAST JAquote:
Echt ehquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die een broek dragen in huis.
[..]
Mag je daarom niet langskomen om aardbeien in chocola te eten?
[..]
Past dat?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh you bet I will make you
Ff oefenen voor de spiegel zometeenquote:
Slimme jongen in het midden denkt ik draag hem binnenste buiten.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon die piemel in dr gezicht drukken. De keuze tussen mond of ogen maken de meesten wel
De eerste man die dat bij mij doet moet nog geboren worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon die piemel in dr gezicht drukken. De keuze tussen mond of ogen maken de meesten wel
Mijn slakjequote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Slimme jongen in het midden denkt ik draag hem binnenste buiten.
Godverdomme Rokje. Ik wilde minder gaan fappen. Dit helpt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff oefenen voor de spiegel zometeen
Helpt het als ik zeg dat ik er achteraf niet trots op ben? :$quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn slakje
[..]
[..]
Godverdomme Rokje. Ik wilde minder gaan fappen. Dit helpt niet.
Durf ik nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Maar daarom dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste man die dat bij mij doet moet nog geboren worden.
Heel verstandigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Ik ook.
[..]
Maar daarom dus, ik hou ze liever tevreden dan dat ik ze boos maak
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |