tssssss zat best gezellig hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers precies in? -> FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
En de topictitel is speciaal voor Rucky.
Beetje iederen op schoot willen nemen, terwijl dr ook leuke beestjes zijn
Nu dus welquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef espri het volgende:
haha wat een ontzettend lief filmpje, ik kende het dus niet
Aaaaaah fuck! Gemistquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef JK1982 het volgende:
De tering..
* JK1982 zit even Extreme Couponing te kijken op TLC, echt ziek..
ja helemaal mee eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu dus wel
Ik vind het af en toe best wel leuk om dierenfilmpjes te kijken op Youtube of Dumpert. Je komt echt de meest geweldige tegen.
Deze is echt mega lief!
Ik wilde net even naar de tv lopen om te gaan kijken, maar dat hoeft dus kennelijk niet meer.quote:
Nou 1 het begon om 18:00 volgens mij. En 2 TLC/Animal Planet is bij ons van de tv verdwenen. Dat moet er weer even opnieuw opgezet worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wilde net even naar de tv lopen om te gaan kijken, maar dat hoeft dus kennelijk niet meer.
Dat programma gaat toch over boodschappen doen, je hele kar vullen en maar een paar dollar moeten afrekenen?
Ik ben a-sportief, maar dat lijkt me wel een leuke sport
Yup.. ik zag het voor het eerst nu met zappen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wilde net even naar de tv lopen om te gaan kijken, maar dat hoeft dus kennelijk niet meer.
Dat programma gaat toch over boodschappen doen, je hele kar vullen en maar een paar dollar moeten afrekenen?
Ik ben a-sportief, maar dat lijkt me wel een leuke sport
Houd er wel rekening mee dat die mensen vaak 30u p.w. Bezig zijn met bonnen verzamelen en het voorbereiden van het boodschappen doen. Het zijn vaak ook dingen die weinig te maken hebben met een gezonde maaltijd. Je moet vaak denken aan 30 pakken wc papier e.d.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. ik zag het voor het eerst nu met zappen.
Was net een stel die voor bijna $ 900,- hadden gekocht en uiteindelijk maar $ 88,- hoefden te betalen. Allemaal door klantenkorting, kortingsbonnen etc.
Op zich wel interessant trouwens hoor, je kunt natuurlijk een hoop geld besparen met aanbiedingen. Ik doe het wel eens als ik deo ga kopen ofzo, als bijv. de 2e gratis is, dan haal ik wel eens 8 of 10 flessen. En daarmee kan ik dan weer een héle tijd vooruit..
Maar zoals ze dat in dat programma doen, kan je in Nederland wel vergeten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. ik zag het voor het eerst nu met zappen.
Was net een stel die voor bijna $ 900,- hadden gekocht en uiteindelijk maar $ 88,- hoefden te betalen. Allemaal door klantenkorting, kortingsbonnen etc.
Op zich wel interessant trouwens hoor, je kunt natuurlijk een hoop geld besparen met aanbiedingen. Ik doe het wel eens als ik deo ga kopen ofzo, als bijv. de 2e gratis is, dan haal ik wel eens 8 of 10 flessen. En daarmee kan ik dan weer een héle tijd vooruit..
Die 30 pakken WC papier is een mooi voorbeeld van wat je altijd wel kan gebruikenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat die mensen vaak 30u p.w. Bezig zijn met bonnen verzamelen en het voorbereiden van het boodschappen doen. Het zijn vaak ook dingen die weinig te maken hebben met een gezonde maaltijd. Je moet vaak denken aan 30 pakken wc papier e.d.
Klopt, daarom noemde ik het al ziek. Dat is gewoon een obsessie.. ik zou dat niet kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat die mensen vaak 30u p.w. Bezig zijn met bonnen verzamelen en het voorbereiden van het boodschappen doen. Het zijn vaak ook dingen die weinig te maken hebben met een gezonde maaltijd. Je moet vaak denken aan 30 pakken wc papier e.d.
Ik had eigenlijk een andere titel in gedachte:quote:En de topictitel is speciaal voor Rucky.
Beetje iederen op schoot willen nemen
Pas..quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een andere titel in gedachte:
Op Rucky's derde been is er plaats voor iedereen.
Toch zit er een bepaalde filosofie achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, daarom noemde ik het al ziek. Dat is gewoon een obsessie.. ik zou dat niet kunnen.
Ik haal alleen wel eens extra dingen op voorraad wanneer je idd bijvoorbeeld de 2e gratis krijgt ofzo. Zoals met deo, frisdrank etc.
Da's waar, plus dat er misschien duurdere merken worden verkocht dan de huismerken ofzo. Hoewel, bijv. kattenvoer van Whiskas wil in de aanbieding nog wel eens goedkoper zijn dan huismerken (AH bijv.). Dus dan kán het nog wel eens interessant zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Toch zit er een bepaalde filosofie achter.
(heb ik niet bedacht, dat doen die paarse broeken)
Het schijnt te zijn, dat mensen MEER consumeren als ze van iets ook meer hebben.
Nou ga je natuurlijk niet zo snel je billetjes tien keer meer poetsen als je 30 pakken hebt staan, maar dat terzijde.
Mensen gooien wel sneller een half leeg pak chips weg als er toch nog een paar liggen, dan wanneer het hun laatste pak is.
Daar wordt heel slim op ingespeeld.
Iedereen is vatbaar/trapt in die trucs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's waar, plus dat er misschien duurdere merken worden verkocht dan de huismerken ofzo. Hoewel, bijv. kattenvoer van Whiskas wil in de aanbieding nog wel eens goedkoper zijn dan huismerken (AH bijv.). Dus dan kán het nog wel eens interessant zijn.
Moet zeggen dat ik er zelf geen last van heb dat ik dan extra ga gebruiken 'omdat er toch nog genoeg ligt..'
Der zit/zat een verschil bij de kwaliteitskontrole meen ik. Gloeilampen komen ook allemaal uit 1 fabriek en de kwaliteitskontrole bepaalde of er Philips op komt te staan of AH huismerk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Iedereen is vatbaar/trapt in die trucs.
Jij net zo goed en ik ook.
Want nu heb je het over 'duurdere merken'.
Neem dan het lijstje wat in dit artikel staat:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/10_oktober/02/verrijkingsonderdelen/zalm-salmonella.xml
Dan zie gewoon wat er allemaal uit dezelfde fabriek komt.
Je gelooft toch niet dat er een verschil zit tussen de AH gerookte zalmfilet, of de Euro Shopper gerookte zalmfilet? het enige verschil zit hem in de verpakking.
Dit zal geregeld opgaan, alleen is er niet uit te sluiten dat er wel verschil zit in de verschillende soorten:quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Pulver het volgende:
Je gelooft toch niet dat er een verschil zit tussen de AH gerookte zalmfilet, of de Euro Shopper gerookte zalmfilet? het enige verschil zit hem in de verpakking.
Leuk voorbeeld, want bij deze kwaliteitscontrole is het goed mis gegaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der zit/zat een verschil bij de kwaliteitskontrole meen ik. Gloeilampen komen ook allemaal uit 1 fabriek en de kwaliteitskontrole bepaalde of er Philips op komt te staan of AH huismerk.
Je luistert niet..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Iedereen is vatbaar/trapt in die trucs.
Jij net zo goed en ik ook.
Want nu heb je het over 'duurdere merken'.
Neem dan het lijstje wat in dit artikel staat:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/10_oktober/02/verrijkingsonderdelen/zalm-salmonella.xml
Dan zie gewoon wat er allemaal uit dezelfde fabriek komt.
Juist in gevallen met bederfelijke waar geloof ik daar niet zo in.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef frederik het volgende:
[..]
Dit zal geregeld opgaan, alleen is er niet uit te sluiten dat er wel verschil zit in de verschillende soorten:
1) kwaliteit vis
2) kwaliteit fileren
Maar vaak is het enige verschil inderdaad het etiket
Niet gelijk zo boos doen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je luistert niet..
Ik zei net dat ik NIET extra ga gebruiken als er nog genoeg van het een of ander ligt, of eerder wat weggooi.
Daar had ik het over. Jij begint weer over wat anders (zelfde product, ander merkje).
Dat laatste komt ongetwijfeld ook voor ja. Maar dan nog, als ik voor een 'duurder' merk minder betaal dan voor een huismerk, dan is het goed toch? Vatbaar voor trucs of niet, het gaat me om wat ik onderaan de streep moet betalen voor een product. Het kan mij niet verrotten wat voor kleur de verpakking heeft..
Ambachtelijke verpakking is toch dat de vis in een oude krant wordt gerold, daar komt toch ook het woordje leesvoer vandaan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Juist in gevallen met bederfelijke waar geloof ik daar niet zo in.
Visboeren als Foppen hebben hun vaste leveranciers.
Daar zit niet zoveel verschil in.
Ook zullen ze niet zeggen: "Jongens, dit is voor de Euroshopper, dus laat 20% graat er maar inzitten".
Wat ik wel mooi vind is in dat artikel de BONI, COOPCODIS en Jan Linders.
"Gerookte Zalmsalade (ambachtelijke verpakking)"
De verpakking is dus ambachtelijk
JIJ begrijpt het!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ambachtelijke verpakking is toch dat de vis in een oude krant wordt gerold, daar komt toch ook het woordje leesvoer vandaan?![]()
Over verpakkingen gesproken..quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ambachtelijke verpakking is toch dat de vis in een oude krant wordt gerold, daar komt toch ook het woordje leesvoer vandaan?![]()
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar zoals ze dat in dat programma doen, kan je in Nederland wel vergeten.
Teveel kleine lettertjes ("...niet in combinatie met, etc...")
Toch wat je opnoemt, ken ik wel.
Spul wat je toch altijd wel gebruikt en niet bederven kan, sla je nooit de plank mee mis.
Dat is een pracht voorbeeld van marketing.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Over verpakkingen gesproken..
Zag gisteren bij m'n zus een soort snacksticks voor katten.
Die dingen zijn gewoon per stuk verpakt hè.
Mooi kleurtje erop, hoop plastic er omheen...![]()
[ afbeelding ]
Ok, per 3 dus.. Maar wel van elkaar af te scheuren. In die zin bedoel ik 'per stuk verpakt'..
Maar kijk ondertussen eens hoe vaak wasmiddel niet "verbeterd" is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ook.
Als het echt interessant is en ik het spul toch gebruik, sla ik ook gerust groot in. Bedoel, waarom een berg geld stuksgewijs uitgeven, als je het ook voor veel minder kan kopen en het och goed blijft.
Is ons gewoon aangeleerd vroeger en door die Hollandse zuinigheid kun je toch een leuk bedrag besparen.
Ik zie het alleen niet zitten om spul waar je normaal gesproken al lang over doen groot in te slaan.
Remember Omo Power?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar kijk ondertussen eens hoe vaak wasmiddel niet "verbeterd" is.
Als je ze mag geloven, verkochten ze 10 jaar geleden echt pulp, zo vaak is het al verbeterd.
Idd altijd nieuw en verbeterd en wat hadden we gisteren dan? Oud en inferieur? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar kijk ondertussen eens hoe vaak wasmiddel niet "verbeterd" is.
Als je ze mag geloven, verkochten ze 10 jaar geleden echt pulp, zo vaak is het al verbeterd.
5%?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is een pracht voorbeeld van marketing.
Je zal zien dat er iets van 5% aan slachtafval van een zalm in zit.
En dat Omega 3 is tegenwoordig ook zo'n toverwoord.
Vroeger was dat Linolzuur, daarna onverzadigde vetten en nu is het omega 3.
Geen hond weet wat het precies is, maar we moeten het wel hebben!
Ook met dit soort dingen worden worden hele smerige trucs uitgehaald.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
5%?
Ik denk dat er meer afval in zit dan je denkt..
Die 80% vlees of kip zal vast niet het beste deel van die beesten zijn geweest.. Dat ligt immers bij de slager![]()
[ afbeelding ]
Dat is dus precies wat ik gisteren ook zeiquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ook met dit soort dingen worden worden hele smerige trucs uitgehaald.
Weet niet of het hier precies bij opgaat, maar zie het als volgt:
Die stangetjes bestaan uit een omhulsel en daarin zit iets van vlees.
Op de foto zit er heel veel in, maar de Big Mac ziet er op een plaatje ook altijd anders uit.
De inhoud heeft dan 80 % vlees (hoeft geeneens rundvlees te zijn, want dat staat er niet).
Maar eigenlijk koop je peperduur gebakken lucht.
De verpakking is duurder dan die drie stukjes slachtafval.
Daar heeft ze niets aan want ze hebben TLC er vanaf geflikkerd bij haar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik gisteren ook zei
Yska: Extreme Couponing komt morgen weer om 18.00..
Oh, dat heb ik effe gemist..quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar heeft ze niets aan want ze hebben TLC er vanaf geflikkerd bij haar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ook met dit soort dingen worden worden hele smerige trucs uitgehaald.
Weet niet of het hier precies bij opgaat, maar zie het als volgt:
Die stangetjes bestaan uit een omhulsel en daarin zit iets van vlees.
Op de foto zit er heel veel in, maar de Big Mac ziet er op een plaatje ook altijd anders uit.
De inhoud heeft dan 80 % vlees (hoeft geeneens rundvlees te zijn, want dat staat er niet).
Maar eigenlijk koop je peperduur gebakken lucht.
De verpakking is duurder dan die drie stukjes slachtafval.
Die hoor je gewoon in je kast te hebben staan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Meesterlijke film!
Moet hem weer eens downloaden.
Ik had toch al eens gezegd dat ik niet eens een DVD speler heb?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon in je kast te hebben staan.
Maar dan mag je'm wel legaal downloaden als kopie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik had toch al eens gezegd dat ik niet eens een DVD speler heb?
Ik draai vrijwel alles van HDD.
Wat nu een probleem is, omdat ik laatst "Planet Terror" bij de Action heb meegenomen.
kan ik hem niet eens afspelen!
Ah, die vijfquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Pulver het volgende:
Wel flauw trouwens.
Ik had wel 5 (VIJF!!!) vrienden op me facebook die "dank je wel" tegen Albert Heijn zeiden.
En is het allemaal weer weg
Wat wel grappig is, het waren alle vijf vrouwen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina
^ Ingrid & Vannelle
^ Ireth
^ Kwiebuske
^ Frederik
^ CVboer
Het zijn maar 10 kaartjes hoor![]()
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand
Je mag de mijne wel hebben, ik gebruik hem toch niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik had toch al eens gezegd dat ik niet eens een DVD speler heb?
Ik draai vrijwel alles van HDD.
Wat nu een probleem is, omdat ik laatst "Planet Terror" bij de Action heb meegenomen.
kan ik hem niet eens afspelen!
Ik haak even aan bij Ehhe, ik doe niet, ik herhaal: NIET aan kerstkaartjes versturen! Heb ik een jaar of 4 geleden afgeschaft en bevalt me primaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Ehhe het volgende:
Beetje laat maar:
[..]Alleen post hij hier niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Neuh, was ook niet specifiek aan jouw gericht, maar door jouw reactie las ik pas het kerstkaarten stukje.. en dacht: Laat ik even een melding doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Ehhe het volgende:
Oh het was ook niet bedoeld dat ik een kaartje móet hebben hoor. Ik ben niet heel consequent met versturen, ene keer wel, andere keer niet.
Denk dat ik dit jaar maar weer voor iedereen een persoonlijke wens erop zet. Vind ik ook wel fijn om te doen soms en nu is het daar wel weer tijd voor
Nogmaals, ik gebruik normaal ook geen DVD speler.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben, ik gebruik hem toch niet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef Pulver het volgende:
Ik heb trouwens net een afspraakje gemaakt met mijn AH meisje.
vannelle weet wel wie ik bedoel.
Jippie!!!!!!![]()
![]()
Ik weet idd wie je bedoelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk meisje en originele afspraak.![]()
Het is zo'n dotje!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet idd wie je bedoelt!
Leuk meisje en originele afspraak.
Heel lief idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is zo'n dotje!!![]()
Jammer genoeg een beetje erg aan de jonge kant, maar zo lievvvvvv!!!!
Hoe bedoel je met begeven? Heb je er wel eens een schoonmaak cd ingedouwd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gebruik normaal ook geen DVD speler.
Alleen nu heeft de DVD het van me laptop het begeven, dus dat is ff lastig.
Maar je hebt mijn adres ook heul nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, was ook niet specifiek aan jouw gericht, maar door jouw reactie las ik pas het kerstkaarten stukje.. en dacht: Laat ik even een melding doen
Was ook niet voor jouhou!!! Jij deed een reactie op een opmerking over kerstkaarten en daarop reageerde ik in het algemeeheenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn adres ook heul niet
Ik heb hem schoongemaakt met vim en een schuursponsje...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met begeven? Heb je er wel eens een schoonmaak cd ingedouwd?
Grote kans dat die het daarna doet.
Ja, sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was ook niet voor jouhou!!! Jij deed een reactie op een opmerking over kerstkaarten en daarop reageerde ik in het algemeeheen![]()
Je moet hem ook inwikkelen in een kussensloop en dan pas de wasmachine schoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb hem schoongemaakt met vim en een schuursponsje...
schoner krijg ik hem niet!
Vaatwasser toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook inwikkelen in een kussensloop en dan pas de wasmachine schoppen.
Dat doe je met gympen. (serieus)quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook inwikkelen in een kussensloop en dan pas de wasmachine schoppen.
Aaahh TE lief!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vaatwasser toch?
* Ireth werpt Ehhe een pakje zakdoekjes toe....
En met lego en playmobilequote:
Veel plezier! Sterkte morgenmiddag met je kater/tijgerquote:
Gewoon in een emmertje water met Dasty zettenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef vannelle het volgende:
Sommige motoronderdelen kunnen ook prima in de vaatwasser.
Niet alles past in een emmer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon in een emmertje water met Dasty zetten
Je hebt ook grotere 'emmers'quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet alles past in een emmer.
Vriezer en oven heb ik ook al eens gebruikt voor sleuteldoeleinden.
Maar, maar, maar.............das heul geen emmer maar een speciekuip!quote:
Bij ons is het heel lang een badkuip geweestquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.............das heul geen emmer maar een speciekuip!
En vaatwasser is makkelijker.
ik doe met je mee... al 10 jaar geen kaart verstuurdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, was ook niet specifiek aan jouw gericht, maar door jouw reactie las ik pas het kerstkaarten stukje.. en dacht: Laat ik even een melding doen
Ik ook niet, maar voor sommige mensen maak ik wel graag een uitzonderingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik haak even aan bij Ehhe, ik doe niet, ik herhaal: NIET aan kerstkaartjes versturen! Heb ik een jaar of 4 geleden afgeschaft en bevalt me prima
Weet ik ook niet, ze slachten geen katten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Pulver het volgende:
Dat filmpje blijft zo leuk!!
(edit: ik krijg wel altijd trek in chinees als ik daar naar kijk, weet ook niet waarom)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef DJMO het volgende:
Als iedereen die een kerstkaart van mij en papabear wil ontvangen even z'n adres in m'n pm box dumpt onder vermelding van kerstkaartje , komt het helemaal goed
Gaan we dan ook nu alvast een liedje zingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel vast de kerstgedachte met jullie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel vast de kerstgedachte met jullie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gaan we dan ook nu alvast een liedje zingen
Kerst is hier weer verplicht gourmetten bij hotel Paps, mams en hondenzusje. Das dan wel weer lekker.
Vrede op aard vannelle. Daar passen geen Fuck you vingertjes bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef vannelle het volgende:
[..]![]()
Kerstgedachte? Het is Oktober!!
Eerst Sinterklaas en dan kijken we wel verder.
Is niet fuck you maar meer "ho ff"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vrede op aard vannelle. Daar passen geen Fuck you vingertjes bij
IK zou als ik jou was toch liever eerst nog trouwen en trouwcadeautjes in ontvangst nemen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
ik wil eerst nog zo graag mn zilveren muiltje zetten 5 december
tuurlijk eerst trouwen maar voor kerst mn muiltje zetten...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
IK zou als ik jou was toch liever eerst nog trouwen en trouwcadeautjes in ontvangst nemen.
En wie bedanken ze met kerst ? Juist, die andere ouwe ventquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zo blij dat we Sinterklaas vorig jaar om zeep hebben geholpenElk jaar werd die ouwe vent bedankt voor al zijn kadootjes... en wij maar kopen!
We doen het lekker met kerst! Lekker gewoon voor elkaar kadootjes kopen!![]()
Nee want die hebben we bij voorbaat al om zeep geholpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef frederik het volgende:
[..]
En wie bedanken ze met kerst ? Juist, die andere ouwe vent
Das waar.. maar FHF gaat wel allemaal virtuele kadootjes gevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk eerst trouwen maar voor kerst mn muiltje zetten...
trouwkadootjes?wij trouwen als verrassing dus niemand weet het....
nou dat vind ik dan weer heel erg liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das waar.. maar FHF gaat wel allemaal virtuele kadootjes geven
Ik wil wel mee doen. Heb er nog genoeg liggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina
^ Ingrid & Vannelle
^ Ireth
^ Kwiebuske
^ Frederik
^ CVboer
Het zijn maar 10 kaartjes hoor
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand![]()
Die dingen smaken altijd wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Pfff... ben blij als al die commerciële uitbuiterij straks weer achter de rug is..
Nog effe en we vreten bij 27 graden pepernoten op het strand..
Zo moeilijk is dat niet hoor, gewoon naar australie of nieuw zeeland gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Pfff... ben blij als al die commerciële uitbuiterij straks weer achter de rug is..
ik neem wel een zakje mee naar Egyptequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef espri het volgende:
[..]
ik neem wel een zakje mee naar Egypte
Horecaspoiler of een gastronomisch gezwel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:34 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb lekkere trekmaar ik moet van mezelf een paar kilo'tjes kwijt eigenlijk.
Gastronomisch zou ik mn eten niet durven noemen, maar een horeca spoiler ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Horecaspoiler of een gastronomisch gezwel?
Huh? Jij was toch zo van het fietsen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gastronomisch zou ik mn eten niet durven noemen, maar een horeca spoiler ook weer niet.
Het is denk ik meer dat ik teveel vreet, maar te weinig verbrand. Ik zou meer moeten sporten, meer actief moeten bewegen, enz.
Dat sporten zou ik ook moeten doen, alleen het komt er niet van. abonementje op de sportschool vind ik zonde van het geld, dat moet ook goedkoper kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gastronomisch zou ik mn eten niet durven noemen, maar een horeca spoiler ook weer niet.
Het is denk ik meer dat ik teveel vreet, maar te weinig verbrand. Ik zou meer moeten sporten, meer actief moeten bewegen, enz.
Ja van de ligfietsen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch zo van het fietsen?
Juist.. en wat krijg je daarvan? Omdat je dus meer je beenspieren gebruikt dan bij normaal fietsen, krijg je daar dus een pens vanquote:
Lopen een optie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Juist.. en wat krijg je daarvan? Omdat je dus meer je beenspieren gebruikt dan bij normaal fietsen, krijg je daar dus een pens vanHet is een compleet andere manier van fietsen; je gebruikt gewoon heel andere spieren.
Maar ik ben een luie donder, dus die fietsen blijvenEn mn bank ook, ook daar lig ik menig uurtje op
Nee, want als ik een lekke band heb, dan heb ik nog 6 andere fietsen die ik kan pakkenquote:
Dus ook als het regentquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want als ik een lekke band heb, dan heb ik nog 6 andere fietsen die ik kan pakken
Maar ik zou wel een hondenbeest willen hebben om gewoon af en toe lekker mee naar buiten te gaan.
Als je die voor je ligfiets bindt en worst voor z'n neus houdt hoef je zelf niet meer te trappen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want als ik een lekke band heb, dan heb ik nog 6 andere fietsen die ik kan pakken
Maar ik zou wel een hondenbeest willen hebben om gewoon af en toe lekker mee naar buiten te gaan.
No foodquote:
Ook dan kan ik fietsen ja. Ik heb zelfs een streamer voor op mn fiets voorop, zodat ik heerlijk droog kan blijven. Die ga ik komende maanden maar eens installeren.quote:
En krijg ik een nog dikkere pensquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je die voor je ligfiets bindt en worst voor z'n neus houdt hoef je zelf niet meer te trappen!
Koop dan zo'n jack russel, zo'n adhd hond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En krijg ik een nog dikkere pens
Sodejuu, idd!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Koop dan zo'n jack russel, zo'n adhd hond.
Nee, ik kan gewoon geen hond nemen. Ivm werk en dergelijke.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Koop dan zo'n jack russel, zo'n adhd hond.
Truste!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef maffemuts het volgende:
'k kom jullie weltrusten wensen met deze oneliner! dus, Truste!
Slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef maffemuts het volgende:
'k kom jullie weltrusten wensen met deze oneliner! dus, Truste!
Duitse herder?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon geen hond nemen. Ivm werk en dergelijke.
Anders zou ik een Duitse herder ofzo nemen denk ik.
Als jij maar lekker slaaptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
Nee, je komt welterusten vragen. Das net even wat anders.
Slaap lekker maffemuts.
Die pillen die jij hebt, die wil ik ook!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als jij maar lekker slaapt
Ik doe dat nu sowieso wel, langleve de tabletten.
Maar goed, nu is m'n oneliner geen oneliner meer
Normaal doe ik goeiemorgen, maar zo druk gehad vandaag dat ik nog geen eerder teken van leven had gegeven, niet netjes, dus voor de nachtdienst maar bitterballen met saus naar keuze en een drankje.tis zelf bediening, de kok en de dienstmeid zijn al weg ;-)
Ik ook wel maar ik denk dat ik maar ga slapen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die pillen die jij hebt, die wil ik ook!!!
*kuch kuch kuch kuch*quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk eerst trouwen maar voor kerst mn muiltje zetten...
trouwkadootjes?wij trouwen als verrassing dus niemand weet het....
quote:
Ik hoop dat je hem redden kan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:25 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!
Vanmiddag mijn laptop eens onder handen nemen...
ff openschroeven... windhoos er eens opnieuw opzetten...
*piep* ding valt steeds uit...
eigenlijk is ie een beetje op, maar hoop dat ik hem nog redden kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |