abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2012 @ 05:58:22 #181
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_117986173
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 03:15 schreef Grunge. het volgende:
Voor mij is de Henrieke-triangle sensationeler. Hét smulverhaal van dit seizoen. Waar ging het vandaag over, de precieze stand van de zon en het kraken van een stoel? Al moet ik zeggen dat ik het iets minder smullen vind om Henrieke er zo moe (af-ge-pei-gerd!) uit te zien, zonder haar ogenschijnlijk permanente lach ;(. Ik vertrouw er nog steeds op dat Bert heus wel losser zal zijn zonder de camera's. Maar Rick-Jan, sorry... Wat een frustratie ("Barrie is heel druk en zegt heel veel, ik ben daar niet echt het type voor, zulke dingen moeten vanzelf gaan en nu heb ik minder de kans om met Henrieke te praten, laat maar"), wat een gebrek aan zelfreflectie. Volgens mij had ze ook echt haar ouders aan tafel zitten vandaag om het niet totaal doodstil te laten zijn. Yuck. Ik begrijp nooit hoe je binnen die dagen al zo uitgepraat kunt zijn, er is toch van alles te vragen?
Ik heb echt de indruk dat die mannen gewoon niet begrijpen dat ze toch enigszins hun best moeten doen om een vrouw 't hof te maken. Niet dat ze meteen met bloemen en bonbons aan moeten komen, maar dat er ook nog iets zit tussen dan en he-le-maal niets doen. Ik vind het gewoon heel onaantrekkelijke, contactgestoorde mensen zo. En Henrieke ziet er inderdaad heel moe uit. Ik vind het echt sneu voor haar.

Vonden jullie het niet ook sneu voor Linda dat Aad en Sjannet 'r verjaardag 'helemaal neutraal' behandelden? Ze hadden toch op z'n minst een bosje bloemen kunnen geven, gewoon als aardig doch neutraal gebaar?
pi_117986175
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 05:58 schreef Gaoxing het volgende:

Vonden jullie het niet ook sneu voor Linda dat Aad en Sjannet 'r verjaardag 'helemaal neutraal' behandelden? Ze hadden toch op z'n minst een bosje bloemen kunnen geven, gewoon als aardig doch neutraal gebaar?
Jep :Y
Hij heeft Jeannet duidelijk op de eerste plek staan. Dat verhaal dat het 'nog alle kanten uit kan gaan' vond ik erg mooi geacteerd van Aad. :')

En je hebt gelijk wat betreft Henrieke. Die kerels doen geen moer...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  ESF Reporter maandag 15 oktober 2012 @ 07:20:46 #183
87554 Cee
Welluk?
pi_117986334
Ze zaten inderdaad te klagen dat Barry zo'n ontzettende spraakwaterval is en dat ze daardoor geen kans kregen om zelf hun momentje met Henrieke te pakken. Nu kunnen ze graaien wat ze willen maar ze zitten liever met hun klauwen rustig aan de sinas te lurken. Niet dat ik heel veel peper in hun reet had verwacht, maar dit... -O- Volgens mij heeft Henrieke het echt wel geprobeerd door ze wat te doen te geven en op die momenten is het enthousiasme nog een beetje terug. Dan hoor je ze tevreden tegen hunzelf mompelen. Maar dan zitten ze uiteindelijk steeds weer op die krakende stoeltjes elkaar aan te gapen en dat vinden de mannen prima, maar Henrieke valt het ogenschijnlijk zwaar.
En dat al na twee dagen. Zelfs d'r blosjes zijn weg. ;(
Ze moet die druiloor van een Rick-Jan gewoon ruilen voor een terugkeer van Barry maar als die slim is blijft hij ver, ver weg.
  maandag 15 oktober 2012 @ 07:36:54 #184
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_117986420
Die eerste avond, toen die twee met hun glaasje sinas zaten te kijken hoe Henrieke stond te koken (en Barry een poging tot meehelpen deed) vond ik zó tekenend. Het doet me denken aan vorig jaar! Zou het een mannen-ding zijn? Dat dit programma kennelijk een houding vraagt, waar mannen in de 'onderdanige positie' (want strijdend voor de gunst van degene die kan kiezen) niet mee om kunnen gaan?

Of zijn het de vrouwen die uit onzekerheid simpelweg de grootste sukkels kiezen?
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 oktober 2012 @ 08:01:53 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117986586
http://www.bit.ly/Qg0evn
BZV in 1 minuut.
Vind hem mwah, maar dat is de uitzending ook.

Kijkcijfers:

1
BOER ZOEKT VROUW
3.867.000

Ook niet zoveel.
pi_117986709
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 07:36 schreef Gaoxing het volgende:
Die eerste avond, toen die twee met hun glaasje sinas zaten te kijken hoe Henrieke stond te koken (en Barry een poging tot meehelpen deed) vond ik zó tekenend. Het doet me denken aan vorig jaar! Zou het een mannen-ding zijn? Dat dit programma kennelijk een houding vraagt, waar mannen in de 'onderdanige positie' (want strijdend voor de gunst van degene die kan kiezen) niet mee om kunnen gaan?

Of zijn het de vrouwen die uit onzekerheid simpelweg de grootste sukkels kiezen?
Gewoon geen boerinnen meer mee laten doen, en de homo kunnen ze ook skippen. Willem is ook tenenkrommend saai :Z Doe mij maar gewoon 5 boeren zoals het ooit was.
Henrieke is gewoon net als Annemarie :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:27:00 #187
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_117986789
Na, ik vind de homo wel leuk :) 't Geeft geweldige mogelijkheden, als in "Ik kies Jurjen". "Nou Willem, dat vind ik toch wel heel vervelend voor je, want Klaas en ik hebben gisteravond nog eens zitten praten, en ik vind hem toch leuker".... :P
pi_117986794
Henrieke heeft gewoon 2 echte boerenjongens die als ze apart zouden *date* met haar ze wel los komen, zijn hele nuchtere gasten die zich niet uitsloven voor een wit voetje te halen bij haar, ik vind Bert het best bij haar passen, lijkt me harde werker en van het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Henrieke vind ik leuke meid al zag ze er erg moe en afgemat uit.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:27:21 #189
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_117986795
Henrieke zegt dat er geen diepgang in de gesprekken komt.
Ik snap dat het met die 2 niet makkelijk is, maar ze kan zelf toch ook wat diepere vragen stellen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_117986984
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Het was weer een zware dobber maar ik heb 'm. :)
Hij is leuk!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_117987008
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Luxuria het volgende:
Henrieke zegt dat er geen diepgang in de gesprekken komt.
Ik snap dat het met die 2 niet makkelijk is, maar ze kan zelf toch ook wat diepere vragen stellen.
Ze leek vlot in het begin, tot ze die 10 boeren even kort kon spreken. Kwam niks uit...
pi_117987176
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze leek vlot in het begin, tot ze die 10 boeren even kort kon spreken. Kwam niks uit...
Ze mogen bij Henrieke alle drie wel op sociale vaardigheidstraining..
pi_117987243
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Het was weer een zware dobber maar ik heb 'm. :)
quote:
Het wordt tot mijn grote schrik zelfs een beetje gezellig in huis. De volgende dag, tijdens het bloemenplukken nota bene! Het ziet ernaar uit dat de exit van Ina ervoor heeft gezorgd dat Jeannet en Linda hun mond open durven te doen. “Nou begint er iets te groeien”, aldus Aad. Als hij dit dubbelzinnig bedoelt, dan hoop ik dat de het letterlijke gedeelte de bloemen betreft.
_O-
pi_117987299
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, ja :)
pi_117987901
quote:
Het thema van deze aflevering is ‘trekken’. In de wei wordt namelijk een koe een kar op gesleurd. Allemaal leuk en aardig maar tijdens dit tafereel loopt er een OB (Onbekende Boer) mee met de mannen die duidelijk een figurant is in deze serie maar op dit moment voor mij, persoonlijk, even de hoofdrol speelt.
Dat had ik dus ook :P
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_117988420
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Toverheks het volgende:
Henrieke heeft gewoon 2 echte boerenjongens die als ze apart zouden *date* met haar ze wel los komen, zijn hele nuchtere gasten die zich niet uitsloven voor een wit voetje te halen bij haar, ik vind Bert het best bij haar passen, lijkt me harde werker en van het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Henrieke vind ik leuke meid al zag ze er erg moe en afgemat uit.
Ik snap dat nuchtere niet zo goed, die twee zijn toch gewoon contactgestoord?!
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:09:55 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117988532
Precies, wordt van saaie eppo's die niks weten te zeggen wel vaker gezegd. "Ah ze zijn zo lekker nuchter, zonder overbodige opsmuk! Niet lullen maar poetsen, haha! Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!"

Nee, het zijn gewoon nietszeggende figuren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_117988601
Ik zou echt barstensvol vragen zitten _O- , ik snap er ook geen zak van dat zowel Henrieke als de jongens niks zeggen. Ja, ze zijn verlegen en die camera op je erf zal ook wel wennen zijn, maar sjee... :D Maar goed, kennelijk onderschatten wij het. Ze doet niet voor niks met het programma mee. En heus niet omdat ze nooit mannen ontmoet.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:13:33 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117988606
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:09 schreef Silenus het volgende:

Nee, het zijn gewoon nietszeggende figuren.
Letterlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:28:30 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117988988
Sommige mensen zijn ook gewoon niet zo goed in smalltalk. Die komen dan heel geforceerd met wat dom gelul over het weer, of praktische dingetjes. (zozo, deze stoel kraakt, hahaha!!)
Waar een ‘normaal’ sociaal vaardig iemand dan zelfs over het weer nog 10-15 minuten kan ouwehoeren, loopt het bij die drie na de eerste drie zinnen al dood.

“Heerlijk buiten zitten he?”
-Ja, het zonnetje is heerlijk.
“Ja.”
....

Op dit moment kun je letterlijk duuzend dingen roepen. Je kunt doorgaan over het weer, vragen wat er nog op het programma staat…maar vooral ‘He Henrieke, wat ik me nou eigenlijk áfvraag he…’
-Ben je eigenlijk wel eens verliefd geweest?
-Heb je wel eens een one night stand gehad?
-Wat vond je vorig jaar van boer Marcel in zijn onderbroek? :D
-Steengrillen of gourmetten? ;)
-Hoe was jij als kind?
-Zou jij je schamen als je een vriendje zou krijgen die Henrie heet?
-Zou je, als je de loterij zou winnen, deze hele shitzooi direct verkopen? (Misschien niet zo’n handige vraag..)
-Ga je wel eens naar de schouwburg?
-Wat heb je gestemd?
-Hou je van zingen?
-Zou je het kunnen op boer Aad? En als ‘ie heel veel geld biedt?

En ga zo maar door. Maar er wordt echt NIETS gevraagd. NIETS gezegd. Verliefdheid ontstaat door interactie, door geflirt, door grapjes, door aanrakingen. Maar in plaats daarvan zitten we naar zaaddodende scenes te kijken tussen drie elkaar aangapende ijskonijntjes. En de fout ligt bij Henrieke zelf hoor. Zij heeft alle praatgrage harries weggestuurd omdat die niet zo goed bij haar zouden passen, maar dat was achteraf natuurlijk een flinke inschattingsfout. Twee stille saaie figuren bij elkaar is vanaf minuut 1 al een ingekakte seksloze bende. Henrieke had die ene gozer nodig uit het begin, met dat oorbelletje. Gewoon een vrolijke kerel, die af en toe wat grappigs zegt. Geen don juan of soepele eindbaas, maar wel iemand die een beetje leven in de brouwerij brengt. Iemand moet de aanjager zijn, met alleen maar mensen die loskomen ‘als de ander loskomt’ gebeurt er dus niks, want niemand komt los.

Inmiddels is Henrieke al een tijdje pijnlijker en interessanter geworden dan Aad.
pi_117989070
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:

Henrieke had die ene gozer nodig uit het begin, met dat oorbelletje. Gewoon een vrolijke kerel, die af en toe wat grappigs zegt. Geen don juan of soepele eindbaas, maar wel iemand die een beetje leven in de brouwerij brengt.
JA! Dat riep ik meteen al, dat was de man voor haar. Niet te stil, niet te druk, gewoon een 'gewone' jongen. :) En hij was vast ook wel into schuurfeesten, dus prima match :Y)
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:32:30 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117989081
Tomdievanschuurfeestenhoudt
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:34:46 #203
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117989149
Misschien moeten we Harrie van Annemarie weer even van stal (hihi stal :')) halen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:39:00 #204
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_117989271
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....
pi_117989308
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....
Ja, over de bleekselderij. 8-)
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:47:53 #206
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117989509
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

En dan niet eens een vraag die er toe doet. Roodbont of zwartbont bv.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:48:26 #207
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_117989519
Ja, dat dus :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:51:07 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117989581
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja, over de bleekselderij. 8-)
Dat ging ook alleen maar goed omdat Bert universitair opgeleid is en dus wel kan lezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:55:40 #209
330855 ejiraM
for the greater good
pi_117989725
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ging ook alleen maar goed omdat Bert universitair opgeleid is en dus wel kan lezen.
EN Henrieke was thuis!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:57:23 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_117989771
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

:')
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')