Ja, klinkt niet eens slecht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef thettes het volgende:
Balthazar is wel een aardig bandje hoor, dit klinkt ook wel weer leuk.
Geen BZV Lucky's dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Flauw, geen beelden meer van BZV, niet dat ik daar op zit te wachten.
Ja, een miljoen kijkers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Komen ze voor die ene hele minuut helemaal uit Belgie ?
iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Haha Gremdaat zegt hetzelfde wat ik net dacht
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef thettes het volgende:
SWdV vind ik net als vrees ik velen hier nooit zo grappig, maar dit brengt ze wel prachtig cynisch hoor
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef thettes het volgende:
SWdV vind ik net als vrees ik velen hier nooit zo grappig, maar dit brengt ze wel prachtig cynisch hoor
Dit ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:12 schreef thettes het volgende:
Ja wat een leuke manquote:
joh.quote:
Is er een keer een leuk bandje, loopt mijn stream niet.quote:
Dat vreten ze daar elke dag, op brood.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dat op slaat, die sateh.
Ah vandaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vreten ze daar elke dag, op brood.
Jij kijkt geen BZV ? Boer Aad eet s'morgen, s;middags en s'avonds sate met brood. En dat dag in dag uit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dat op slaat, die sateh.
Nog nooit gezienquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij kijkt geen BZV ? Boer Aad eet s'morgen, s;middags en s'avonds sate met brood. En dat dag in dag uit.
ik ook niet, desondanks blijft dit boeiend :pquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij kijkt geen BZV ? Boer Aad eet s'morgen, s;middags en s'avonds sate met brood. En dat dag in dag uit.
Het liefste met slagroom als Jeannet die niet allemaal opeet, hoorde ik van Ceequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag niet meer van de KROquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Molkoholic het volgende:
Waarom was er eigenlijk geen gewoon beeld? (of was dat niet uitgelegd?)
Of is dit gewoon voor de lol? Want het is wel erg cool gedaan!
Mag niet meer na wat FOK-achtige uitspraken van vorige week.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Molkoholic het volgende:
Waarom was er eigenlijk geen gewoon beeld? (of was dat niet uitgelegd?)
Of is dit gewoon voor de lol? Want het is wel erg cool gedaan!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mag niet meer na wat FOK-achtige uitspraken van vorige week.
Mwoa, ik zit ook vrij solide op mijn stoel, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef starla het volgende:
Ben ik de enige die deze 'humor' echt geen flikker aan vind?
Ohjaquote:
Ja ik heb ook wel zinquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ook even een sate in de pan gooien.
's 's 's, hoe moeilijk is het???quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het bzv gedeelte was wel grappig hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef starla het volgende:
De begrafenis van m'n oma was nog leuker dan deze aflevering...
Goeie garp.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef starla het volgende:
Ik vind deze uitspraak disrespectvol naar Swaen toe.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef starla het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
Was deze reclame met Brad Pitt ook een Lucky?
Nee hoor, ik eet soms ook wel 's saté. Brood in de saus dippen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
Ik eet ook regelmatig saté op brood. Is waarschijnlijk iets regionaals?
Nee johquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
Ik eet ook regelmatig saté op brood. Is waarschijnlijk iets regionaals?
Dat wist ik al, maar bedankt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh
Er zit een heel verhaal achter
Boer Aad had een regel; de eerste avond catering (lees: Chinees), rest vd week zouden de vrouwen koken.
Dominante vrouw luste wel saté maar geen satésaus, Aad houdt niet van die fratsen, vrouwke wordt weggestuurd, veel drama, en vervolgens gaan zij weer saté zitten bikken. Met saus. Dat werd dus 'de wraaksaté'.
Volgende ochtend/middag zit Aad nog steeds saté te kanen, op brood dus als ontbijt/lunch, en dan vraagt een van de overgebleven vrouwen dus ook of dat nog wel goed is. Maar Aad laat zich zijn saté niet ontnemen!
Dan gaat die vast als volgende naar huisquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgende ochtend/middag zit Aad nog steeds saté te kanen, op brood dus als ontbijt/lunch, en dan vraagt een van de overgebleven vrouwen dus ook of dat nog wel goed is. Maar Aad laat zich zijn saté niet ontnemen!
Je zult wel moeten.quote:
Kan niet wachten.quote:De 'Sonja Barend Award' is sinds 2009 een jaarlijkse vakprijs voor het beste televisie-interview. In 2009 won Matthijs van Nieuwkerk, in 2010 Clairy Polak en in 2011 Twan Huys.
Vandaag reikt Barend de 'Sonja Barend Award 2012' live bij ons in de studio uit!
Televaag.quote:Yvon Jaspers is niet langer welkom als tafeldame bij De Wereld Draait Door. De KRO heeft de presentatrice verboden om nog langer aan te schuiven bij de VARA-talkshow van Matthijs van Nieuwkerk.
Het is over met de liefde tussen De Wereld Draait Door (VARA) en de KRO. De talkshow van Matthijs van Nieuwkerk mag in het vervolg geen enkele beelden meer uitzenden van Boer Zoekt Vrouw.
Een woordvoerster van de KRO legt uit: "DWDD heeft vorige week om fragmenten van Boer Zoekt Vrouw gevraagd, die we ze niet geleverd hebben omdat we vinden dat je niet zomaar één ding van het programma eruit kan tillen. Vervolgens hebben ze ervoor gekozen om zonder onze toestemming toch stukjes uit het programma uit te zenden. DWDD is niet betrouwbaar geweest en vandaar dat Yvon Jaspers er ook niet meer gaat zitten.” Volgens de zegsvrouw begrijpt Yvon het besluit van de omroep. „Ze staat daar volledig achter.”
De blondine was regelmatig te zien als gastvrouw in DWDD, niet alleen tijdens Boer Zoekt Vrouw. Het Commissariaat voor de Media legde de VARA zelfs een boete op van 50.000 euro omdat Jaspers in DWDD haar Kakelbont-servies ’overdreven en overdadig’ mocht aanprijzen.
Britt en Imke denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:12 schreef Specularium het volgende:
Wie zou het kunnen zijn?
Arie Boomsma doet noot interviews.
Er zullen vast mensen zijn die de paar vragen die hij achter de desk van Boulevard stelt vinden getuigen van een enorm talent.quote:
quote:-Rick Nieman
-Eva Jinek
-Twan Huys
-Raoul Heertje
-Wilfried de Jong
-Mariëlle Tweebeeke
-Sven Kockelmann
-Wilfred Scholten
-Frénk van der Linden
-Jan Leyers
-Mart Smeets
-Nynke de Zoeten
Wat een feestdagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat Arie Boomsma ook niet meer aanschuift vanwege de KRO.
Arie is nog een toffe gozer. Yvon is gewoon irritant die er ook nog voor heeft gezorgd dat dwdd een boete kreeg van 50Kquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat Arie Boomsma ook niet meer aanschuift vanwege de KRO.
Zo raar hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Arie is nog een toffe gozer. Yvon is gewoon irritant die er ook nog voor heeft gezorgd dat dwdd een boete kreeg van 50K
Dat schijnt nog wel te mogen want dat is satire.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:27 schreef Strani het volgende:
Dus ook geen Lucky's meer van Boer Zoekt Vrouw? Da's toch wel jammer.
Oh, eigenaardig.. dit kan nooit goed uitpakken voor de KRO.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijnt nog wel te mogen want dat is satire.
Wilfried de Jongquote:
quote:“Zowel RTL Boulevard, De Wereld Draait Door en Shownieuws hebben vorige week toestemming gevraagd voor beeldmateriaal en dat hebben we aan alledrie niet gegeven. (…) De Wereld Draait Door heeft dat beeldmateriaal toch uitgezonden en dat doe je niet. (…) Als je één fragment uit de context haalt en er zoals vorige week zo over doorpraat, dan willen we onze deelnemers daar tegen beschermen.”
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m-in-een-glas-water/
De problemen van Syrie zijn hier niks bij!quote:
De KRO vond ik een goede omroep, tot de ergernissen pagina's weggingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze er geen zaak van maken, ze weten ook wel dat de KRO in haar recht staat.
Dat was leuk op teletekst, maar volgens mij zijn die mensen nu naar KLB gegaan op Fok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KRO vond ik een goede omroep, tot de ergernissen pagina's weggingen
Ik zal wel de enige zijn, maar DWDD is het enige moment dat ik beelden zie van Boer zoekt Vrouw, ik heb nog nooit op zondag avond langer dan tien seconden naar dat programma gekeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vanavond is er dus een Ipad-orkest
Jahoor wéér ApplefapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vanavond is er dus een Ipad-orkest
Sla ik vanavond over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, is er geen BZV weten ze het nog te verneuken.
De ergernissenpagina´s ja! Ik mis pagina 316 en 318 nog steeds.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De KRO vond ik een goede omroep, tot de ergernissen pagina's weggingen
Misschien voelen de boeren zich wel gestigmatiseerd en is de KRO bang voor kosten in de medische sfeer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik begrijp het gemiep van de KRO niet. Elk seizoen is er wel een boer waar iedereen (4 miljoen kijkers) het over heeft, en niet altijd in positieve zin. Iedereen die aan Boer zoekt vrouw meedoet, weet dat mensen een mening over hen gaan hebben. Je weet dus waar je aan begint. Boer zoekt vrouw is daar echt geen uitzondering in, iedereen die op tv komt krijgt meningen, van Oh Oh Cherso tot Britt en Imke tot Holleeder. In DWDD worden slechts wat meningen geventileerd over Boer zoekt vrouw. Wat kan de KRO daar nou voor problemen van maken? Maar goed, maak er maar een media hype van, gaan er alleen maar meer mensen naar Boer zoekt vrouw kijken
Stja.quote:Claudia de Breij is tafeldame.
Sonja Barend zal de Sonja Barend award, de prijs voor het beste tv-interview, uitreiken.
Susanna Borsch en Sinfonia Rotterdam spelen een deel uit iPad Concerto. Dit is de eerste compositie geschreven voor iPad en een klassiek orkest.
Darwin award lijkt me leuker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sonja Barend award lijkt me wel interessant hoor.
quote:- Kunstroof Rotterdam: hoofd beveiliging van het Rijksmuseum Ton Cremers en beeldend kunstenaar Jasper Krabbé.
- Mattho Mandersloot over zijn crowdfunding-project om vier maanden lang in Zuid-Korea les te kunnen krijgen van taekwondo-grootmeester Kang Shin Chul.
Ja!quote:
Troost je, je krijgt er Linda de Mol voor terugquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Nooit meer Boomsma en Jaspers bij DWDD
Dit is een zwarte dag.
Geen burnout, hij is gewoon klaar met televisie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, hij is nou toch wel klaar met zijn burn-out?
3 uur lang!quote:
Broek gaat al uitquote:
Minder dan 1 seconde!quote:
Ik hoop nooitquote:
Bel 112 en help ze ff.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Aan de sporen te zien kwamen ze met een tractor.
quote:
Geeft niet. Ik heb de indruk dat je het toch niet kan betalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niets gezien wat ik aan de muur zou willen hebben.
Wie weet was ik wel 1 van de inbrekersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik heb de indruk dat je het toch niet kan betalen.
* hexje belt 0900 8844quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet was ik wel 1 van de inbrekers
Ik heb hier een 'zelf geregelde' Brood hangen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet was ik wel 1 van de inbrekers
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb hier een 'zelf geregelde' Brood hangen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Ja zo gaat dat in het echt ook Matthijs, een sexy vrouw in een leren pakje loopt tussen lasers door.
Ik denk eerder dat die kale naïef isquote:
Wie konnemnie?quote:
TT waardigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
"Overschat niet je kijkerspubliek"![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:45 schreef Pietepietje het volgende:
"Overschat niet je kijkerspubliek"![]()
Konmar niemeerquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Heeft Armstrong nou doping gebruikt of niet?
Tuurlijk heeft hij gebruikt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Lijkt me niet en er is ook niemand op de maan geweest. En de Aarde is plat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
Logisch, De maan is ook plat, daar kan je niet op staan, dan val je er vanaf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me niet en er is ook niemand op de maan geweest. En de Aarde is plat.
quote:
Dat woord heeft een negatieve klank.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:49 schreef marcodej het volgende:
Crowdfunding? Vroeger noemden we dat bedelen.
Alsof ze dan naar Korea durven te gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ze sporten, dan is het taekwondo
als ze zouden reizen, zouden ze naar Kolea gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ze dan naar Korea durven te gaan
Wel Fokker zoekt geldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef Paul het volgende:
Zou er boer zoekt vrouw in lucky tv zitten?
In dit geval terecht. Bedelen omdat je graag je hobby uit wil voeren?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:52 schreef snellejelle het volgende:
Vechten zonder tegenstander
Toch een fokker.
Ja, maar door crowdfunding oid hebben mensen het gevoel dat ze daadwerkelijk wat hebben bijgedragen en dat alles wat hij bereikt ook een beetje hun prestatie is. Denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
In dit geval terecht. Bedelen omdat je graag je hobby uit wil voeren?
Ja auto's wassen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gewoon werken voor je geld kind
We hadden het de eerste keer ook gezien hoor.quote:
ik zag er wel een potientele TT inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
We hadden het de eerste keer ook gezien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |