Er rijden ook amper shuttles nu, doffe ellendequote:Op maandag 15 oktober 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden de uitzondering ook nog eens gestraft.
Good job!quote:
Jij moet gewoon een bult vrijstellingen krijgen joh!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver de godver..
Een toets verplaatst naar morgen... na mijn officiele rooster. en ik moet werken.
Ze sterven maar op school
Geen tijd.. Zo verleidelijk hèquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
DOet er nog iemand mee?
Het Grote FOK!maffia Spel #1 Schrijf je in!
Jij moet terug naar biologieles hoorquote:
ksstquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet terug naar biologieles hoor
Ik krijg nu de gehele anatomie van het bekken (en dus de geslachtsorganen). Werpt een heel ander licht op de zaak!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij moet terug naar biologieles hoor
Zitten er dan toch tanden in de flamoes?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg nu de gehele anatomie van het bekken (en dus de geslachtsorganen). Werpt een heel ander licht op de zaak!
ik mssquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
DOet er nog iemand mee?
Het Grote FOK!maffia Spel #1 Schrijf je in nu het nog kan!
Optioneel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zitten er dan toch tanden in de flamoes?
lekker. ff tijdje.goed ziek geweest. vriendin.wilde.me.al.naar de seh brengen.quote:
Klinkt niet goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker. ff tijdje.goed ziek geweest. vriendin.wilde.me.al.naar de seh brengen.
maar nu weer helemaal.lekker. beetje druk.op t werk ook ivm.voorproduceren van december gedoe.
en jij?
lekker bezig met he studie ook?
ah k ik heb dat eens.in de 3 a 4 jaar. maar zij had t.nooit meegemaakt en.schrok dus een beetje;)quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Klinkt niet goedGelukkig ben je er weer bovenop! Oh dat kan ik me voorstellen
Ja ook druk, maar wel leuk druk. Studie is fantastisch
Ja niet gek ook, goed teken dat ze bezorgd om je isquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k ik heb dat eens.in de 3 a 4 jaar. maar zij had t.nooit meegemaakt en.schrok dus een beetje;)
had al t idee dat je er lekker op je plek zit idd.
Nu.ook.een beetje van plan.om.volgend.jaar te verhuizen?
yeah klopt idd. ze liet me.iig nieg.aan mn lot over hequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja niet gek ook, goed teken dat ze bezorgd om je is
Zo voelt het ook echt
Ja en neeIk weet niet hoe ik me dan voel met het reizen, maar voorlopig vind ik het wel chill
Gaat goed nu thuis, het is financieel stukken makkelijker en ik ga toch niet uit en zo.. Dus dan zou ik dat uurtje extra op een dag in m'n uppie op 10 m² zitten, meh doe dan het OV maar
maar
Nu nog samen uit kamperen met twee draken/kinderen en je kunt alles aan!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah klopt idd. ze liet me.iig nieg.aan mn lot over he
maar idd als je t zo beter hebtbgewoon.zo houden. op.kamers kan altijd.nog. ik heb.ook.mn 1e jaar gewoon.van.huis.uit gedaan. en daarna.in.amsterdam een woning genomen. reisde ik.ook gewoon.elke.dag op.en.neer.
Je hebt al tentamens gehad toch? goed resultaat¿
hehe ik.doe.niet.aan.kamperen :-) maar netjws.hoor. beide cjjfers zijn gewiin erg netjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu nog samen uit kamperen met twee draken/kinderen en je kunt alles aan!
Ja kan prima, doen er ook nog veel hoor
Yess, beide ruim gehaaldTot ze aan de antwoordsleutelen gingen rommelen zelfs zeker een acht, wordt nu nog ff spannend. Anders ee. en kixs al helemaal.niet:-)n 7,4 of zoiets pittigs
Mag ook zeker niet klagen, er zijn er vreselijk veel gezaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik.doe.niet.aan.kamperen :-) maar netjws.hoor. beide cjjfers zijn gewiin erg netjes
hehe met mn neefje is alles goed. is al begonnen met zijn lijstjes aan.spullen.die hij in december wil krijgen. en bij mij dan van oom.dat en dat is wel heel mooi he. hint hintquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ook zeker niet klagen, er zijn er vreselijk veel gezakt
Over kinders gesproken, hoe is het met je neefje?
Haha, zakenman in de dop hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe met mn neefje is alles goed. is al begonnen met zijn lijstjes aan.spullen.die hij in december wil krijgen. en bij mij dan van oom.dat en dat is wel heel mooi he. hint hint
maar ik ga ff eten. spreek je later weer.
dat klinkt bijna ZUid Afrikaansquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Lutte het volgende:
Mijn nichtje werkte de opskeer van haar vriendinnetje bij.
De tondeuse nokte ermee.
Nu wacht ik op pics
quote:Medewerker van MyCom,
Het is ondertussen al zes weken geleden sinds ik via jullie website een bestelling heb gedaan en BETAALD. Het betreft hier een PIXMA MP 280 AIO printer, met ordernummer is 2473813.
Ten eerste stond op de website dat het product dat ik kocht in voorraad was en binnen 24 uur verzonden zou worden. Dit was namelijk een van de belangrijkste punten die ik in mijn overweging heb meegenomen. Nu kunnen jullie opnieuw gaan zeggen dat ik uit mijn nek lul, zoals in een eerder mailtje is gedaan, maar dat pik ik niet.
Daarnaast heb ik op 9 oktober een mailtje ontvangen waarin gezegd werd dat een dag later mijn bestelling verzonden zou worden. En zie hier 6, morgen 7, dagen later nog steeds geen printer.
Ik heb heel lang geduldig gewacht op mijn bestelling ( LEES: 6 WEKEN!), maar deze is nu op.
Meerdere malen heb ik contact opgenomen, met als antwoord dat de printer "spoedig" verzonden zou worden, of gewoon -heel asociaal- niet eens een mailtje terug.
Ik eis dat met onmiddellijke ingang de printer aan mij verstuurd wordt. Mocht dit niet mogelijk zijn, verzoek ik u PER DIRECT het al 6 weken in uw bezig zijnde geld terug te storten op mijn bankrekeningnummer, zodat ik elders een printer kan kopen die wel geleverd word.
Patrick
Zij behandelen mij ook schandalig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:56 schreef Cee het volgende:
![]()
Alhoewel ik het 'uit m'n nek lul' gedeelte persoonlijk weg zou hebben gelaten want dat kan voor zo'n pipo aan de andere kant van de computer juist een reden zijn om nog trager te reageren, maar het moet in ieder geval duidelijk zijn voor die knakkers!
Deze is voor jouquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zij behandelen mij ook schandalig.
De pot op kunnen ze!
niet zo negatiefff. Slankie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. Dan ben ik zelf al niet de slankste. Gaat er ook nog zo'n dikke zeug naast me zitten in de trein![]()
Get out of my aura!!
heldin dat je bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Dusss... Een berichtje op de frontpage, spitsnieuws, at5 en het studentenblad. At5 die morgen wil komen filmen en het srudentenblad die straks een interview wil doen.
Mwoah, missie geslaagd
Teeth (2007) - IMDbquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat allemaal schuil achter de lippen he;)
Je had ook een leuke chick uitgekozen. Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Dusss... Een berichtje op de frontpage, spitsnieuws, at5 en het studentenblad. At5 die morgen wil komen filmen en het srudentenblad die straks een interview wil doen.
Mwoah, missie geslaagd
Super!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Mwoah, missie geslaagd
Als ik in Rotterdam ben, en dan vooral in het ov, zet ik altijd mijn gangster blik op...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Of heel boos kijken, dat is ook al leuk als toeschouwer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |