http://www.redbullstratos.com/live/quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Polyfemos het volgende:
Kapt die klote stream ermee mis ik alles
Barriere kunnen ze niet meten, dat moet later uitgelezen worden uit z'n pak.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het over de barriere en vrije val.
Hij mist de twee belangrijkste en iedereen blijquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het over de barriere en vrije val.
Met parachute kan hij sturen..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef MissJ het volgende:
als je dus van zo hoog springt he, kan je dan al van tevoren weten waar op aarde je ongeveer terecht gaat komen of is dat maar afwachten?
Dat valt prima te berekenen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef MissJ het volgende:
als je dus van zo hoog springt he, kan je dan al van tevoren weten waar op aarde je ongeveer terecht gaat komen of is dat maar afwachten?
Net zoals een puberjongen op zijn ontmaagding wacht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
OK hoe lang hebben we hier ook alweer op gewacht? Een week of zoEn dan is het binnen een paar minuten opeens over.
Doe jij maar na.quote:
Het kan nogquote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:14 schreef Maraca het volgende:
Desondanks veel respect voor deze poging
Waarom? Het is mislukt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:14 schreef Maraca het volgende:
Desondanks veel respect voor deze poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |