abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:19:01 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117992557
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
Het hedendaagse concertpubliek bestaat dan ook voor 80% uit vervelende hipsters die niets met de muziek hebben.
ja waarom moet iedereen eigenlijk de hele tijd met zn mobiel bezig zijn.. je staat bij een freaking concert ... :N dat snap ik echt niet hoor het hele concert door een mobiel volgen...

Ik vond het publiek ook nogal klap-happy kom op zeg meeklappen ik sta niet bij tros muziekfeest op het plein....

Dat was voor mij echt de grootste tegenvaller het publiek. er waren momenten dat me daar niet aan kon onttrekken en dat doet afbreuk aan de concertervaring.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:19:59 #202
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_117992599
Het was voor mij het eerste Radioheadconcert dat ik bezocht. Ik ben niet echt een fan, maar je moet ooit in je leven bij een Radioheadconcert zijn geweest. Ik kan een aantal nummers bijzonder goed waarderen, maar dat zijn dan vooral de elektronisch nummers. Ik was daarom ook bijzonder tevreden over de tweede encore.Aangezien ik dus wat meer thuis ben in het elektronische genre kon ik Caribou dan ook waarderen, hoewel de zang daarvan te wensen over liet.

Ik stond denk ik zo'n 20 meter van het podium en vrij centraal. In eerste instantie was ik met 2 vrienden, waarvan één helemaal Radioheadgestoord is. Het hele concert heb ik echter in mijn eentje gevolgd omdat deze vrienden het verstandig vonden om 10 minuten voor het begin nog een biertje te halen en een snelle plas te doen :') Het was op mijn plek zo opgepropt en totaal niet chill. Bij tijd en wijlen zelfs benauwd, vandaar dat er ook een meisje vlak naast me was flauwgevallen.

Aangezien ik dus niet goed bekend ben met hun werk (afgezien van KoL, Kid A, en de 'bekendere nummers') overdrijf ik niet als ik zeg dat ik 60% vd nummers niet herkende. Daardoor kon ik de zang totaal niet volgen, terwijl iedereen om mij heen stond mee te blèren. Dat was op zich geen probleem, omdat deze gasten zo belachelijk muzikaal zijn, dat je alsnog verrast wordt met allerlei beats e.d. en je je dus prima kan vermaken met de muziek alleen.

Na de eerste encore heb ik mij een weg gebaand door de menigte om nog een biertje te scoren en heb het restant vanaf de zijkant gevolgd, waar het even goed vertoeven was en ik zelfs nog een paar pasjes kon doen op EIIRP. Hoogtepunten voor mij waren dus Bloom, Lotus Flower, EIIRP en Idioteque. Of ik de volgende weer zou gaan weet ik niet. Ik ging nu puur vanwege KoL, de niet-elektronisch nummers van Radiohead kunnen me weinig boeien.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:22:39 #203
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117992704
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Omdat ik geen aso ben die midden in het concert nog door het publiek gaat zitten beuken. Normaalgesproken zou ik dat zo doen, maar niet in deze setting.

Dat hoeft normaal ook niet. Bij een gemiddeld concert kun je zonder duwen en trekken je redelijk over de zaal bewegen.. maar dit publiek leek niemand iets te gunnen. Ik werd zelfs boos aangekeken als ik mensen er netjes erlangs liet (zoals het hoort imo)

Ik denk echt dat ze de capaciteit een beetje hebben overschat.
pi_117992832
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond het concert tof, maar het publiek krijgt een dikke min, wat een opgefokte sfeer zeg. Geduw en getrek.... mensen die heel moeilijk mensen die met een biertje rondlopen proberen te blokkeren.
Dat slagveld bij de jassen was zo sneu dat het hilarisch werd. Dat opgefokte geduw en getrek was daar echt in het kwadraat tot de macht 7 plus 1000. Ik kreeg er de slappe lach van (incluis wat mensen om me heen die het ook wel amusant vonden), maar eigenlijk was het om te huilen: kerels die lomp met hun schouders je probeerden weg te duwen, als er iemand met zijn jas wegliep als een stel wolven op die ene vrije centimeter duiken. Stelletje randdebielen. :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:25:51 #205
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_117992836
Waar ik stond was het publiek gewoon normaal. Heb me er niet aan geërgerd. Vond het echt te gek.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:25:52 #206
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_117992838
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat hoeft normaal ook niet. Bij een gemiddeld concert kun je zonder duwen en trekken je redelijk over de zaal bewegen.. maar dit publiek leek niemand iets te gunnen. Ik werd zelfs boos aangekeken als ik mensen er netjes erlangs liet (zoals het hoort imo)

Ik denk echt dat ze de capaciteit een beetje hebben overschat.
Het was idd een beetje een opgefokt publiek, behoorlijk sfeerloos ook. Daarnaast zoals ik al opmerkt had je totaal geen bewegingsvrijheid, ik voelde me een sardientje in blik. Ik zou de volgende voor een zitplek gaan of een staplek ergens aan de zijkanten bij de deuren.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:26:38 #207
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_117992852
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:25 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Dat slagveld bij de jassen was zo sneu dat het hilarisch werd. Dat opgefokte geduw en getrek was daar echt in het kwadraat tot de macht 7 plus 1000. Ik kreeg er de slappe lach van (incluis wat mensen om me heen die het ook wel amusant vonden), maar eigenlijk was het om te huilen: kerels die lomp met hun schouders je probeerden weg te duwen, als er iemand met zijn jas wegliep als een stel wolven op die ene vrije centimeter duiken. Stelletje randdebielen. :')
Daarom kluisjes ^O^
pi_117992866
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:25 schreef jrk1990 het volgende:

[..]

Het was idd een beetje een opgefokt publiek, behoorlijk sfeerloos ook. Daarnaast zoals ik al opmerkt had je totaal geen bewegingsvrijheid, ik voelde me een sardientje in blik. Ik zou de volgende voor een zitplek gaan of een staplek ergens aan de zijkanten bij de deuren.
Je zou kunnen zeggen 'Packt Like Sardines In A Crushed Tin Box'.

*Padampamtsj
pi_117992899
Dat collectief meeklappen uit de maat ook :p
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:28:24 #210
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_117992917
quote:
6s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen 'Packt Like Sardines In A Crushed Tin Box'.

*Padampamtsj
Zoals ik al zei, ben ik totaal niet thuis in het werk van Radiohead :') :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:30:40 #211
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117993000
quote:

[..]

Ja idd belachelijk, blijkbaar stond ik aan de verkeerde kant van de gaderobe (mijn vriendin zei later dat het aan de ander kant sneller ging) maar ik heb daar een half uur in de rij gestaan... en idd mensen die eruit willen met hun jas niet doorlaten :N
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:30:55 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117993009
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

dat ligt meer aan het ziggodome barpersoneel dan aan de grote van de zaal... brr wat prut bar personeel... en aan de opgefokte houding van het publiek... ik kom wel vaker bij volle metal concerten daar laat iedereen je er gezellig langs en zegt men zelfs sorry als jij op hun tenen gaat staan... dit publiek was gewoon over het algemeen heeeeel vervelend (ik denk dat radiohead te hip is voor mij) (dit soort problemen had ik niet bij uitverkochte shows van depeche mode en the cure in ahoy... maar ahoy is ook nog weer een tikkie groter geloof ik)
In Ahoy passen twee keer zo weinig mensen heur. ;)
Op mijn tribune was de sfeer prima. De mensen die in mijn buurt zaten, kwamen allemaal om te kijken en luisteren. Als je vlak naast zo'n groepje staat dat een concert vooral beschouwt als een gezellig uitje met nog wat muziek erbij, dan is dat wel balen ja. Wel bij een band als Radiohead.
Het is ook wel herkenbaar, dat groepsgedrag. Dan heb je al acht bier op als het concert begint,en zit iedereen tegen elkaar aan te kwaken. Ik was gisteren alleen, en dat beviel eigenlijk veel beter dan ik had verwacht. Voor herhaling vatbaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:33:54 #213
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117993115
Ik heb niet heel erg last van het publiek gehad. Naast me stond wel een stel wat volgens mij aan de drugs was want ze stonden af en toe iets te enthousiast te springen en te fistpumpen :') Maar ach, ik heb liever een stel dat uit hun dak gaat dan van die zure mensen die je inderdaad er niet langs willen laten ofzo :X

Overigens heb ik alleen maar goede ervaringen met het publiek. Ik was vlak voor het begon naar de WC geweest en toen ik terugkwam kon ik mijn groepje niet meer vinden ;( Diverse mensen gingen me helpen met zoeken ("hoe zien ze eruit dan? Wat hebben ze aan? O+ ) en ik mocht zelfs de telefoon van een meisje lenen om even mijn vriendje te bellen. Geen problemen gehad dus met het publiek, ik vond iedereen liev O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:34:11 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117993128
quote:

[..]

Toch echt een hele andere ervaring gehad op de eerste ring. Het is er misschien ietsje saaier, maar dat sneue lompe asovolk zie je er nauwelijks. Bij bar, jassen en toiletten werd normaal gedaan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_117993256
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch echt een hele andere ervaring gehad op de eerste ring. Het is er misschien ietsje saaier, maar dat sneue lompe asovolk zie je er nauwelijks. Bij bar, jassen en toiletten werd normaal gedaan.
Kan ik me wel voorstellen. Heb ook een paar keer gezeten bij concerten en over het algemeen zijn de mensen daar een stuk rustiger en komen ook om daadwerkelijk te luisteren. Misschien dat het ietwat passieve van zitten eraan bijdraagt, ik weet het niet.
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:38:17 #216
141482 Q.
JurassiQ
pi_117993290
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je zit kan je gewoon op je jas gaan zitten, scheelt weer vervelende garderobes. Toch een voordeel tov staanplaatsen. :7
For great justice!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:39:47 #217
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117993346
Ik heb laatst bij dead can dance gezeten maar dan krijg je echt een houten kont... ik sta liever... en het kan best bij de meeste concerten heb ik geen problemen...
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:40:05 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_117993362
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:30 schreef Gert het volgende:

[..]

De capaciteit van de Ziggo Dome is ongeveer hetzelfde als die van (de grote zaal van) Ahoy hoor.
For great justice!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:40:26 #219
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117993377
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Oh het oogt een stuk kleiner eigenlijk :D

quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef Q. het volgende:

[..]

De capaciteit van de Ziggo Dome is ongeveer hetzelfde als die van (de grote zaal van) Ahoy hoor.
en het oogt een stuk kleiner ;)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:45:00 #220
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117993569
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:21 schreef thettes het volgende:
Geluid was matig, de band niet volgens mij. Setlist was ook wel okee.
Geluid vond ik erg goed. Zat 2e ring maar voor zo'n grote zaal vind ik het meer dan uitstekend geluid. Was wel wat aan de harde kant, maar daarom gelukkig doppen mee genomen. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Slobeend op 15-10-2012 12:53:02 ]
pi_117993714
Maar wat kwam Ful Stop hard zeg 8-)

(niet mijn filmpje)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 12:50:14 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117993780
quote:
3s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik loop achter inderdaad. Het sportpaleis is in 2010 verbouwd en kan nu 15:000 man kwijt, lees ik.
Waarschijnlijk zal dat met concerten wel nog wat minder zijn (de ringgedeelten achter het podium vallen af)

quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb laatst bij dead can dance gezeten maar dan krijg je echt een houten kont... ik sta liever... en het kan best bij de meeste concerten heb ik geen problemen...
De Ziggo stoeltjes hebben een zacht zitvlak. c_/ ;)
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:00:42 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117994141
Wel grappig hoe dat werkt: ik vond King of Limbs niet zoveel aan behalve Bloom en Lotus Flower maar nu ik hem weer hoor na het concert vind ik hem een stuk beter :D O+ Zo werkt dat vaak wel bij mij met platen die ik minder vind, dan komt het live pas echt aan ofzo :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:01:18 #224
52513 whosvegas
The Trickster
pi_117994158
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:26 schreef jrk1990 het volgende:

[..]

Daarom kluisjes ^O^
Kluisjes, inderdaad ^O^
Bij Pearl Jam had ik mijn jas ook in een kluisje, daar is het na afloop gewoon rustig en je kan gewoon je jas ophalen.
Are you nuts??
pi_117994251
Pfff, wat een wisselende reacties zeg. Maar ik ben wel blij dat ik naar Antwerpen ga donderdag. Amsterdam is een leuke stad, maar voor grotere concerten moet je er niet zijn, Arena en HMH zijn ruk en nu Ziggo dus blijkbaar ook.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:05:18 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_117994308
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff, wat een wisselende reacties zeg. Maar ik ben wel blij dat ik naar Antwerpen ga donderdag. Amsterdam is een leuke stad, maar voor grotere concerten moet je er niet zijn, Arena en HMH zijn ruk en nu Ziggo dus blijkbaar ook.
Ziggo is niet ruk.
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:05:21 #227
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_117994309
Ziggo is helemaal niet ruk. Net wie je geloofd...
pi_117994420
Ja, ik ben er zelf nooit geweest, dus kan niet echt oordelen. Maar als je dit hier allemaal zo leest over het geluid en zo. Maar na het concert van Pearl Jam hoorde ik wel bijna alleen positieve reacties. Nou ja, zal er zelf nog ooit wel achter komen. Of misschien ook niet, ga eigenlijk steeds meer naar Duitsland en Belgie voor concerten.
pi_117994517
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef peaceman het volgende:
Ik vond het ook niet slecht, prima zaal ook. Stond wellicht wat te vol (1000 kaartjes minder verkopen en het is al acceptabeler bijvoorbeeld)...maar ik ben verbaasd dat iedereen het geluid goed vond gisteren, voor een band als Radiohead. Ik vond het zo slecht! 2 drummers leuk, maar ik hoorde de drum niet. Gitaren? werden ze gebruikt? ohja, bij wat akoestische nummers aan het eind hoorde ik ineens wat...

Maar goed, geen idee of het nou aan mij lag of aan de zaal hoor. Maar elektronische Radiohead vind ik persoonlijk gewoon niet geschikt voor deze zaal. Hier zal Muse waarschijnlijk fantastisch zijn straks in December, maar Radiohead? En Pearl Jam hoorde ik inderdaad ook louter positieve reacties. Van die harde gitaar-rock gaat wel. De oude nummers van Radiohead met wat meer gitaar en wat minder rare beats vond ik gister de beste nummers, die kon ik nog redelijk verstaan.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_117994613
quote:
't was gisteravond, waar ik stond, wel ruk qua geluid. Kan er niks beters van maken. En ik kom ook wel eens in de bierhal en ook daar klaag ik nooit. Dus het zeiken zit me niet in de genen ofzo :P
pi_117994615
Deze lichtshow kan toch nooit in een HMH ofzo.

Radiohead gaat prima in een grote zaal.
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:16:02 #232
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117994697
Vanaf waar ik zat kreeg ik juist de indruk dat het staande publiek heel erg tam was...
Zag nauwelijks mensen bewegen.
Alleen bij de wildere nummers zag ik zo nu en dan wat hoofdjes op en neer gaan...

Maar misschien kwam dat ook omdat ze zich simpelweg niet konden bewegen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_117994780
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom is HMH nu weer ruk? :{
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:19:24 #234
141482 Q.
JurassiQ
pi_117994809
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:16 schreef DO2 het volgende:
Vanaf waar ik zat kreeg ik juist de indruk dat het staande publiek heel erg tam was...
Alleen bij de wildere nummers zag ik zo nu en dan wat hoofdjes op en neer gaan...

Tijdens Idioteque was het publiek op de eerste ring een heel stuk bewegelijker en enthousiaster dan de hele zaal bij elkaar. :')
For great justice!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:20:45 #235
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_117994857
quote:

Dit

quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef Q. het volgende:
Tijdens Idioteque was het publiek op de eerste ring een heel stuk bewegelijker en enthousiaster dan de hele zaal bij elkaar. :')
En dit
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:23:10 #236
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117994956
't Waren ook comfortabele stoeltjes, trouwens.
pi_117994983
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Waarom is HMH nu weer ruk? :{
Een van de minst sfeervolle zalen waar ik ooit geweest ben. Het geluid is meestal wel goed. Vies bier, onkundig barpersoneel en slechte voorzieningen. Maar gelukkig kom ik er niet zo veel meer. Artiesten die daar komen spelen meestal ook wel in Vorst Nationaal of Palladium.
pi_117995013
quote:

Ja, dat kwam omdat je je niet kon bewegen. Ik heb het hele concert met mijn handen in mijn zakken gestaan omdat ik ze nergens anders kwijt kon.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:31:06 #239
52513 whosvegas
The Trickster
pi_117995245
quote:
En HMH ook niet :)
Are you nuts??
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:35:50 #240
123170 alors
zlata1234
pi_117995432
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, dat kwam omdat je je niet kon bewegen. Ik heb het hele concert met mijn handen in mijn zakken gestaan omdat ik ze nergens anders kwijt kon.
Dit ja, ik heb vaak gestaan maar nog nooit zo hutje mutje opeengepakt... en ik stond niet eens vooraan.

Ik weet niet hoe het achteraan was, misschien teveel kaarten verkocht of iedereen ging dringen door het slechte zicht, maar het heeft niet bijgedragen aan mijn positieve ervaring van de Ziggodome.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:39:55 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117995577
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef alors het volgende:

[..]

Dit ja, ik heb vaak gestaan maar nog nooit zo hutje mutje opeengepakt... en ik stond niet eens vooraan.

Ik weet niet hoe het achteraan was, misschien teveel kaarten verkocht of iedereen ging dringen door het slechte zicht, maar het heeft niet bijgedragen aan mijn positieve ervaring van de Ziggodome.
Dit inderdaad.
pi_117995683
En als ze dan ook nog pillen aan het slikken zijn, wiet aan het roken zijn (ik had een constant rookgordijn dat stonk voor mijn neus, en nee het waren niet de lichteffecten van Radiohead) en gewoon keihard lomp door het publiek komen beuken als het concert al begonnen is...dan doet dat ook echt afbreuk aan mijn ervaring van dit concert.

Het was gewoon een aaneensluiting van net wat te veel tegenvallende dingen. Want ik doe wel alsof het concert zo verschrikkelijk slecht was, maar dat was het niet. Volgende keer lekker zitplaatsen :Y
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:45:48 #243
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117995797
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:42 schreef Norrage het volgende:
En als ze dan ook nog pillen aan het slikken zijn, wiet aan het roken zijn (ik had een constant rookgordijn dat stonk voor mijn neus, en nee het waren niet de lichteffecten van Radiohead) en gewoon keihard lomp door het publiek komen beuken als het concert al begonnen is...dan doet dat ook echt afbreuk aan mijn ervaring van dit concert.

Het was gewoon een aaneensluiting van net wat te veel tegenvallende dingen. Want ik doe wel alsof het concert zo verschrikkelijk slecht was, maar dat was het niet. Volgende keer lekker zitplaatsen :Y
een beetje wiet zal ik me zo snel niet aan storen.. die pillen was wat minder vooral omdat mensen die dat deden bij ons in de buurt meer met zichzelf bezig waren dan met het concert. En ik denk dat als het niet zo opgepropt was dat ik me ook niet gestoord had aan die pillen. Ik stoorde me meer aan intollerante duwers die kosten wat het kost op hun eigen vierkante cm wilden blijven staan... als iedereen wat minder bezig zou zijn met zo dicht mogelijk tegen de ander aan te staan zou het wat rustiger zijn.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:47:11 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117995841
Waar wij stonden kon je prima bewegen, om ons heen werd ook wel wat gedanst. En dat gezeik op Ziggo Dome en HMH, het zijn gewoon prima zalen vind ik :) HMH ook goed qua geluid. Wees blij dat we zulke zalen hebben en we niet naar de Arena hoeven voor bands van dit kaliber, wat je in het buitenland al wel snel hebt!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:48:51 #245
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117995914
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:47 schreef MaJo het volgende:
Waar wij stonden kon je prima bewegen, om ons heen werd ook wel wat gedanst. En dat gezeik op Ziggo Dome en HMH, het zijn gewoon prima zalen vind ik :) HMH ook goed qua geluid. Wees blij dat we zulke zalen hebben en we niet naar de Arena hoeven voor bands van dit kaliber, wat je in het buitenland al wel snel hebt!
ik vond het ook een prima zaal, alleen wat te vol naar mijn smaak. Dat kan ook komen doordat het relatief smal is bij een ahoy heb je aan de zijkant zeeen van ruimte iets wat drinken halen ook makkelijker maakt :)

al met al was mijn eerste keer radiohead zeer geslaagd en ik ga ze vast nog wel een keer zien :) (in hun volgende fase want die komt vast :D ) Als er iets is waarin ik gisteren weer gesterkt ben is dat het echt een groepje geweldige muzikanten bij elkaar is!
pi_117996028
Mijn god zeg, wat een drama moet het zijn geweest voor sommige mensen in dit topic :{ Krijg je zo'n concert, van deze band, en dan zo veel kunnen vinden om op te zeiken -O-
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:54:16 #247
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_117996089
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef alors het volgende:

[..]

Achteraan was het vergeleken met andere concerten relatief rustig.
Kennelijk wilde iedereen gisteren graag vooraan staan...
pi_117996264
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:52 schreef Tchock het volgende:
Mijn god zeg, wat een drama moet het zijn geweest voor sommige mensen in dit topic :{ Krijg je zo'n concert, van deze band, en dan zo veel kunnen vinden om op te zeiken -O-
;(
Ik denk dat ik me daardoor ook gewoon niet goed genoeg op de muziek heb kunnen concentreren...ik vind het trouwens ook handig om de band te zien, want dan weet je ook welke instrumenten ze gebruiken en dan kan je ook nog instellen daarop...en dan hoor ik het vast ook beter, als ik weet waar naar ik moet "zoeken" in het geluid. En dat lage podium in combinatie met lange mensen voor me die wiet rookten :P vond ik als ik dit nu zo schrijf nog wel het vervelendst van het hele concert.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:58:23 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117996265
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:52 schreef Tchock het volgende:
Oh het was niet heel veel hoor, ik verbaas me slechts over hoe verschillend publiek kan zijn ten opzichte van andere concerten ik bezoek heel veel concerten en heb dit nog nooit meegemaakt.. het kan aan mij liggen maar een soort sfeer van laten we er allemaal plezier aan beleven was ver te zoeken. Hier hing echt een soort 'als ik het maar goed kan zien/ als ik het maar naar mijn zin heb' sfeer. Aan het concert vond ik niks af te dingen :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 13:59:42 #250
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117996319
Ik mis trouwens myxamatosis liefde in de topic _O_ echt het nummer dat eruit sprong imo.
pi_117996340
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik mis trouwens myxamatosis liefde in de topic _O_ echt het nummer dat eruit sprong imo.
Geweldig _O_ En het beste bewijs hoe goed het geluidssysteem is. Zo'n ongelofelijke bak bas en dan zo veel dynamiek er in O+
pi_117996371
Overigens is de service van de Randstadmensen in het Ziggo Dome echt om te janken. Tering, wat slecht. Maar ik werk al jaren met Randstad'ers en ik ben niet anders gewend :')
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:01:58 #253
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117996418
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef Tchock het volgende:
Overigens is de service van de Randstadmensen in het Ziggo Dome echt om te janken. Tering, wat slecht. Maar ik werk al jaren met Randstad'ers en ik ben niet anders gewend :')
Ja die hadden echt de inspiratie om alles zo langzaam mogelijk te doen...
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:02:11 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_117996428
quote:
Hoe dat zo?

Wat ik wel triest vond was dat ik op een gegeven moment niet meer naar de wc mocht omdat ze wilden sluiten :X :')
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:04:07 #255
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117996523
Alles ademde gewoon dat ze boven capaciteit opereerden... gewoon 60% minder mensen binnen laten de volgende keer en dan zijn al deze problemen opgelost. Maar verdient ziggo wel 40% geld....
pi_117996616
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoe dat zo?

Wat ik wel triest vond was dat ik op een gegeven moment niet meer naar de wc mocht omdat ze wilden sluiten :X :')
De vrouw die onze jas ophing probeerde het wereldrecord langzaam ophangen te verbreken. Dat was één. De eerste keer dat ik bij de bar kwam hadden ze alles fout aan mijn bestelling en moest ik een heel stuk de bar rond lopen omdat ze een andere kassa wilden gebruiken. De tweede keer dat ik bij de bar kwam had het meisje (een andere dan de eerste keer dus) vier pogingen nodig om een normaal biertje en een energydrank bij mij te krijgen :') :D Vervolgens een patatje gehaald, toen was de mayo op en vergat ze ketchup er bij te doen. Al met al dus vrij belabberd. Maar zoals ik zei, ik had het wel verwacht eigenlijk en ik heb me er verder ook niet druk over gemaakt :)
pi_117996681
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik was heel blij met al het HTTT werk, maar dat vind ik echt het minste nummer van het hele album en ook van het concert :P
pi_117996760
Reckoner was misschien wel het mooiste nummer wat ik ooit bij een concert heb gehoord O+ Overal kippenvel O+
pi_117996873
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef Tchock het volgende:
Reckoner was misschien wel het mooiste nummer wat ik ooit bij een concert heb gehoord O+ Overal kippenvel O+
Mijn hoogtepunt was toch wel Lotus Flower _O_ met die harde beats _O_
Maar het enige nummer waar ik kippevel bij kreeg was There There, maar dat is gewoon mijn alltime favoriete Radiohead nummer, want ik vond niet dat ze hem heel goed speelden (hoorde de gitaarsolo's aan het eind dus weer eens niet toen het echt losbarstte) . Samen met Jigsaw en Glasshouse, maar die speelden ze niet (en spelen ze eigenlijk nooit :'( )
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:13:51 #260
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117997033
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik was heel blij met al het HTTT werk, maar dat vind ik echt het minste nummer van het hele album en ook van het concert :P
Wie is jouw muzikale antagonist

O+
pi_117997040
Oh, trouwens:

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:52 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb je de nieuwe nummers al eens live gezien en gehoord? Kijk eens naar de TKOL Basement sessie, het is live helemaal niet zo stil en luchtig als het op de plaat klinkt.
TOLD YOU SO
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:14:04 #262
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117997041
Het enige nummer wat ze van mij echt achterwege hadden mogen laten is Feral.
Heb ik helemaal niks mee, en dat nummer wordt er live ook zeker niet beter op.

Maar 't is wel weer een goed moment om even te gaan pissen.
Dus misschien moeten ze 'm er toch maar in laten.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:15:18 #263
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117997100
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mijn hoogtepunt was toch wel Lotus Flower _O_ met die harde beats _O_
Maar het enige nummer waar ik kippevel bij kreeg was There There, maar dat is gewoon mijn alltime favoriete Radiohead nummer, want ik vond niet dat ze hem heel goed speelden (hoorde de gitaarsolo's aan het eind dus weer eens niet toen het echt losbarstte) . Samen met Jigsaw en Glasshouse, maar die speelden ze niet (en spelen ze eigenlijk nooit :'( )
:o je stond echt aan de verkeerde kant :o volgende keer aan de johnny greenwood kant gaan staat !!
pi_117997107
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Tchock het volgende:
Oh, trouwens:

[..]

TOLD YOU SO
Ja maar the Basement Sessies vind ik geniaal, en de versies die ik gister hoorde heel erg slecht (op Lotus Flower na)...dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.
pi_117997116
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef Tchock het volgende:
Idd. Reckoner was geweldig. O+
Dame naast ons was vol in tranen. Zo mooi om te zien wat muziek soms los maakt!

Ik vond het geweldig. Stond links naast geluidregelstandje. Het geluid daar was geweldig.
Enige minpuntje dat ik met mijn 1,76 m niks kon zien. Podium mag echt wel iets hoger. De schermen daarentegen waren wel fantastisch mooi. De mensen om ons heen deden gewoon normaal en een nog kleiner iemand naast ons in de 50 stond heftig te dansen op elk nummer. Vond gewoon prachtig.

Als ik dit zo lees heb ik wel mazzel gehad met onze plek.
Zelf vond ik Lucky, Nude, How to disappear completely en A wolf at the door geweldig!
En de geweldige bass bij myxamatosis! :D _O_

Mijn avond was echt geweldig! Kon niet slapen vannacht en krijg nu nog kippenvel als ik terug denk. :)
pi_117997162
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja maar the Basement Sessies vind ik geniaal, en de versies die ik gister hoorde heel erg slecht (op Lotus Flower na)...dus ik weet niet wat je nu probeert te zeggen.
Jij zei dat het zo minimaal en ambient was dat het niet tot zijn recht zou komen, ik zei dat het niet zo was live. Maar we snappen het, je vond alles kut, je gaat niet meer en je hebt geen leuke avond gehad. Ik denk dat je punt wel over is gekomen hoor :P
pi_117997210
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij zei dat het zo minimaal en ambient was dat het niet tot zijn recht zou komen, ik zei dat het niet zo was live. Maar we snappen het, je vond alles kut, je gaat niet meer en je hebt geen leuke avond gehad. Ik denk dat je punt wel over is gekomen hoor :P
Nee ik vond niet alles kut! Ik probeeer nu juist steeds genuanceerder uit de hoek te komen :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:18:30 #268
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117997232
Separator vond ik ook erg lekker. Sowieso 'n briljant nummer.
En meteen daarna het al even briljante Reckoner.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:19:31 #269
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117997281
Toch erg gaaf om te zien wat voor muzikale reis dit bandje heeft doorgemaakt in de afgelopen 20 jaar

pi_117997293
1 nummer kende ik niet. Laatste album eigenlijk niet vaak geluisterd.
De tekst was wel enorm goed. Nu nog even kijken welk nummer dat geweest is.
pi_117997315
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Daan2x256 het volgende:
1 nummer kende ik niet. Laatste album eigenlijk niet vaak geluisterd.
De tekst was wel enorm goed. Nu nog even kijken welk nummer dat geweest is.
Bloom, Feral, Separator, Morning Mr. Magpie, Lotus Flower en Give up the Ghost hebben ze gespeeld ;)
pi_117997373
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bloom, Feral, Separator, Morning Mr. Magpie, Lotus Flower en Give up the Ghost hebben ze gespeeld ;)
Thnx, ga vanavond ff luisteren welke dat nou was. _O_
pi_117997402
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

En het had ook Supercollider kunnen zijn, maar die heeft niet zoveel tekst :P
pi_117997421
quote:
17s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:22 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Thnx, ga vanavond ff luisteren welke dat nou was. _O_
Opener was Bloom, die heeft niet zulke indrukwekkende lyrics, Lotus Flower wel, Magpie en Feral ook niet, Separator wel en Give up the Ghost ook :)
pi_117997447
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

En het had ook Supercollider kunnen zijn, maar die heeft niet zoveel tekst :P
Nee, klopt. Wel tof om die live te horen :D Al was ik in de war omdat ik een misdruk heb van de plaat waar 'ie op staat, daar heet het The Butcher :')
pi_117997482
The Butcher is wel de geniaalste van al die later uitgebrachte nummers, trouwens...maar die speelden ze niet :P
pi_117997557
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een van de minst sfeervolle zalen waar ik ooit geweest ben. Het geluid is meestal wel goed. Vies bier, onkundig barpersoneel en slechte voorzieningen. Maar gelukkig kom ik er niet zo veel meer. Artiesten die daar komen spelen meestal ook wel in Vorst Nationaal of Palladium.
Geluid is het belangrijkste m.i. "vies bier' tja Heineken....
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:27:21 #278
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_117997577
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik stoorde me meer aan intollerante duwers die kosten wat het kost op hun eigen vierkante cm wilden blijven staan... als iedereen wat minder bezig zou zijn met zo dicht mogelijk tegen de ander aan te staan zou het wat rustiger zijn.
Mja, ik stond gewoon achter mijn vriendin, arm om d'r heen, en toen besloot iemand anders dat ik wel even opzij kon of zo. Was jij dat?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_117997600
Ik verbaas me er telkens weer over hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan sommige dingen :D
pi_117997626
quote:
Wel lekkere wijven achter de bar.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:28:36 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_117997627
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:18 schreef DO2 het volgende:
Separator vond ik ook erg lekker. Sowieso 'n briljant nummer.

Eens! En Give Up The Ghost was ook prachtig. En de boze uitvoering van Morning Mr Magpie kon me ook bekoren.
Maar ik vind TKOL dan ook een goede plaat, dat scheelt. Als je "hoe ouder/gitaarderiger hoe beter" als insteek hebt (no offense), dan zijn de hoogtepunten wat schaarser.
pi_117997642
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Opener was Bloom, die heeft niet zulke indrukwekkende lyrics, Lotus Flower wel, Magpie en Feral ook niet, Separator wel en Give up the Ghost ook :)
Separator was het! O+
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:29:06 #283
123170 alors
zlata1234
pi_117997648
know'm sayin?
word? word.
pi_117997669
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:28 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Separator was het! O+
Hoogtepunt van de plaat wat mij betreft O+ Begint net zoals Bloom en de rest, en eindigt in een soort gitaarwalhalla O+
pi_117997681
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
Ik verbaas me er telkens weer over hoe erg mensen zich kunnen ergeren aan sommige dingen :D
Welkom in Nederland. ;(
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:30:30 #286
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_117997701
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
Zegt misschien ook wat over het concert: als de muziek mensen echt boeit, hebben ze geen tijd om zich te ergeren.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_117997758
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zegt misschien ook wat over het concert: als de muziek mensen echt boeit, hebben ze geen tijd om zich te ergeren.
Als je niet naar een concertzaal gaat om het bier zegt dat meer iets over de persoon dan over de muziek.
pi_117997767
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:29 schreef alors het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/sets/72157631773427317/

Hier trouwens nog wat mooie foto's
In mijn herinnering was niet het hele concert blauw :D
pi_117997971
Tip: luister heel zachtjes Kid A, pauzeer de muziek, draai je volume open en start Myxomatosis
pi_117998020
Man, wat vond ik het toch tof dat ze gisteren Kid A speelden. Dat nummer is live net zo briljant als op de plaat. _O_
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:38:51 #291
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_117998040
Ik vond de lichtshow overigens wel echt iets toevoegen aan de totale beleving.
Daar is wel goed over nagedacht.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:42:52 #292
141482 Q.
JurassiQ
pi_117998193
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Welkom in Nederland. ;(
Ik ben echt te verwend, teveel briljante concerten gezien in mijn leven. :') En hoe meer je ziet hoe minder indruk het maakt.
For great justice!
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:53:46 #293
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117998652
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef Duvel het volgende:

[..]

Mja, ik stond gewoon achter mijn vriendin, arm om d'r heen, en toen besloot iemand anders dat ik wel even opzij kon of zo. Was jij dat?
ik denk het niet al stond er wel iemand voor mij, achter zijn vriendin met een arm om haar heen maar, daar had ik nou juist geen last van :D
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:55:28 #294
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117998713
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Daar heb je wel een puntje.. er is altijd zo'n kritisch momentje dat je 'in' het concert komt :D en dat kan door publiek heel goed verlaat worden...

Bij dit concert zat ik er pas echt goed in bij everything in its right place :')
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 14:56:42 #295
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117998763
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:42 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben echt te verwend, teveel briljante concerten gezien in mijn leven. :') En hoe meer je ziet hoe minder indruk het maakt.
Ja dat syndroom heb ik ook last van :D

De meeste concerten zijn wel van degelijke kwaliteit maar soms kan de ambiance het net dat stukje magischer maken. Marissa Nadler op all tommorows parties... met rode gordijntjes achter haar in soort casino setting... O+ dat zal nooit meer door haar getopt worden in mijn beleving.

En zo zijn er zoveel meer voorbeelden, bohren & der club of gore in pikdonker superstil theater.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:59:35 #296
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_117998861
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ik denk het niet al stond er wel iemand voor mij, achter zijn vriendin met een arm om haar heen maar, daar had ik nou juist geen last van :D
Ah, gelukkig. Voor mijn vriendin stond juist weer iemand onwijs te springen en zo. Een gemêleerd publiek.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:02:46 #297
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117998994
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ah, gelukkig. Voor mijn vriendin stond juist weer iemand onwijs te springen en zo. Een gemêleerd publiek.
Inderdaad en dat is helemaal niet erg als het niet zo dicht op elkaar staat. Ik moest met mijn armen over elkaar heen blijven staan als ik mijn armen anders deed raakte ik minimaal 3 andere mensen aan (maximaal 6 :') ) en dat had iedereen bij ons in de buurt. Voor mij is dat eigenlijk een teken dat het te druk is. Als je nou helemaal vooraan staat dan kan je dat verwachten maar wij stonden toch zeker nog een meter of 20 van het podium af.

Ik denk ook zeker dat zoals hier gezegd wordt de hoogte van het podium er ook zeker mee van doen heeft.

Ik vind zalen als 013 wat dat betreft ideaal gewoon de vloer omhoog laten lopen dmv grote treden.
  Moderator maandag 15 oktober 2012 @ 15:03:49 #298
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_117999035
O+ hier staat de LP van in rainbows op inmiddels :)
pi_117999036
quote:
2s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja dat syndroom heb ik ook last van :D

De meeste concerten zijn wel van degelijke kwaliteit maar soms kan de ambiance het net dat stukje magischer maken. Marissa Nadler op all tommorows parties... met rode gordijntjes achter haar in soort casino setting... O+ dat zal nooit meer door haar getopt worden in mijn beleving.

En zo zijn er zoveel meer voorbeelden, bohren & der club of gore in pikdonker superstil theater.
Ik vergelijk altijd alles met mijn eerste Wilco concert en daar zal nooit meer iets aan kunnen tippen. Daar had ik gewoon 3 uur lang kippevel, voornamelijk omdat het allereerste nummer al het hoogtepunt was en ik de rest in een roes beleefde :D Dus eigenlijk vind ik alles slecht...ik denk als ik dit radiohead concert 3 jaar geleden had gehoord ik het veel beter had gevonden :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:06:16 #300
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_117999120
Even volgooien maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')