Die hoor je gewoon in je kast te hebben staan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Meesterlijke film!
Moet hem weer eens downloaden.
Ik had toch al eens gezegd dat ik niet eens een DVD speler heb?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die hoor je gewoon in je kast te hebben staan.
Maar dan mag je'm wel legaal downloaden als kopie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik had toch al eens gezegd dat ik niet eens een DVD speler heb?
Ik draai vrijwel alles van HDD.
Wat nu een probleem is, omdat ik laatst "Planet Terror" bij de Action heb meegenomen.
kan ik hem niet eens afspelen!
Ah, die vijfquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:30 schreef Pulver het volgende:
Wel flauw trouwens.
Ik had wel 5 (VIJF!!!) vrienden op me facebook die "dank je wel" tegen Albert Heijn zeiden.
En is het allemaal weer weg
Wat wel grappig is, het waren alle vijf vrouwen.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef belle1608 het volgende:
*Kerstkaartjes
^ Yska
^ Ehhe & Kentekenplaat (toch?)
^ Espri
^ DJMO & PB
^ Rucky
^ Pulver
^ Inlognaam
^ Jaleesa
^ Maffemuts
^ Dolfina
^ Ingrid & Vannelle
^ Ireth
^ Kwiebuske
^ Frederik
^ CVboer
Het zijn maar 10 kaartjes hoor![]()
Dat zijn de 1e namen waar ik op kom.. vergeet ik nou nog iemand
Je mag de mijne wel hebben, ik gebruik hem toch niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik had toch al eens gezegd dat ik niet eens een DVD speler heb?
Ik draai vrijwel alles van HDD.
Wat nu een probleem is, omdat ik laatst "Planet Terror" bij de Action heb meegenomen.
kan ik hem niet eens afspelen!
Ik haak even aan bij Ehhe, ik doe niet, ik herhaal: NIET aan kerstkaartjes versturen! Heb ik een jaar of 4 geleden afgeschaft en bevalt me primaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:03 schreef Ehhe het volgende:
Beetje laat maar:
[..]Alleen post hij hier niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Neuh, was ook niet specifiek aan jouw gericht, maar door jouw reactie las ik pas het kerstkaarten stukje.. en dacht: Laat ik even een melding doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef Ehhe het volgende:
Oh het was ook niet bedoeld dat ik een kaartje móet hebben hoor. Ik ben niet heel consequent met versturen, ene keer wel, andere keer niet.
Denk dat ik dit jaar maar weer voor iedereen een persoonlijke wens erop zet. Vind ik ook wel fijn om te doen soms en nu is het daar wel weer tijd voor
Nogmaals, ik gebruik normaal ook geen DVD speler.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel hebben, ik gebruik hem toch niet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:07 schreef Pulver het volgende:
Ik heb trouwens net een afspraakje gemaakt met mijn AH meisje.
vannelle weet wel wie ik bedoel.
Jippie!!!!!!![]()
![]()
Ik weet idd wie je bedoelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk meisje en originele afspraak.![]()
Het is zo'n dotje!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet idd wie je bedoelt!
Leuk meisje en originele afspraak.
Heel lief idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is zo'n dotje!!![]()
Jammer genoeg een beetje erg aan de jonge kant, maar zo lievvvvvv!!!!
Hoe bedoel je met begeven? Heb je er wel eens een schoonmaak cd ingedouwd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gebruik normaal ook geen DVD speler.
Alleen nu heeft de DVD het van me laptop het begeven, dus dat is ff lastig.
Maar je hebt mijn adres ook heul nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, was ook niet specifiek aan jouw gericht, maar door jouw reactie las ik pas het kerstkaarten stukje.. en dacht: Laat ik even een melding doen
Was ook niet voor jouhou!!! Jij deed een reactie op een opmerking over kerstkaarten en daarop reageerde ik in het algemeeheenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn adres ook heul niet
Ik heb hem schoongemaakt met vim en een schuursponsje...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met begeven? Heb je er wel eens een schoonmaak cd ingedouwd?
Grote kans dat die het daarna doet.
Ja, sorryquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was ook niet voor jouhou!!! Jij deed een reactie op een opmerking over kerstkaarten en daarop reageerde ik in het algemeeheen![]()
Je moet hem ook inwikkelen in een kussensloop en dan pas de wasmachine schoppen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb hem schoongemaakt met vim en een schuursponsje...
schoner krijg ik hem niet!
Vaatwasser toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook inwikkelen in een kussensloop en dan pas de wasmachine schoppen.
Dat doe je met gympen. (serieus)quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet hem ook inwikkelen in een kussensloop en dan pas de wasmachine schoppen.
Aaahh TE lief!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vaatwasser toch?
* Ireth werpt Ehhe een pakje zakdoekjes toe....
En met lego en playmobilequote:
Veel plezier! Sterkte morgenmiddag met je kater/tijgerquote:
Gewoon in een emmertje water met Dasty zettenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef vannelle het volgende:
Sommige motoronderdelen kunnen ook prima in de vaatwasser.
Niet alles past in een emmer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon in een emmertje water met Dasty zetten
Je hebt ook grotere 'emmers'quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet alles past in een emmer.
Vriezer en oven heb ik ook al eens gebruikt voor sleuteldoeleinden.
Maar, maar, maar.............das heul geen emmer maar een speciekuip!quote:
Bij ons is het heel lang een badkuip geweestquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar, maar, maar.............das heul geen emmer maar een speciekuip!
En vaatwasser is makkelijker.
ik doe met je mee... al 10 jaar geen kaart verstuurdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, was ook niet specifiek aan jouw gericht, maar door jouw reactie las ik pas het kerstkaarten stukje.. en dacht: Laat ik even een melding doen
Ik ook niet, maar voor sommige mensen maak ik wel graag een uitzonderingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik haak even aan bij Ehhe, ik doe niet, ik herhaal: NIET aan kerstkaartjes versturen! Heb ik een jaar of 4 geleden afgeschaft en bevalt me prima
Weet ik ook niet, ze slachten geen katten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Pulver het volgende:
Dat filmpje blijft zo leuk!!
(edit: ik krijg wel altijd trek in chinees als ik daar naar kijk, weet ook niet waarom)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef DJMO het volgende:
Als iedereen die een kerstkaart van mij en papabear wil ontvangen even z'n adres in m'n pm box dumpt onder vermelding van kerstkaartje , komt het helemaal goed
Gaan we dan ook nu alvast een liedje zingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel vast de kerstgedachte met jullie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel vast de kerstgedachte met jullie
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gaan we dan ook nu alvast een liedje zingen
Kerst is hier weer verplicht gourmetten bij hotel Paps, mams en hondenzusje. Das dan wel weer lekker.
Vrede op aard vannelle. Daar passen geen Fuck you vingertjes bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef vannelle het volgende:
[..]![]()
Kerstgedachte? Het is Oktober!!
Eerst Sinterklaas en dan kijken we wel verder.
Is niet fuck you maar meer "ho ff"quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vrede op aard vannelle. Daar passen geen Fuck you vingertjes bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |