wat lief en nu krijgen we allemaal een Bellekerstkaartje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een lief cadeautje gehad heeft van Yska!
Een doosje met 10 kerstkaarten met Belle![]()
![]()
DJMO heeft een foto gemaakt, die zal zij, of ik als ik hem binnen heb wel even posten
Aaah wat liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
![]()
DJMO heeft een foto gemaakt, die zal zij, of ik als ik hem binnen heb wel even posten
Belle kom ik toch overal tegen dus dat kan er ook wel bij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
![]()
quote:
Daar zal ik dan maar aan moeten geloven he hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef espri het volgende:
[..]
wat lief en nu krijgen we allemaal een Bellekerstkaartje?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
![]()
jullie vergeet ze nu noooooit meer hahhaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja! De beste peerden van stal worden zomaar vergeten!
van jou hoef ik geen kerstkaartquote:
Oh, wat leuk. Ik krijg een kaartjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina (Sorry!!!)
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand
Maak je geen zorgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
van jou hoef ik geen kerstkaart
je kunt niet spellen
Ben gewoon slecht in namen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
van jou hoef ik geen kerstkaart
je kunt niet spellen
Kleine aanvulling gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef belle1608 het volgende:
via try-now.nl kan je in ruil voor je adresgegevens en toekomstige spam voor dames een flesje andrelon shampoo en voor mannen gezichtscrème sample aanvragen (gratis)
Je hoeft niet aan te klikken dat je op de hoogte gehouden wil worden. Heb eigenlijk na afloop van zo'n actie alleen het product gehad, verder geen reclame en heb toch al vaak iets besteldquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kleine aanvulling gedaan
Ik heb nog gezichtsmaskers liggen en geloof eingelijk niet in de werking ervan, dus ik pas maar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef espri het volgende:
ik ken deze site al langer en krijg vaak gratis producten maar nooit ongewenste mailtjes of post
ja leuk toch? thee, creme, shampoo en ook etenswaren om te proberen, vind het wel grappigquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik heb er ook wel eens wat vandaan geplukt.
Dat verbaast me dan weer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Je hoeft niet aan te klikken dat je op de hoogte gehouden wil worden. Heb eigenlijk na afloop van zo'n actie alleen het product gehad, verder geen reclame en heb toch al vaak iets besteld
Daarom heb ik altijd een 'funmail' adres.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer.
Feit is wel, op het moment dat je ooit eens aan zoiets mee doet, dan is de kans wel aannemelijk dat je adresgegevens in een bestand gaan dat doorverkocht wordt. Daar moet je wel rekening mee houden.
Mogelijk kunnen ze je dan opeens wel benaderen voor marketingdoeleinden, ook al heb je je verder bijv. voor het bel-me-niet-register opgegeven.
Ja ok, dat is zo, maar goed dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer.
Feit is wel, op het moment dat je ooit eens aan zoiets mee doet, dan is de kans wel aannemelijk dat je adresgegevens in een bestand gaan dat doorverkocht wordt. Daar moet je wel rekening mee houden.
Mogelijk kunnen ze je dan opeens wel benaderen voor marketingdoeleinden, ook al heb je je verder bijv. voor het bel-me-niet-register opgegeven.
En ik werd niet eens van het kastje naar de muur gestuurd. Dus er zal wel weer wat anders mis gaan.quote:
haha niet zo negatiefquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik werd niet eens van het kastje naar de muur gestuurd. Dus er zal wel weer wat anders mis gaan.
natuurlijk niet, positief denken, trek je positiviteit aan, als je gaat doemdenken, trek je dat aan he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik werd niet eens van het kastje naar de muur gestuurd. Dus er zal wel weer wat anders mis gaan.
Klopt. Dit soort dingen dragen eraan bij. Ligt er ook aan wat je allemaal in moet vullen natuurlijk en of je ook daadwerkelijk alles eerlijk invult.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja ok, dat is zo, maar goed dat zien we dan wel weeren tegenwoordig kunnen ze toch wel alles achterhalen als ze willen volgens mij
Je moet eens weten hoeveel klantenkaarten ik heb op de naam van J.O. de Jong.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt. Dit soort dingen dragen eraan bij. Ligt er ook aan wat je allemaal in moet vullen natuurlijk en of je ook daadwerkelijk alles eerlijk invult.
Ik heb een tante gehad die écht zo heet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoeveel klantenkaarten ik heb op de naam van J.O. de Jong.
(ja, die is pas leuk als je het vol uitspreekt)
Dat is niet negatief zijn, dat heet ervaring hebben.quote:
Dan had ik iemand bij het UWV die daar minder sterk in was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat is niet negatief zijn, dat heet ervaring hebben.![]()
De enige keer dat ik bij het UWV goed geholpen ben is toen ik binnenstapte met het idee dat de eerste die moeilijk gaat doen over de balie wordt getrokken en een paar klappen gaat krijgen. Volgens mij kunnen ze daar gedachten lezen.
Hm, sta je bekend als vuurwapengevaarlijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan had ik iemand bij het UWV die daar minder sterk in was.
Met die houding ben ik ook een keertje binnen gekomen, met als resultaat dat de volgende ochtend de ruit van me voordeur eruit lag en me slaapkamer ineens verrekte veel weg had van een politiecel
Niet dat ik nog weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hm, sta je bekend als vuurwapengevaarlijk?
heb je bij t uwv ook echt iemand over de balie getrokken en eeb paar klappen gegeven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dan had ik iemand bij het UWV die daar minder sterk in was.
Met die houding ben ik ook een keertje binnen gekomen, met als resultaat dat de volgende ochtend de ruit van me voordeur eruit lag en me slaapkamer ineens verrekte veel weg had van een politiecel
Was het maar waar dat ik d'r over de balie kon trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je bij t uwv ook echt iemand over de balie getrokken en eeb paar klappen gegeven?
hmm arrogant kutvolk dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik d'r over de balie kon trekken.
Maar ze bleef heel arrogant daar aan de telefoon hangen, terwijl ze één verdieping hoger zat.
Dat kan je wel stellen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina
^ Ingrid & Vannelle
^ Ireth
^ Kwiebuske
^ Frederik
^ CVboer
Het zijn maar 10 kaartjes hoor![]()
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand
dat blijktquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
Ben gewoon slecht in namen.
En daarnaast ook nog eens te lui om het op te zoeken, erg he?
wat voor grafische kaart ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maak je geen zorgenDie wordt gewoon verkeerd geadresseerd dan en komt niet aan.
Pulver even pm'tje sturen. Mn grafische kaart is echt verrot en meer dan zwart beeld krijg ik niet.
Een agp monochrome kaartje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat blijkt
grijns
[..]
wat voor grafische kaart ?
heb ook nog wat liggen ( ben alleen niet thuis nu )
een wat ouder matrox kaartje
volgens mij wel agpquote:
Ik zou het echt niet weten. Echt, ik heb de ballen verstand van computers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat blijkt
grijns
[..]
wat voor grafische kaart ?
heb ook nog wat liggen ( ben alleen niet thuis nu )
een wat ouder matrox kaartje
okquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zou het echt niet weten. Echt, ik heb de ballen verstand van computers.
'k Neem dat ding wel mee naar mn pa een keer en laat hem er wel naar kijken.
Was het zo'n kant en klare computer of issie zelf samengesteld?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Echt, ik heb de ballen verstand van computers.
'k Neem dat ding wel mee naar mn pa een keer en laat hem er wel naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |