Die heb ik bewust laten lopen omdat ik niet overtuigd was van de eerste nummers, en daar baal ik nu behoorlijk van.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 22:43 schreef Z het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vooral live. Ik heb ze gezien in Paradiso, was fantastisch. Ik had ongelijk.
De tijdspan tussen de albums wordt steeds langerquote:Op dinsdag 14 november 2023 06:42 schreef Mip1988 het volgende:
The Smile: Nieuwe plaat aangekondigd, single uit en tour door Europa in maart 2024
voorlopig dus nog geen nieuwe Radiohead
Fanclub voorverkoop voor 16 maart 2024 in AFAS was vanmorgen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 06:42 schreef Mip1988 het volgende:
The Smile: Nieuwe plaat aangekondigd, single uit en tour door Europa in maart 2024
voorlopig dus nog geen nieuwe Radiohead
Helemaal eens!quote:Op zondag 17 maart 2024 16:05 schreef Duvel het volgende:
Eigenlijk verdient The Smile een eigen topic... wat een gaaf concert!
Aan de ene kant heb je een punt. Maar aan de andere kant; dit schiet sowieso niet echt op qua posts.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:05 schreef Duvel het volgende:
Eigenlijk verdient The Smile een eigen topic... wat een gaaf concert!
Da's ook wel weer waar, ik moest echt even zoeken in MyAT.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:41 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je een punt. Maar aan de andere kant; dit schiet sowieso niet echt op qua posts.
Godsamme, deze topicbump zorgde voor een overslaande hartslag. Bumpen kan alleen als er een nieuw album wordt aangekondigd natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef fliert het volgende:
Leuk artikel over Jonny Greenwood:
https://www.theguardian.c(...)ike-when-i-was-a-kid
Ik zat net naar een diepte analyse van Paranoid Android te kijken. Schrok ook van de bump.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Godsamme, deze topicbump zorgde voor een overslaande hartslag. Bumpen kan alleen als er een nieuw album wordt aangekondigd natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |