abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118420276
Was dat Diggle joh? Ik dacht dat het die stiefvader was. Weird.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_118420504
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Was dat Diggle joh? Ik dacht dat het die stiefvader was. Weird.
Ja, want die zag je nog op de trap achter hem aankomen. Ze lijken wel een beetje op elkaar idd.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 00:37:48 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_118445480
Ik vind het een soort stripverhaal en een beetje een kinderserie :D
Tering, wat slecht _O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_118463686
Fuck, weer niet te vinden via nieuwsgroepen. Misschien ga ik dit toch maar niet volgen...
pi_118463776
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Fuck, weer niet te vinden via nieuwsgroepen. Misschien ga ik dit toch maar niet volgen...
Ik weet niet hoe jij zoekt, maar hij is gewoon te vinden op de nieuwsgroepen.
pi_118464098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij zoekt, maar hij is gewoon te vinden op de nieuwsgroepen.
Ik krijg bij iedere die ik nu probeer te downloaden "article not found"
pi_118464247
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Ik krijg bij iedere die ik nu probeer te downloaden "article not found"
Vreemd. Bij mij deed ie het gewoon.
pi_118472776
Nice die derde aflevering, Diggle weet het nu en dat gaat waarschijnlijk zijn maatje worden. Begin al helemaal in de serie te komen. Kan wel eens een langlopende show gaan worden, echt tof!

Ook mooi dat het niet alleen maar om "achter de boeven aan zitten" gaat, maar dat er duidelijk ook nog wel wat omheen gaat gebeuren met zijn nachtclub etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef APK het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe ze dat uit gaan melken :o
Dat dacht ik vorig jaar ook met Revenge, dacht dat dat een serie van 12 afleveringen zou worden, maar bleef ook leuk tot de laatste aflevering. En nu in seizoen 2 weer.

Ps. vind het sfeertje ook goed, ziet er allemaal niet goedkoop uit en heeft wel wat weg van de vele avengers, iron man, etc films.

[ Bericht 27% gewijzigd door JDx op 26-10-2012 20:43:49 ]
pi_118482620
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef tompsv18 het volgende:
Het eerste deel van de episode vond ik wat minder, maar het tweede deel maakt het meer dan goed. Vooral het einde was leuk met genoeg actie. Oliver zal nu wel samen met die Diggle een team gaan vormen. Kan wel een leuk duo worden. Ze mogen dat gezeik tussen die moeder en dochter trouwens wel weglaten.
De derde episode begon vrij slecht inderdaad, maar werd daarna beter. Misschien is dit meer een serie waarbij je afleveringen achter elkaar moet kijken om het niet top of the bill is :').
pi_118482962
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Altijd goed...
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Die nerdin :').
En dan geen pics van Thea plaatsen in haar schooluniform ;( -O-
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_118482973
Vind wel tof tot nu toe, hoop alleen niet dat het zoals bij Dexter in begin ook was, dat er hele tijd een volgende op het lijstje komt te staan. Tot nu toe zit het aardig in elkaar en voor een serie is de actie best aardig

Het lost eiland mag wel meer belicht worden dan het drama rondom die zus van die vriendin die hij toch wel gaat krijgen? (ze krijgt iig veel screentime).

Omdat het een serie is en de karakter vaak helemaal uitgelicht worden, geeft het wel een serieuzere toon aan het held zijn zoals bij Batman. Vraag me alleen of sommige dingen niet beetje teveel van het goede worden qua over de top actie/plottwists etc, dat dan botst als de makers zichzelf te serieus gaan nemen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 00:29:37 #89
6941 APK
Factual, I think.
pi_118483984
Probleempje --> Actiepak effe uit de vuilnisbak op de trap vissen en binnen een minuut klaar om te vechten (incl groene oogmakeup).
Echt :D

En ook steeds die pauzes binnen een gevecht als ze elkaar aankijken :D

Ik wilde dit best wel volgen, maar de karakterontwikkelingen vind ik een beetje mager :+
pi_118488770
Ik verwacht ook niet dat het heel diepgaand gaat worden, sowieso die stem niet herkennen en dat gezicht niet als je iemand elke dag ziet. Maarja, daar moet je maar doorheen kijken.
pi_118489534
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:29 schreef APK het volgende:
Probleempje --> Actiepak effe uit de vuilnisbak op de trap vissen en binnen een minuut klaar om te vechten (incl groene oogmakeup).
Echt :D

En ook steeds die pauzes binnen een gevecht als ze elkaar aankijken :D

Ik wilde dit best wel volgen, maar de karakterontwikkelingen vind ik een beetje mager :+
Er zitten inderdaad wel meer foutjes in _O-.

Zelfs Burn Notice lijkt uitermate professioneel vergeleken met Arrow, maar desalniettemin is het vooralsnog niet onaardig om Arrow te volgen.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:14:10 #92
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_118493776
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 23:56 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Die nerdin :').
Ik ga maandag met deze screenshot naar onze P&O met de boodschap dat ik zulke chicks in mijn teams wil ;). Ze doet me wel erg denken aan een PMO'er die we gehad hebben :P.

Ik blijf de serie leuk vinden. Het is gewoon een bewegende comic. Meer moet het ook niet zijn :). Met alle karakterplaatsing (zoals Felicity Smoak) enzo denk ik wel dat ze Smallville-ambities hebben. Geeft ook niet.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:21:39 #93
28033 Pek
je moet wat
pi_118494034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:34 schreef JDx het volgende:
heeft wel wat weg van de vele avengers, iron man, etc films.
Laat ze het niet horen! Avengers en Iron Man zijn van Marvel, Green Arrow is van DC :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_118495115
Tot nu toe is het wel grappig, maar dat bad guy of the week geneuzel moeten ze snel verbeteren. Dat gaat steeds veel te makkelijk en is elke keer hetzelfde verhaaltje (bewaker lozen, muts op, beveiliging neerpijlen, rijke gast geld over laten maken naar goed doel, muts weer af).

Ik wil meer weten over dat eiland en die Others daarzo.
pi_118519438
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 00:06 schreef Styg het volgende:
Vind wel tof tot nu toe, hoop alleen niet dat het zoals bij Dexter in begin ook was, dat er hele tijd een volgende op het lijstje komt te staan. Tot nu toe zit het aardig in elkaar en voor een serie is de actie best aardig

Het lost eiland mag wel meer belicht worden dan het drama rondom die zus van die vriendin die hij toch wel gaat krijgen? (ze krijgt iig veel screentime).

Omdat het een serie is en de karakter vaak helemaal uitgelicht worden, geeft het wel een serieuzere toon aan het held zijn zoals bij Batman. Vraag me alleen of sommige dingen niet beetje teveel van het goede worden qua over de top actie/plottwists etc, dat dan botst als de makers zichzelf te serieus gaan nemen.
Die chick is de dochter van Black Canary. Dus vandaar dat die ook wel lang blijft zitten. Zij neemt de rol van haar moeder over. Althans in de comics gebeurt dat. Weet niet of ze dat in de serie ook verwerken. Denk het wel aan die vechtscene te zien. Lijkt mij wel cool.
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:55:21 #96
6941 APK
Factual, I think.
pi_118519587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 13:57 schreef Symer het volgende:

Tot nu toe is het wel grappig, maar dat bad guy of the week geneuzel moeten ze snel verbeteren. Dat gaat steeds veel te makkelijk en is elke keer hetzelfde verhaaltje (bewaker lozen, muts op, beveiliging neerpijlen, rijke gast geld over laten maken naar goed doel, muts weer af).

Ik wil meer weten over dat eiland en die Others daarzo.
Als ze dat doen is er helemaal niets meer over :P
pi_118524573
Het zijn echt Batman villains :o

Deadshot :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118552825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 20:34 schreef JDx het volgende:
Nice die derde aflevering, Diggle weet het nu en dat gaat waarschijnlijk zijn maatje worden. Begin al helemaal in de serie te komen. Kan wel eens een langlopende show gaan worden, echt tof!

Ook mooi dat het niet alleen maar om "achter de boeven aan zitten" gaat, maar dat er duidelijk ook nog wel wat omheen gaat gebeuren met zijn nachtclub etc.

[..]

Dat dacht ik vorig jaar ook met Revenge, dacht dat dat een serie van 12 afleveringen zo
u worden, maar bleef ook leuk tot de laatste aflevering. En nu in seizoen 2 weer.

Ps. vind het sfeertje ook goed, ziet er allemaal niet goedkoop uit en heeft wel wat weg van de vele avengers, iron man, etc films.
Omdat Arrow een superheld is die bij de justice league hoort net als batman ,supermam enzv
pi_118553979
Ahhh ok, nou ik had er nog nooit van gehoord, dacht dat het een nieuw iets was.
pi_118618847
Ik vind het een beetje cheesy worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')