IK zou als ik jou was toch liever eerst nog trouwen en trouwcadeautjes in ontvangst nemen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
ik wil eerst nog zo graag mn zilveren muiltje zetten 5 december
tuurlijk eerst trouwen maar voor kerst mn muiltje zetten...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
IK zou als ik jou was toch liever eerst nog trouwen en trouwcadeautjes in ontvangst nemen.
En wie bedanken ze met kerst ? Juist, die andere ouwe ventquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ben zo blij dat we Sinterklaas vorig jaar om zeep hebben geholpenElk jaar werd die ouwe vent bedankt voor al zijn kadootjes... en wij maar kopen!
We doen het lekker met kerst! Lekker gewoon voor elkaar kadootjes kopen!![]()
Nee want die hebben we bij voorbaat al om zeep geholpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef frederik het volgende:
[..]
En wie bedanken ze met kerst ? Juist, die andere ouwe vent
Das waar.. maar FHF gaat wel allemaal virtuele kadootjes gevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk eerst trouwen maar voor kerst mn muiltje zetten...
trouwkadootjes?wij trouwen als verrassing dus niemand weet het....
nou dat vind ik dan weer heel erg liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das waar.. maar FHF gaat wel allemaal virtuele kadootjes geven
Ik wil wel mee doen. Heb er nog genoeg liggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina
^ Ingrid & Vannelle
^ Ireth
^ Kwiebuske
^ Frederik
^ CVboer
Het zijn maar 10 kaartjes hoor
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand![]()
Die dingen smaken altijd wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Pfff... ben blij als al die commerciële uitbuiterij straks weer achter de rug is..
Nog effe en we vreten bij 27 graden pepernoten op het strand..
Zo moeilijk is dat niet hoor, gewoon naar australie of nieuw zeeland gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
Pfff... ben blij als al die commerciële uitbuiterij straks weer achter de rug is..
ik neem wel een zakje mee naar Egyptequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef JK1982 het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef espri het volgende:
[..]
ik neem wel een zakje mee naar Egypte
Horecaspoiler of een gastronomisch gezwel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:34 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb lekkere trekmaar ik moet van mezelf een paar kilo'tjes kwijt eigenlijk.
Gastronomisch zou ik mn eten niet durven noemen, maar een horeca spoiler ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Horecaspoiler of een gastronomisch gezwel?
Huh? Jij was toch zo van het fietsen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gastronomisch zou ik mn eten niet durven noemen, maar een horeca spoiler ook weer niet.
Het is denk ik meer dat ik teveel vreet, maar te weinig verbrand. Ik zou meer moeten sporten, meer actief moeten bewegen, enz.
Dat sporten zou ik ook moeten doen, alleen het komt er niet van. abonementje op de sportschool vind ik zonde van het geld, dat moet ook goedkoper kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gastronomisch zou ik mn eten niet durven noemen, maar een horeca spoiler ook weer niet.
Het is denk ik meer dat ik teveel vreet, maar te weinig verbrand. Ik zou meer moeten sporten, meer actief moeten bewegen, enz.
Ja van de ligfietsen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Jij was toch zo van het fietsen?
Juist.. en wat krijg je daarvan? Omdat je dus meer je beenspieren gebruikt dan bij normaal fietsen, krijg je daar dus een pens vanquote:
Lopen een optie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Juist.. en wat krijg je daarvan? Omdat je dus meer je beenspieren gebruikt dan bij normaal fietsen, krijg je daar dus een pens vanHet is een compleet andere manier van fietsen; je gebruikt gewoon heel andere spieren.
Maar ik ben een luie donder, dus die fietsen blijvenEn mn bank ook, ook daar lig ik menig uurtje op
Nee, want als ik een lekke band heb, dan heb ik nog 6 andere fietsen die ik kan pakkenquote:
Dus ook als het regentquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want als ik een lekke band heb, dan heb ik nog 6 andere fietsen die ik kan pakken
Maar ik zou wel een hondenbeest willen hebben om gewoon af en toe lekker mee naar buiten te gaan.
Als je die voor je ligfiets bindt en worst voor z'n neus houdt hoef je zelf niet meer te trappen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, want als ik een lekke band heb, dan heb ik nog 6 andere fietsen die ik kan pakken
Maar ik zou wel een hondenbeest willen hebben om gewoon af en toe lekker mee naar buiten te gaan.
No foodquote:
Ook dan kan ik fietsen ja. Ik heb zelfs een streamer voor op mn fiets voorop, zodat ik heerlijk droog kan blijven. Die ga ik komende maanden maar eens installeren.quote:
En krijg ik een nog dikkere pensquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je die voor je ligfiets bindt en worst voor z'n neus houdt hoef je zelf niet meer te trappen!
Koop dan zo'n jack russel, zo'n adhd hond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En krijg ik een nog dikkere pens
Sodejuu, idd!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Koop dan zo'n jack russel, zo'n adhd hond.
Nee, ik kan gewoon geen hond nemen. Ivm werk en dergelijke.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Koop dan zo'n jack russel, zo'n adhd hond.
Truste!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef maffemuts het volgende:
'k kom jullie weltrusten wensen met deze oneliner! dus, Truste!
Slaap lekker!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef maffemuts het volgende:
'k kom jullie weltrusten wensen met deze oneliner! dus, Truste!
Duitse herder?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon geen hond nemen. Ivm werk en dergelijke.
Anders zou ik een Duitse herder ofzo nemen denk ik.
Als jij maar lekker slaaptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:02 schreef Inlognaam het volgende:
Nee, je komt welterusten vragen. Das net even wat anders.
Slaap lekker maffemuts.
Die pillen die jij hebt, die wil ik ook!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als jij maar lekker slaapt
Ik doe dat nu sowieso wel, langleve de tabletten.
Maar goed, nu is m'n oneliner geen oneliner meer
Normaal doe ik goeiemorgen, maar zo druk gehad vandaag dat ik nog geen eerder teken van leven had gegeven, niet netjes, dus voor de nachtdienst maar bitterballen met saus naar keuze en een drankje.tis zelf bediening, de kok en de dienstmeid zijn al weg ;-)
Ik ook wel maar ik denk dat ik maar ga slapen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:14 schreef Pulver het volgende:
[..]
Die pillen die jij hebt, die wil ik ook!!!
*kuch kuch kuch kuch*quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef espri het volgende:
[..]
tuurlijk eerst trouwen maar voor kerst mn muiltje zetten...
trouwkadootjes?wij trouwen als verrassing dus niemand weet het....
quote:
Ik hoop dat je hem redden kan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:25 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh!
Vanmiddag mijn laptop eens onder handen nemen...
ff openschroeven... windhoos er eens opnieuw opzetten...
*piep* ding valt steeds uit...
eigenlijk is ie een beetje op, maar hoop dat ik hem nog redden kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |