Ze had voor Barrie moeten gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Die domme Henrieke... ze heeft echt de verkeerde keuzes gemaakt.
Ze ziet er echt zielig uit vind ik..
Gewoon brak. Alsof ze drie schuurfeesten achter elkaar heeft gehad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Injetta het volgende:
Die domme Henrieke... ze heeft echt de verkeerde keuzes gemaakt.
Ze ziet er echt zielig uit vind ik..
fasje!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu wel voor een keer.Met laptop op de bank.
Flink lopen rampetampen in Berts slaapzak.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon brak. Alsof ze drie schuurfeesten achter elkaar heeft gehad.
Hahaha.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon brak. Alsof ze drie schuurfeesten achter elkaar heeft gehad.
Mental imagequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Flink lopen rampetampen in Berts slaapzak.
Ik wil me er geen voorstelling van maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Flink lopen rampetampen in Berts slaapzak.
Nouja goede gesprekken....een hoop woorden maar eigenlijk wordt er niks gezegd. Buiten de welbekende chliché's.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Zij hebben tenminste goede gesprekken over de toekomst, bij Henrieke gaat het over krakende stoelen...
Story of my life!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu wel voor een keer.Met laptop op de bank.
Hmm, goede vraag. Lastig. Ik denk toch Swaen, maar dan wel van achter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
Waar zouden jullie het eerder op kunnen? Swaen of Wilma?
Ja, Henrieke praatte wat, Wilma en Martin praatten wat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef prinsrob het volgende:
fuck te laat ingeschakeld, heb ik iets gemist
Is de dood ook een optie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
Wilma uiteraard.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
De deurkruk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef Chai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |