Ben ik de enige die Aad eigenlijk best wel schattig vind? (!) Puur platonisch uiteraard. Ik heb het idee dat 'we' Aad erger maken dan hij is omdat dit seizoen zo enorm saai is. En omdat hij een slecht begin had in de serie, meteen al bij de
speed dates. Dat vond ik toen ook. Daarom was hij het meest hoopvol, voor ons als kijker, hopende op een Marcel of een Jan, een Wytse of een Peter. Maar - pakweg de laatste twee afleveringen - lijkt het me juist wel een lieve man. Toen Jeannet vorige week, of de week daarvoor, 'gewond' (...) raakte en ze Aad daarop aansprak, zag ik echt chemie. Nu is dat wel vaker gebeurd dit seizoen, bij anderen, en gingen juist díe mensen weg, maar toch. Ik had eigenlijk verwacht dat Aad niet tegen kritiek zou kunnen, maar hij gaat wat mij betreft heel leuk om met die 'steekjes' (zoals een vrouw die bij de speed dates afviel al zei). En ik moet om 'm lachen, met z'n borst vooruit.
Voor mij is de Henrieke-triangle sensationeler. Hét smulverhaal van dit seizoen. Waar ging het vandaag over, de precieze stand van de zon en het kraken van een stoel? Al moet ik zeggen dat ik het iets minder smullen vind om Henrieke er zo moe (af-ge-pei-gerd!) uit te zien, zonder haar ogenschijnlijk permanente lach

. Ik vertrouw er nog steeds op dat Bert heus wel losser zal zijn zonder de camera's. Maar Rick-Jan, sorry... Wat een frustratie ("Barrie is heel druk en zegt heel veel, ik ben daar niet echt het type voor, zulke dingen moeten vanzelf gaan en nu heb ik minder de kans om met Henrieke te praten, laat maar"), wat een gebrek aan zelfreflectie. Volgens mij had ze ook echt haar ouders aan tafel zitten vandaag om het niet totaal doodstil te laten zijn.
Yuck. Ik begrijp nooit hoe je binnen die dagen al zo uitgepraat kunt zijn, er is toch van alles te vragen?
Willem moet voor 'Pim' gaan, Henk vindt zoals ik het zie Yoni leuker, al dacht ik in de afleveringen hiervoor toch echt dat hij Fiona meer zag zitten. Vandaag veranderde dat, bijvoorbeeld in het beschrijven van de meisjes. Nou ja, als hij daar blij van wordt... En Martin vergeet ik steeds.
[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 15-10-2012 03:23:21 ]