Boos maken terwijl je piemel in hun mond zit... heel strak planquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
Maar daarom dus, ik hou ze liever tevreden dan dat ik ze boos maak
.
Idd, NOTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Boos maken terwijl je piemel in hun mond zit... heel strak plan
Verstandig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Ik ook.
[..]
Maar daarom dus, ik hou ze liever tevreden dan dat ik ze boos maak
.
Ik zie nu een beschaamd Rokje voor me, met rode wangetjes, natte vingers en een vlek op de grond. Ze kruipt op bed en begraaft haar hoofd in haar kussen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik er achteraf niet trots op ben? :$
Foetushouding ook eh.. Altijd foetushoudingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een beschaamd Rokje voor me, met rode wangetjes, natte vingers en een vlek op de grond. Ze kruipt op bed en begraaft haar hoofd in haar kussen.
En dan rolt er een traan over haar wang zo haar neusje op. Plop, op het kussen. Het zorgt er voor dat de mascara uitloopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Foetushouding ook eh.. Altijd foetushouding
"Maar in die filmpjes werkt dat wel"quote:
Jij hebt het volgens mij best wel in je om goede erotische verhalen te kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie nu een beschaamd Rokje voor me, met rode wangetjes, natte vingers en een vlek op de grond. Ze kruipt op bed en begraaft haar hoofd in haar kussen.
Eyeliner.. JAAAAAAAAAAAAA pandaogenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan rolt er een traan over haar wang zo haar neusje op. Plop, op het kussen. Het zorgt er voor dat de mascara uitloopt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij best wel in je om goede erotische verhalen te kunnen schrijven
Schattigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
"Maar in die filmpjes werkt dat wel"
Hij moet van die streekromans die je voor 5 euro bij het tankstation kan kopen gaan schrijven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij best wel in je om goede erotische verhalen te kunnen schrijven
Ik ben niet schattig.quote:
Ik schrijf wel veel vandaag he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aaaawww.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eyeliner.. JAAAAAAAAAAAAA pandaogen
omdat ik morgen vroeg op moetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg al thuis dan?
Nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moet van die streekromans die je voor 5 euro bij het tankstation kan kopen gaan schrijven.
De opvolger van de Fifty triologie dan?quote:
Als hij lief is voor mij schrijft hij een verhaal over licht sadomasochistische seksuele spelletjes plaatsvindend tijdens alien abductions.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij moet van die streekromans die je voor 5 euro bij het tankstation kan kopen gaan schrijven.
Jij wil een anal probe in je hol?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij lief is voor mij schrijft hij een verhaal over licht sadomasochistische seksuele spelletjes plaatsvindend tijdens alien abductions.
Wat is een probe?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wil een anal probe in je hol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |