Ik heb vele antagonisten in MUZquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Godtje het volgende:
Dat is Bosbeetle met zijn experimentele meuk.
Dat wel ja hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb vele antagonisten in MUZMaar genakt jij houd toch ook wel van een beetje herrie
Ranja zou bij mij op een goede 2de plaats staan, beetje hetzelfde als norrage we luisteren best wel veel naar dezelfde muziek maar om totaal andere redenenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:13 schreef Gillingham het volgende:
Ranja komt als eerste bij me op.
Scheelt ook wel dat hij een uitgesproken smaak heeft die hij zoveel mogelijk naar buiten brengt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ranja zou bij mij op een goede 2de plaats staan, beetje hetzelfde als norrage we luisteren best wel veel naar dezelfde muziek maar om totaal andere redenen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn muzikale antagonisten zijn mensen die van Muse houden, of metal ofzo.
Volgens hebben wij een behoorlijk gelijke muzieksmaak hoor. Jij bent echter iets meer mainstream (lees, minder indie) geloof ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]bij muse haak ik wel af na die eerste plaat
Ja, er is een bug met mijn profiel.... als ik het veranderd naar Norrage (dat is gewoon mijn last.fm naam) dan verandert ie het standaard weer naar 1....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Your musical compatibility with 1 is Low
Music you have in common includes TV on the Radio, Thursday, The Smashing Pumpkins, Massive Attack and The Notwist.
of heb je iemand anders last fm account in je profiel staan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, er is een bug met mijn profiel.... als ik het veranderd naar Norrage (dat is gewoon mijn last.fm naam) dan verandert ie het standaard weer naar 1....
ja dat is idd wel de mainstreamquote:Your musical compatibility with Norrage is Very High
Music you have in common includes Zita Swoon, Roosbeef, The Notwist, Tom Waits and The Flaming Lips.
Ranja is iedereen hun antagonistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:24 schreef bartrid het volgende:
ranja denk ik. Die heeft Shiny happy people als 1 van z'n favorieten en bij mij staat dat hoog in mijn meest gehate nummers lijstje
Toch knapquote:
Hij heeft nog het meest gemeen met 15-jarige tienermeisjes (of meisjes die destijds 15 waren) gezien zijn Avril Lavigne liefde (en andere vrouwenquote:
Ik luisterde ook naar muse.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:17 schreef Norrage het volgende:
Mijn muzikale antagonisten zijn mensen die van Muse houden, of metal ofzo.
Met de nadruk op luisterde mag ik hopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |