quote:Arrow is an American action-adventure television series developed by Greg Berlanti, Marc Guggenheim, and Andrew Kreisberg. It is based on the fictional character Green Arrow, a superhero who appears in comic books published by DC Comics. It premiered in North America on The CW on October 10, 2012,[1] with international broadcasting to take place in late 2012.[2] The series follows billionaire playboy Oliver Queen, portrayed by Stephen Amell, who returns home to fight crime and corruption as the vigilante "Arrow" after being stranded on a deserted island for five years. Arrow will also feature appearances by other DC Comics characters. To assist in promotion, a preview comic book was released to tie into the television series.
Dat hoeft opzich niet erg te zijn, in Burn Notice doen ze ook elke week een missie, maar de serie verveelt toch niet snel. Gewoon niet al te hoge verwachtingen hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef APK het volgende:
Zal wel elke week een boze meneer aan gaan pakken zonder dat we veel over zijn tijd op het eiland te weten komen.
Mwah, in de pilot zaten wel de nodige flashbacks en zijn we toch veel te weten gekomen. Het is inderdaad te hopen dat ze dat in de volgende afleveringen ook doen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef APK het volgende:
Zal wel elke week een boze meneer aan gaan pakken zonder dat we veel over zijn tijd op het eiland te weten komen.
Net een 'blanke' Jessica Albaquote:
Hij komt natuurlijk wel uit het jetset leven he, daar heeft iedereen geld om er goed uit te zien.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Net een 'blanke' Jessica Alba.
Overigens spelen er wel iets te veel good looking people in Arrow, misschien moeten ze wat meer lelijke honden introduceren.
In die zin is het wel realistischquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hij komt natuurlijk wel uit het jetset leven he, daar heeft iedereen geld om er goed uit te zien.
Haha, dat ligt puur aan de zender die dit uitzendt (The CW). Die zender is altijd gericht op 14-18 jarige meisjes, en probeert met deze serie nu blijkbaar ook meer mannelijke kijkers te trekken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Overigens spelen er wel iets te veel good looking people in Arrow, misschien moeten ze wat meer lelijke honden introduceren.
Dat zijn letterlijk de enige uitzonderingen.. Met zeer toevallig enkel good looking people.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:46 schreef Pvoesss het volgende:
Dude je maakt een grapje?? Supernatural, Nikita het is heus niet een tienermeisjes zender
Lelijke mensen zie ik al genoeg in het echte leven, 's avonds in mijn luie zetel mag het er best wat beter uit zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef pberends het volgende:
Leuk en aardig maar het is algemeen bekend dat die zender zich vooral op de doelgroep 'tienermeisjes' richt. Maakt verder niet uit, is slechts een constatering en een verklaring waarom ze altijd gebruik maken van good looking people. Met series zoals Nikita en Arrow proberen ze die doelgroep te verbreden zonder hun huidige doelgroep uit het oog te verliezen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Pvoesss het volgende:
Hart of dixie vind ik niet zozeer voor tienermeisjes en The vampire diaries is ook veel ruimer dan 14-18
Gossip girl en 90210 inderdaad maar zo zijn er meer zenders met een heel scala aan slechte wijvenserie'sJe zeurt
quote:Ratings: 9.1/10 from 357 users
quote:‘Arrow’ a CW ratings bull’s eye
By Lisa de Moraes
Looks as though not only NBC is back in the game. So is CW after clocking more than 4 million viewers Wednesday night for the unveiling of its new drama series, “Arrow,” making it the most watched telecast of any CW show on any night in three years.
Ik zou gewoon even kijken. De trailer geeft niet zo'n goed beeld. De pilot zelf is vele malen beter.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verhaal is? Ik zie die trailer en denk: leuk dat je een boog hebt maar ik schiet je gewoon doodt
Ik ga hem opzoeken, downloaden en dan kijken. Ik sta open voor dit soort series mits ze goed zijn. ( oke, als ze zo slecht zijn als Falling Skies en Revolution kijk ik ookquote:
De pilot is iig een stuk beter dan Failing Skies en 100.000 keer beter dan Revolution.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga hem opzoeken, downloaden en dan kijken. Ik sta open voor dit soort series mits ze goed zijn. ( oke, als ze zo slecht zijn als Falling Skies en Revolution kijk ik ook)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
De pilot is iig een stuk beter dan Failing Skies en 100.000 keer beter dan Revolution.
Slecht?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:21 schreef tompsv18 het volgende:
Nog nooit iets van Falling Skies gezien. Misschien toch maar een keer doen dan. Kijken of het echt zo slecht is
quote:
We wachten in spanning af.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij is binnen, over 50 minuten zal ik een oordeel vellen.
Zou wel vervelend zijn als het een blijvertje is, ben nu al in de war wanneer welke serie isquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou wel vervelend zijn als het een blijvertje is, ben nu al in de war wanneer welke serie is
Oke, leuke pilot en ik blijf kijken. En die dame![]()
![]()
Welke site is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:08 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zijn zoals je ziet prima oplossingen voor
Thanks, superhandig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Pvoesss het volgende:
Dit is http://www.tv-links.eu/ je kan zelf alles wat je kijkt er aan toevoegen en automagisch krijg je airdata in je schedule en de titel van de episode
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vond de green arrow in Smallville best wel cool. ben dus wel benieuwd naar deze serie. Komen er nog meer superhelden voor in deze serie??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met hoog 90210 gehalte. nog paar afleveringen kans geven. Hij kreeg iig wat klappen te verwerken itt person of interestquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Arkai het volgende:
Ik vind het plot jammer genoeg te veel op de verhaallijn van Batman lijken inclusief de overdreven actie en de high-tech accesoires die verwerkt zitten in pijlpunten. Al met al niet genoeg reden om niet verder te kijken maar de serie lijkt alle hollywoodclichés wel uit de kast te halen. Vooralsnog geef ik het een 6/10.
Wil je een unusual actieserie moet je Bullet in the Face proberen:quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Arkai het volgende:
Ik vind het plot jammer genoeg te veel op de verhaallijn van Batman lijken inclusief de overdreven actie en de high-tech accesoires die verwerkt zitten in pijlpunten. Al met al niet genoeg reden om niet verder te kijken maar de serie lijkt alle hollywoodclichés wel uit de kast te halen. Vooralsnog geef ik het een 6/10.
Iedereen mistquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verhaal is? Ik zie die trailer en denk: leuk dat je een boog hebt maar ik schiet je gewoon doodt
Ik zit net de eerste aflevering te kijken en inderdaad, iedereen mist. Ik vind het altijd jammer als de 'held' het niet moet hebben van zijn eigen skills maar van de incompetentie en onlogica van de tegenstand.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Prima aflevering weer.
Viel me ook in de eerste aflevering al op inderdaad dat zelfs met machinegeweren alles misgeschoten wordt. Toch ietsjes jammer
Elke week een shot dat hij 3/4 kogels uit zijn been haalt is ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Prima aflevering weer.
Viel me ook in de eerste aflevering al op inderdaad dat zelfs met machinegeweren alles misgeschoten wordt. Toch ietsjes jammer
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Grote voordeel van deze serie tot nu toe zijn Thea en Laurel
Ja of laat ze uit moeilijkere hoeken op hem schieten. Nu staan ze recht achter hem en krijgen ze er nog geen kogel in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja maar geef de baddies dan lekker handpistolen. Dan is missen iets geloofwaardiger en knip die scenes wat beter zodat het niet lijkt alsof hij volledig open staat om neergemaaid te worden.
quote:
Goede pics heb jij altijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:06 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zij trekt een partij geile koppen tijdens die laatste episode he? Wat mij part vullen ze de helft van de aflevering met headshots van haar.
Ik ben benieuwd hoe ze dat uit gaan melkenquote:
22 is wel erg veel inderdaadquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat uit gaan melken
Ja, want die zag je nog op de trap achter hem aankomen. Ze lijken wel een beetje op elkaar idd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Was dat Diggle joh? Ik dacht dat het die stiefvader was. Weird.
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar hij is gewoon te vinden op de nieuwsgroepen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, weer niet te vinden via nieuwsgroepen. Misschien ga ik dit toch maar niet volgen...
Ik krijg bij iedere die ik nu probeer te downloaden "article not found"quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar hij is gewoon te vinden op de nieuwsgroepen.
Vreemd. Bij mij deed ie het gewoon.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik krijg bij iedere die ik nu probeer te downloaden "article not found"
Dat dacht ik vorig jaar ook met Revenge, dacht dat dat een serie van 12 afleveringen zou worden, maar bleef ook leuk tot de laatste aflevering. En nu in seizoen 2 weer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat uit gaan melken
De derde episode begon vrij slecht inderdaad, maar werd daarna beter. Misschien is dit meer een serie waarbij je afleveringen achter elkaar moet kijken om het niet top of the bill isquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
Het eerste deel van de episode vond ik wat minder, maar het tweede deel maakt het meer dan goed. Vooral het einde was leuk met genoeg actie. Oliver zal nu wel samen met die Diggle een team gaan vormen. Kan wel een leuk duo worden. Ze mogen dat gezeik tussen die moeder en dochter trouwens wel weglaten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd goed...
En dan geen pics van Thea plaatsen in haar schooluniformquote:
Er zitten inderdaad wel meer foutjes inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef APK het volgende:
Probleempje --> Actiepak effe uit de vuilnisbak op de trap vissen en binnen een minuut klaar om te vechten (incl groene oogmakeup).
Echt
En ook steeds die pauzes binnen een gevecht als ze elkaar aankijken
Ik wilde dit best wel volgen, maar de karakterontwikkelingen vind ik een beetje mager
Ik ga maandag met deze screenshot naar onze P&O met de boodschap dat ik zulke chicks in mijn teams wilquote:
Laat ze het niet horen! Avengers en Iron Man zijn van Marvel, Green Arrow is van DCquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:34 schreef JDx het volgende:
heeft wel wat weg van de vele avengers, iron man, etc films.
Die chick is de dochter van Black Canary. Dus vandaar dat die ook wel lang blijft zitten. Zij neemt de rol van haar moeder over. Althans in de comics gebeurt dat. Weet niet of ze dat in de serie ook verwerken. Denk het wel aan die vechtscene te zien. Lijkt mij wel cool.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:06 schreef Styg het volgende:
Vind wel tof tot nu toe, hoop alleen niet dat het zoals bij Dexter in begin ook was, dat er hele tijd een volgende op het lijstje komt te staan. Tot nu toe zit het aardig in elkaar en voor een serie is de actie best aardig
Het lost eiland mag wel meer belicht worden dan het drama rondom die zus van die vriendin die hij toch wel gaat krijgen? (ze krijgt iig veel screentime).
Omdat het een serie is en de karakter vaak helemaal uitgelicht worden, geeft het wel een serieuzere toon aan het held zijn zoals bij Batman. Vraag me alleen of sommige dingen niet beetje teveel van het goede worden qua over de top actie/plottwists etc, dat dan botst als de makers zichzelf te serieus gaan nemen.
Als ze dat doen is er helemaal niets meer overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 13:57 schreef Symer het volgende:
Tot nu toe is het wel grappig, maar dat bad guy of the week geneuzel moeten ze snel verbeteren. Dat gaat steeds veel te makkelijk en is elke keer hetzelfde verhaaltje (bewaker lozen, muts op, beveiliging neerpijlen, rijke gast geld over laten maken naar goed doel, muts weer af).
Ik wil meer weten over dat eiland en die Others daarzo.
Omdat Arrow een superheld is die bij de justice league hoort net als batman ,supermam enzvquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:34 schreef JDx het volgende:
Nice die derde aflevering, Diggle weet het nu en dat gaat waarschijnlijk zijn maatje worden. Begin al helemaal in de serie te komen. Kan wel eens een langlopende show gaan worden, echt tof!
Ook mooi dat het niet alleen maar om "achter de boeven aan zitten" gaat, maar dat er duidelijk ook nog wel wat omheen gaat gebeuren met zijn nachtclub etc.
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook met Revenge, dacht dat dat een serie van 12 afleveringen zo
u worden, maar bleef ook leuk tot de laatste aflevering. En nu in seizoen 2 weer.
Ps. vind het sfeertje ook goed, ziet er allemaal niet goedkoop uit en heeft wel wat weg van de vele avengers, iron man, etc films.
Yepquote:Op donderdag 1 november 2012 12:14 schreef Symer het volgende:
De ontwikkelingen gaan wel lekker snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt waarschijnlijk zo'n superman save, die bodyguard trekt zijn pak aan en laat even bij een perscon zien dat ze de verkeerde hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik had ook niet verwacht dat ze nu al achter zijn identiteit zouden komen
Dit vind ik wel heel erg nice
Lekker snel inderdaad, best onverwacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat heeft Oliver in Smallville toevallig (inderdaad) wel eens gedaan om Clark Kent op die manier te redden.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef SirClark het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk zo'n superman save, die bodyguard trekt zijn pak aan en laat even bij een perscon zien dat ze de verkeerde hebben.
Smallvillequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heeft Oliver in Smallville toevallig (inderdaad) wel eens gedaan om Clark Kent op die manier te redden.
dat hoort bij superheroes..Clark Kent kamde zijn haar in een scheiding, deed zijn bril af en was Supermanquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:46 schreef JDx het volgende:
Blijf het wel belachelijk vinden dat zijn ex en nu iemand die hij dagelijks ziet hem niet kan herkennen terwijl wij als kijkers al duidelijk kunnen zien dat hij het is onder dat capuchonnetje
Verder is het natuurlijk gewoon enorm leuk vermaak. Net een lange super hero film.
wel blij met dat iemand het al weet en niet net zoals bij merlin waar na 5 seizoenen nog steeds niemand iets weetquote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Pvoesss het volgende:
Afgrijselijk ja. Ben helemaal klaar met Merlinquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wel blij met dat iemand het al weet en niet net zoals bij merlin waar na 5 seizoenen nog steeds niemand iets weet![]()
Die acteur bij die wapendeal die als eerste in elkaar geslagen werd danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Sasman het volgende:
Viel me vandaag ook op hoe slecht die acteur die Oliver vertoont wel niet is.
Zo inderdaad, met dat moment zat ik zelf ook met een blik alsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die acteur bij die wapendeal die als eerste in elkaar geslagen werd dandat was echt triest.
Verder leuke aflevering, ik blijf het wel volgen
Dat had ik ook, maar ik vond het toch wel beter worden, na afl 4 wilde ik toch graag afl 5 zien, is een goed teken, komt wel meer verhaal inquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Nickske1912 het volgende:
Gisterenavond ook maar de eerste 2 afleveringen bekeken en ik vond het eerlijk gezegd behoorlijk mwahh. Ik zal de volgende aflevering ook nog proberen maar hoop wel dat het een stuk beter wordt, want anders haak ik af.
Oke dan. Ik geef het vier afleveringen, daarna beslissen of het een go of no go wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik vond het toch wel beter worden, na afl 4 wilde ik toch graag afl 5 zien, is een goed teken, komt wel meer verhaal in
En om de vrouwelijke fans van deze serie niet teleur te stellen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
Uitermate vermakend tot nu toe en die bad guy met dat outfit en masker (Deathstroke) is behoorlijk intimiderend.
De laatste twee afleveringen waren weer prima te behappen.quote:
Deathstroke, aftreksel van Deadpool ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
En om de vrouwelijke fans van deze serie niet teleur te stellen:
[ afbeelding ].
Comics lezenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Deathstroke, aftreksel van Deadpool ?![]()
Deadpool is een kopie van Deathstroke. Dat is gewoon een gegeven. Hebben ze bij Marvel ook nooit ontkend. 'Wade Wilson' ipv 'Slade Wilson', is geen toeval ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Deathstroke, aftreksel van Deadpool ?![]()
Haha dat was idd ook iets wat ik dom vond, verder gewoon weer leuk vermaak.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:11 schreef Franktastic1984 het volgende:
Wat was de CGI van die touwen rondom die tas slecht zeg
Ik hoopte op een iets betere/ realistischere serie, maar je hebt gelijk, ik denk dat dit gewoon niet mijn serie isquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:00 schreef JDx het volgende:
Alsof Batman en Spiderman zo geloofwaardig zijn, hangen aan een draadje wat uit z'n pols komt
En die chickquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Styg het volgende:
Waarom geen nieuwe aflevering deze week eigenlijk?
Inmiddels kijk ik niet meer voor de eventuele diepgang in de serie, maar het blijft gewoon vermakelijk, er gebeuren genoeg dingen, soms beetje cheesy, maar door de snelheid wel spannend.
Heeft een van zijn ouders er niet voor gezorgd dat hij op dat eiland terecht is gekomen? Of is heel dat eiland in scene gezet voor hem? Waarom heb je anders die boot in die opslag ruimte?
Thanksgivingquote:Op donderdag 22 november 2012 20:15 schreef Styg het volgende:
Waarom geen nieuwe aflevering deze week eigenlijk?
Waahaa... in die serie is ze 17 ofzo, maar irl 24!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:43 schreef JDx het volgende:
Edit: chickS, dat zusje mag eer ook wezen!
Ik denk dat ze de crew gewoon rond willen hebben. Zodat de serie snel kan worden wat het moet zijn. Of het is gewoon een kans om makkelijk gevarieerde afleveringen te kunnen verzinnen. Echt trouw aan de comic schijnt het niet te zijn namelijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:15 schreef Styg het volgende:
Er gebeurde weer genoeg in deze aflevering, beetje te snel soms als je het mij vraagt, in begin is dat vrouwtje met die helm nog onbekend, op het einde heeft hij een maatje gevonden met hetzelfde geheim, dat ging me allemaal iets te snel, over 10 afleveringen heeft ie een hele groep mensen ofzo?
Vraag me ook echt af hoe ze dit tempo gaan volhouden als er nog meer seizoenen gaan komen.
Eiland mag meer belicht worden vind ik, mss dat zei er ook wel een connectie mee heeft.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:02 schreef Ludd het volgende:
Weer geen flash-backs naar eiland helaas. Vond dit geen boeiende afleveringen eigenlijk.
Precies dit.quote:Op zondag 9 december 2012 17:39 schreef avaz het volgende:
Kijkt makkelijk weg, ondanks de wekelijksemomenten.
Met die stem van batmanquote:Op woensdag 12 december 2012 22:14 schreef Reyad het volgende:
Erg vette serie tot dusver, heb nu al zin in de volgende aflevering! Alleen kom op, ''You have failed this city'' en dan ook nog door die Helena
Ja spoiler het even lekker baklap.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:50 schreef Friday12 het volgende:
wel een leuke twist met die 2e archer
Er zijn nog altijd koeiehollen die dat niet snappen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
usa topics moet je ook pas doorlezen als je de laatste ep hebt gezien
Tjah sorry dat ik die episode niet binnen 3 uur kan kijken nadat ie online staatquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
usa topics moet je ook pas doorlezen als je de laatste ep hebt gezien
Ditquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:02 schreef Terpentin07 het volgende:
Het kijkt wel lekker weg maar af en toe stoor ik me wel aan het amateurisme. Bvb met de pijlen van de tweede archer, eerst wordt uitgelegd uit hoe geavanceerd materiaal de pijlen bestaan en later breekt hij ze ff makkelijk af bij de hoek van een muur.
of je komt gewoon niet hier in het topic tot je het gezien hebquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja spoiler het even lekker baklap.
en het was minstens 18 uur later ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Tjah sorry dat ik die episode niet binnen 3 uur kan kijken nadat ie online staat
Ja.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
of je komt gewoon niet hier in het topic tot je het gezien heb
[..]
en het was minstens 18 uur later ofzovolgende keer doe ik het wel spoileren als die om 3 uur in de nacht uitkomt ok?
NEE...Dan moet je maar wegblijven uit het topic.quote:
helemaal niet doen de spoilers. GEEN spoilertags als het al uitgezonden is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:44 schreef Friday12 het volgende:
en het was minstens 18 uur later ofzovolgende keer doe ik het wel spoileren als die om 3 uur in de nacht uitkomt ok?
ik bedoel dat ik ze voor hem spoiler en niet in een spoiler tag zetquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
NEE...Dan moet je maar wegblijven uit het topic.
[..]
helemaal niet doen de spoilers. GEEN spoilertags als het al uitgezonden is.
evil witch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:45 schreef Ludd het volgende:
Sterke aflevering, ook met flashbacks naar eiland. Ook leuk om te zien dat 'the hood' blijkbaar toch niet onverslaanbaar is.
Ik ben het plot wel een beetje kwijt. Wat is nou precies de rol van die moeder?
Dat sowieso. Maar ik dacht eerst dat zijn achter die aanslag zat, als initiator. Hoe ik het uit de laatste aflevering begreep is dat niet zo, en heeft ze het alleen maar "lijdzaam" toegezien.quote:
Dat laatste gaat dus echt wel gebeuren. Ligt er zooooooo dik bovenopquote:Op vrijdag 14 december 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond het juist voorspelbaar wie achter de 2e archer zat, met een achternaam als Merlyn .. tja dat is dan wel meteen the Dark Archer, sowieso is Tommie daar wat te kneuzig voor en we zagen zijn vader al eerder schermen e.d.
Maar inderdaad ik heb ook zo van altijd dat amateuristische gedeelte maar ik blijf toch kijken
Ik hoop alleen niet dat ze de Spiderman/Smallville route gaan volgen dat Ollie (The Hood) zijn vader uiteindelijk vermoord dit dat en dat Tommie dan toch evil wordt en achter hem aan gaat
I know..quote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste gaat dus echt wel gebeuren. Ligt er zooooooo dik bovenop
Een gevalletje Green Goblin, jaquote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat laatste gaat dus echt wel gebeuren. Ligt er zooooooo dik bovenop
Veronica programmeert toch (voor de doelgroep) goede en langer lopende series als Person Of Interest en Hawaii 5-0.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:43 schreef PPL het volgende:
Slecht teken als het bij de SBS-groep komt.
Die zenden over het algemeen alleen nieuwe recente series uit als het snel gecancelled wordt of al is.
Dat was RTL5 en die gebruikten The Event en Terra Nova als tussendoortje in het slappe zomerseizoen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef PPL het volgende:
Ach, misschien is het gevoelsmatig.
Bad Karma of zoiets.
Ze zonden toch ook The Event en Terra Nova uit?
Het heeft even geduurt maar daar gaan we weerquote:Op zondag 13 januari 2013 14:59 schreef gotrunks het volgende:
Woot Donderdag begint het weer
"Burned"January 16, 2013
nee, het is gewoon wel aardig voor tussendoor, maar het is weer zo'n typische 1 gevaar-per-week serie.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:02 schreef RedFever007 het volgende:
Afgelopen weekend de laatste aflevering ook even gezien. Moet zeggen dat een erg gemakkelijk en leuk wegkijkende serie is maar dat daarmee ook eigenlijk alles wel gezegd isVind de setting nogal saai, voorspelbaar en onrealistisch. De acteurs zijn "mheh", vooral Laurel is nogal een miscast. Serie sterft vna de clichés zoals die IT chick
TEH FUCK!! Ollie Queen is oppermachtig, niemand herkent hem, stelt vragen etc. maaar goed, nogmaals vermakelijk serie om te kijken
Positieve aan deze serie zijn trouwens Theaen Helena
en de flashbacks naar het eiland
Afleveringen zonder de flashbacks zijn toch een stuk minder helaas
Ik blijf zeker kijken maar kan nu niet direct zeggen dat dit hoogstaande kwaliteit is
23 geloof ik, en een volgend seizoen is gezien de goede ratings ook zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef maurisioo het volgende:
Wel leuke serie. Alleen hoeveel afleveringen krijgt het seizoen en is er al bekend hoeveel seizoenen er gaan komen?
Precies mijn gedachte na de aflevering van vorige week.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik ben ook gestopt hoor, het is allemaal redelijk net niet.
Gisteren aflevering 12 (Trust but Verify) gekeken en eerlijk gezegd was het maar een matige, zo niet slechte, ep.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik ben ook gestopt hoor, het is allemaal redelijk net niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:46 schreef GooseFM het volgende:
Oops foutje xD...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat Lincoln uit Fringe?! Arrow staat altijd aan het eind van mijn 'nog te kijken'-lijstje, maar in dit geval schuift ep 11 een paar plaatsjes vooruit haha
Dat werd wel tijd. Hoop dat ze deze lijn doortrekken. Ze moeten meer karakters uitdiepen. Het schiet niet echt op.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:35 schreef drGoeroe het volgende:
Ik volg het nog, episode 12 was erg goed, eindelijk een beetje schot in major verhaallijnen (richting uncoveren wie z'n moeder is, eilandverhaal stuk concreter)
Die chick is inderdaad om op te etenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef wc-eend het volgende:
Nu ep 12 kijken.. Leuke serie...
Die blonde chick die voor Oliver wel eens wat ICT-zaken uitzoekt... Die is echt yummie
Ik heb daar een beetje mijn twijfels over. Op het eiland heb je geen idee wie de waarheid spreekt. Het kan ook gewoon dezelfde persoon zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Breuls het volgende:
Beetje jammer dat de Deathstroke eerder in het seizoen dus iemand anders was.
Nou, dat denk ik eigenlijk niet. Ik was namelijk een beetje verbaasd dat Wilson Oliver niet al herkende van eerder. En zijn uitleg verklaart dat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik heb daar een beetje mijn twijfels over. Op het eiland heb je geen idee wie de waarheid spreekt. Het kan ook gewoon dezelfde persoon zijn.
Daar heb je gelijk in, daarom stuurde Yao hem er waarschijnlijk ook heen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik eigenlijk niet. Ik was namelijk een beetje verbaasd dat Wilson Oliver niet al herkende van eerder. En zijn uitleg verklaart dat.
Nou, kennelijk was dat dus niet Deathstroke, want 'Crixus' heet Slade Wilson...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef Breuls het volgende:
Beetje jammer dat de Deathstroke eerder in het seizoen dus iemand anders was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Het is wel slecht, maar leuk /amusantquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef planethugo het volgende:
ben maandje geleden ongeveer begonnen en nu bij. Vermaak me er wel mee, het is matig geschreven, matig geacteerd maar visueel ziet het er best ok uit en het kijkt wel lekker weg. Vind het kwa schrijfwerk niet goed maar er zijn ook weer niet zo een slechte dialogen en ontwikkelingen als in bijv Falling Skies of Revolution.
Hmm, inderdaad. Geen idee hoe ik die post van jou gelezen heb dat ik dacht dat je iets anders bedoelde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 10:03 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat zeg ik toch?"Die Deathstroke" was iemand anders, oftewel niet Deathstroke. Ik ken de comics, dus de naam Slade Wilson is bij mij wel bekend.
Verrast me enigsinds maar ben er wel blij mee, goed nieuws! Hoe scoort de show in de US nu eigenlijk?quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef YourAsset het volgende:
Er komt ook een tweede seizoen van arrow. Goed nieuws dus.
Scoort super, hoogste ratings in 3jaar voor CWnetwork.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Verrast me enigsinds maar ben er wel blij mee, goed nieuws! Hoe scoort de show in de US nu eigenlijk?
Ja zeker wel, maar er zit niets "bovennatuurlijks" in.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef casper019 het volgende:
zou deze serie wat voor mij zijn als ik van supernatural/heroes/vamp diareis hou??
Het is gewoon een simpele actieserie. Maar aangezien je dat ook kan waarderen aangezien je naar Supernatural kijkt, denk ik dat je je hiermee prima vermaakt. Het is wel anders, zoals gezegd geen superkrachten. Het is meer Batman-achtig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:17 schreef casper019 het volgende:
zou deze serie wat voor mij zijn als ik van supernatural/heroes/vamp diareis hou??
Je gaat nu wel gelijk naar de laatste aflevering haha.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpele actieserie. Maar aangezien je dat ook kan waarderen aangezien je naar Supernatural kijkt, denk ik dat je je hiermee prima vermaakt. Het is wel anders, zoals gezegd geen superkrachten. Het is meer Batman-achtig.
Maar goed, je wil ook niet alles hetzelfde hebben natuurlijk.
Wat mij trouwens opgevallen is, is dat de timing kwa regie erg goed zit. Het moment waarop je de titel ziet in het begin, en de overgang van het moment dat hij inziet dat zijn moeder betrokken is bij alles en de scene dat hij bij zijn moeder is en hetzelfde als bij de anderen "you have wronged this city", maar dan nu met de naam van zijn moeder ervoor, is echt perfect gedaan.
maar er zit toch nog wel verhaal in?? tochgeen domme actie om t maar zo te noemen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je moet het niet te serieus nemen, en dan kijkt het echt wel lekker weg. Onderuitgezakt op de bank, verstand op 0 en gaan
Er zit zeker een verhaal in, verwacht niet topkwaliteit maar zeker wel iets waardoor we blijven wachten op de volgende afleveringquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:51 schreef casper019 het volgende:
[..]
maar er zit toch nog wel verhaal in?? tochgeen domme actie om t maar zo te noemen?
Dat is gewoon het sterkte aan deze serie. Kijkt lekker weg en weet je telkens weer te interesseren voor wat er de volgende keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Er zit zeker een verhaal in, verwacht niet topkwaliteit maar zeker wel iets waardoor we blijven wachten op de volgende aflevering
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef Danter het volgende:
Ik vond het ook een leuke ep! Lekker veel eiland
het enige jammere is dat je natuurlijk een romance tussen hem en de it chick echt van kilometers ver ziet aankomen en dat dat dan de reden is waardoor ze UITEINDELIJK (na veel ja,nee,ja,nee) een vast onderdeel van het "team" wordt...
Het is een superhero serie hoevaak ging batman dood in zijn films? Dus ik denk dat Oliver aka the green Arrow ook niet zo snel dood gaatquote:
Deadshot komt terug zie ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:30 schreef Franktastic1984 het volgende:
Promo voor volgende week ziet er ook weer goed uit!
Alle eps zijn goooed !quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
de laatste afleveringen zijn stukken beter geworden
En de films allemaal door Apple dan? Sowieso word je ook al kapotgegooid met de iPhone in zowel serie als film.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef Breuls het volgende:
Welnee, al die series worden tegenwoordig door Windows gesponsord.
Inderdaad, bij Hawaii Five-0 is het helemaal dramatisch opvallend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef Breuls het volgende:
Welnee, al die series worden tegenwoordig door Windows gesponsord.
o .. wait. what ??quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:07 schreef padlarf het volgende:
Overigens, Stephen Amell lijkt te veel op Chris O'Donnelmits shirt aan dan
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
o .. wait. what ??tis een andere acteur ??!
![]()
ze lijken sprekend op elkaar
Mafiameisje weet het ook. Helena heet ze?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef karton2 het volgende:
Toffe aflevering maar Oliver gaat ooit in de problemen komen omdat teveel mensen weten wie z'n alter ego is.
Tot nu toe alleen Diggle, Felicia en Tommy.
Gaat leuk worden als Moira zijn geheim te weten komt
Superheldenserie he? Clark Kent deed enkel een bril op.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef padlarf het volgende:
China White die zich vermomt door een zwarte pruik op te doen. Ik moest gniffelen
Het stoorde me ook absoluut niet, maar ik vond het wel een beetje komisch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Superheldenserie he? Clark Kent deed enkel een bril op.
Ik vind de pruik die hij op het eiland opheeft een veel sterkere vermommingquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het stoorde me ook absoluut niet, maar ik vond het wel een beetje komisch.
Ik zie de hint naar Black Canary even niet, buiten dat de 2de Laurel Lance heet dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:10 schreef drakin het volgende:
En ik denk dat binnenkort Thea en Roy er ook wel achter komen, want ja als je een geheim hebt wil je het maar al te graag met iemand delen
Ep16 was niet echt Holy Shitballs vond ik, ik denk dat het nog veel sterker kan, maar wel een mooie aflevering was het.
En de eerste hint naar Black Canary (en volgens komt Black Canary ook ooit achter Olivers geheim)
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Canary
Tja, dan kun je het beter niet gaan kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:21 schreef Daskaar het volgende:
ik ben halverwege gestopt met arrow.
het idee van een held in de stad is leuk, en de dialogen zijn prima, maar het realisme is zoek. niet alleen door het belachelijke kostuum en wapen, (ik snap dat dit uit de comic komt, maar t is alles behalve logisch) maar hij weet te veel te snel, t is me te perfect en makkelijk.
ja is ook helemaal zo. ik hou gewoon niet van 'tv' tv-series, met tv wetten en logica. dat stoort me teveel, maar t feit dak toch 7 of 8 afleveringen heb gekeken, zegt een hoop, normaal haak ik af na een halve afleveringquote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tja, dan kun je het beter niet gaan kijken.
Sowieso is het natuurlijk iets wat wel in een aflevering moet passen. Je kunt er dus niet al te diep op in gaan en ook nog eens karakterontwikkeling willen hebben. Het is natuurlijk ook geen detective serie.
Laurel werkt bij City Necessary Resource Initiative ... CNRIquote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zie de hint naar Black Canary even niet, buiten dat de 2de Laurel Lance heet dan.
Wel leuk overigens dat ze even in Bludhaven waren. Altijd leuk die comic verwijzigingen
Ik ben eindelijk bij met alle afleveringen en ik vind het steeds leuk worden. Het keek wel leuk weg als tussendoortje, maar het kon me niet echt vast houden. Het verhaal pakte niet echt.
Nu het wat uitgebreider begint te worden en er wat meer karakterontwikkeling in zit begin ik me er ook steeds meer in vast te bijten.
Dat er te veel mensen zijn die de identiteit van Oliver weten stoort mij wel enigzins. Straks dan weet zo ongeveer iedereen het. Het zou me niet verbazen als zijn nieuwe vriendinnetje en Laurel er ook nog wel achter gaan komen.
Feit dat Tommy het niet wist maakte het juist ook wel weer logisch.
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja is ook helemaal zo. ik hou gewoon niet van 'tv' tv-series, met tv wetten en logica. dat stoort me teveel, maar t feit dak toch 7 of 8 afleveringen heb gekeken, zegt een hoop, normaal haak ik af na een halve aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |