Ik heb echt de indruk dat die mannen gewoon niet begrijpen dat ze toch enigszins hun best moeten doen om een vrouw 't hof te maken. Niet dat ze meteen met bloemen en bonbons aan moeten komen, maar dat er ook nog iets zit tussen dan en he-le-maal niets doen. Ik vind het gewoon heel onaantrekkelijke, contactgestoorde mensen zo. En Henrieke ziet er inderdaad heel moe uit. Ik vind het echt sneu voor haar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:15 schreef Grunge. het volgende:
Voor mij is de Henrieke-triangle sensationeler. Hét smulverhaal van dit seizoen. Waar ging het vandaag over, de precieze stand van de zon en het kraken van een stoel? Al moet ik zeggen dat ik het iets minder smullen vind om Henrieke er zo moe (af-ge-pei-gerd!) uit te zien, zonder haar ogenschijnlijk permanente lach. Ik vertrouw er nog steeds op dat Bert heus wel losser zal zijn zonder de camera's. Maar Rick-Jan, sorry... Wat een frustratie ("Barrie is heel druk en zegt heel veel, ik ben daar niet echt het type voor, zulke dingen moeten vanzelf gaan en nu heb ik minder de kans om met Henrieke te praten, laat maar"), wat een gebrek aan zelfreflectie. Volgens mij had ze ook echt haar ouders aan tafel zitten vandaag om het niet totaal doodstil te laten zijn. Yuck. Ik begrijp nooit hoe je binnen die dagen al zo uitgepraat kunt zijn, er is toch van alles te vragen?
Jepquote:Op maandag 15 oktober 2012 05:58 schreef Gaoxing het volgende:
Vonden jullie het niet ook sneu voor Linda dat Aad en Sjannet 'r verjaardag 'helemaal neutraal' behandelden? Ze hadden toch op z'n minst een bosje bloemen kunnen geven, gewoon als aardig doch neutraal gebaar?
Gewoon geen boerinnen meer mee laten doen, en de homo kunnen ze ook skippen. Willem is ook tenenkrommend saaiquote:Op maandag 15 oktober 2012 07:36 schreef Gaoxing het volgende:
Die eerste avond, toen die twee met hun glaasje sinas zaten te kijken hoe Henrieke stond te koken (en Barry een poging tot meehelpen deed) vond ik zó tekenend. Het doet me denken aan vorig jaar! Zou het een mannen-ding zijn? Dat dit programma kennelijk een houding vraagt, waar mannen in de 'onderdanige positie' (want strijdend voor de gunst van degene die kan kiezen) niet mee om kunnen gaan?
Of zijn het de vrouwen die uit onzekerheid simpelweg de grootste sukkels kiezen?
Hij is leuk!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Het was weer een zware dobber maar ik heb 'm.
Ze leek vlot in het begin, tot ze die 10 boeren even kort kon spreken. Kwam niks uit...quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Luxuria het volgende:
Henrieke zegt dat er geen diepgang in de gesprekken komt.
Ik snap dat het met die 2 niet makkelijk is, maar ze kan zelf toch ook wat diepere vragen stellen.
Ze mogen bij Henrieke alle drie wel op sociale vaardigheidstraining..quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze leek vlot in het begin, tot ze die 10 boeren even kort kon spreken. Kwam niks uit...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Het was weer een zware dobber maar ik heb 'm.
quote:Het wordt tot mijn grote schrik zelfs een beetje gezellig in huis. De volgende dag, tijdens het bloemenplukken nota bene! Het ziet ernaar uit dat de exit van Ina ervoor heeft gezorgd dat Jeannet en Linda hun mond open durven te doen. “Nou begint er iets te groeien”, aldus Aad. Als hij dit dubbelzinnig bedoelt, dan hoop ik dat de het letterlijke gedeelte de bloemen betreft.
Eigenlijk wel, jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ze mogen bij Henrieke alle drie wel op sociale vaardigheidstraining..
Dat had ik dus ookquote:Het thema van deze aflevering is ‘trekken’. In de wei wordt namelijk een koe een kar op gesleurd. Allemaal leuk en aardig maar tijdens dit tafereel loopt er een OB (Onbekende Boer) mee met de mannen die duidelijk een figurant is in deze serie maar op dit moment voor mij, persoonlijk, even de hoofdrol speelt.
Ik snap dat nuchtere niet zo goed, die twee zijn toch gewoon contactgestoord?!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Toverheks het volgende:
Henrieke heeft gewoon 2 echte boerenjongens die als ze apart zouden *date* met haar ze wel los komen, zijn hele nuchtere gasten die zich niet uitsloven voor een wit voetje te halen bij haar, ik vind Bert het best bij haar passen, lijkt me harde werker en van het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Henrieke vind ik leuke meid al zag ze er erg moe en afgemat uit.
JA! Dat riep ik meteen al, dat was de man voor haar. Niet te stil, niet te druk, gewoon een 'gewone' jongen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Henrieke had die ene gozer nodig uit het begin, met dat oorbelletje. Gewoon een vrolijke kerel, die af en toe wat grappigs zegt. Geen don juan of soepele eindbaas, maar wel iemand die een beetje leven in de brouwerij brengt.
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ze mogen bij Henrieke alle drie wel op sociale vaardigheidstraining..
Ja, over de bleekselderij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....
En dan niet eens een vraag die er toe doet. Roodbont of zwartbont bv.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....
EN Henrieke was thuis!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging ook alleen maar goed omdat Bert universitair opgeleid is en dus wel kan lezen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging ook alleen maar goed omdat Bert universitair opgeleid is en dus wel kan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |