Zo goed gezegd ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:56 schreef Smikke het volgende:
Aad was zo trots als een hond met zeven staarten, toen de vrouwen de twinkeling in zijn ogen aan het evauleren waren. Wat is een toch een doorzichtig type, Aad.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef Adelante het volgende:
Plaatjes voor afgevallen dates:Toeval dat Bert en Fiona er niet bijstaan in de OP bij de plaatjes voor de afgevallen dates?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oprecht zou je echt denken dat zij iets moeten gaan 'doen' karaoke, bowlen een potje hints ofzo ik hoop echt dat ze een zetje krijgen van de regie want deze situatie gun ik echt niemand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:02 schreef Chai het volgende:
Henrieke moet gewoon een drankspel gaan doen met die mannen.
Wel zorgen dat Bert het meeste binnenkrijgt, daarna zijzelf en dan pas Rick-Jan.
Nee, een complotquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toeval dat Bert en Fiona er niet bijstaan in de OP bij de plaatjes voor de afgevallen dates?
Nou, het hoort wel een beetje bij het programma, sprankelend en spontaan zijn ze nooit altijd en allemaal. Maar er kan wel iets gebeuren ja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef agentstarling het volgende:
[..]
oprecht zou je echt denken dat zij iets moeten gaan 'doen' karaoke, bowlen een potje hints ofzo ik hoop echt dat ze een zetje krijgen van de regie want deze situatie gun ik echt niemand.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toeval dat Bert en Fiona er niet bijstaan in de OP bij de plaatjes voor de afgevallen dates?
Die zijn morgen weer weg joh, dan is Tong niet meer jarig.quote:
Da ge un gekke kop d'rop het staon roosjkeh!quote:
Gij meu da zegguh Sjeeke, morguh is die Saus d'r wirquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Da ge un gekke kop d'rop het staon roosjkeh!
Let maar niet op mij, ik heb net voor de tweede keer de oervervelende uitzending van vandaag zitten kijken voor m'n stomme verhaal.
Weet dat je het voor ons doet. We zijn de uitzending alweer vergeten!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Da ge un gekke kop d'rop het staon roosjkeh!
Let maar niet op mij, ik heb net voor de tweede keer de oervervelende uitzending van vandaag zitten kijken voor m'n stomme verhaal.
Wat kun je snel schrijven, zeg. Zitten weer leuke dingen in.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Het was weer een zware dobber maar ik heb 'm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |