quote:We gaan om 18:00 uur de lucht in!
Deze man lijkt het woord hoogtevrees noch angst te kennen: de skydiver Felix Baumgartner. Hij zal vandaag de hoogste sprong ooit maken, van 36 kilometer hoog.quote:AMSTERDAM - De Oostenrijkse stuntman Felix Baumgartner doet dinsdag een poging om het record parachutespringen van grote hoogte te breken.
Het oude record staat op naam van de Amerikaan Joe Kittinger, die op 16 augustus 1960 op een hoogte 31 kilometer uit zijn capsule sprong en in een ruim vier minuten durende val net niet door de geluidsbarrière ging.
De 43-jarige Baumgartner maakte al twee oefensprongen in het Amerikaanse Roswell, van 24 en 29 kilometer hoogte. In zijn werelrecordpoging is de voormalige militair-parachutist van plan om op 37 kilometer hoogte uit zijn capsule te springen. Hij kan de eerste 'skydiver' worden die door de geluidsbarrière gaat.
De capsule wordt hoog in de atmosfeer gebracht door een enorme heliumballon van 130 meter breed en 102 meter hoog.
Een speciaal pak moet Baumgarnter beschermen tegen de omstandigheden. Hij loopt bijvoorbeeld de kans dat er door het snel wisselende drukverschil luchtbelletjes in zijn bloed ontstaan, wat een dodelijke afloop kan hebben.
Tollen
Ook bestaat de mogelijkheid dat Baumgartner tijdens zijn val de controle verliest en razendsnel gaat tollen. Door de daarbij optredende middelpuntvliegende kracht kan hij buiten bewustzijn raken.
Baumgartner begint om 14.30 uur Nederlandse tijd aan zijn recordpoging, die live is te volgen op de website van zijn sponsor Red Bull.
Volgens mij valt er dan niet zoveel meer te doen vanaf dat controlcentre, behalve toekijken met hun handen voor hun monden geslagen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:20 schreef livalo het volgende:
[..]
lijkt me geen prettige taak als het mis gaat.
Hij had maar 6 seconden.quote:
Op CNN vertelde net iemand die hem geïntervied had, dat hij voor het springen nog zo'n 43 stappen door moet gaan voordat hij daadwerkelijk kan springen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:22 schreef Arcee het volgende:
Springt-ie direct als-ie hoogte bereikt heeft?
Baumgartner vast op 1 als slaagtquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Godver schiet eens op, zometeen de 25 meest bijzondere talenten op SBS!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
Als we later teruglezen over dit grote moment dan zitten we met deze TT opgescheept.
Jij faalt. Ik heb hier nergens last van.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef muzas het volgende:
Heb je een event die de hele wereld wil zien.. stukje exposure... Hapert godverdomme iedere stream.![]()
Bezuinigd op servers?
nee langzamer zijn snelheid is gehalveerd sinds startquote:
Dan pas je hem toch aan? Of heb je die blauw tag voor de sier?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
Als we later teruglezen over dit grote moment dan zitten we met deze TT opgescheept.
Dan zit deze echt wel vol hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef GGMM het volgende:
Pffff.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef MaxMark het volgende:
Op CNN vertelde net iemand die hem geïntervied had, dat hij voor het springen nog zo'n 43 stappen door moet gaan voordat hij daadwerkelijk kan springen.
Ja, en om chicks te scoren.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan pas je hem toch aan? Of heb je die blauw tag voor de sier?
Heb m'n utorrent die met 5mb/s aan het downloaden was al uitgezet. Maar haalt niks uit. Vrees dus dat het niet aan mijn verbinding ligt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij faalt. Ik heb hier nergens last van.
Gewoon het anker uitgooien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Injetta het volgende:
Ohh, hij zit al op 32.000!!!
Het schiet nu wel op!
Hoe gaat die ballon stoppen? Want ze denken wel dat hij stopt, maar wat als dat niet gebeurt? Moet hij iets ontkoppelen of zo?
Straks staat ie daar en dan denkt ie "Oeh shit, 't is toch best wel hoog."quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Mestras het volgende:
Bizar dat trapje waar hij vanaf moet voordat ie springt
Hij moet wel stoppen op een gegeven moment.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Injetta het volgende:
Het schiet nu wel op!
Hoe gaat die ballon stoppen? Want ze denken wel dat hij stopt, maar wat als dat niet gebeurt? Moet hij iets ontkoppelen of zo?
Dan gaat ie door naar de maan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Injetta het volgende:
Het schiet nu wel op!
Hoe gaat die ballon stoppen? Want ze denken wel dat hij stopt, maar wat als dat niet gebeurt?
Dan vliegt ie de ruimte in en sterft de hongersdood.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Injetta het volgende:
Het schiet nu wel op!
Ik denk hopen op een wonder. Nouja, alles loopt vast wel goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij valt er dan niet zoveel meer te doen vanaf dat controlcentre, behalve toekijken met hun handen voor hun monden geslagen.
Als er iets fout gaat, is het denk ik een kwestie van seconden en die man is dood.
het verschil tussen 29km (wat hij al gedaan heeft) en 36km zal in gevoel nihil zijn lijkt mij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Straks staat ie daar en dan denkt ie "Oeh shit, 't is toch best wel hoog."
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb m'n utorrent die met 5mb/s aan het downloaden was al uitgezet. Maar haalt niks uit. Vrees dus dat het niet aan mijn verbinding ligt.
Kijk jou eens subtiel melden hoe snel je downloadtquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb m'n utorrent die met 5mb/s aan het downloaden was al uitgezet. Maar haalt niks uit. Vrees dus dat het niet aan mijn verbinding ligt.
torrentsquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:25 schreef muzas het volgende:
[..]
ze proberen tot het randje te gaan. Iets te hoog en hij zit buiten de dampkring!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef Sautor het volgende:
Die ballon komt niet in een baan om de aarde hoor, als ie niet "stopt"
en een knoppenplank waarvan het maar 1 knopje werkt.quote:
dan gaat hij maar de ruimte inquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Studiotje het volgende:
Vergeet die een riempje los te koppelen, blijft die aan de capsule hangen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef borbit het volgende:
[..]
ze proberen tot het randje te gaan. Iets te hoog en hij zit buiten de dampkring!
Zit ie dan vast in de ruimte?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef borbit het volgende:
[..]
ze proberen tot het randje te gaan. Iets te hoog en hij zit buiten de dampkring!
Maakt niet uit volgens de experts hier.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Darklight het volgende:
ze mogen weleens opschieten om die bril te fixen
Nee hoor. Hij heeft het over dat ik faal. Ik denk dat mijn verbinding snel genoeg is. Bovendien is die snelheid niet heel vreemd als je geen goedkoop kutabbo hebt. Dus ga je 9gag maar aan je mamma laten zien.quote:
Wat moeten ze doen dan? Even een monteur langs sturen ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Darklight het volgende:
ze mogen weleens opschieten om die bril te fixen
Met van die anti slip stripsquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:24 schreef Mestras het volgende:
Bizar dat trapje waar hij vanaf moet voordat ie springt
Er zit op fok geen enkele expert in wat dan ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maakt niet uit volgens de experts hier.
Ik wist niet dat ie zou twitterentwitter:FelixBaumgart twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:06:55Live from space! World you are beautiful. reageer retweet
Helium stijgt niet verder dan de dampkring.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja, en als ie dan blijft stijgen zit er straks een vieze vlek op een van de ramen van het ISS.quote:
Dat je het zo interpreteert zegt meer over jou dan mij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jou eens subtiel melden hoe snel je downloadtFucking baas man.
je weet op Fok zitten alle artsen en wetenschappers van de wereldquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maakt niet uit volgens de experts hier.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik wist niet dat ie zou twitterentwitter:FelixBaumgart twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:06:55Live from space! World you are beautiful. reageer retweet
For jumping, maar wat moet je danquote:
Nope, nu neemt hij de trapladder naar beneden....quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Nober het volgende:
Ah een minor problem, gaat dus niet door.
Ik zou niks meer door mijn keel krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Pedroso het volgende:
36 km moet ie omhoog toch ? Nog een minuutje of 5.
Weet niet of ie gelijk springt of eerst z'n galgenmaal nog even nuttigt.
Via internet enzo gok ik.quote:
Als hooggeschoolde arts/wetenschapper kan ik je verzekeren dat als die parachute weigert, dat de springer dan waarschijnlijk de sprong niet zla overleven...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet op Fok zitten alle artsen en wetenschappers van de wereld
KLinkt aannemelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Satellietverbinding denk ik, net zoals de beelden.
Goeien vraag, hoe kunnen ze internet hebben op zo'n hoogte?!?! maar wel live beelden vanuit de capsulequote:
Hij moet nog wat dingen eten die zwaar op de maag liggen voordat hij door die geluidsbarierre heen kan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zou niks meer door mijn keel krijgen
Mooi moment als AT&T oid sponsor zou zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Satellietverbinding denk ik, net zoals de beelden.
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef moussie het volgende:
Gaat zijn parachute trouwens automatisch open bij de afdaling? Voor het geval dat hij in een spin en cq bewusteloos is geraakt?
nee hoor ze leggen dan een stapel matrassen neerquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als hooggeschoolde arts/wetenschapper kan ik je verzekeren dat als die parachute weigert, dat de springer dan waarschijnlijk de sprong niet zla overleven...
nee, doet hij zelfquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef moussie het volgende:
Gaat zijn parachute trouwens automatisch open bij de afdaling? Voor het geval dat hij in een spin en cq bewusteloos is geraakt?
Nee dat dacht ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef moussie het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef moussie het volgende:
Hij heeft een back-up. De kans dat ze beide falen is nihil.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als hooggeschoolde arts/wetenschapper kan ik je verzekeren dat als die parachute weigert, dat de springer dan waarschijnlijk de sprong niet zla overleven...
Ja jonge... ik zat in wifi-points te denkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Goeien vraag, hoe kunnen ze internet hebben op zo'n hoogte?!?! maar wel live beelden vanuit de capsule
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef ApperlooDude het volgende:
Meer mensen waarbij het commentaar van de link van CBS nieuws hapert?
Die van de NS?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja jonge... ik zat in wifi-points te denken_!
Niet, alsof hij met die handschoenen uberhaupt een telefoon zou kunnen hanteren. Dat is gewoon baumgartner z'n management wat op z'n twitter account zit.quote:
mag jij dat zeggen, ja dat mag jij zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef Evertjan het volgende:
is toch allemaal een hoax net zoals de maanlanding
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja jonge... ik zat in wifi-points te denken_!
Maanlanding wel...dit niet....quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef Evertjan het volgende:
is toch allemaal een hoax net zoals de maanlanding
Die parachute gaat niet open maar mondje dicht, Felix weet deed namelijk niet. Hihi.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef moussie het volgende:
Baumgartner heeft een seizoenkaart...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef ZaZoe het volgende:
Dacht even een Ajax logo te zien in de capsule, maar zal wel niet
Hoop ik dat je een stevige paraplu hebt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
wat als hij nu ontzettend moet kakken?
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef ZaZoe het volgende:
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef ZaZoe het volgende:
Hoor je dat zuigende geluid niet vanuit zijn capsule? Staat een stofzuiger z'n anus leeg te zuigen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Eerste link naar Ajax is al gelegd...nu nog PVVquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef ZaZoe het volgende:
En al hij land gaan ze allemaal om hem heen staan en wijzen en lachen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Die parachute gaat niet open maar mondje dicht, Felix weet deed namelijk niet. Hihi.
gewoon uit die broek. Door het verschil in druk komt die drol er 1 in keer uitfloepen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Wel meer dan alleen zijn hartslag.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Injetta het volgende:
Parachute opent wel automatisch als hij bewusteloos raakt.... Althans volgens mij zeiden ze dat.
Houden ze zijn hartslag in de gaten?
Dan is er NOG een record gesneuveld!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Evertjan het volgende:
Hoofdsponsoren: Red Bull en Ajax. Nice.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef ZaZoe het volgende:
Hij begint nu bij mij ook vervelend te doen, net nu het moment supreme nadertquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef TwyLight het volgende:
Godver de godver die stream faalt echt teringhard
je hebt EO internet. hier geen last van. stream doet het prima en ik woon in 1 van de grootste gaten van NLquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef TwyLight het volgende:
Via een videocamera.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoe maken ze die beelden van de ballon trouwens?
Hij heeft twee parachutes die hij zelf kan afwerpen en een reserve die automatisch opengaat op een bepaalde hoogte mocht hij daar zelf niet toe in staat zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef QBay het volgende:
[..]
Hij heeft een back-up. De kans dat ze beide falen is nihil.
Vanaf de grond. NASA verzorgt dat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vanaf de grondquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb UPC 120mb internet dus daar zal 't niet aan liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je hebt EO internet. hier geen last van. stream doet het prima en ik woon in 1 van de grootste gaten van NL
Anker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Injetta het volgende:
35 km.... Het is bijna zover. Ik ben toch heel erg benieuwd of en hoe hij gaat stoppen.
twitter:Kakhiel twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:12:04zou leuk zijn als die ruimtejump nu weer wordt afgelast omdat die gast moet plassen omdat 'ie teveel red bull heeft gedronken reageer retweet
Vanuit een ballon die erboven zweeft. (met 10 man crew)quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:12:04zou leuk zijn als die ruimtejump nu weer wordt afgelast omdat die gast moet plassen omdat 'ie teveel red bull heeft gedronken reageer retweet
Echt heel leuk,quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
Die man zweet zich een ongeluk natuurlijk. Een hartslag van 200 denk ik...quote:
Hi-la-rischquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
http://www.bbc.co.uk/news(...)19887652#TWEET272983quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef TwyLight het volgende:
Kakhiel is echt totaal niet grappigquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Pino112 het volgende:
hij weigert eruit te gaan, blijft gewoon zittenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hij kan net zo goed nog 5km extra gaan :p
Dan stijgt hij niet meer.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou neequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Red Bull wilt over 10 jaar wel weer iets te doen hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
twitter:nascarcasm twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:21:39Snoop Dogg: "Even I haven't gotten that high." #RedBullStratos #LiveJump reageer retweet
Eens.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kakhiel is echt totaal niet grappig
Kloptquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kakhiel is echt totaal niet grappig
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef knep het volgende:
twitter:nascarcasm twitterde op zondag 14-10-2012 om 19:21:39Snoop Dogg: "Even I haven't gotten that high." #RedBullStratos #LiveJump reageer retweet
Die is wel leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef knep het volgende:
Deze vind ik dan wel grappigquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef knep het volgende:
Thanks, alleen wel jammer dat dat een 240p stream is en geen 1080pquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news(...)19887652#TWEET272983
Misschien eigenlijk ook maar beterquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef muzas het volgende:
lol, hoor net op t nieuws at de beelden minstens 20 sec. vertraagd zijn, voor als er iets mis gaat... Dus we krijgen t niet eens te zien als ie ontploft
Zometeen. Duurt niet lang meer; ik zou blijven kijkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoelaat is de verwachtte sprong?
Een echte stoer man dusquote:
upcquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb UPC 120mb internet dus daar zal 't niet aan liggen
ADSL op het platteland?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
upc
heb hier 8mbit internet want sneller is er niet. en haar scherp beeld.
Ik zie niksquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Zometeen. Duurt niet lang meer; ik zou blijven kijken
Waar slaat dat nou weer op. Alsof je je kabel provider voor het kiezen hebt. Sukkeltje!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
upc
heb hier 8mbit internet want sneller is er niet. en haar scherp beeld.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
De temperatuur stijgt - hij zit hoger in de stratosfeer
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Leuk om te zien dat de buitentemperatuur al een hele tijd oploopt
Ja, in vrije val.quote:
BBC stream loopt lekker. Alleen geen commentaar. Kan ook een voordeel zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:36 schreef moussie het volgende:
[..]
Een echte stoer man dus![]()
Maar hij is er bijna .. en de stream zit steeds vaker te haperen
Inderdaad. Nog even en hij kan lekker buiten gaan zitten in de zon.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Hi_flyer het volgende:
Leuk om te zien dat de buitentemperatuur al een hele tijd oploopt
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Perfecte verbinding.quote:
Je jinxt die man de dood in.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:38 schreef mrstylo het volgende:
Red Bull is echt aan het winnen man.
F1 vandaag en nu dit.
ligt een extra telefoonkabel vanaf het postkantoorquote:
Ik kijk daar hoorquote:
Omdat we het zo live mogelijk willen zien, en dat loopt een dikke minuut achterquote:
Hey waxquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Alsof je je kabel provider voor het kiezen hebt. Sukkeltje!
ligt aan jouwquote:
120k feetquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Op welke hoogte wilde hij ook alweer springen?
heb ik al gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ligt aan jouw
Pornostream uitzetten
Jij bent de enige persoon ter wereld die bang is dat hij niet gaat stoppenquote:
haha jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey maatook weer bij de live streams hahah...
Één Chinees.quote:
nja ik kan dromen van 120mbit. als het zuigt op zo'n lijn en ik heb nergens last van met schrale 8mbit dan weet ik wel dat dit een stuk beter isquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Alsof je je kabel provider voor het kiezen hebt. Sukkeltje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |