JA! Dat riep ik meteen al, dat was de man voor haar. Niet te stil, niet te druk, gewoon een 'gewone' jongen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Henrieke had die ene gozer nodig uit het begin, met dat oorbelletje. Gewoon een vrolijke kerel, die af en toe wat grappigs zegt. Geen don juan of soepele eindbaas, maar wel iemand die een beetje leven in de brouwerij brengt.
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ze mogen bij Henrieke alle drie wel op sociale vaardigheidstraining..
Ja, over de bleekselderij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....
En dan niet eens een vraag die er toe doet. Roodbont of zwartbont bv.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Maar als ik het me goed herinner, heb ik Henrieke in het begin best veel horen vragen. Heb je die twee mannen wel eens een vraag horen stellen? Anders dan "is dit hout of metaal?", dan.....
EN Henrieke was thuis!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging ook alleen maar goed omdat Bert universitair opgeleid is en dus wel kan lezen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ging ook alleen maar goed omdat Bert universitair opgeleid is en dus wel kan lezen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Sommige mensen zijn ook gewoon niet zo goed in smalltalk. Die komen dan heel geforceerd met wat dom gelul over het weer, of praktische dingetjes. (zozo, deze stoel kraakt, hahaha!!)
Waar een ‘normaal’ sociaal vaardig iemand dan zelfs over het weer nog 10-15 minuten kan ouwehoeren, loopt het bij die drie na de eerste drie zinnen al dood.
“Heerlijk buiten zitten he?”
-Ja, het zonnetje is heerlijk.
“Ja.”
....
Op dit moment kun je letterlijk duuzend dingen roepen. Je kunt doorgaan over het weer, vragen wat er nog op het programma staat…maar vooral ‘He Henrieke, wat ik me nou eigenlijk áfvraag he…’
-Ben je eigenlijk wel eens verliefd geweest?
-Heb je wel eens een one night stand gehad?
-Wat vond je vorig jaar van boer Marcel in zijn onderbroek?
-Steengrillen of gourmetten?
-Hoe was jij als kind?
-Zou jij je schamen als je een vriendje zou krijgen die Henrie heet?
-Zou je, als je de loterij zou winnen, deze hele shitzooi direct verkopen? (Misschien niet zo’n handige vraag..)
-Ga je wel eens naar de schouwburg?
-Wat heb je gestemd?
-Hou je van zingen?
-Zou je het kunnen op boer Aad? En als ‘ie heel veel geld biedt?
En ga zo maar door. Maar er wordt echt NIETS gevraagd. NIETS gezegd. Verliefdheid ontstaat door interactie, door geflirt, door grapjes, door aanrakingen. Maar in plaats daarvan zitten we naar zaaddodende scenes te kijken tussen drie elkaar aangapende ijskonijntjes. En de fout ligt bij Henrieke zelf hoor. Zij heeft alle praatgrage harries weggestuurd omdat die niet zo goed bij haar zouden passen, maar dat was achteraf natuurlijk een flinke inschattingsfout. Twee stille saaie figuren bij elkaar is vanaf minuut 1 al een ingekakte seksloze bende. Henrieke had die ene gozer nodig uit het begin, met dat oorbelletje. Gewoon een vrolijke kerel, die af en toe wat grappigs zegt. Geen don juan of soepele eindbaas, maar wel iemand die een beetje leven in de brouwerij brengt. Iemand moet de aanjager zijn, met alleen maar mensen die loskomen ‘als de ander loskomt’ gebeurt er dus niks, want niemand komt los.
Inmiddels is Henrieke al een tijdje pijnlijker en interessanter geworden dan Aad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij zijn we bijna unaniem team Fiona hier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Lijkt nou niet echt op een van de meiden die hij overheeft. Fiona
Ik ben alleen voor Fiona omdat ik daar ook wel een weekje mee wil logeren, maar ja, ik ben geen boerquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we bijna unaniem team Fiona hier.
Net als dat we ook unaniem team José waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |