Deze is voor jouquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zij behandelen mij ook schandalig.
De pot op kunnen ze!
niet zo negatiefff. Slankie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. Dan ben ik zelf al niet de slankste. Gaat er ook nog zo'n dikke zeug naast me zitten in de trein![]()
Get out of my aura!!
heldin dat je bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Dusss... Een berichtje op de frontpage, spitsnieuws, at5 en het studentenblad. At5 die morgen wil komen filmen en het srudentenblad die straks een interview wil doen.
Mwoah, missie geslaagd
Teeth (2007) - IMDbquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:03 schreef gomi het volgende:
[..]
t gaat allemaal schuil achter de lippen he;)
Je had ook een leuke chick uitgekozen. Goed bezig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Dusss... Een berichtje op de frontpage, spitsnieuws, at5 en het studentenblad. At5 die morgen wil komen filmen en het srudentenblad die straks een interview wil doen.
Mwoah, missie geslaagd
Super!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:44 schreef iBenny het volgende:
Mwoah, missie geslaagd
Als ik in Rotterdam ben, en dan vooral in het ov, zet ik altijd mijn gangster blik op...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Of heel boos kijken, dat is ook al leuk als toeschouwer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |