Yepquote:Op donderdag 1 november 2012 12:14 schreef Symer het volgende:
De ontwikkelingen gaan wel lekker snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt waarschijnlijk zo'n superman save, die bodyguard trekt zijn pak aan en laat even bij een perscon zien dat ze de verkeerde hebben.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik had ook niet verwacht dat ze nu al achter zijn identiteit zouden komen
Dit vind ik wel heel erg nice
Lekker snel inderdaad, best onverwacht.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Pvoesss het volgende:
Dat heeft Oliver in Smallville toevallig (inderdaad) wel eens gedaan om Clark Kent op die manier te redden.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef SirClark het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk zo'n superman save, die bodyguard trekt zijn pak aan en laat even bij een perscon zien dat ze de verkeerde hebben.
Smallvillequote:Op vrijdag 2 november 2012 08:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heeft Oliver in Smallville toevallig (inderdaad) wel eens gedaan om Clark Kent op die manier te redden.
dat hoort bij superheroes..Clark Kent kamde zijn haar in een scheiding, deed zijn bril af en was Supermanquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:46 schreef JDx het volgende:
Blijf het wel belachelijk vinden dat zijn ex en nu iemand die hij dagelijks ziet hem niet kan herkennen terwijl wij als kijkers al duidelijk kunnen zien dat hij het is onder dat capuchonnetje
Verder is het natuurlijk gewoon enorm leuk vermaak. Net een lange super hero film.
wel blij met dat iemand het al weet en niet net zoals bij merlin waar na 5 seizoenen nog steeds niemand iets weetquote:Op donderdag 1 november 2012 14:44 schreef Pvoesss het volgende:
Afgrijselijk ja. Ben helemaal klaar met Merlinquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wel blij met dat iemand het al weet en niet net zoals bij merlin waar na 5 seizoenen nog steeds niemand iets weet![]()
Die acteur bij die wapendeal die als eerste in elkaar geslagen werd danquote:Op woensdag 7 november 2012 21:27 schreef Sasman het volgende:
Viel me vandaag ook op hoe slecht die acteur die Oliver vertoont wel niet is.
Zo inderdaad, met dat moment zat ik zelf ook met een blik alsquote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die acteur bij die wapendeal die als eerste in elkaar geslagen werd dandat was echt triest.
Verder leuke aflevering, ik blijf het wel volgen
Dat had ik ook, maar ik vond het toch wel beter worden, na afl 4 wilde ik toch graag afl 5 zien, is een goed teken, komt wel meer verhaal inquote:Op donderdag 8 november 2012 11:38 schreef Nickske1912 het volgende:
Gisterenavond ook maar de eerste 2 afleveringen bekeken en ik vond het eerlijk gezegd behoorlijk mwahh. Ik zal de volgende aflevering ook nog proberen maar hoop wel dat het een stuk beter wordt, want anders haak ik af.
Oke dan. Ik geef het vier afleveringen, daarna beslissen of het een go of no go wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat had ik ook, maar ik vond het toch wel beter worden, na afl 4 wilde ik toch graag afl 5 zien, is een goed teken, komt wel meer verhaal in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |