Not Supportedquote:
Hmm, dan weet ik het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Not Supported
We're really sorry, but the iPhone does not support uploading files from Mobile Safari.
Hm ik ga even diep nadenkenquote:
Ik zie dat er wel meer vraag naar is op internetquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hm ik ga even diep nadenkenIk kan 'm wel mailen-uploaden-plaatsen maar dan is ie zo vaak gecomprimeerd (hoor mij nou
) dat het onleesbaar is ben ik bang
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gegroet trouwens, vanuit een shirt in een maat kleiner dan twee weken geleden
You go boyquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gegroet trouwens, vanuit een shirt in een maat kleiner dan twee weken geleden
Ah okequote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
deed mee aan oznmarypoppins. Eerste show eriit.
Voor een eerste show prima. Hier en daar flinke valse noten (gelukkig niet bij defying gravity) .. Keet was maar mwah mwah. Dun stemmetje. Kelvin
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Bus was te vroeg waardoor ik nu in een trein naar groningen zit die vertraging had. /scoreeeee
ben al een jaar of 2 verliefd op mquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ah okeooh zonde van de valse noten, maar gelukkig niet bij DF... Al meer gehoord dat Keet maar matigjes is.. Snap niet dat Celine niet eerste kast is geworden.. Kelvin is leuk he!
w00p w00pquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha. Bus was te vroeg waardoor ik nu in een trein naar groningen zit die vertraging had. /scoreeeee
Knap hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Yep, ronde twee, zomer was even pauze. Woensdag weer wegen, was vorige week 5,5 kilo kwijt. Totaal nu op -32
Das een halve Bennyquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Yep, ronde twee, zomer was even pauze. Woensdag weer wegen, was vorige week 5,5 kilo kwijt. Totaal nu op -32
dat is een ptiig strevenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik wil een hele Benny kwijt op de lange termijn![]()
Maar jij mag blijven
Das aardig watquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik wil een hele Benny kwijt op de lange termijn![]()
Maar jij mag blijven
was je ook aangekomen in je pauze? Ik ben ook met ronde 2 bezigquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
Netjes!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
2 kilo over de loop van 2 maanden, en volgens mij komt het meeste daar van uit de eerste en laatste week. Als ze horen dat je op dieet gaat / weer mag eten wil iedereen je bijna voeren
Joah!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Heb net beginpica en een die ik net even gemaakt heb naast elkaar geplakt, zien?
Huh?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Heb net beginpica en een die ik net even gemaakt heb naast elkaar geplakt, zien?
ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal acteurs zijn... al begin ik nu langzaam overtuigd te raken dat die ouders van haar echt van niks wetenquote:
Is ook zo. Laura heeft al bijna 4 jaar iets met een voetballer van SC Heerenveen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal acteurs zijn... al begin ik nu langzaam overtuigd te raken dat die ouders van haar echt van niks weten
serieus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook zo. Laura heeft al bijna 4 jaar iets met een voetballer van SC Heerenveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Kan ook. Dat was het enige wat ik verder van hem wistquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die speelt daar al even niet meer.(voetbal in Japan)
ik ga voor 4 x een 10 deze weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd hoe laag ze de lat weer leggen. Ga voor een mooi cijfer!!
Dat had wel een psychische reden, maar hoe het nou precies zat weet ik niet meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de Vlaamse variant van dat programma waar mensen hun lichamelijke ongemakken kunnen laten zien....
Fascinerend dat mensen al jaren niet naar de huisarts durven met een vlek op hun kut maar dan wel met hun hele vulva en houwen op de TV gaan liggen
doe je goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga voor 4 x een 10 deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |