Smooth deze jongen, zo smooth.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Subtiele date afspreken, dit.
Alleen jij had er wel succes meequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken wel iets van mezelf er in.
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken wel iets van mezelf er in.
Nou, niet te hard van stapel lopen. Die klaagzang van je staat me nog goed bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.
Jij smult van andermans leed?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
@muhahaha: kan ook over lunch in DB.Tell me everything.
Nee hoor. Flips trapte er niet in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede zaak wel. Misschien moeten we meer afspreken met Benzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij lijkt iets van onze bazigheid te hebben, fijn dat dat afstraalt op anderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, niet te hard van stapel lopen. Die klaagzang van je staat me nog goed bij
Nee hoor, ik hoor gewoon graag verhalen. Ik luister graag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij smult van andermans leed?![]()
Zondag heb ik nog geen plannen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor. Flips trapte er niet in.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoah, je gezeik valt reuze mee hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.
Dat ze denken dat ik een megalul is weer wat minder, maar mijn moeder zegt altijd "je kan niet alles he"![]()
Gezeik nog weinig van gemerkt, die megalul is natuurlijk een feit wat je graag ontkend om ons niet onzeker te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De mensen houden ondanks mijn gezeik houden de mensen van mij. Dat is best knap.
Dat ze denken dat ik een megalul is weer wat minder, maar mijn moeder zegt altijd "je kan niet alles he"
Ze noemden je niet John Holmes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Ze noemden mij vroeger Jacob Dubbel, nu zie ik waarom.
Ik hou van die seriequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
Ze noemden mij vroeger Jacob Dubbel, nu zie ik waarom.
Sinaasappelsap op mijn toetsenbord. Sinaasappelsap overal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
heloef googled naar "They said I could become anything so I"
Eerste resultaat.
[ afbeelding ]
Eckte bazen drinken sinaasappelsap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinaasappelsap op mijn toetsenbord. Sinaasappelsap overal.
Mijn sperma zoeter maken, jeweet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Eckte bazen drinken sinaasappelsap.
SSDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
*moppelt in zichzelf*
Zal ik een SSD of een HDD kopen?
HDD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is voor mijn laptop. Daarnaast heb ik dus verder geen opslag.
Een grote SSDquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is voor mijn laptop. Daarnaast heb ik dus verder geen opslag.
quote:
Grote SSD, die is gekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een grote SSD. Maar dan zou je een ssd en ext hd kunnen overwegen. Als je het echt intern wil dan is helaas een hdd toch de beste keuze denk ik gezien de prijzen.
Ik wilde eerst een macbook met ssd, maar toen kon ik er een zonder ssd met normale schijf voor een goede prijs krijgen (mediamarkt geen btw gedoe), heb dat toen maar gedaan
. Zit er nu wel aan te denken om (ooit) de cd speler eruit te halen en daar een ssd in te zetten voor het operating system. Dat zou je ook nog kunnen overwegen, kleine ssd en een hdd. Moet je wel zonder cd kunnen en het moet bij je laptop kunnen..
Ik vind het gewoon lekker maar goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn sperma zoeter maken, jeweet.
Slechts een tip van broeder tot broeder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker maar goed.
In de winkel.. IK HEB HET NIET MAAR IK WIL HETquote:
Aan de ene kant had ik niet verwacht dat jij dit wist, want piemels.quote:
Ik ben alwetend iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan de ene kant had ik niet verwacht dat jij dit wist, want piemels.
Aan de andere kant wel, want Rokje.
Maar ik hou niet van ananas. Of kiwi.
De smaak van mijn zaad boeit me niet. Ze doet het er maar mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts een tip van broeder tot broeder.
Hmm ja het is wel lekker jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
In de winkel.. IK HEB HET NIET MAAR IK WIL HETNU!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer iets geleerd vandaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben alwetend idd
Daarbij is het ook goed voor vrouwelijk vocht hoor![]()
Lekker doe mij ook maarquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja het is wel lekker ja.
Ik ga slapie doenTrusten
Ik drink eht sap niet op, ik gooi het over m.. Nvm :$quote:
Ja ik heb dus niet.. Bummer ditdat alles jeweetzzzquote:
U bent ook neger ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts een tip van broeder tot broeder.
Zo dacht ik ook, tot ze niet meer wilde pijpenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De smaak van mijn zaad boeit me niet. Ze doet het er maar mee.
Sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik heb dus niet.. Bummer ditdat alles jeweetzzz
Is het?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben alwetend idd
Daarbij is het ook goed voor vrouwelijk vocht hoor![]()
Een beetje medewerkend zijn kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De smaak van mijn zaad boeit me niet. Ze doet het er maar mee.
Oooooooh op die manier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik drink eht sap niet op, ik gooi het over m.. Nvm :$
Heloef en ik lijken sprekend op elkander. Je kunt ons niet uit elkaar houden. Alleen ben ik een paar jaar ouder.quote:
Ssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, tot ze niet meer wilde pijpen.
Coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef en ik lijken sprekend op elkander. Je kunt ons niet uit elkaar houden. Alleen ben ik een paar jaar ouder.
Hij is geen neger, hij lijkt alleen van binnen op mij en is op dezelfde dag jarig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Cool.
Mag ik vragen waar jullie vandaan komen (of jullie (voor)ouders?
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Ik ga aan het fruit mensen ik ga aan het fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |