quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik in rokje echt een stukje van mezelf kwijt kan.
Jij komt nog aan de beurt.quote:
Leuk, maar mwah, hoeft niet zo groot van mijquote:
ik zal jou eens een beurt gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij komt nog aan de beurt.
Hihi, beurt.
Liever wel wat borstpartij, anders kan je net zo goed een ladyboy pompen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Leuk, maar mwah, hoeft niet zo groot van mij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Liever wel wat borstpartij, anders kan je net zo goed een ladyboy pompen.
WTF is deze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zal jou eens een beurt geven
Net alsof die ladyboys niets laten implanterenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er schijnen hordes mannen bij te zweren anders...quote:
Dunnow.quote:
En, is die al in uwe bezit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef DaMook het/ volgende:
[..]
Net alsof die ladyboys niets laten implanteren.
Nee geef mij maar een natuurlijk gevormde vrouw die overal perfect is ( of op sommige plekken iets minder perfect, maar alsnog leuk).
Mannen die op platte vrouwen vallen, zijn latent homo.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval geen nee
gelukkig hoor ik meestal niet bij hordesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er schijnen hordes mannen bij te zweren anders...
Wel leuk koppie trouwensquote:
Denken dat ik naderhand met jou mee naar huis gaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
nu kom ik zeker naar de meet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zo te zien heeft deze goed gevormde dame een prima figuur. En een leuk koppie inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel leuk koppie trouwens, belangrijkste aan een vrouw vind ik
.
Koppie, billen/figuur.. Tieten groot of klein zijn ok, zolang het maar past bij de rest, net als de billen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Denken dat ik naderhand met jou mee naar huis gaJe zou gek zijn als je het niet deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Maar zo opvallend op de foto hoeft dan weer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo te zien heeft deze goed gevormde dame een prima figuur. En een leuk koppie inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |