Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal acteurs zijn... al begin ik nu langzaam overtuigd te raken dat die ouders van haar echt van niks wetenquote:
Is ook zo. Laura heeft al bijna 4 jaar iets met een voetballer van SC Heerenveen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het allemaal acteurs zijn... al begin ik nu langzaam overtuigd te raken dat die ouders van haar echt van niks weten
serieus?quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook zo. Laura heeft al bijna 4 jaar iets met een voetballer van SC Heerenveen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Kan ook. Dat was het enige wat ik verder van hem wistquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die speelt daar al even niet meer.(voetbal in Japan)
ik ga voor 4 x een 10 deze weekquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Benieuwd hoe laag ze de lat weer leggen. Ga voor een mooi cijfer!!
Dat had wel een psychische reden, maar hoe het nou precies zat weet ik niet meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit naar de Vlaamse variant van dat programma waar mensen hun lichamelijke ongemakken kunnen laten zien....
Fascinerend dat mensen al jaren niet naar de huisarts durven met een vlek op hun kut maar dan wel met hun hele vulva en houwen op de TV gaan liggen
doe je goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga voor 4 x een 10 deze week
Er rijden ook amper shuttles nu, doffe ellendequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden de uitzondering ook nog eens gestraft.
Good job!quote:
Jij moet gewoon een bult vrijstellingen krijgen joh!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver de godver..
Een toets verplaatst naar morgen... na mijn officiele rooster. en ik moet werken.
Ze sterven maar op school
Geen tijd.. Zo verleidelijk hèquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
DOet er nog iemand mee?
Het Grote FOK!maffia Spel #1 Schrijf je in!
Jij moet terug naar biologieles hoorquote:
ksstquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet terug naar biologieles hoor
Ik krijg nu de gehele anatomie van het bekken (en dus de geslachtsorganen). Werpt een heel ander licht op de zaak!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet terug naar biologieles hoor
Zitten er dan toch tanden in de flamoes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg nu de gehele anatomie van het bekken (en dus de geslachtsorganen). Werpt een heel ander licht op de zaak!
ik mssquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
DOet er nog iemand mee?
Het Grote FOK!maffia Spel #1 Schrijf je in nu het nog kan!
Optioneel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zitten er dan toch tanden in de flamoes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |