Not Supportedquote:
Hmm, dan weet ik het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Not Supported
We're really sorry, but the iPhone does not support uploading files from Mobile Safari.
Hm ik ga even diep nadenkenquote:
Ik zie dat er wel meer vraag naar is op internetquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hm ik ga even diep nadenkenIk kan 'm wel mailen-uploaden-plaatsen maar dan is ie zo vaak gecomprimeerd (hoor mij nou
) dat het onleesbaar is ben ik bang
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gegroet trouwens, vanuit een shirt in een maat kleiner dan twee weken geleden
You go boyquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gegroet trouwens, vanuit een shirt in een maat kleiner dan twee weken geleden
Ah okequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
deed mee aan oznmarypoppins. Eerste show eriit.
Voor een eerste show prima. Hier en daar flinke valse noten (gelukkig niet bij defying gravity) .. Keet was maar mwah mwah. Dun stemmetje. Kelvin
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Bus was te vroeg waardoor ik nu in een trein naar groningen zit die vertraging had. /scoreeeee
ben al een jaar of 2 verliefd op mquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah okeooh zonde van de valse noten, maar gelukkig niet bij DF... Al meer gehoord dat Keet maar matigjes is.. Snap niet dat Celine niet eerste kast is geworden.. Kelvin is leuk he!
w00p w00pquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Bus was te vroeg waardoor ik nu in een trein naar groningen zit die vertraging had. /scoreeeee
Knap hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Yep, ronde twee, zomer was even pauze. Woensdag weer wegen, was vorige week 5,5 kilo kwijt. Totaal nu op -32
Das een halve Bennyquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Yep, ronde twee, zomer was even pauze. Woensdag weer wegen, was vorige week 5,5 kilo kwijt. Totaal nu op -32
dat is een ptiig strevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik wil een hele Benny kwijt op de lange termijn![]()
Maar jij mag blijven
Das aardig watquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik wil een hele Benny kwijt op de lange termijn![]()
Maar jij mag blijven
was je ook aangekomen in je pauze? Ik ben ook met ronde 2 bezigquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Netjes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
2 kilo over de loop van 2 maanden, en volgens mij komt het meeste daar van uit de eerste en laatste week. Als ze horen dat je op dieet gaat / weer mag eten wil iedereen je bijna voeren
Joah!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Heb net beginpica en een die ik net even gemaakt heb naast elkaar geplakt, zien?
Huh?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Heb net beginpica en een die ik net even gemaakt heb naast elkaar geplakt, zien?
ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal acteurs zijn... al begin ik nu langzaam overtuigd te raken dat die ouders van haar echt van niks wetenquote:
Is ook zo. Laura heeft al bijna 4 jaar iets met een voetballer van SC Heerenveen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal acteurs zijn... al begin ik nu langzaam overtuigd te raken dat die ouders van haar echt van niks weten
serieus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook zo. Laura heeft al bijna 4 jaar iets met een voetballer van SC Heerenveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Kan ook. Dat was het enige wat ik verder van hem wistquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die speelt daar al even niet meer.(voetbal in Japan)
ik ga voor 4 x een 10 deze weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd hoe laag ze de lat weer leggen. Ga voor een mooi cijfer!!
Dat had wel een psychische reden, maar hoe het nou precies zat weet ik niet meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de Vlaamse variant van dat programma waar mensen hun lichamelijke ongemakken kunnen laten zien....
Fascinerend dat mensen al jaren niet naar de huisarts durven met een vlek op hun kut maar dan wel met hun hele vulva en houwen op de TV gaan liggen
doe je goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga voor 4 x een 10 deze week
Er rijden ook amper shuttles nu, doffe ellendequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden de uitzondering ook nog eens gestraft.
Good job!quote:
Jij moet gewoon een bult vrijstellingen krijgen joh!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver de godver..
Een toets verplaatst naar morgen... na mijn officiele rooster. en ik moet werken.
Ze sterven maar op school
Geen tijd.. Zo verleidelijk hèquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
DOet er nog iemand mee?
Het Grote FOK!maffia Spel #1 Schrijf je in!
Jij moet terug naar biologieles hoorquote:
ksstquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet terug naar biologieles hoor
Ik krijg nu de gehele anatomie van het bekken (en dus de geslachtsorganen). Werpt een heel ander licht op de zaak!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet terug naar biologieles hoor
Zitten er dan toch tanden in de flamoes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg nu de gehele anatomie van het bekken (en dus de geslachtsorganen). Werpt een heel ander licht op de zaak!
ik mssquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
DOet er nog iemand mee?
Het Grote FOK!maffia Spel #1 Schrijf je in nu het nog kan!
Optioneel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zitten er dan toch tanden in de flamoes?
lekker. ff tijdje.goed ziek geweest. vriendin.wilde.me.al.naar de seh brengen.quote:
Klinkt niet goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker. ff tijdje.goed ziek geweest. vriendin.wilde.me.al.naar de seh brengen.
maar nu weer helemaal.lekker. beetje druk.op t werk ook ivm.voorproduceren van december gedoe.
en jij?
lekker bezig met he studie ook?
ah k ik heb dat eens.in de 3 a 4 jaar. maar zij had t.nooit meegemaakt en.schrok dus een beetje;)quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt niet goedGelukkig ben je er weer bovenop! Oh dat kan ik me voorstellen
Ja ook druk, maar wel leuk druk. Studie is fantastisch
Ja niet gek ook, goed teken dat ze bezorgd om je isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k ik heb dat eens.in de 3 a 4 jaar. maar zij had t.nooit meegemaakt en.schrok dus een beetje;)
had al t idee dat je er lekker op je plek zit idd.
Nu.ook.een beetje van plan.om.volgend.jaar te verhuizen?
yeah klopt idd. ze liet me.iig nieg.aan mn lot over hequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja niet gek ook, goed teken dat ze bezorgd om je is
Zo voelt het ook echt
Ja en neeIk weet niet hoe ik me dan voel met het reizen, maar voorlopig vind ik het wel chill
Gaat goed nu thuis, het is financieel stukken makkelijker en ik ga toch niet uit en zo.. Dus dan zou ik dat uurtje extra op een dag in m'n uppie op 10 m² zitten, meh doe dan het OV maar
maar
Nu nog samen uit kamperen met twee draken/kinderen en je kunt alles aan!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah klopt idd. ze liet me.iig nieg.aan mn lot over he
maar idd als je t zo beter hebtbgewoon.zo houden. op.kamers kan altijd.nog. ik heb.ook.mn 1e jaar gewoon.van.huis.uit gedaan. en daarna.in.amsterdam een woning genomen. reisde ik.ook gewoon.elke.dag op.en.neer.
Je hebt al tentamens gehad toch? goed resultaat¿
hehe ik.doe.niet.aan.kamperen :-) maar netjws.hoor. beide cjjfers zijn gewiin erg netjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu nog samen uit kamperen met twee draken/kinderen en je kunt alles aan!
Ja kan prima, doen er ook nog veel hoor
Yess, beide ruim gehaaldTot ze aan de antwoordsleutelen gingen rommelen zelfs zeker een acht, wordt nu nog ff spannend. Anders ee. en kixs al helemaal.niet:-)n 7,4 of zoiets pittigs
Mag ook zeker niet klagen, er zijn er vreselijk veel gezaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik.doe.niet.aan.kamperen :-) maar netjws.hoor. beide cjjfers zijn gewiin erg netjes
hehe met mn neefje is alles goed. is al begonnen met zijn lijstjes aan.spullen.die hij in december wil krijgen. en bij mij dan van oom.dat en dat is wel heel mooi he. hint hintquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ook zeker niet klagen, er zijn er vreselijk veel gezakt
Over kinders gesproken, hoe is het met je neefje?
Haha, zakenman in de dop hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met mn neefje is alles goed. is al begonnen met zijn lijstjes aan.spullen.die hij in december wil krijgen. en bij mij dan van oom.dat en dat is wel heel mooi he. hint hint
maar ik ga ff eten. spreek je later weer.
dat klinkt bijna ZUid Afrikaansquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Lutte het volgende:
Mijn nichtje werkte de opskeer van haar vriendinnetje bij.
De tondeuse nokte ermee.
Nu wacht ik op pics
quote:Medewerker van MyCom,
Het is ondertussen al zes weken geleden sinds ik via jullie website een bestelling heb gedaan en BETAALD. Het betreft hier een PIXMA MP 280 AIO printer, met ordernummer is 2473813.
Ten eerste stond op de website dat het product dat ik kocht in voorraad was en binnen 24 uur verzonden zou worden. Dit was namelijk een van de belangrijkste punten die ik in mijn overweging heb meegenomen. Nu kunnen jullie opnieuw gaan zeggen dat ik uit mijn nek lul, zoals in een eerder mailtje is gedaan, maar dat pik ik niet.
Daarnaast heb ik op 9 oktober een mailtje ontvangen waarin gezegd werd dat een dag later mijn bestelling verzonden zou worden. En zie hier 6, morgen 7, dagen later nog steeds geen printer.
Ik heb heel lang geduldig gewacht op mijn bestelling ( LEES: 6 WEKEN!), maar deze is nu op.
Meerdere malen heb ik contact opgenomen, met als antwoord dat de printer "spoedig" verzonden zou worden, of gewoon -heel asociaal- niet eens een mailtje terug.
Ik eis dat met onmiddellijke ingang de printer aan mij verstuurd wordt. Mocht dit niet mogelijk zijn, verzoek ik u PER DIRECT het al 6 weken in uw bezig zijnde geld terug te storten op mijn bankrekeningnummer, zodat ik elders een printer kan kopen die wel geleverd word.
Patrick
Zij behandelen mij ook schandalig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Cee het volgende:
![]()
Alhoewel ik het 'uit m'n nek lul' gedeelte persoonlijk weg zou hebben gelaten want dat kan voor zo'n pipo aan de andere kant van de computer juist een reden zijn om nog trager te reageren, maar het moet in ieder geval duidelijk zijn voor die knakkers!
Deze is voor jouquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zij behandelen mij ook schandalig.
De pot op kunnen ze!
niet zo negatiefff. Slankie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. Dan ben ik zelf al niet de slankste. Gaat er ook nog zo'n dikke zeug naast me zitten in de trein![]()
Get out of my aura!!
heldin dat je bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Dusss... Een berichtje op de frontpage, spitsnieuws, at5 en het studentenblad. At5 die morgen wil komen filmen en het srudentenblad die straks een interview wil doen.
Mwoah, missie geslaagd
Teeth (2007) - IMDbquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat allemaal schuil achter de lippen he;)
Je had ook een leuke chick uitgekozen. Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Dusss... Een berichtje op de frontpage, spitsnieuws, at5 en het studentenblad. At5 die morgen wil komen filmen en het srudentenblad die straks een interview wil doen.
Mwoah, missie geslaagd
Super!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Mwoah, missie geslaagd
Als ik in Rotterdam ben, en dan vooral in het ov, zet ik altijd mijn gangster blik op...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Of heel boos kijken, dat is ook al leuk als toeschouwer.
Ow. Ik ben er dagelijksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Cee het volgende:
Oh ik zou wel willenBen in m'n heeeeeele leven ooit 1x in Groningen geweest, 1 avond. In m'n hele leven! In de jaren '90! Wattefak!
ik moet morgen iets van 200 km verderop zijn. ga met de trein, maar niet in de buurt van nijmegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef Lutte het volgende:
Voor wie morgen echt geen flikker te doen heeft: ik heb zeven tussenuren, dus ben jij of ken jij een treinstation.. Dan valt er allicht wat te fixen
200 km van Nijmegen? Das echt de onbewoonde wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik moet morgen iets van 200 km verderop zijn. ga met de trein, maar niet in de buurt van nijmegen
waar ik heen ga is ook onbewoonde wereld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
200 km van Nijmegen? Das echt de onbewoonde wereld![]()
quote:
Dat moet wel Delfzijl zijn dan! Kusje Patquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
waar ik heen ga is ook onbewoonde wereld.
5x in New York? Whoahquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens niet dat ik ooit in Enschede geweest ben.
Wel 5x in New York.
Nooit in Enschede.
Beetje bizar.
nee moet naar zuiden des lands. reservebelgen pestenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat moet wel Delfzijl zijn dan! Kusje Pat
Hadook al gestimuleerd naar Nijmegen te komen. Dat ging ongeveer zo
Ik: Wat doe je woensdag?
Hij: Niks, beetje gamen?
Ik: Oh, ik heb zeven tussenuren, dan heb je vast wel zin om de stad in te gaan!
Hij: Ja maar ik moet nog dit dat alles
Ik: Anders had je het gedaan hè?
Hij: Ja natuurlijk, Nijmegen is best mooi
Dus nu is ie de volgende keer met zoveel tussenuren de lul, dat begrijp je wel
bizar? ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel 5x in New York.
Nooit in Enschede.
Beetje bizar.
Reservebelgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:50 schreef gomi het volgende:
[..]
nee moet naar zuiden des lands. reservebelgen pesten
hehe volgende keer is hiju natuurlijk gewoon voorbereid he. dan zegt hij op de vraag wat hij doet, al meteen dat hij iets heeft staan
Groningen is tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:49 schreef Cee het volgende:
Oh ik zou wel willenBen in m'n heeeeeele leven ooit 1x in Groningen geweest, 1 avond. In m'n hele leven! In de jaren '90! Wattefak!
ja dat is een goeie. vaduz, tell usquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is er volgende week voor vuigs dan?
hehe, ik mag ze wel hoor. tijdlang een limburgse vriendin gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
ReservebelgenBegin niet over Limburgbussen dan wel Limburgtreinen, dan heb je ze tegen je in het harnas!
Waarschijnlijk ja![]()
JALOERSSSS!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel 5x in New York.
Nooit in Enschede.
Beetje bizar.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat moet wel Delfzijl zijn dan! Kusje Pat
Hadook al gestimuleerd naar Nijmegen te komen. Dat ging ongeveer zo
Ik: Wat doe je woensdag?
Hij: Niks, beetje gamen?
Ik: Oh, ik heb zeven tussenuren, dan heb je vast wel zin om de stad in te gaan!
Hij: Ja maar ik moet nog dit dat alles
Ik: Anders had je het gedaan hè?
Hij: Ja natuurlijk, Nijmegen is best mooi
Dus nu is ie de volgende keer met zoveel tussenuren de lul, dat begrijp je wel
quote:
zomg! Zulks einer geiligheid!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo'n bodywarmer met 114 zakken in de aanbieding. Ik zie je al kwijlen!
jij bent er vaker geweest hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
En een cursus haringslaan en scheerlijn spannen. Nou nou nou!!
alle lof, maar -10 met wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
MENSEN
IK TIK MORGEN DE -10 AAN
ik wil lofuittingen
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
alle lof, maar -10 met wat?
als t om afvallen gaat, heel netjes idd
Facking koudquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
MENSEN
IK TIK MORGEN DE -10 AAN
ik wil lofuittingen
Haringquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
LOF EN RAAPSTEELTJES VOOR JOU PATJE! EN EEN ZOUTE HARING VAN VADUZ WANT DIE HEEFT ER NOG EEN OVER!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:26 schreef Lutte het volgende:
Mensen kinderen VegHEL is echt een uithoek
Dat doen meer mensen... Delfzijl... Delft zuid bedoel je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Delfzijl bij Delft lag.
Nou ja, vroeger.
Tot een jaar of 3 geleden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Nou ja, vroeger.
Guiltyquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Cee het volgende:
Nou ja, vroeger.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef Renesite het volgende:
5 voor half 11. Gigantisch druk op de ring Groningen. Grrrrr
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Duitsland Zweden stond 4-0, eindigt in 4-4.
Ik snap het niet meer... er is een bericht dat zegt van wel, en dat benny en dat meiske een spreekverbod hebbenquote:
De vraag alleen al. Het is toch overduidelijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:06 schreef Lutte het volgende:
Huiswerk aan het maken met een vet knappe jongen.. Hij begon laatst ook al tegen me te pratenMaar z'n etui heeft een bloemenprint, net als de voering van zijn tas en hij heeft een side cut, hipsterbril en ketting. Zou ie gay zijn?
Ja, het leven is oneerlijk!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De vraag alleen al. Het is toch overduidelijk?
Dunno, wel dat hij flink verslaafd isquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:59 schreef Renesite het volgende:
Hahaha heb je je navelPiercing laten zien
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Rijleraar na de les: ben je afgevallen?
Eindelijk iemand die het ziet.
Joahquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, heb je nou tegen ons gelogen?
TOPPERTJEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Wij kregen een paar weken geleden de opdracht om een discours te ontmaskeren. Kort gezegd... het bewijzen van iets waarin mensen geloven, maar niet waar is. In ons geval het slapen op school. We wisten iedereen binnen (en een flink aantal buiten school) te overtuigen dat we op school zijn gaan slapen en dat het is gelukt.
Afgelopen maandag zijn we met z'n 2 tot 8 uur op school gebleven om filmpjes te maken. Al snel bleek dat we niet het juiste acteertalent hebben om mensen te overtuigen dat we op school sliepen. Dus we besloten maar over te gaan op het maken van foto's. Aan de hand van de gemaakte foto's hebben we een tijdlijn gemaakt voor tweets. Zo wisten we wanneer we wat moesten tweeten. Zij heeft hiervoor haar wekker bijv, om half 2 gezet om de foto te tweeten dat ze een snor op mijn bovenlip tekent. Die foto is eigenlijk gemaakt om kwart voor 7. De lampen uit het plafond gehaald, zodat het lokaal donker was en het leek helemaal echt.
Dinsdagmiddag getweet dat onze actie was geslaagd, dat we op school hebben overnacht. Maar deden we dus gewoon vanuit bed. Een paar uur later werd het bericht opgepikt in de media. De frontpage en spits berichtten er al snel over. Toen AT5 het bericht oppikte ging het pas echt snel... Andere media doken erbovenop. We kregen DMs via twitter en e-mails van het Parool, NRC, een radioshow van de NCRV en nog wat anderen. Maar de school kreeg die media ook op hun dak. En daar ging het een beetje mis.
De school kwam in een bepaald licht in de media waarin ze liever niet kwamen ofzo. De managers werden als het waren platgebeld over dingen waarvan ze niet wisten waarover het ging. Beveiliging werd vragen gesteld of het echt zo was en kreeg op den -spreekwoordelijke- kop. Dus ze hebben de beelden teruggekeken en toen bleek dat ze onterecht in de media beschuldigd werden. Hierom kregen wij een e-mail van onze docent of we àbsoluut niet verder contact op wilden nemen met media. Om het enigszins te sussen werd ook het bericht op de site van het studentenblad geplaatst dat het een hoax was.
Uiteindelijk heeft de coordinator over het vak de schuld gekregen en om het goed te maken met de beveiliging zouden we vandaag naar de beveiligers stappen met een taart om ons excuus aan te bieden voor alle ophef. Komen we daar met z'n vijven aan(3 teamleden, onze docent en de coordinator van het vak) met die taart... Herkend een van die beveiligers ons, na de vraag waarvoor de taart is: "Ik weet waar jullie voor komen. Ik weet wie jullie zijn. We accepteren de taart niet. Breng hem maar naar de beveiligingshoofd". Taartje dus niet geaccepteerd.
Naar wat blijkt... ze hebben echt geen ronde gelopen door de school en had echt gebeurd kunnen zijn. Ze hebben de beelden terug moeten kijken om te kijken of we het pand hebben verlaten. Dus eigenlijk hebben ze terecht op hun kop gekregen en zijn het slechte verliezers.
Onze actie is meer dan geslaagd... Studiegenoten, vrienden en familie geloofden het. Mijn opa heeft de halve familie afgebeld om te vertellen dat zijn kleinzoon op school heeft geslapen, want die kreeg pas vanavond te horen dat het in scene was gezet. Ik heb aan een paar studiegenoten verteld wat we zouden gaan doen en zelfs die vroegen gister nog of het echt was. Docenten kwamen naar ons toe om ons een 'high five' te geven, omdat we zo'n toffe stunt hebben uitgehaald (onderhands, want het gedoe over de beveiliging loopt nog).
Vrijdag moeten we onze actie presenteren. Hoe we het hebben voorbereid, hoe aangepakt, wat de gevolgen, reacties waren en al dat anderen. Helaas ben ik er dan niet bij, want dan zit ik in Madrid. Maar ik heb wel zo'n idee dat we een leuk cijfer krijgen, want ondanks het gedoe met de beveiliging vind de coordinator het een geweldige stunt. Mede hierom gaat de opdracht om een discours te ontmaskeren nog hoger meetellen.
Andere discours die waren utigevoerd waren het bericht de media insturen dat de NS muziek in de trein luisteren verbied(discours: media controleert bronnen niet), het bericht 'frituurvet soms levensbedreigend' insturen(discours: media nemen persberichten als betrouwbaar(en controleren spelling niet)) en nog een aantal die de media niet echt hebben bereikt, maar wel geniaal zijn uitgevoerd.
Dus sorry dat ik heb moeten liegen, maar het was een leugentje om bestwil...
Zoietsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef Lutte het volgende:
Benny en teamEn wát een topdocent!
Over een jaar of wat word je de nieuwe Alberto Stegeman?
Tröstenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb al een paar uur barstende koppijn, para's helpen niet... een naar bed.
Joe
Dus echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar jij bent een gehoaxte hoax
Ik heb het doorgegeven. Thanksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Lutte het volgende:
Benny vanochtend ook stukje in de Metro over die andere!
Ingezonden brief over een ingezonden brief over muziek in de trein verbieden. Dat ze haar bronnen moest checken voor ze ging klagen
Neeeee, allemaal suikers en koolhydraten enzoquote:
Goed... Jamie moet nodig gesteriliseerd worden. Ze is vervelendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok.Hoe gaat het met de poezels trouwens?
quote:Beste heer PatriQue89
Bedankt voor uw e-mail,
Allereerst excuses voor de vertraging
Helaas is het zo dat deze printer niet meer leverbaar is , de leverancier heeft aangegeven dat deze ook niet meer te bestellen is .
Wij hebben uw order daarom geannuleerd en het bedrag zal binnen 2 werkdagen gecrediteerd worden
Nogmaals onze excuses voor het ongemak ,
Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah
Wij kregen een paar weken geleden de opdracht om een discours te ontmaskeren. Kort gezegd... het bewijzen van iets waarin mensen geloven, maar niet waar is. In ons geval het slapen op school. We wisten iedereen binnen (en een flink aantal buiten school) te overtuigen dat we op school zijn gaan slapen en dat het is gelukt.
Afgelopen maandag zijn we met z'n 2 tot 8 uur op school gebleven om filmpjes te maken. Al snel bleek dat we niet het juiste acteertalent hebben om mensen te overtuigen dat we op school sliepen. Dus we besloten maar over te gaan op het maken van foto's. Aan de hand van de gemaakte foto's hebben we een tijdlijn gemaakt voor tweets. Zo wisten we wanneer we wat moesten tweeten. Zij heeft hiervoor haar wekker bijv, om half 2 gezet om de foto te tweeten dat ze een snor op mijn bovenlip tekent. Die foto is eigenlijk gemaakt om kwart voor 7. De lampen uit het plafond gehaald, zodat het lokaal donker was en het leek helemaal echt.
Dinsdagmiddag getweet dat onze actie was geslaagd, dat we op school hebben overnacht. Maar deden we dus gewoon vanuit bed. Een paar uur later werd het bericht opgepikt in de media. De frontpage en spits berichtten er al snel over. Toen AT5 het bericht oppikte ging het pas echt snel... Andere media doken erbovenop. We kregen DMs via twitter en e-mails van het Parool, NRC, een radioshow van de NCRV en nog wat anderen. Maar de school kreeg die media ook op hun dak. En daar ging het een beetje mis.
De school kwam in een bepaald licht in de media waarin ze liever niet kwamen ofzo. De managers werden als het waren platgebeld over dingen waarvan ze niet wisten waarover het ging. Beveiliging werd vragen gesteld of het echt zo was en kreeg op den -spreekwoordelijke- kop. Dus ze hebben de beelden teruggekeken en toen bleek dat ze onterecht in de media beschuldigd werden. Hierom kregen wij een e-mail van onze docent of we àbsoluut niet verder contact op wilden nemen met media. Om het enigszins te sussen werd ook het bericht op de site van het studentenblad geplaatst dat het een hoax was.
Uiteindelijk heeft de coordinator over het vak de schuld gekregen en om het goed te maken met de beveiliging zouden we vandaag naar de beveiligers stappen met een taart om ons excuus aan te bieden voor alle ophef. Komen we daar met z'n vijven aan(3 teamleden, onze docent en de coordinator van het vak) met die taart... Herkend een van die beveiligers ons, na de vraag waarvoor de taart is: "Ik weet waar jullie voor komen. Ik weet wie jullie zijn. We accepteren de taart niet. Breng hem maar naar de beveiligingshoofd". Taartje dus niet geaccepteerd.
Naar wat blijkt... ze hebben echt geen ronde gelopen door de school en had echt gebeurd kunnen zijn. Ze hebben de beelden terug moeten kijken om te kijken of we het pand hebben verlaten. Dus eigenlijk hebben ze terecht op hun kop gekregen en zijn het slechte verliezers.
Onze actie is meer dan geslaagd... Studiegenoten, vrienden en familie geloofden het. Mijn opa heeft de halve familie afgebeld om te vertellen dat zijn kleinzoon op school heeft geslapen, want die kreeg pas vanavond te horen dat het in scene was gezet. Ik heb aan een paar studiegenoten verteld wat we zouden gaan doen en zelfs die vroegen gister nog of het echt was. Docenten kwamen naar ons toe om ons een 'high five' te geven, omdat we zo'n toffe stunt hebben uitgehaald (onderhands, want het gedoe over de beveiliging loopt nog).
Vrijdag moeten we onze actie presenteren. Hoe we het hebben voorbereid, hoe aangepakt, wat de gevolgen, reacties waren en al dat anderen. Helaas ben ik er dan niet bij, want dan zit ik in Madrid. Maar ik heb wel zo'n idee dat we een leuk cijfer krijgen, want ondanks het gedoe met de beveiliging vind de coordinator het een geweldige stunt. Mede hierom gaat de opdracht om een discours te ontmaskeren nog hoger meetellen.
Andere discours die waren utigevoerd waren het bericht de media insturen dat de NS muziek in de trein luisteren verbied(discours: media controleert bronnen niet), het bericht 'frituurvet soms levensbedreigend' insturen(discours: media nemen persberichten als betrouwbaar(en controleren spelling niet)) en nog een aantal die de media niet echt hebben bereikt, maar wel geniaal zijn uitgevoerd.
Dus sorry dat ik heb moeten liegen, maar het was een leugentje om bestwil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |