Had ik gedaan omdat anders de TT niet zou passen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat Boer Zoekt Vrouw nu afgekort is in de TT...
Roosjkeh je zit in New Jurrek!quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Had ik gedaan omdat anders de TT niet zou passen.
Ik vind hem van lollig. Aad mag nl. niet 'gepest' worden. Aangezien Yvonne toch nooit ben hen geweest is................ kan het wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:35 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dan vind ik hem indd niet heel sterk haha
Moet je het vooral ZO gaan vragen.............quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
IEMAND UIT BOER ZOEKT VROUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!
meestal doen ze activiteiten op de boerderij, uitgaan zit er voor boeren vaak niet in vanwege werkzaamhedenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef Paul het volgende:
[..]
IEMAND UIT BOER ZOEKT VROUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!
Ik ben wafels aan het bakken, alles zit onder en ze zien er ook niet zo florissant uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn boerencake staat in de oven. Vanavond mooi een plak voor bij de boeren
Dat is de boeren touch, van die net-niet perfecte wafelsquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wafels aan het bakken, alles zit onder en ze zien er ook niet zo florissant uit
Dat laatste doet het programma ook, en daar kun je ook van genietenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben wafels aan het bakken, alles zit onder en ze zien er ook niet zo florissant uit
of (stamppot) boerenkool met worstquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk was zuurkool wel perfect geweest vanavond, maar helaas!
Boerenkoolquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of (stamppot) boerenkool met worst
Bij dit seizoen hoort maar 1 soort eten en dat is Sate. Met brood.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
of (stamppot) boerenkool met worst
Ik ben gisteren weggeweest en was pas om 04.00 uur thuis, dus ik houd het vanavond een beetje rustig.quote:
Uit boer zoekt vrouhouwwwquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggeweest en was pas om 04.00 uur thuis, dus ik houd het vanavond een beetje rustig.
Haha hij had het over het programma en de deelnemersquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weggeweest en was pas om 04.00 uur thuis, dus ik houd het vanavond een beetje rustig.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bij dit seizoen hoort maar 1 soort eten en dat is Sate. Met brood.
Je ziet dat het eigengemaakt isquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de boeren touch, van die net-niet perfecte wafels
ik gokte al dat henrieke de beide suffe boeren weg stuurt. Heb je vást overheen gekeken.quote:
Carry Slee zou zo trots op ze zijn! Henrieke die zich constant afgewezen voelt, Bert die wel wil maar niet durft... Ik denk dat ze een schoolfeest nodig hebben!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik gokte al dat henrieke de beide suffe boeren weg stuurt. Heb je vást overheen gekeken.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Carry Slee zou zo trots op ze zijn! Henrieke die zich constant afgewezen voelt, Bert die wel wil maar niet durft... Ik denk dat ze een schoolfeest nodig hebben!
Één woord, zeven letters: breezer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:07 schreef Teslynd het volgende:
Op school en op schoolfeesten heb je toch ook mensen die denken dat het allemaal helemaal van zelf gebeuren zal?
Ervaring?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Precies, bied die aan en alles lukt!
Sterker nog, dat is this season!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef computergirl het volgende:
Ik eet spruitjes, dat is een beetje last season (of al weer langer geleden?)
wie is dat?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat hij vanavond te melden heeft
Is dat Aad?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd wat hij vanavond te melden heeft
quote:
jouw ondertitel erbij gepaktquote:
quote:
quote:
Joehoe!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw ondertitel erbij gepakt
waarschuw iemand ff als het begint, zit nu nog bij so you think you can dance
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
En Vaduz? Nog aan het badderen in de zuurkool?
PARTY HARDYquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen, want Cee is binnen!
Jij fokte toch niet tijdens bzv :$quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:25 schreef Fascination het volgende:
Nee, de mannen die jij hebt gekozen veroorzaken dat.
Ja, nu wel voor een keer.quote:
We blijven hopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Friesz het volgende:
Dit wordt vast weer een hele saaie uitzendingGebeurt echt niks qua flirten enzo
Ja, aan de muren te zien spettert er wat anders dan passie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Friesz het volgende:
Dit wordt vast weer een hele saaie uitzendingGebeurt echt niks qua flirten enzo
Ze had voor Barrie moeten gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Die domme Henrieke... ze heeft echt de verkeerde keuzes gemaakt.
Ze ziet er echt zielig uit vind ik..
Gewoon brak. Alsof ze drie schuurfeesten achter elkaar heeft gehad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Die domme Henrieke... ze heeft echt de verkeerde keuzes gemaakt.
Ze ziet er echt zielig uit vind ik..
fasje!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu wel voor een keer.Met laptop op de bank.
Flink lopen rampetampen in Berts slaapzak.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon brak. Alsof ze drie schuurfeesten achter elkaar heeft gehad.
Hahaha.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon brak. Alsof ze drie schuurfeesten achter elkaar heeft gehad.
Mental imagequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Flink lopen rampetampen in Berts slaapzak.
Ik wil me er geen voorstelling van maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Flink lopen rampetampen in Berts slaapzak.
Nouja goede gesprekken....een hoop woorden maar eigenlijk wordt er niks gezegd. Buiten de welbekende chliché's.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Zij hebben tenminste goede gesprekken over de toekomst, bij Henrieke gaat het over krakende stoelen...
Story of my life!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu wel voor een keer.Met laptop op de bank.
Hmm, goede vraag. Lastig. Ik denk toch Swaen, maar dan wel van achter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
Waar zouden jullie het eerder op kunnen? Swaen of Wilma?
Ja, Henrieke praatte wat, Wilma en Martin praatten wat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef prinsrob het volgende:
fuck te laat ingeschakeld, heb ik iets gemist
Is de dood ook een optie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
Wilma uiteraard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
De deurkruk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |