abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 23 februari 2013 @ 20:24:13 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_123252429
Ik zag pas Sherlock Holmes heel opzichtig met een Surface tablet. Maar inderdaad, iPhones worden ook vaak nog heel expliciet in beeld genomen. Alleen echter vaak met een nagemaakte display, meer naar de stijl van de serie, en in zulke gevallen denk ik dat dat toch niet echt product placement is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_123292875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef Breuls het volgende:
Welnee, al die series worden tegenwoordig door Windows gesponsord.
Inderdaad, bij Hawaii Five-0 is het helemaal dramatisch opvallend.
  maandag 25 februari 2013 @ 01:00:58 #278
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_123311513
Tis n focking baze serie :') dat je daar uberhaupt al op let.
"Do the monkey with me"
pi_123319423
Het is gewoon over the top product placement. "Oh, I can easily zoom into his location on my Windows phone" (Hawaii Five-0), gaat een beetje te ver. Arrow is ook al bijna op dat niveau. Vind het een leuke serie en wil elke keer wel de volgende episode bekijken, maar het is lang zo goed niet als bijv. Heroes, IMHO.
  maandag 25 februari 2013 @ 12:21:11 #280
177948 Daskaar
cake or death?
pi_123320096
ik ben halverwege gestopt met arrow.
het idee van een held in de stad is leuk, en de dialogen zijn prima, maar het realisme is zoek. niet alleen door het belachelijke kostuum en wapen, (ik snap dat dit uit de comic komt, maar t is alles behalve logisch) maar hij weet te veel te snel, t is me te perfect en makkelijk.
  maandag 25 februari 2013 @ 19:06:01 #281
370431 drakin
vurig typje
pi_123335435
Hij kijkt tv en heeft een boekje waar het in opgeschreven staat?

O ja en dwingt mensen gewoon om alles op te biechten, tja zo kom je dingen te weten.

Maar ja, het hoeft voor mij ook niet altijd zo super realistisch te zijn, het kijkt ook wel 'lekker' weg.

Ben zelf stripliefhebber + boogschutter, dat helpt misschien ook wel.

En nieuwe aflevering ziet er echt cool uit:

http://www.greenarrowtv.c(...)rights-trailer/13468

Volgens hoofdrolspeler Stephen Amell had deze aflevering eigenlijk Holy Shitballs moeten heten ipv Dead to Rights
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 27 februari 2013 @ 01:02:58 #282
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123395804
Ik ben laatst ook begonnen met kijken, leuke serie. Af een toe een korreltje zout erbij, dan is het prima.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 27 februari 2013 @ 01:07:39 #283
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123395933
Overigens, Stephen Amell lijkt te veel op Chris O'Donnel :') mits shirt aan dan
Ok stelletje hokboeren
pi_123405417
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 01:07 schreef padlarf het volgende:
Overigens, Stephen Amell lijkt te veel op Chris O'Donnel :') mits shirt aan dan
o .. wait. what ?? :') tis een andere acteur ??! _O-
ze lijken sprekend op elkaar _O-
pi_123405574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

o .. wait. what ?? :') tis een andere acteur ??! _O-
ze lijken sprekend op elkaar _O-

pi_123405648
thx for the fotoos :') ja chris is ondertussen wel duidelijk ouder geworden, wat logisch is, maar toch, ik dacht idd dat ik naar chris zat te kijken , al die aflleveringen lang :')
pi_123441191
Damn die lijken idd behoorlijk op elkaar als je Chris 10 jaar terug bekijkt, en de abs komen zelfs overeen als je dit clipje bekijkt:

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_123444390
ook alles gezien, vind het de laatste afleveringen wel beter worden. Ook door aangename toevoegingen als Crixus van Spartacus en Gaius Baltar van BSG.

Gewoon een prima tussendoortje waar je ook af en toe even op je telefoon kan kijken tussendoor zonder dat je iets mist :P
pi_123445893
Episode 16 maakt de serie gewoon nog beter *O*
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:30:38 #290
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123448774
China White die zich vermomt door een zwarte pruik op te doen. Ik moest gniffelen :')
Ok stelletje hokboeren
pi_123457715
Toffe aflevering maar Oliver gaat ooit in de problemen komen omdat teveel mensen weten wie z'n alter ego is.
Tot nu toe alleen Diggle, Felicia en Tommy.
Gaat leuk worden als Moira zijn geheim te weten komt :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:16:01 #292
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123460542
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef karton2 het volgende:
Toffe aflevering maar Oliver gaat ooit in de problemen komen omdat teveel mensen weten wie z'n alter ego is.
Tot nu toe alleen Diggle, Felicia en Tommy.
Gaat leuk worden als Moira zijn geheim te weten komt :')
Mafiameisje weet het ook. Helena heet ze?
Ok stelletje hokboeren
pi_123465556
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef padlarf het volgende:
China White die zich vermomt door een zwarte pruik op te doen. Ik moest gniffelen :')
Superheldenserie he? Clark Kent deed enkel een bril op.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:06:08 #294
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123465580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef drakin het volgende:

[..]

Superheldenserie he? Clark Kent deed enkel een bril op.
Het stoorde me ook absoluut niet, maar ik vond het wel een beetje komisch.
Ok stelletje hokboeren
pi_123465745
En ik denk dat binnenkort Thea en Roy er ook wel achter komen, want ja als je een geheim hebt wil je het maar al te graag met iemand delen :P

Ep16 was niet echt Holy Shitballs vond ik, ik denk dat het nog veel sterker kan, maar wel een mooie aflevering was het.
En de eerste hint naar Black Canary (en volgens komt Black Canary ook ooit achter Olivers geheim)
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Canary
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_123465800
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef padlarf het volgende:

[..]

Het stoorde me ook absoluut niet, maar ik vond het wel een beetje komisch.
Ik vind de pruik die hij op het eiland opheeft een veel sterkere vermomming :D
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 4 maart 2013 @ 20:10:43 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123630929
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:10 schreef drakin het volgende:
En ik denk dat binnenkort Thea en Roy er ook wel achter komen, want ja als je een geheim hebt wil je het maar al te graag met iemand delen :P

Ep16 was niet echt Holy Shitballs vond ik, ik denk dat het nog veel sterker kan, maar wel een mooie aflevering was het.
En de eerste hint naar Black Canary (en volgens komt Black Canary ook ooit achter Olivers geheim)
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Canary
Ik zie de hint naar Black Canary even niet, buiten dat de 2de Laurel Lance heet dan.
Wel leuk overigens dat ze even in Bludhaven waren. Altijd leuk die comic verwijzigingen :)

Ik ben eindelijk bij met alle afleveringen en ik vind het steeds leuk worden. Het keek wel leuk weg als tussendoortje, maar het kon me niet echt vast houden. Het verhaal pakte niet echt.
Nu het wat uitgebreider begint te worden en er wat meer karakterontwikkeling in zit begin ik me er ook steeds meer in vast te bijten.

Dat er te veel mensen zijn die de identiteit van Oliver weten stoort mij wel enigzins. Straks dan weet zo ongeveer iedereen het. Het zou me niet verbazen als zijn nieuwe vriendinnetje en Laurel er ook nog wel achter gaan komen.
Feit dat Tommy het niet wist maakte het juist ook wel weer logisch.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 maart 2013 @ 20:15:24 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_123631277
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 12:21 schreef Daskaar het volgende:
ik ben halverwege gestopt met arrow.
het idee van een held in de stad is leuk, en de dialogen zijn prima, maar het realisme is zoek. niet alleen door het belachelijke kostuum en wapen, (ik snap dat dit uit de comic komt, maar t is alles behalve logisch) maar hij weet te veel te snel, t is me te perfect en makkelijk.
Tja, dan kun je het beter niet gaan kijken.
Sowieso is het natuurlijk iets wat wel in een aflevering moet passen. Je kunt er dus niet al te diep op in gaan en ook nog eens karakterontwikkeling willen hebben. Het is natuurlijk ook geen detective serie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 maart 2013 @ 20:26:03 #299
177948 Daskaar
cake or death?
pi_123631994
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tja, dan kun je het beter niet gaan kijken.
Sowieso is het natuurlijk iets wat wel in een aflevering moet passen. Je kunt er dus niet al te diep op in gaan en ook nog eens karakterontwikkeling willen hebben. Het is natuurlijk ook geen detective serie.
ja is ook helemaal zo. ik hou gewoon niet van 'tv' tv-series, met tv wetten en logica. dat stoort me teveel, maar t feit dak toch 7 of 8 afleveringen heb gekeken, zegt een hoop, normaal haak ik af na een halve aflevering :)
  maandag 4 maart 2013 @ 23:04:57 #300
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_123642507
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zie de hint naar Black Canary even niet, buiten dat de 2de Laurel Lance heet dan.
Wel leuk overigens dat ze even in Bludhaven waren. Altijd leuk die comic verwijzigingen :)

Ik ben eindelijk bij met alle afleveringen en ik vind het steeds leuk worden. Het keek wel leuk weg als tussendoortje, maar het kon me niet echt vast houden. Het verhaal pakte niet echt.
Nu het wat uitgebreider begint te worden en er wat meer karakterontwikkeling in zit begin ik me er ook steeds meer in vast te bijten.

Dat er te veel mensen zijn die de identiteit van Oliver weten stoort mij wel enigzins. Straks dan weet zo ongeveer iedereen het. Het zou me niet verbazen als zijn nieuwe vriendinnetje en Laurel er ook nog wel achter gaan komen.
Feit dat Tommy het niet wist maakte het juist ook wel weer logisch.
Laurel werkt bij City Necessary Resource Initiative ... CNRI ;)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')